Dat zou zomaar kunnen, die Rutte flikt me een hoopquote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
BETER STELT BOODET KAMERVRAGEN!! HET IS DE SCHULT VAN RUTTEN!!!
Goed idee! Door de grote hoeveelheden bloed die worden rondgepompt in je paarsgepunte lans zou je zo snel moeten afkoelen!quote:
Paarsgepunte lanzen zijn meer iets van 15 jaar terug.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:09 schreef Pietiserniet het volgende:
[..]
Goed idee! Door de grote hoeveelheden bloed die worden rondgepompt in je paarsgepunte lans zou je zo snel moeten afkoelen!
Hoe noemt dat nu dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:11 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Paarsgepunte lanzen zijn meer iets van 15 jaar terug.
Neeheeequote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:14 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Het zou deze week toch al 40 graden zijn?
Moet je 'm dan niet oprollen of in een knoopje leggen als je je broek aandoet?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:23 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Tsja. Ik heb dan weer 55cm. Maar 35 is wel t minimum.
Tuulk wel want het koel des nachts af omdat het onbewolkt is en als het onbewolkt is is het overdag heet want Death Valley je weetquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:17 schreef christmastsunami het volgende:
Als ik nu kijk, blijven de nacht temperaturen onder en nabij de 20 graden, er komt volgens mij geen hittegolf. De komende 2 weken.
De grond is nog nat, het is nog niet zo ver, er zijn nog wolken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:40 schreef Pietiserniet het volgende:
[..]
Tuulk wel want het koel des nachts af omdat het onbewolkt is en als het onbewolkt is is het overdag heet want Death Valley je weet
ik moet ook ALLES uitleggen hier
Fuck wolkenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:42 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
De grond is nog nat, het is nog niet zo ver, er zijn nog wolken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |