abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 maart 2023 @ 13:01:58 #126
478909 molloot200
alles muziek.
pi_208516738
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 11:15 schreef Nexum het volgende:

[..]
Grappig want ik kan niet echt meer nummers bedenken die een indruk bij me achterlaten other dan Zweden, Israel en Georgië.

Het ding is met 2022 is dat de nummers die ik echt tof vond (Ela, SloMo, Hold Me Closer) ook echt wel grote favorieten van me waren dus daarmee kon ik de rest wel vergeven. Ik vind dit jaar vooral veel middelmatige nummers hebben die nooit echt naar iets toewerken.
En dat is alleen maar leuk, dat smaken verschillen ^O^
pi_208743360
Van mij mag dit echt in de halve finale blijven hangen, maar het zal niet gebeuren.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208897528
Ik snap nog niet echt waarom dit lied zo ontzettend naar beneden wordt gehaald in verschillende ESF-kringen.

Ik snap dat smaken verschillen maar mensen zweren erbij dat lied verschrikkelijk is maar worden dan wel nat van de zoveelste ballade van Italië of Noorwegen wat we ook al 100 keer gehoord hebben.

En in weze is er qua liedstructuur en ‘bizarre’ factor geen groot verschil tussen Unicorn en Cha Cha Cha. Beiden zijn gekke, chaotische liedjes. Dus waarom is Unicorn dan slecht?

Als Kaarija niks van zich liet horen buiten het lied om zoals Noa, zou iedereen dan nog steeds zo erg hype erom hebben? :@

Soms vind ik echt dat de smaak veel te eentonig is binnen bepaalde ESF kringen. Je mag bijna niet van de norm afwijken of je wordt gestempeld met ‘slechte smaak’ ‘uniek gevalletje’ ‘bijzonder’

Ja misschien maak ik het allemaal groter dan het is. Maar dit wou ik even van me afschrijven _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  ESF Reporter dinsdag 25 april 2023 @ 15:27:44 #129
87554 Cee
Welluk?
pi_208897992
Ik vind het gewoon een overduidelijke poging om alles tegen de muur te gooien en kijken wat er blijft plakken. Proberen alle boxjes aan te vinken. Stukje bombast, stukje pop, stukje tiktok, stukje dance break. Dat alles afzonderlijk van elkaar werkt betekent het niet dat het als 1 nummer voor iedereen te hachelen is. Ik vind het popgedeelte erg sterk maar zodra het phenomenal deel begint dan haalt het me helemaal uit het nummer. Dat gebeurt bij anderen weer met Finland, kan ik ook begrijpen. Maar wie weet valt alles met de staging op z’n plek. Ik vind Unicorn vooral vrij wanhopig bij elkaar geraapt en denk dat ze voor Noa een veel beter, solider nummer hadden kunnen schrijven in al die maanden die ze er tijd voor hadden. Net als met Toy.
  Moderator maandag 1 mei 2023 @ 12:22:07 #130
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208965905
DO YOU WANNA SEE ME DANCE? Dansen zal ze!



pi_208966846
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 12:22 schreef Momo het volgende:
DO YOU WANNA SEE ME DANCE? Dansen zal ze!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik ben vooral benieuwd wat er vocaal van over blijft, maar ze zal wel een dame hebben die haar teksten meezingt off-stage.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208967069
Eerste rehearsal:
tiktok


Fotogallerij:

https://eurovision.tv/gal(...)corn-first-rehearsal

Eerste tekst over de eerste rehearsal:
quote:
01 May 2023 at 11:40 CEST

🇮🇱 Israel takes to the stage!
Noa starts her performance in a huge box lit with LEDs, with some nice rotating camerawork and lots of strobe lighting. She's supported by five backing dancers, all in matching black and pink costumes, and the whole routine is pop-video polished from start to finish.

‘I’ve got the power of a unicorn,’ sings Noa, and you’ll be delighted to hear we took the opportunity to research what specific powers unicorns have. It turns out their horns have healing properties, so we’ll be calling on Noa for all our backstage first aid needs.

DO YOU WANNA SEE ME DANCE? asks Noa. Yes, yes we do. And we can confirm that it’s well worth the wait. THAT'S how you kick off a Monday.
quote:
01 May 2023 at 12:03 CEST

🔥 PHENOMEN-PYRO ALERT 🔥
Obviously Israel has pyro - the routine finishes in a hail of fireworks. We've also just noticed that Noa ditches her trousers for the dance break, and wraps up the routine in boots and underwear. Happy Eurovision, everyone.
Bron: https://eurovision.tv/live-blog-monday-1-may
pi_208967170
Ik kan dat Tiktok-filmpje hier niet posten, maar het ziet er inderdaad uit alsof SloMo en Fuego een baby hebben gekregen. Het lied is hier nog steeds het grootste probleem, maar ze maken er wel wat van.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208973498
Het valt me trouwens op dat de post over Israël op de officiële instagram van Eurovision veruit de meeste likes heeft, zelfs het dubbele aantal van Loreen (120000 tov ruim 50000), terwijl die gisteren al geplaatst is. Ook Finland komt niet in de buurt.

Worden hier likejes gekocht :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 1 mei 2023 @ 22:12:15 #135
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208973548
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Het valt me trouwens op dat de post over Israël op de officiële instagram van Eurovision veruit de meeste likes heeft, zelfs het dubbele aantal van Loreen (120000 tov ruim 50000), terwijl die gisteren al geplaatst is. Ook Finland komt niet in de buurt.

Worden hier likejes gekocht :?
Ze is de meest bekende artiest in Israël al kun je dat natuurlijk nooit uitsluiten.
pi_208997358
Dit is ook wel een beetje het failliet van het ESF hoor, dat je die backings volledig op de band hoort staan zodat 6 man alleen maar aan dansen hoeven te denken _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209084672
Leuke dame
Leuke dansje
Minimaal top 5
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_209087373
Ik kreeg er gisteren enorme Sylvie Meijs-associaties bij. Dat helpt niet om haar leuker en beter te vinden.

De stukken die ze zong waren vocaal volgens mij wel ok, maar het is en blijft een puinhoop van een lied.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209088475
Met uitstek beste optreden na Loreen. Dit komt makkelijk top 5 finale
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_209088994
Volgens mij had ze gisteravond voordeel bij de ervaring van optreden in een grote venue. Ze leek niet onder de indruk en volle bak te genieten.
Mij raakte het echter helemaal niet.
  woensdag 10 mei 2023 @ 14:10:16 #143
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_209089660
Dit was echt verrassend goed.

Dit zou zomaar kunnen gaan winnen!
Al ben ik meer van de Cha Cha Cha dans..
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  woensdag 10 mei 2023 @ 14:18:52 #144
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209089770
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 12:22 schreef Momo het volgende:
DO YOU WANNA SEE ME DANCE? Dansen zal ze!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik ben daar zo allergisch voor als ze zichzelf zo fantastisch vinden. :')

Ga gewoon dansen en dan beslis ik zelf wel of ik het boeiend vind.
pi_209092474
Je kunt zien dat we met een pro te maken hebben. Strakke act en Noa en dansers die synchroon dansen is heel tof om te zien, maar..... ik kan niet zeggen dat ik ben weggeblazen. Ik had er meer van verwacht. Ja ze kan goed dansen, maar dat is het dan ook wel. Ik blijf het lied niet sterk genoeg vinden. Dat infantiele U-NI-CORN spreekt me ook gewoon niet aan. Vocaal vond ik haar ook niet sterk. Top 10 verdient ze wel, top 5 hoeft van mij niet zo.
~The present is all there is~
  woensdag 10 mei 2023 @ 21:28:26 #146
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_209095136
Gisteren was dit een van de betere acts en liedjes. Wat wederom vooral met de concurrentie te maken heeft. Noa doet het wel erg goed (al is dat Do you wanna see me dance echt verschrikkelijk en lachwekkend). Zie het ook wel hoog eindigen. Goed is het daarentegen niet. Daarvoor is het gewoon veel teveel een bij elkaar geraapt zooitje. Delen van het nummer zijn wel erg tof, maar het is zoveel van alles wat ook slecht is. Dus ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_209103069
DE WINNAAR

Mooie mensen winnen ALTIJD.
pi_209118111
Ik kreeg vandaag op youtube al 2 keer een reclame waarin Noa Kirel (deels in het Nederlands) oproept om te stemmen op haar zaterdag! Van mij mogen ze dit soort campagnes verbieden.
Niet dat het bij mij werkt hoor, mijn stem gaat toch echt naar dit jaar.
  vrijdag 12 mei 2023 @ 12:48:51 #149
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_209118344
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:29 schreef jarajosefff het volgende:
DE WINNAAR

Mooie mensen winnen ALTIJD.
Nou bij het ESF heel vaak juist ook niet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_209118604
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 12:48 schreef Redefine het volgende:

[..]
Nou bij het ESF heel vaak juist ook niet.
Laten we hopen dat het dit keer anders is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')