Volgens een date van mij van mijn laatst ben ik "absolutely very hot". Hoewel ze superveel zin had in seks, heeft ze het afgekapt toen ik zei dat ik niet echt op zoek ben naar een relatie momenteel.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:10 schreef dimmak het volgende:
Gewoon je eisen wat omlaag schroeven. Als je een 6 bent heb je niet te azen op een 10 maar moet je gaan voor een 4. Of je hebt minimaal 30cm hangen zoals een echte FOK!ker betaamd, dan maakt het niet uit.
Zó veel zin had ze er dan toch niet in of jij was toch wat minder 'absolutely very hot' dan ze zei, anders was er wel wat actie geweest.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:51 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Volgens een date van mij van mijn laatst ben ik "absolutely very hot". Hoewel ze superveel zin had in seks, heeft ze het afgekapt toen ik zei dat ik niet echt op zoek ben naar een relatie momenteel.
Op Tinder heb ik mijn instellingen al op de leeftijden 18 tot 100+ gezet en de afstand op 130km max., maar ik krijg alleen maar matches met vrouwen uit Thailand enzo.
Ik heb het gevoel dat die vrouwen op Tinder die fwb of ons zoeken dat niet willen uitspreken maar doen alsof ze een relatie zoeken.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:02 schreef Harvest89 het volgende:
Je bent wel eerlijk.
Ik moet het wel hebben van kroegjes en clubs. Er zijn trouwens ook cafe´s waar de muziek niet zo heel hard staat hoor.
Ik heb op Tinder zelden succes gehad omdat ik een hekel heb aan foto´s en camera´s. Maar er zouden daar gewoon vrouwen op zitten die een fwb zoeken. Niet iedereen op die app zoekt een serieuze relatie.
En ja, tot die tijd je op Tinder iets hebt gevonden, als je alleen wil neuken, wat is er dan mis met een leuke hoer?
Dit inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:10 schreef dimmak het volgende:
Gewoon je eisen wat omlaag schroeven. Als je een 6 bent heb je niet te azen op een 10 maar moet je gaan voor een 4. Of je hebt minimaal 30cm hangen zoals een echte FOK!ker betaamd, dan maakt het niet uit.
Ja. En ze moeten ook wel een beetje in de stemming komen natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:05 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb het gevoel dat die vrouwen op Tinder die fwb of ons zoeken dat niet willen uitspreken maar doen alsof ze een relatie zoeken.
Erg herkenbaar.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:16 schreef Erasmus het volgende:
Oost-Indisch doof bleken te zijn toen ik zei dat ik maximaal FWB zoek, en geen relatie. Om vervolgens teleurgesteld te zijn en hen te confronteren met de duizendste herhaling dat ik geen relatie zoek.
Zij krijgen dan op den duur gevoelens, wat ik ook snap.
Wat een treurigheid...quote:Op maandag 11 juli 2022 13:51 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Volgens een date van mij van mijn laatst ben ik "absolutely very hot". Hoewel ze superveel zin had in seks, heeft ze het afgekapt toen ik zei dat ik niet echt op zoek ben naar een relatie momenteel.
Op Tinder heb ik mijn instellingen al op de leeftijden 18 tot 100+ gezet en de afstand op 130km max., maar ik krijg alleen maar matches met vrouwen uit Thailand enzo.
Ik denk dat er maar heel weinig vrouwen zijn die dat echt willen of in ieder geval openhartig toegeven dat ze op zoek zijn naar casual seks. Leeftijd zal ook niet meewerken; meiden van 18-25 willen nog wel eens wat losser zijn, omdat ze dan zelf vinden dat ze nog feest willen vieren voor ze zich binden. Maar dat is je doelgroep niet meer.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:55 schreef JohnDDD het volgende:
Toch merk ik dat het nogal moeizaam gaat. Vrouwen willen doorgaans eeuwig chatten voor ze afspreken en zijn vaak uit op een relatie
Dit ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja houd je intenties een beetje in het midden zou ik zeggen. Zoals "ik weet nog niet zo goed wat ik wil". Dat klinkt toch al weer anders dan ronduit zeggen dat je haar gaatje wilt vullen. (Want dat is wat je zegt als je zegt dat je een FWB zoekt) Het percentage vrouwen dat daar direct ja en amen op zal zeggen ligt gok ik onder de 1 procent, ze bestaan overigens wel. Maar dan moet je 100 matches doorploeteren voor 1 sekspartner.
Door het wat vager te houden maak je meer kans. Als je jezelf daar ook niet lekker bij voelt wordt het wel vrij lastig.
Maak die jongen nu niet zo onzeker.quote:Op maandag 11 juli 2022 16:06 schreef Neeleh het volgende:
Denk dat je dan toch niet zo hot bent hoor 🙈
In het begin ook even de beest uitgehangen, maar met 9999+ likes in 4 weken tijd is dat ook niet zo moeilijk..
En FWB? Alleen maar lastig, begin ik niet meer aan, hoeft ook niet meer, want ik heb nu een serieuze man gevonden en super goede seks 😬
Gezellig met een chat operator gekletst dus.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:55 schreef JohnDDD het volgende:
Sinds ik weer single ben, heb ik besloten gebruik te maken van mijn vrijheid en zoveel mogelijk te neuken. Heb accounts gemaakt op Tinder en andere datingapps.
Toch merk ik dat het nogal moeizaam gaat. Vrouwen willen doorgaans eeuwig chatten voor ze afspreken en zijn vaak uit op een relatie. Ik ben heel eerlijk dus ik zeg dan meestal wel dat ik niet echt uit ben op een relatie. Dan wordt het contact al vrij snel afgebroken.
Uitgaan is nooit echt mijn ding geweest. Ik drink niet en houd niet van harde muziek dus dat is nogal een probleempje. Waar kom ik op mijn leeftijd (tussen 35 en 40) nog vrouwen tegen die willen neuken? Of moet ik gewoon gaan doen alsof ik zin heb in een relatie en het dan na een paar keer neuken weer afbreken?
Het duurt sowieso lang voor je iemand ontmoet waar het mee klikt.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:55 schreef JohnDDD het volgende:
Sinds ik weer single ben, heb ik besloten gebruik te maken van mijn vrijheid en zoveel mogelijk te neuken. Heb accounts gemaakt op Tinder en andere datingapps.
Toch merk ik dat het nogal moeizaam gaat. Vrouwen willen doorgaans eeuwig chatten voor ze afspreken en zijn vaak uit op een relatie. Ik ben heel eerlijk dus ik zeg dan meestal wel dat ik niet echt uit ben op een relatie. Dan wordt het contact al vrij snel afgebroken.
Uitgaan is nooit echt mijn ding geweest. Ik drink niet en houd niet van harde muziek dus dat is nogal een probleempje. Waar kom ik op mijn leeftijd (tussen 35 en 40) nog vrouwen tegen die willen neuken? Of moet ik gewoon gaan doen alsof ik zin heb in een relatie en het dan na een paar keer neuken weer afbreken?
Sluit me hier wel bij aan ja. Sfeer is heel belangrijk voor een vrouw dus als je inderdaad zegt 'een leuke sfeer/vriendschap met daarbij wellicht nog wat meer intimiteit' dan klinkt dat ook al weer heel anders. Je moet het echt voorzichtig brengen anders gaat de deur meteen dicht en wordt er niet geneukt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het duurt sowieso lang voor je iemand ontmoet waar het mee klikt.
Ik heb trouwens genoeg dames op Tinder gezien die aan geven "niks serieus" te zoeken of "alleen fun en plezier". Dan weet je genoeg (wel eenmaal in bed liggend even checken).
Ik ben nu met een dame die zei een FWB te willen, ontmoet via een dating app. Afgelopen jaar toch vele matches moeten beëindigen, paar dates gehad en een dame bij een borrel ontmoet en paar keer wezen drinken en seksen. Toch is de huidige aanvankelijke FWB op meer uit gedraaid, ze is lekker, ontzettend lief en lekker relax, geen gedoe. Of ze nu stiekem eigenlijk een relatie zocht is niet relevant, als je dat echt niet wil kan je dat goed aan geven.
Ik heb eerder jaren geleden een FWB gehad, maar dat was een beetje scheef. Ik wilde meer, zei niet. Toen ze met iemand anders meer klikte was ze snel uit beeld. Maar ze zijn er dus wel. Maar ze liep bij de ontmoeting ook niet meteen te koop met "Ik wil neuken." Dat wil ze ook niet alleen, daarom Friends with Benefits/scharrel/vriendschap + en andere termen. Uit eten gaan, filmpje kijken en dat soort dingen hoort er ook bij, bij de fun.
Er zijn maar weinig vrouwen die alleen willen wippen, dan voelen ze zich te gebruikt. En zelfs degenen die zich willen "laten gebruiken" al dan niet in een SM setting willen dat vaak met een betrouwbare man in de buurt. En niet met een stoet mannen zomaar bij haar thuis waarbij er ook kans is dat een man andere plannen heeft dan ze in haar hoofd heeft (extremere seks onder dwang, moord, oplichting of diefstal).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |