abonnement Unibet Coolblue
pi_205310832
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 20:07 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het toont wel aan dat het moeilijk is om die berichten allemaal serieus te nemen.
Zeker waar en dit is voor de slachtoffers (ik doe de aanname dat er echt slachtoffers waren) pijnlijk
  maandag 11 juli 2022 @ 20:27:30 #177
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205310865
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 20:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Zeker waar en dit is voor de slachtoffers (ik doe de aanname dat er echt slachtoffers waren) pijnlijk
De grote vraag is natuurlijk op basis waarvan jij die aanname doet. Twitter?
pi_205311015
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 20:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
De grote vraag is natuurlijk op basis waarvan jij die aanname doet. Twitter?
NO!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 11 juli 2022 @ 20:45:35 #179
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_205311017
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 20:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Zeker waar en dit is voor de slachtoffers (ik doe de aanname dat er echt slachtoffers waren) pijnlijk
Dit vooral ja.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 juli 2022 @ 20:57:35 #180
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_205311127
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 20:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Zeker waar en dit is voor de slachtoffers (ik doe de aanname dat er echt slachtoffers waren) pijnlijk
Ik geloof echt wel dat het één en andere is voorgevallen. Wil ook best geloven dat het relatief gezien misschien wel meer was dan bij andere GP's. Dit is namelijk wel een GP waarbij een groot deel van de bezoekers uit één ander land komt. Ze komen ook nog eens in grote groepen, waardoor je als snel stom haantjes gedrag krijgt en "kijk mij eens stoer doen" kneuzen zich niet kunnen inhouden.

Echter blijf ik er bij dat het echt overdreven wordt door, weer, vooral de Britten. Ze zijn al weken bezig met het voeren van campagne tegen Max en zijn fans. Als men dat nu nog steeds niet ziet dan .... tsja weet ik het ook niet meer. Net voor Silverstone opeens dingen naar boven halen die NEGEN maanden geleden zijn gebeurd. Nu weer overdreven veel aandacht geven aan gebeurtenissen die (HELAAS) niet uniek zijn .

Moeten die dingen aandacht krijgt? Ja, ik vind wel wel, maar dan moeten ze wel overal evenveel aandacht krijgen en niet alleen als het toevallig een link heeft met Max, Red Bull en/of Nederland.

Nu ook weer met Lewis die opeens zegt dat die rookbommen niet kunnen _O- Heb hem anders niet gehoord over vuurwerk na bepaalde GP's bijvoorbeeld of de flyovers die ook in Silverstone gebruikelijk zijn. Waarom nu opeens?

Het is een 24/7 draaiende kut met peren PR campagne.
pi_205311627
Want een overdreven gejank op de media over “misdragingen”.
Vakman pur sang
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 11 juli 2022 @ 21:26:40 #182
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205311662
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 20:57 schreef Evenstar het volgende:
Nu ook weer met Lewis die opeens zegt dat die rookbommen niet kunnen Heb hem anders niet gehoord over vuurwerk na bepaalde GP's bijvoorbeeld of de flyovers die ook in Silverstone gebruikelijk zijn. Waarom nu opeens?
Ik neem aan dat hij niet op het zicht doelde?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 11 juli 2022 @ 21:28:22 #183
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_205311697
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 21:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik neem aan dat hij niet op het zicht doelde?
flyovers doen meer schade lijkt me dan deze oranje rookdingen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 11 juli 2022 @ 21:41:06 #184
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_205311925
Dit werd er over gezegd in de persconferentie:

Q: (Péter Vámosi - Racingline.hu) Question is to Lewis and Charles. How troublesome is the orange haze in reality. Because Max says it's okay.

CL: The formation lap was quite a lot but yeah, but nothing too bad. I mean, you could still see so it was fine.

LH: I would say the same. Just on the formation lap, you couldn’t see the apex of Turn 7, and at the end of the race, you couldn't see anything through Turn 6! So fortunately, it wasn't necessarily the case during the race but maybe they should just save them more so for the end? Yeah. I can't believe they're already good environmentally either. So…

MV: I saw one flare, like they threw it onto the track or into the grass. I think that's the only thing they shouldn't do – but as long as you keep it on the grandstand. I mean, the wind blows it over the track for like one lap, so it doesn't arrive within the track, I think it’s OK.


Niks bijzonders eigenlijk, gewoon wat ieder ander ook zou zeggen
Wie dit leest is gek
pi_205312267
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 17:48 schreef daNpy het volgende:
Die hele nigga discussie ben ik zo moe.
Als je vind dat het woord een negatieve lading heeft en discriminerend is, dan moet je geen onderscheid op huidskleur gaan maken wie het wel en niet mag gebruiken.
DIT !!!!!!!!
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_205313412
quote:
99s.gif Op maandag 11 juli 2022 21:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit werd er over gezegd in de persconferentie:

Q: (Péter Vámosi - Racingline.hu) Question is to Lewis and Charles. How troublesome is the orange haze in reality. Because Max says it's okay.

CL: The formation lap was quite a lot but yeah, but nothing too bad. I mean, you could still see so it was fine.

LH: I would say the same. Just on the formation lap, you couldn’t see the apex of Turn 7, and at the end of the race, you couldn't see anything through Turn 6! So fortunately, it wasn't necessarily the case during the race but maybe they should just save them more so for the end? Yeah. I can't believe they're already good environmentally either. So…

MV: I saw one flare, like they threw it onto the track or into the grass. I think that's the only thing they shouldn't do – but as long as you keep it on the grandstand. I mean, the wind blows it over the track for like one lap, so it doesn't arrive within the track, I think it’s OK.


Niks bijzonders eigenlijk, gewoon wat ieder ander ook zou zeggen
Feitelijk is Verstappen er zelfs kritischer over dan Hamilton.

Al vind ik persoonlijk dat ze gewoon op moeten sodemieteren met die achterlijke dingen. Je zult op die tribune zitten... je ziet dan geen ene reet. Op een gegeven moment zag je vanuit de helikopter die hele tribune niet meer, alleen nog een oranje wolk.
pi_205313445
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 20:57 schreef Evenstar het volgende:
Ik geloof echt wel dat het één en andere is voorgevallen.
Ik ook, maar het gaat hier over de Nederlandse fans van onze held, dus we gaan dit wel even behoorlijk downplayen. Ook graag even de slachtoffers ridiculiseren (ik las in dit topic al iets over zure wijven, heel goed). Wanneer Max de incidenten veroordeelt is dat bewonderenswaardig (wat een held dat-ie dat uit zichzelf zegt!), maar wanneer iemand van Mercedes het veroordeelt is dat schijnheilig gejank, daar geloven we helemaal niks van!

Wanneer de Engelse fans volgende keer weer eens scheef op hun stoeltje zitten gaan we uiteraard wel weer volledig los op die fucking asociale, achterlijke hooligans en Lulu-fanboys. Sukkels!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2022 00:04:16 ]
pi_205313469
https://www.reddit.com/r/(...)at_austrian_gp_2022/

Dit staat nu bovenaan reddit. Een duidelijk verzonnen verhaal op een willekeurig forum dat door iedereen zomaar als waar wordt aangenomen. Nou kun je zeggen 'het is maar reddit' en dat klopt, het is naast twitter het afvoerputje van het internet. Maar het wordt helaas wel serieus genomen, er zitten heel veel officiele accounts van teams en F1 zelf, alsmede alle (voornamelijk Engelse) journalisten. Het hele gezeik over Piquet begon daar.
pi_205313488
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 00:07 schreef MoreDakka het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)at_austrian_gp_2022/

Dit staat nu bovenaan reddit. Een duidelijk verzonnen verhaal op een willekeurig forum dat door iedereen zomaar als waar wordt aangenomen. Nou kun je zeggen 'het is maar reddit' en dat klopt, het is naast twitter het afvoerputje van het internet. Maar het wordt helaas wel serieus genomen, er zitten heel veel officiele accounts van teams en F1 zelf, alsmede alle (voornamelijk Engelse) journalisten. Het hele gezeik over Piquet begon daar.
Heb ik iets gemist over Piquet? De uitspraken die-ie gedaan zou hebben waren verzonnen of zo?
pi_205313500
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 00:11 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Heb ik iets gemist over Piquet? De uitspraken die-ie gedaan zou hebben waren verzonnen of zo?
Dat niet, het was vooral opvallend dat ze daar opeens in het nieuws kwamen. De uitspraken zelf waren van vorig jaar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 00:07 schreef MoreDakka het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)at_austrian_gp_2022/

Dit staat nu bovenaan reddit. Een duidelijk verzonnen verhaal op een willekeurig forum dat door iedereen zomaar als waar wordt aangenomen. Nou kun je zeggen 'het is maar reddit' en dat klopt, het is naast twitter het afvoerputje van het internet. Maar het wordt helaas wel serieus genomen, er zitten heel veel officiele accounts van teams en F1 zelf, alsmede alle (voornamelijk Engelse) journalisten. Het hele gezeik over Piquet begon daar.
Verkeerde subreddit, moet in r/thathappened staan
pi_205313502
Typerend wel hoe de misdragingen dit weekend met hand en tand verdedigd worden door menigeen door het ontbreken van bewijs en dst soort nonsens. En een uitspraak van Lewis die totaal uit zijn verband getrokken wordt springen ze als een stel hyena's op.

Zegt wel weer genoeg.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 00:14:59 #192
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_205313507
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 00:07 schreef MoreDakka het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)at_austrian_gp_2022/

Dit staat nu bovenaan reddit. Een duidelijk verzonnen verhaal op een willekeurig forum dat door iedereen zomaar als waar wordt aangenomen. Nou kun je zeggen 'het is maar reddit' en dat klopt, het is naast twitter het afvoerputje van het internet. Maar het wordt helaas wel serieus genomen, er zitten heel veel officiele accounts van teams en F1 zelf, alsmede alle (voornamelijk Engelse) journalisten. Het hele gezeik over Piquet begon daar.
Ik sta er ook van te kijken dat dit niet door één van de mods op z'n minst een tag krijgt dat het onbevestigd/controversieel is, want een random forum post van een forum waar de Max en Oranje haat enorm zijn (want ja, we zijn niet populair jongens) is op z'n minst twijfelachtig.
Het hele verhaal leest ook echt te bizar en iets te perfect voor woorden.

Toevoeging: Ja dat darts volk heeft zich als paupers gedragen daar in Oostenrijk, maar dat betekent niet dat iedere random forum post uit de krochten van het internet nu als waarheid aangenomen moet worden. Het wordt een heksenjacht op deze manier.
pi_205313513
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 00:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Ik sta er ook van te kijken dat dit niet door één van de mods op z'n minst een tag krijgt dat het onbevestigd/controversieel is, want een random forum post van een forum waar de Max en Oranje haat enorm zijn (want ja, we zijn niet populair jongens) is op z'n minst twijfelachtig.
Het hele verhaal leest ook echt te bizar en iets te perfect voor woorden.
Alleen al het feit dat hij z'n hoogte opgeeft in feet en inches. Alsof er ook maar één Nederlander is die dat zou doen :D
pi_205313523
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 00:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Ik sta er ook van te kijken dat dit niet door één van de mods op z'n minst een tag krijgt dat het onbevestigd/controversieel is, want een random forum post van een forum waar de Max en Oranje haat enorm zijn (want ja, we zijn niet populair jongens) is op z'n minst twijfelachtig.
Het hele verhaal leest ook echt te bizar en iets te perfect voor woorden.

Toevoeging: Ja dat darts volk heeft zich als paupers gedragen daar in Oostenrijk, maar dat betekent niet dat iedere random forum post uit de krochten van het internet nu als waarheid aangenomen moet worden. Het wordt een heksenjacht op deze manier.
Ik mis alleen het applaus nog nadat de omstanders merkten dat hij zich as nobele om de "person of color" (Amerikaanse spelling uiteraard) ontfermde.
pi_205313534
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 00:15 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Alleen al het feit dat hij z'n hoogte opgeeft in feet en inches. Alsof er ook maar één Nederlander is die dat zou doen :D
Ik moet wel keihard lachen om de comments van Nederlanders die al kruipend hun best doen om maar weer in faveure te komen :')

Lekker boeiend wat sommige Britten en Yanks van ons vinden :')
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 12 juli 2022 @ 00:26:36 #196
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_205313539
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 00:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Ik sta er ook van te kijken dat dit niet door één van de mods op z'n minst een tag krijgt dat het onbevestigd/controversieel is, want een random forum post van een forum waar de Max en Oranje haat enorm zijn (want ja, we zijn niet populair jongens) is op z'n minst twijfelachtig.
Het hele verhaal leest ook echt te bizar en iets te perfect voor woorden.

Er was helemaal niets goed. Dat is op zijn minst apart, er wordt wel heel veel bijgehaald, zoals WW II, het N-woord, het publiek was wel erg wit, etc. Het is idd te perfect en puur geschreven om reacties uit te lokken.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_205313555
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 00:24 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Ik moet wel keihard lachen om de comments van Nederlanders die al kruipend hun best doen om maar weer in faveure te komen :')

Lekker boeiend wat sommige Britten en Yanks van ons vinden :')
Oh, is dat waarom het hier steeds gaat over wat er op Engelstalige fora geschreven wordt? Omdat het niemand hier iets boeit?
pi_205313563
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 00:30 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Oh, is dat waarom het hier steeds gaat over wat er op Engelstalige fora geschreven wordt? Omdat het niemand hier iets boeit?
True ( :') ) ben ook wat hypocriet daarin. Al vind ik het hier bespreken wel wat anders dan meedoen in de discussie op een Engelstalig forum waarbij je dingen meld als je "te schamen Nederlander te zijn", ja dat vind ik nogal kneuzig :')

Dat gezegd hebbende, lees ik het dus (soms) wel
pi_205313598
Ook zo lekker geloofwaardig (uit zelfde draadje)

pi_205313612
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 00:44 schreef tjoptjop het volgende:
Ook zo lekker geloofwaardig (uit zelfde draadje)

[ afbeelding ]
Vast geen coronabewijs.(ofzo iets onschuldigs)

In dat soort gevallen is de racismekaart wel snel getrokken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')