SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
De finish zou hem wel moeten liggen.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:38 schreef Slobeend het volgende:
Pidcock stond hele tijd op lossen maar 'gewoon' 15e gefinisht.
Majka ofzo zal er wel hard aan getrokken hebben daarvoor.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee ze zaten wel steeds op twee minuten, dat dan sprint je niet een dikke minuut dicht.
Maar echt aanvallen zullen er ook niet geweest zijn.
Kleurenblind.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:39 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik kleurenblind of lijkt het echt of Jungels Hongaars kampioen is geweest?
Zullen er ook wel een stuk of 4 van Ineos bij zijn geweest.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
8 renners van Jumbo en UAE bij 20 renners na de koplopers.
Huhquote:Op zondag 10 juli 2022 17:39 schreef Zwansen het volgende:
Winnenquote:Op zondag 10 juli 2022 17:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat is Pidcock zijn doel eigenlijk deze tour?
Hongaars kampioenquote:Op zondag 10 juli 2022 17:39 schreef Zwansen het volgende:
Hopen dat Pogacar corona krijgt en dan wit winnen!quote:Op zondag 10 juli 2022 17:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat is Pidcock zijn doel eigenlijk deze tour?
Het ging ook niet schuwhard daar, dat was zijn geluk; Geschke bijvoorbeeld leek de hele tijd ingelopen te gaan worden op de laatste 'bollenklim', maar hij bleef er toch nog voor.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:38 schreef Slobeend het volgende:
Pidcock stond hele tijd op lossen maar 'gewoon' 15e gefinisht.
Hij mag doen wat 'ie wil. Ik denk dat hij niet meer bewust gaat laten lopen.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als in hij rijdt een klassement?
Wat had je verwacht?quote:Op zondag 10 juli 2022 17:40 schreef EinarBoe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was vast erg nuttig van Jumbo.
Lol.quote:BEKIJK: Wout van Aert kan het ook als knecht: tournée générale met bidons voor de ploegmaats
Denk dat het tijd wordt voor een nieuwe tvquote:Op zondag 10 juli 2022 17:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is toch dezelfde kleur als die kleur van Skoda?
Mathieu is dan helemaal een slechte klimmer!quote:Op zondag 10 juli 2022 17:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Pidcock valt me een beetje tegen in de bergen als olympisch kampioen bergfietsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |