Ik zo'n donkerbruin vermoeden dat jij geen fan van Karrel bent.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:12 schreef wimderon het volgende:
Geweldig deze tijdsverschillen Karrel, die staan toevallig ook in beeld.
Een goede Wout had wel kunnen winnen vandaag. Maar ja, de tactiek met Wout, vooral voor groen gaan, dat is een risicovolle tactiek. Maar dat weten we zo onderhand wel zou ik zeggen. De keer dat hij met twee à drie man in de ontsnapping zat vond ik wel een aantal maal dommer eerlijk gezegd.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gewoon niet weten wat te doen. Als v Aert geen belang heeft bij de etappe, waarom dan mee? Groen kon m al bijna niet meer ontgaan
Eens hoor, het is niet te zwaar vandaag om nu al verschillen te maken. Maar het valt altijd te proberen.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar daar heb je alleen wat aan als je Pogacar uiteindelijk ook eraf rijdt. En daar is het niet zwaar genoeg voor
Waarom? Voor deze rit had je vooraf dit al wel kunnen verwachten dan vind ik het niet echt tegenvallend.quote:
Ja, je kan het ook in een vlakke rit proberen.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens hoor, het is niet te zwaar vandaag om nu al verschillen te maken. Maar het valt altijd te proberen.
Jumbo zal waarschijnlijk redeneren vanuit de overlevingsfase. Iedere dag die ze voorlopig kunnen afstrepen zonder schade voor Roglic is er weer één. En daar valt alles voor te zeggen. Hier valt verder echt niets te winnen.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens hoor, het is niet te zwaar vandaag om nu al verschillen te maken. Maar het valt altijd te proberen.
Dat sluit frustratie in principe niet uitquote:Op zondag 10 juli 2022 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom? Voor deze rit had je vooraf dit al wel kunnen verwachten dan vind ik het niet echt tegenvallend.
Kleine kans dat ze het straks nog even proberen.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |