Geweldige commentator.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:17 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Die verhalen van hem over vroeger zijn ook altijd mooi
Had je iets anders verwacht?quote:Op zondag 10 juli 2022 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze klim baart wel een muis voorlopig
Wat had je ervan verwacht? Misschien dat er op de volgende klim wat gebeurd,maar het stuk vallei nodigt nu ook niet uit om echt los te gaan.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze klim baart wel een muis voorlopig
Twijfelachtig daar waar ik de eerste etappe de ik deze tour kan kijken vier met middag alcohol.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met andere woorden, je bent een verstandig mens.
Deze post is moeilijk leesbaarquote:Op zondag 10 juli 2022 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twijfelachtig daar waar ik de eerste etappe de ik deze tour kan kijken vier met middag alcohol.
Immerdebesterabbit.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twijfelachtig daar waar ik de eerste etappe de ik deze tour kan kijken vier met middag alcohol.
Wil 12 etappes winnenquote:
Dat was een interview op Sporza.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dat op de Nederlandse publieke omroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |