Gevaarlijke man voor een top5/podium inderdaad, zeker met zijn tijdrit.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat UAE het wel aandurft, maar dat andere ploegen dat liever niet willen
quote:Op zondag 10 juli 2022 14:00 schreef RipCity het volgende:
Pfff geen nederlanders. We kunnen f1 kijken.
Is dat 477 van Sagan? Dat lijkt mij wel mogelijk.quote:
Waarom zou dit voor UAE dan gevaarlijk zijn? Ze hebben met McNulty ook een prima renner mee.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:02 schreef JohnDDD het volgende:
Ik weet niet of UAE doorheeft hoe gevaarlijk dit is. Jumbo heeft hun beste man voorin zitten en Uran willen ze ook niet teveel tijd geven. Maar wie van UAE gaat dat tijdsverschil beperkt houden op een groep met 21 man met WvA erin? Zeker nu McNulty ook voorin zit. Zodra het zo bergop gaat, heeft Pogacar alleen nog Majka en Bennett. Die zullen alleen maar tijd verliezen op de kopgroep. Misschien dat INEOS op een bepaald moment mee zal gaan werken, maar die hebben ook een mannetje voorin.
We zullen zien, Van Aert BV blijft Van Aert BV.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:01 schreef Sked het volgende:
Van Aert kan nu een paar snipperdagen nemen voor hij het treintje in moet
Als iedereen A vindt, vind jij altijd B hè.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
21 man is 3x7
En jullie maar afgeven op Joris.
Ik doe alleen mee aan sportpools en dat gaat vrij aardig. Al mag kluns Mas nog wel wat slechter fietsen.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:03 schreef Belgosome het volgende:
Is er iemand hier dit dit jaar goed scoort in fantasy spelletjes? Ik heb allemaal slechte keuzes gemaakt.
Guerreiro, Mohoric, Kung waren foute keuzes..
Omdat Uran me toch een gevaarlijke klant lijkt. Ok, hij is niet in topvorm, maar je wil hem geen 10 minuten geven inderdaad. Ook geen 7 of zelfs 5 denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom zou dit voor UAE dan gevaarlijk zijn? Ze hebben met McNulty ook een prima renner mee.
En denk niet dat UAE zich druk maakt om Uran, andere ploegen mogelijk wel
Ik ga nooit voor optie B. Nummer 1/A of niks.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als iedereen A vindt, vind jij altijd B hè.
Matthews als kluns blijkt ook niet zo'n strak planquote:Op zondag 10 juli 2022 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee aan sportpools en dat gaat vrij aardig. Al mag kluns Mas nog wel wat slechter fietsen.
Maar dan kan UAE McNulty terug laten zakken, dat bedoelde ik.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:06 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Omdat Uran me toch een gevaarlijke klant lijkt. Ok, hij is niet in topvorm, maar je wil hem geen 10 minuten geven inderdaad. Ook geen 7 of zelfs 5 denk ik.
McNulty is echt niet mee om de etappe te winnen lijkt me. Die zit er gewoon om te controleren. Hij kan zich beter uit laten zakken.
WvA is ook gevaarlijk. Als straks Roglic of Vingegaard gaat op die eerste col van 1e cat. en een gaatje slaat, kan WvA in de vallei wachten en kunnen ze heeel veel tijd winnen op Pogacar.
Op basis van zijn verhalen van gisteren, zou ik het bezopen vinden als ze hem niet hebben getest.quote:
Hij zei dat Brajkovic dat had gezegd toch? Maar die heeft sowieso regelmatig bijzondere hersenspinsels.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:05 schreef Szura het volgende:
Staf denkt dat het hele peloton zich tegen Pogacar kan keren omdat hij geen cadeaus geeft.
Hij vergeet dat er altijd wel kutploegen zijn die willen rijden voor een nutteloze 8e of 9e plek van hun kopman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |