abonnement Unibet Coolblue
pi_205294930
pi_205294948
Goedemorgen. Fijn, weer een topic dat ik op mijn werk kan openen.
pi_205294959
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 10:47 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Fijn, weer een topic dat ik op mijn werk kan openen.
:D
pi_205294967
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 10:37 schreef Isabeau het volgende:
haha ik noemde het omdat ik het zelf verschrikkelijk vind en je zei dat je verliefd werd op iets wat je dacht niet te willen ;)

Is dat ook fijn in onderhoud, microcement? (er zitten in ieder geval geen voegen in :+ )En ik zou ook voor een warme, lichte kleur gaan. Volgens mij wordt de kleur kiezen ook nog wel moeilijk.
De voegen maken inderdaad het verschil. :D Qua onderhoud schijnt dit ook erg makkelijk te zijn, gewoon normaal schoonmaken. En slijt en krasvast, dat schijnt bij normale gietvloeren dan weer een probleem te zijn. Ik vind kleuren bij alles zo lastig, we denken nu aan een lichte grijs, maar met dus net even een iets warmere ondertoon.

Voordeel vind ik weer wel dat vervolgens veel qua meubels er prima bij past. Bij houten vloeren vind ik het altijd lastig om houten meubels ermee te combineren. Teveel verschillende houtsoorten tegen elkaar aan vind snel onrustig.
pi_205294969
Ik ben wel eens mijn fiets kwijt geweest na kroegbezoek.
Nou ja kwijt....... ik hield met mijn dronken kop vol dat ik NIET op de fiets was gekomen _O-
Vlg dag toch katerig achterop vriendins fiets op zoek en ja hoor, de mijne stond gewoon tegen de muur van de kroeg.
Niet op slot :')
pi_205294977
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 10:45 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
Deze slagroom ziet er zo perfect uit dat het me niet meer lekker lijkt. :D
pi_205294984
Het lijkt niet echt ook.
  zondag 10 juli 2022 @ 10:56:17 #8
63722 z80
I fink you freaky
pi_205295050
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 10:50 schreef Myraela het volgende:

[..]
Deze slagroom ziet er zo perfect uit dat het me niet meer lekker lijkt. :D
Als het goed is, en een echte dan is het ook geen slagroom. Maar softijs.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 10 juli 2022 @ 11:01:18 #9
63722 z80
I fink you freaky
pi_205295094
Dagplanning valt in het water. Of beter het water valt in de dagplanning. Een kilometer of 50 fietsen in miezer gaat het niet worden.
Inmiddels wel al een ton was die staat te draaien. En koffie machine helemaal uit elkaar gehaald en groot onderhoud gegeven. Ik dacht dat hek kwam door de huidige bonen dat er zoveel drab onderin kwam te liggen.
Bleek het weer de nodige kilo's bonen geleden te zijn dat er groot onderhoud gepleegd was.
Nu weer koffie zoals het hoort.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 juli 2022 @ 11:10:10 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205295196
Wegens genoeg sport op TV vanmiddag, vanmorgen lesje RPM meegepakt. Nu koffie c_/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205295229
Ik ben ooit een tand kwijtgeraakt toen ik dronken fietste :X #geenfan

Vanuit het huis van mijn ouders ren je zo het bos in O+ hardlopen op nieuwe plekken is zo leuk :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 10-07-2022 13:32:50 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205295493
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 11:13 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben ooit een tanden kwijtgeraakt toen ik dronken fietste :X #geenfan

Vanuit het huis van mijn ouders ren je zo het bos in O+ hardlopen op nieuwe plekken is zo leuk :Y
:o Dat klinkt ook heel pijnlijk
We have far more in common than that which devides us..
pi_205295564
Ik voelde er niet zoveel van :') maar het was wel wat zonde van jarenlang beugels dragen...
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205295918
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 11:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ik voelde er niet zoveel van :') maar het was wel wat zonde van jarenlang beugels dragen...
Hoe kan je dat nou niet voelen :o :o Bizar! Niet dat ik weet hoe het zou moeten voelen; ik denk alleen dat het heel pijnlijk is :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 10 juli 2022 @ 12:48:34 #15
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205296034
Heerlijk ontbeten bij Pigalle O+
Daarna zeiknat geregend :r
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205296082
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heerlijk ontbeten bij Pigalle O+
Daarna zeiknat geregend :r
Fijn van het ontbijt, maar wel heel jammer van de regen. Ik stel mijn wandeling ook maar uit, het regent niet aan een stuk door, maar het dreigt wel heel erg.
Straks even naar de stad wat ophalen, hopelijk blijf ik dan droog.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 10 juli 2022 @ 13:06:00 #17
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205296192
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Fijn van het ontbijt, maar wel heel jammer van de regen. Ik stel mijn wandeling ook maar uit, het regent niet aan een stuk door, maar het dreigt wel heel erg.
Straks even naar de stad wat ophalen, hopelijk blijf ik dan droog.
🤞 voor droog naar de stad en terug.

Ontbijt was echt tof: koffie/thee, verse jus d'orange, croissant met boter en jam, gekookt eitje, grote waldkornbol om zelf in boterhammen te snijden, 3 soorten zelf te kiezen beleg p.p. en wat aankleding zoals heerlijke grote cherrytomaten, rucola en wat plakjes tomaat en komkommer. Voor ¤ 12,95 p.p.. Dat is wat mij betreft een prima prijs ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205296201
Rondje dorp gedaan terwijl de kermis nog niet begonnen was. Mooi om alle voorbereidingen voor weer een kermisdag te zien. ‘T is wel benauwd, zeg.
  zondag 10 juli 2022 @ 13:29:31 #19
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205296434
We rijden terug door Friesland en Flevoland. Nu in Friesland.
#rondjeNederland
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205296445
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hoe kan je dat nou niet voelen :o :o Bizar! Niet dat ik weet hoe het zou moeten voelen; ik denk alleen dat het heel pijnlijk is :X
Ik was dus dronken :+ de volgende ochtend wel hoor, mijn kin lag open en ik miste een halve voortand en een stuk van de tand ernaast. Die halve tand lag tot op de zenuw bloot, maar dat ging beter toen de noodtandarts de boel geplakt had. Maar ik was op het moment vooral bezorgd wat mijn ouders ervan zouden vinden :@

Maar een wortelkanaalbehandeling in een ontstoken kies en het verwijderen van verstandskiezen heb ik veel pijnlijker in herinnering :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door Clubsoda op 10-07-2022 13:39:09 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205296512
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 10:36 schreef Myraela het volgende:

[..]
Zelfs dat hebben we overwogen, ondanks dat ik tegels (voornamelijk grote grijze) in de woonkamer echt verschrikkelijk vind. Maar dan wel keramisch pakket. Dat zag er wel prima uit en is supersterk.

Maar nee, we zijn nu toch verliefd op microcement. De normale gietvloer konden we erg snel afschrijven, want echt te steriel. Maar dit was juist stoer en fijn. O+ Wel een wat warmere lichte kleur uitzoeken. Maar eerst de offertes maar afwachten.
Steriel? :o
Verpest ik je zekerheid als ik vertel dat je gietvloeren ook gemengd kunt doen? Dus 2 kleuren door elkaar met overgangen enzo.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205296853
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2022 13:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Steriel? :o
Verpest ik je zekerheid als ik vertel dat je gietvloeren ook gemengd kunt doen? Dus 2 kleuren door elkaar met overgangen enzo.
De voorbeelden die ik daarvan heb gezien, vond ik niet mooi. Ergens was een stukje met wat vegen waardoor het net leek alsof er net was schoongemaakt. :D Ik vond de versie met spikkels al wel wat leuker, maar dat microcement ziet er gewoon net wat natuurlijker uit.

Maar ik ben maar bij 1 showroom geweest, dus misschien zijn er nog toffere alternatieven. We willen gewoon dat het er niet enorm steriel uitziet, anders moet ik straks elke dag stofzuigen. En met katten en eventueel ooit kinderen wil ik ook dat het tegen krassen kan.
pi_205297210
Dronken torren verhalen O+
Behalve als het schade oplevert natuurlijk.

Mijn tor wilde heel attent de fiets op slot zetten. Laat maar, hij staat in onze gang, komt niemand aan hoor :*(en we zijn de dag erna het sleuteltje niet kwijt :7 )

Vanmorgen wekker gezet want bestuursvergadering. Voor mij al laat op de ochtend gepland, maar evengoed sub-ideaal…Vanuit de logeerkamer kwam wat gerochel en gehoest, ik heb ze maar laten liggen _O- Inmiddels thuis in een leeg huis, ik zie ze maandag wel weer.

Bij de vergadering ontbrak iemand: gebeld, geappt en na een uur kwam er een sorry. Ze was gisteren ook op het festival geweest en was het glad vergeten. Ik vond het een matig excuus }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205297427
Dus voor haar had het nog later gemoeten :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_205297771
Nieuwe jurk is bijna af. *O* Morgen even een vriendin vragen of ze de zoom wil afspelden, dan heb ik ook eens een jurk die recht is *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_205298272
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 14:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Dus voor haar had het nog later gemoeten :D
Een week later of zo :')

Want tegen een afspraak vergeten helpt geen wekker.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205298766
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 14:03 schreef Myraela het volgende:

[..]
De voorbeelden die ik daarvan heb gezien, vond ik niet mooi. Ergens was een stukje met wat vegen waardoor het net leek alsof er net was schoongemaakt. :D Ik vond de versie met spikkels al wel wat leuker, maar dat microcement ziet er gewoon net wat natuurlijker uit.

Maar ik ben maar bij 1 showroom geweest, dus misschien zijn er nog toffere alternatieven. We willen gewoon dat het er niet enorm steriel uitziet, anders moet ik straks elke dag stofzuigen. En met katten en eventueel ooit kinderen wil ik ook dat het tegen krassen kan.
Ik ben hevig verliefd op mijn gietvloer, o.a. omdat ie niet echt oneindig hard en ook niet ruw is, zodat mijn lompe alles in huis uitproberende kind zich niet al 4827383 keer een gat in zijn hoofd of elders is gevallen. Het veert een heeeeel klein beetje mee, dat is wel wat waard met kinderen ;)
Krassen... Wij hebben ze wel, maar de meeste zijn gemaakt door onszelf, door grote zware dingen met scherpe randen erop te laten staan of schuiven.
Maar je moet er idd van houden. Ik heb me niet verdiept in microcement maar de hard- en ruwheid van beton icm fragiele kinderlichaampjes is wat ons daar iig van weg hield.

Oh en ik stofzuig niet. De robot wel. Die houdt ook erg van de gladheid van de vloer. De robotdweil ook :p
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 10 juli 2022 @ 16:36:23 #28
63722 z80
I fink you freaky
pi_205299637
Toch een rondje fiets. Slingerend tussen de weilanden en langs de bosrand. Niet te ver van huis voor het geval van regen, dan "snel" weer thuis. Uiteindelijk toch nog een dikke 50Km.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 10 juli 2022 @ 16:41:30 #29
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205299716
Ik ben net terug van een rondje fietsen na gister een heel groot deel van de dag in de auto te hebben doorgebracht; ff bijkomen en spieren strekken...

Nu was het weerbericht gister "morgen zonniger dan vandaag en tussen de 21 en 24..."

Dus ik fietste net met mn jas dichtgeritst en lichte regen door een grijze omgeving.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205299900
Had je tenminste wel een keer regen ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 10 juli 2022 @ 16:56:19 #31
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205299914
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2022 16:55 schreef Clubsoda het volgende:
Had je tenminste wel een keer regen ^O^
Juh joepie
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205299927
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 16:56 schreef fietsie het volgende:

[..]
Juh joepie
Je kunt niet én klagen dat de regen je altijd overslaat én klagen dat het regent ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 10 juli 2022 @ 16:59:36 #33
63722 z80
I fink you freaky
pi_205299962
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2022 16:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je kunt niet én klagen dat de regen je altijd overslaat én klagen dat het regent ;)
Een echte Hollander. Altijd klagen over het weer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 10 juli 2022 @ 17:00:22 #34
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205299971
Gisteren 't gietijzer voor het eerst getest:



Nu op zoek naar een simpele "kolenbak" om mee te kunnen nemen onderweg; deze was even geleend van m'n ouders maar had veel te weinig airflow. (Al was dat met een Accu-bladblazer wel even op te lossen)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 10 juli 2022 @ 18:06:27 #35
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_205300926
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 17:00 schreef fietsie het volgende:
Gisteren 't gietijzer voor het eerst getest:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Nu op zoek naar een simpele "kolenbak" om mee te kunnen nemen onderweg; deze was even geleend van m'n ouders maar had veel te weinig airflow. (Al was dat met een Accu-bladblazer wel even op te lossen)

Zo'n kolen starter heeft dan zeker weer TEVEEL flow?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 10 juli 2022 @ 18:47:11 #36
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205301344
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 18:06 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Zo'n kolen starter heeft dan zeker weer TEVEEL flow?
Ja en is qua omvang niet groot genoeg, idealiter staat de pan in een laagje, met kolen ook om de zijkant
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205301616
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 17:00 schreef fietsie het volgende:
Gisteren 't gietijzer voor het eerst getest:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Nu op zoek naar een simpele "kolenbak" om mee te kunnen nemen onderweg; deze was even geleend van m'n ouders maar had veel te weinig airflow. (Al was dat met een Accu-bladblazer wel even op te lossen)

Is dat zo'n Dutch Oven waarbij je ook kolen op het deksel kan/moet leggen?
Mooi spul.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205301725
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 17:00 schreef fietsie het volgende:
Gisteren 't gietijzer voor het eerst getest:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Nu op zoek naar een simpele "kolenbak" om mee te kunnen nemen onderweg; deze was even geleend van m'n ouders maar had veel te weinig airflow. (Al was dat met een Accu-bladblazer wel even op te lossen)

Die pan doet me heel erg denken aan zuid Afrika en dan potjiekos https://www.dutchovenshop.nl/blog/potjiekos-recepten/
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 10 juli 2022 @ 19:38:30 #39
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205301814
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 19:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Is dat zo'n Dutch Oven waarbij je ook kolen op het deksel kan/moet leggen?
Mooi spul.
Jups; ik heb voor m'n verjaardag een budget gekregen om het aan te schaffen, en heb daarmee een set van een Dutch Oven, een steelpan-met-deksel (sauspan), een koekenpan (skillet) en een braadplaat gekocht, plus accessoires (isolerende handgrepen, wanten, metalen deksel optil ding, onderzetter) in een grote houden transportkist.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 10 juli 2022 @ 19:42:35 #40
63722 z80
I fink you freaky
pi_205301874
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2022 19:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Die pan doet me heel erg denken aan zuid Afrika en dan potjiekos https://www.dutchovenshop.nl/blog/potjiekos-recepten/
Die pan is dan ook een broertje van de dutch oven.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_oven
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 10 juli 2022 @ 19:44:25 #41
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205301891
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2022 19:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Die pan doet me heel erg denken aan zuid Afrika en dan potjiekos https://www.dutchovenshop.nl/blog/potjiekos-recepten/
Ik denk dat dat de "oervorm" hiervan is. Het voordeel van dit model is, net als @Isabeau al benoemde, dat je er ook kolen op kan gooien (en er ook weer een pan bovenop past).

Foto van m'n broertje die aan t koken is:

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205301959
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 19:44 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik denk dat dat de "oervorm" hiervan is. Het voordeel van dit model is, net als @:Isabeau al benoemde, dat je er ook kolen op kan gooien (en er ook weer een pan bovenop past).

Foto van m'n broertje die aan t koken is:

[ afbeelding ]
Gaaf!
Volgens mij was dat op 1 locatie waar ik dat at ook. Heb dat alleen vanuit de verte gezien door een tropische regenbui. Heb goede herinneringen aan die locatie, Plettenbergbaai. Voor het eerst van m'n leven rooibos thee (nu verslaafd) en honeybush tea (andere verslaving) en poitjiekos en de volgende dag een bbq. Alleen jouw ribjes kunnen die bbq overtreffen.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 10 juli 2022 @ 20:06:28 #43
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205302106
Hij heeft er dus een officieel aluminium Dutch oven gerichte kolenstook ding over maar die zijn weer 100zoveel euro
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205302125
Ja ik lurk wel eens hier. En ik heb Slotcouplet van Sander de Hosson gekocht.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205302230
Dat was een fijn sfeervol gezellig middagje honkbalstadion O+ 2 leuke wedstrijden gezien.
Lekker meezingen en bewegen met alle gekke liedjes die elke keer weer voorbij komen (en dat al jaren lang).
Leuke dingen moet je niet veranderen ;)


De allerkleinsten kregen ook een boks bij de line up O+



En een lekkere actiefoto. Het is gelukt om de bal ook te fotograferen!



[ Bericht 16% gewijzigd door Blues op 10-07-2022 20:41:14 ]
pi_205302315
Ik had allemaal lekkere dingen die tegen de datum aanzaten, dus borrelplank vanavond, samen met Nika (ze wilde wel pakken maar luisterde wel naar “nee”)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 10 juli 2022 @ 20:41:59 #47
63722 z80
I fink you freaky
pi_205302347
Hier was het pizza die eigenlijk voor morgen was. De diepvriesmaaltijd die ik voor vandaag in gedachten had was blijkbaar een tijdje terug al op gegaan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205302384
Ik snap Nika wel :9

Hier ligt alles overhoop qua etenstijden, zowel voor poes als voor mens _O-

Gisteren aten de katten om 10 uur en om 2.00 uur. Vanmorgen om 10.30 uur bleek ontbijt prima. En de poes die normaal elke dag om 16.00 uur zeurt om diner (ongeacht ontbijttijd) heb ik om 19.00 uur maar eens wat voorgezet. ‘O ja, eten :Y)

Het mens at gisteren rond 10 en 16 uur en daarna niks meer.
Dus vanmorgen rond 11 uur ontbeten en om 15 pasta als dinch. En nu een borrel/dinerbordje van twee soorten wraps. Normaal ben ik echt van de Hollandse etenstijden :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 10 juli 2022 @ 20:55:46 #49
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205302433
Wij aten zo'n rol pizzadeeg met saus. Best lekker. Makkelijk vooral. Die saus is echt een enorme pot. Gelukkig hebben we maar de helft gebruikt want het was vest zoet.
Spoilers!
pi_205302463
Mijn jongste nichtje werd 3 gister maar toen konden we niet op bezoek want m'n vrachtwagenchauffeur was aan het werk. Dus gingen we vandaag naar de afterparty.
We hadden een kado'tje.

Het viel in de smaak :D

Toen we weer wilden vertrekken bedachten ze dat ze geen oppas hadden geregeld voor de hond, morgen. Dus kregen wij ook een kado'tje: een logeerhond voor twee nachtjes :D

En daarna moesten we nog snel een stuk van de boomgaard hooien, en pas daarna bier & eten. Dus wij zijn ook compleet van de leg.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 10 juli 2022 @ 20:59:20 #51
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205302465
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2022 20:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij aten zo'n rol pizzadeeg met saus. Best lekker. Makkelijk vooral. Die saus is echt een enorme pot. Gelukkig hebben we maar de helft gebruikt want het was vest zoet.
En dan toppings erop ? Of alleen bodem met saus gebakken en daarna kaas ofzo?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 10 juli 2022 @ 21:05:27 #52
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205302523
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 20:59 schreef fietsie het volgende:

[..]
En dan toppings erop ? Of alleen bodem met saus gebakken en daarna kaas ofzo?
Er gingen uiteraard toppings op:
- kaas, salami, olijf, champignons, paprika
- tonijn, kaas, tomaat, kappertjes, ansjovis
Spoilers!
  zondag 10 juli 2022 @ 21:06:56 #53
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205302535
Dus. FML. Ik ging revalideren om fitter te worden. Inmiddels heb ik een overbelaste schouder. En nu ben ik er vrij zeker van dat ik hielspoor heb.
Spoilers!
  zondag 10 juli 2022 @ 21:07:54 #54
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205302547
Als in je gaat net ff te hard?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 10 juli 2022 @ 21:08:22 #55
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205302554
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 17:00 schreef fietsie het volgende:
Gisteren 't gietijzer voor het eerst getest:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Nu op zoek naar een simpele "kolenbak" om mee te kunnen nemen onderweg; deze was even geleend van m'n ouders maar had veel te weinig airflow. (Al was dat met een Accu-bladblazer wel even op te lossen)

Tof project _O_
Spoilers!
  zondag 10 juli 2022 @ 21:09:03 #56
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205302563
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 21:07 schreef fietsie het volgende:
Als in je gaat net ff te hard?
Volgens mij doe ik wel gewoon heel braaf wat me verteld is. Eigenlijk stiekem iets te weinig zelfs.
Spoilers!
pi_205302768
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2022 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Volgens mij doe ik wel gewoon heel braaf wat me verteld is. Eigenlijk stiekem iets te weinig zelfs.
Maar na jaren weinig tot niets lijkt het me niet echt raar dat wat lichaamsdelen zeggen “bekijk het ff”.. hoe goed de begeleiding ook is.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 10 juli 2022 @ 21:36:35 #58
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205302814
Daar lijkt het inderdaad op. Ach ja, allemaal onderdeel van het avontuur *O*
Spoilers!
pi_205302912
:W

Ik was roofvogel-workshop met groepje vrienden. Waarvan 1 een dierenarts dus ik was benieuwd wat die ervan zou vinden. (ze is geen @Candaasje maar heeft wel Meningen)
Maar het was heel leuk! De vogels werden op een heel positieve manier behandeld, als ze geen zin meer hadden dan hoefden ze ook niks meer te doen, ze kregen de dingetjes te eten die ze lekker vonden (sommige liever wormen, sommige liever stukken eendagskuiken).
Ze hadden de vogels geleerd om op je handschoen te komen zitten als je hun naam roept of fluit en je hand voor je ophoudt. Dat deden de vogels ook als je geen eten op je handschoen had liggen, ze hadden niet heel veel honger. Een van de kerkuilen ging ervandoor om in een boom bij de boerderij te gaan zitten, de vogelbazin zei dat hij wel vaker een extra rondje deed als ze hem naar buiten lieten _O- uiteindelijk kwam hij er wel weer af.
Je kon ook naar een paal wijzen en roepen, en dan gingen de vogels naar die paal toe vliegen.
Eentje maakte een noodlanding bovenop m'n hoofd en nu heb ik schrammen van z'n klauwen :') gelukkig was dat een van de lichtste vogeltjes, anders zou dat een pijnlijk gebeuren zijn geweest. :X
Ik heb geleerd dat oehoes ook goed over de grond kunnen lopen. Sommige soorten schijnen dat zowat meer te doen dan vliegen. Ze zien eruit als een soort heel kwaaie kippen _O-

En vanavond nog sushi gegeten. Ik vind dat wel lekker. :D
pi_205302928
quote:
6s.gif Op zondag 10 juli 2022 20:59 schreef sigme het volgende:
Mijn jongste nichtje werd 3 gister maar toen konden we niet op bezoek want m'n vrachtwagenchauffeur was aan het werk. Dus gingen we vandaag naar de afterparty.
We hadden een kado'tje.
[ afbeelding ]
Het viel in de smaak :D

Toen we weer wilden vertrekken bedachten ze dat ze geen oppas hadden geregeld voor de hond, morgen. Dus kregen wij ook een kado'tje: een logeerhond voor twee nachtjes :D

En daarna moesten we nog snel een stuk van de boomgaard hooien, en pas daarna bier & eten. Dus wij zijn ook compleet van de leg.
Gaaf kado!
pi_205302931
@Lucky_Strike beterschap met de hiel!
  zondag 10 juli 2022 @ 21:46:38 #62
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205302944
Kwaaie kippen :D
Spoilers!
pi_205302992
@Lonaa er was een duo uiltjes genaamd Abby en Ziva. Heten jouw katten niet zoiets?
pi_205303009
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 21:49 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa er was een duo uiltjes genaamd Abby en Ziva. Heten jouw katten niet zoiets?
Mijn katten heten precies zoiets. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 10 juli 2022 @ 21:55:27 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205303067
NCIS heeft heel wat op zn geweten
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205303077
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 21:55 schreef fietsie het volgende:
NCIS heeft heel wat op zn geweten
Ik heb dat destijds gevraagd maar het bleek toeval. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205303082
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 21:44 schreef Tele6 het volgende:
:W

Ik was roofvogel-workshop met groepje vrienden. Waarvan 1 een dierenarts dus ik was benieuwd wat die ervan zou vinden. (ze is geen @:Candaasje maar heeft wel Meningen)
Maar het was heel leuk! De vogels werden op een heel positieve manier behandeld, als ze geen zin meer hadden dan hoefden ze ook niks meer te doen, ze kregen de dingetjes te eten die ze lekker vonden (sommige liever wormen, sommige liever stukken eendagskuiken).
Ze hadden de vogels geleerd om op je handschoen te komen zitten als je hun naam roept of fluit en je hand voor je ophoudt. Dat deden de vogels ook als je geen eten op je handschoen had liggen, ze hadden niet heel veel honger. Een van de kerkuilen ging ervandoor om in een boom bij de boerderij te gaan zitten, de vogelbazin zei dat hij wel vaker een extra rondje deed als ze hem naar buiten lieten _O- uiteindelijk kwam hij er wel weer af.
Je kon ook naar een paal wijzen en roepen, en dan gingen de vogels naar die paal toe vliegen.
Eentje maakte een noodlanding bovenop m'n hoofd en nu heb ik schrammen van z'n klauwen :') gelukkig was dat een van de lichtste vogeltjes, anders zou dat een pijnlijk gebeuren zijn geweest. :X
Ik heb geleerd dat oehoes ook goed over de grond kunnen lopen. Sommige soorten schijnen dat zowat meer te doen dan vliegen. Ze zien eruit als een soort heel kwaaie kippen _O-


Dit klinkt zo superleuk O+
  zondag 10 juli 2022 @ 21:56:42 #68
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205303085
quote:
2s.gif Op zondag 10 juli 2022 21:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik heb dat destijds gevraagd maar het bleek toeval. :+
Bijzonder toeval dan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205303125
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 19:44 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik denk dat dat de "oervorm" hiervan is. Het voordeel van dit model is, net als @:Isabeau al benoemde, dat je er ook kolen op kan gooien (en er ook weer een pan bovenop past).

Foto van m'n broertje die aan t koken is:

[ afbeelding ]
Jarenlang met gietijzeren pannen gekookt. Van het merk (Deens?) copco.
Dorp verderop is de dealer van het merk.
Veel te zwaar langzamerhand om ‘even’ de aardappelen af te gieten.
Nu nog eentje als braadpan in gebruik voor stoofvlees.

@Blues bal op de foto _O_ en gekke liedjes B-)
En @sigme Wat een mooie truck. O+

En @Lucky_Strike wat jammer van hielspoor. -O-
pi_205303155
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2022 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus. FML. Ik ging revalideren om fitter te worden. Inmiddels heb ik een overbelaste schouder. En nu ben ik er vrij zeker van dat ik hielspoor heb.
Oef, beiden herkenbaar. Schouder was een ramp. Dat duurde eeuwen (ok, maandje of 8). En de hielspoor was verrassend snel over en lopen werd weer draagbaar na het kopen van goede steunzooltjes.

Sterkte er mee :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205303162
Zo’n vogelworkshop deden wij eens in het Teutoburgerwald.
Bijjzonder hè?!
pi_205303188
@Lucky_Strike Als het inderdaad hielspoor is, is er een simpele oefening. Laat maar weten.
pi_205303211
Wat een leuk verslag @Tele6 Vogels zijn tof

@Lonaa even een vraag. Volgens mij aan het begin van corona hadden we het over een restaurant met gebakken aardappeltjes waar je toppings bij kreeg. Ik heb dat eens besteld en was erg lekker. Jij zei toen dat dat restaurant ook in jouw buurt zat. Vrienden vroegen naar een restaurant hier in Arnhem, dacht daar aan, maar geen idee meer wat de naam is, weet jij dat nog?
We have far more in common than that which devides us..
pi_205303391
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 22:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een leuk verslag @:Tele6 Vogels zijn tof

@:Lonaa even een vraag. Volgens mij aan het begin van corona hadden we het over een restaurant met gebakken aardappeltjes waar je toppings bij kreeg. Ik heb dat eens besteld en was erg lekker. Jij zei toen dat dat restaurant ook in jouw buurt zat. Vrienden vroegen naar een restaurant hier in Arnhem, dacht daar aan, maar geen idee meer wat de naam is, weet jij dat nog?
Flip!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205303466
quote:
2s.gif Op zondag 10 juli 2022 22:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Flip!
Alleen Flip? Ik ga zoeken of die nog hier zit
We have far more in common than that which devides us..
pi_205303497
Gevonden en ze zijn gesloten tijdelijk
We have far more in common than that which devides us..
pi_205303505
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 22:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Gevonden en ze zijn gesloten tijdelijk
Oh. :{ Stom.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205303910
quote:
2s.gif Op zondag 10 juli 2022 22:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Oh. :{ Stom.
T is me niet helemaal duidelijk, op de ene site staat dat ze gesloten zijn, op de andere dat ze open zijn. Van de week maar eens bellen of ik mensen daar naar toe kan sturen
We have far more in common than that which devides us..
pi_205304844
Huggh. Poes en poes besloten te spoken om 5 uur.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205304849
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2022 07:27 schreef Lonaa het volgende:
Huggh. Poes en poes besloten te spoken om 5 uur.
Geen goedemorgen ;(
pi_205304851
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2022 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus. FML. Ik ging revalideren om fitter te worden. Inmiddels heb ik een overbelaste schouder. En nu ben ik er vrij zeker van dat ik hielspoor heb.
Bleh joh. Toch meer rust nodig :*
pi_205304853
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2022 07:27 schreef Lonaa het volgende:
Huggh. Poes en poes besloten te spoken om 5 uur.
}:|

En ik mot zin maken }:|
pi_205304856
Ik heb ook nog niet echt zin.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205304895
Mogge. Is dit die tropisch hete week?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205304901
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 07:45 schreef sigme het volgende:
Mogge. Is dit die tropisch hete week?
Ja maar hij begint grijs met regen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205304933
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 07:45 schreef sigme het volgende:
Mogge. Is dit die tropisch hete week?
Vanaf morgen. Schiet de temperatuur omhoog
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205304942
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 07:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Vanaf morgen. Schiet de temperatuur omhoog

Poeh nou!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205304957
Buh, belabberd geslapen (2 muggen, daarna moeite om weer in te slapen), nu hoofdpijn. Dat wordt een ochtendje op kantoor en vanmiddag thuiswerken denk ik.
pi_205304967
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2022 08:01 schreef sigme het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Poeh nou!
Je mag de voorspelde 36 van zondag zo overnemen 😉
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 11 juli 2022 @ 08:36:37 #90
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205305088
Ik dacht dat de deurbel kapot was omdat de bezorger steeds pakketjes in de tuin legt. Ik sprak hem net. Hij belt niet aan omdat hij bang is mensen wakker te maken _O-
Spoilers!
pi_205305109
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 08:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Je mag de voorspelde 36 van zondag zo overnemen 😉
Ik zie voor Arnhem ook maar 28gr 😉
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 11 juli 2022 @ 08:48:28 #92
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205305144
Er zit nogal een verschil in de voorspellingen zie ik, wat veel zegt over de onzekerheidsmarge waar de modellen mee werken.
  maandag 11 juli 2022 @ 08:51:18 #93
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205305164
Gisteren melde Wetteronline hier nog 40C voor AS Zondag, nu is het 31C, maar 41C voor maandag, Ik denk dat we gewoon moeten afwachten en (veel) thee drinken. IJsthee, lekker, voor mij ongezoet om het een CUL tintje te geven.
Lange termijn voorspellingen, als in meer dan 3 dagen, zie ik zelden uitkomen
pi_205305216
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 08:43 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik zie voor Arnhem ook maar 28gr 😉
Dat zou heel fijn zijn, maar buienradar zegt helaas nog steeds 36. Maar da’s beter dan een Amerikaanse weermodellen instantie (die wel goed schijnt te zijn). Die had het over mogelijk 43 volgende week maandag
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 11 juli 2022 @ 09:02:26 #95
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205305247
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 08:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat zou heel fijn zijn, maar buienradar zegt helaas nog steeds 36. Maar da’s beter dan een Amerikaanse weermodellen instantie (die wel goed schijnt te zijn). Die had het over mogelijk 43 volgende week maandag
Weather.com voorspelling voor de komende tijd is duidelijk koeler dan wetteronline.de, en zegt het wordt bewolkt tot sterk bewolkt terwijl wetteronline het over zonnig (14 uur zon) tot bewolkt heeft.
pi_205305630
Helemaal klaar om te vertrekken naar Frankrijk! Alleen accu van de auto niet...pfffff
pi_205305735
Goedemorgen, zometeen een high tea in het kattencafe *O*
  maandag 11 juli 2022 @ 10:13:00 #98
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205305770
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 07:45 schreef sigme het volgende:
Mogge. Is dit die tropisch hete week?


Die tropische nachten ook

De "spektakelweermannen" van onweer-online (die nog wel eens flink meegaan in wat de modellen aan moois bieden) hebben een totaalkaartje gemaakt:

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 11 juli 2022 @ 10:20:15 #99
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205305814
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:05 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, zometeen een high tea in het kattencafe *O*
O+
Spoilers!
  Moderator maandag 11 juli 2022 @ 10:20:45 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205305821
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 09:53 schreef Yinny het volgende:
Helemaal klaar om te vertrekken naar Frankrijk! Alleen accu van de auto niet...pfffff
Beter hier dan in Frankrijk :)

Goede reis
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 11 juli 2022 @ 10:20:54 #101
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205305823
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 09:53 schreef Yinny het volgende:
Helemaal klaar om te vertrekken naar Frankrijk! Alleen accu van de auto niet...pfffff
Oh shit. Dat kan meestal wel snel worden opgelost toch? Hoop het voor je. Fijne vakantie in elk geval.
Spoilers!
  maandag 11 juli 2022 @ 10:23:30 #102
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205305842
Via via via heeft de stieftante van J lucht gekregen van mijn kruidenbedrijfje. Ze werkt bij een streekwinkel en heeft interesse. Ik dacht alleen dat ze aan de andere kant van het land woonde. Ze woont op 19 minuten rijden :D
Spoilers!
pi_205305896


Naderende hittegolf represent!
Handig wel dat ik komende zondag met de trein naar Amsterdam ga. Terwijl er onderweg werkzaamheden zijn en ik dus moet omrijden. :') Maar die afspraak is al anderhalf jaar telkens verzet, dus hierdoor ga ik hem niet weer omplannen.

En misschien is het daar wel koeler *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 11 juli 2022 @ 10:30:46 #104
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205305902
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]

Naderende hittegolf represent!
Handig wel dat ik komende zondag met de trein naar Amsterdam ga. Terwijl er onderweg werkzaamheden zijn en ik dus moet omrijden. :') Maar die afspraak is al anderhalf jaar telkens verzet, dus hierdoor ga ik hem niet weer omplannen.
Meeste treinen hebben tegenwoordig toch Airco?
pi_205305908
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Via via via heeft de stieftante van J lucht gekregen van mijn kruidenbedrijfje. Ze werkt bij een streekwinkel en heeft interesse. Ik dacht alleen dat ze aan de andere kant van het land woonde. Ze woont op 19 minuten rijden :D
:D Leuke verrassing of niet?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205305913
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Meeste treinen hebben tegenwoordig toch Airco?
Meeste… maar de twee overstappen die ik nu heb (normaal rechtstreeks) niet ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 11 juli 2022 @ 10:33:34 #107
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205305924
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Meeste… maar de twee overstappen die ik nu heb (normaal rechtstreeks) niet ;(
Darn
  maandag 11 juli 2022 @ 10:33:55 #108
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205305929
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
:D Leuke verrassing of niet?
Zeker! Met die kant van de familie is heel weinig contact. Ze zijn allemaal hartstikke leuk dus ik vind dat altijd wel jammer. We zagen hen 1 keer per jaar maar sinds oma in een verpleeghuis zit, is er geen contact meer behalve een kerstkaart met 1 tante en oom.
Spoilers!
pi_205305937
Amsterdam lijkt gewoon tien graden koeler te zijn. Beterrrr ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205305941
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zeker! Met die kant van de familie is heel weinig contact. Ze zijn allemaal hartstikke leuk dus ik vind dat altijd wel jammer. We zagen hen 1 keer per jaar maar sinds oma in een verpleeghuis zit, is er geen contact meer behalve een kerstkaart met 1 tante en oom.
Leuke verrassing dus! Wist stieftante dus niet dat jullie zo dicht in de buurt wonen nu?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 11 juli 2022 @ 10:36:16 #111
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205305943
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Amsterdam lijkt gewoon tien graden koeler te zijn. Beterrrr ^O^
Halleluja _O_
Spoilers!
  maandag 11 juli 2022 @ 10:37:59 #112
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205305953
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Leuke verrassing dus! Wist stieftante dus niet dat jullie zo dicht in de buurt wonen nu?
Nee, we hadden geen idee. Op de jaarlijkse reünie wist ik dat iedereen uit het hele land daar naartoe kwam. Van 1 weet ik de woonplaats door een uitvaart. De rest heeft het vast ooit vertelt maar ik heb het niet opgeslagen. Dus in mijn hoofd woont iedereen gewoon 'ver weg'.
Spoilers!
  maandag 11 juli 2022 @ 11:23:44 #113
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205306304
Heb net maandag en dinsdag vrij gevraagd, dus als de hittegolf dan doorzet ga ik mijn badje opzoeken *O*
  maandag 11 juli 2022 @ 11:30:11 #114
217702 Lonaa
Honger!
pi_205306369
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dus in mijn hoofd woont iedereen gewoon 'ver weg'.
Herkenbaar +1 :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205306382
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 09:53 schreef Yinny het volgende:
Helemaal klaar om te vertrekken naar Frankrijk! Alleen accu van de auto niet...pfffff
Oops. Hopelijk is het opgelost!? Bonnes vacances. Au revoir.

quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Via via via heeft de stieftante van J lucht gekregen van mijn kruidenbedrijfje. Ze werkt bij een streekwinkel en heeft interesse. Ik dacht alleen dat ze aan de andere kant van het land woonde. Ze woont op 19 minuten rijden :D
Wat een leuke connectie B-)

Het heet vakantie en toch wat doordeweekse afspraken. Nou, dan kunnen we woensdag naar Amsterdam.
Nou, niet met 28o . Dat wordt doorschuiven. #watjes
pi_205306442
Meteo in regio midden: bewolkt, frips 20o . Lange broek en nog net geen vestje aan.
pi_205306483
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]

Naderende hittegolf represent!
Handig wel dat ik komende zondag met de trein naar Amsterdam ga. Terwijl er onderweg werkzaamheden zijn en ik dus moet omrijden. :') Maar die afspraak is al anderhalf jaar telkens verzet, dus hierdoor ga ik hem niet weer omplannen.

En misschien is het daar wel koeler *O*
Hmmm....geloof niet dat ik dat leuke temperaturen vind :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_205306576
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:23 schreef gcjoel het volgende:
Heb net maandag en dinsdag vrij gevraagd, dus als de hittegolf dan doorzet ga ik mijn badje opzoeken *O*
De mijne staat al. :7

Dan hoef ik me niet schuldig te voelen wanneer ze weer adviseren om minder water te gebruiken omdat er teveel zwembadjes worden gevuld. :')
  maandag 11 juli 2022 @ 11:57:27 #119
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205306596
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:55 schreef Myraela het volgende:

[..]
De mijne staat al. :7

Dan hoef ik me niet schuldig te voelen wanneer ze weer adviseren om minder water te gebruiken omdat er teveel zwembadjes worden gevuld. :')
Ik heb een simpele zonder filter ofzo dus dan is het water al goor volgende week.
maar misschien ga ik lekker onder de sproeiers doorrennen, dan verspil ik geen kraanwater :D
pi_205306642
Ik zou zondag eigenlijk uiteten gaan in Utrecht omdat we dan 10 jaar samen zijn. Maar als het echt zo warm gaat worden, denk ik niet dat we uit de achtertuin komen. Maar ik kijk het nog even aan voordat ik de reservering echt afzeg.
pi_205306666
Ik gooi alle rolluiken dicht en de ventilator aan (boven airco) en dan is het best uit te houden.
En veel thuiswerken, als het even kan.

Zoals nu. Ik had de ochtend vrij gepland ivm logees. Om half 11 nog geen teken van leven dus ik ben maar aan de slag gegaan.
Ze slapen nu nog :+ Na drie dagen festival kan ik het me voorstellen :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205306700
Oeh! Speaking of... ik hoor leven op de bovenverdieping *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205306959
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 09:53 schreef Yinny het volgende:
Helemaal klaar om te vertrekken naar Frankrijk! Alleen accu van de auto niet...pfffff
Ow no!!
  maandag 11 juli 2022 @ 13:00:36 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205307129
Woah. Het is hier al goed warm zeg. Ik heb net een half uurtje geoogst, nu het nog niet al te warm is. Maar in de volle zon is het al wel heftig hier. Ik heb sperziebonen, erwten, peulen, een enorme koolrabi en de laatste kruisbessen.
Spoilers!
  maandag 11 juli 2022 @ 13:01:54 #125
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205307136
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Woah. Het is hier al goed warm zeg. Ik heb net een half uurtje geoogst, nu het nog niet al te warm is. Maar in de volle zon is het al wel heftig hier. Ik heb sperziebonen, erwten, peulen, een enorme koolrabi en de laatste kruisbessen.
Zon? :o

Ik zag net ook dat wij een behoorlijke koolrabi hebben *O*
Wat maak jij daar graag mee? Ik vind het altijd een moeilijke.
  maandag 11 juli 2022 @ 13:05:29 #126
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205307164
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 13:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Zon? :o

Ik zag net ook dat wij een behoorlijke koolrabi hebben *O*
Wat maak jij daar graag mee? Ik vind het altijd een moeilijke.
Strakblauwe hemel en brandende zon ja :D

Ik ben gek op die koolrabi, aardappel, gochujang en eieren uit Flavour. Dat eten we vanavond. Vanavond mag de oven nog een keertje aan, de rest van de week niet meer.
Spoilers!
  maandag 11 juli 2022 @ 13:05:42 #127
217702 Lonaa
Honger!
pi_205307167
Zon?!
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 11 juli 2022 @ 13:06:07 #128
217702 Lonaa
Honger!
pi_205307170
Oh spuit11 ditdat
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 11 juli 2022 @ 13:09:42 #129
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205307205
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 13:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Strakblauwe hemel en brandende zon ja :D

Ik ben gek op die koolrabi, aardappel, gochujang en eieren uit Flavour. Dat eten we vanavond. Vanavond mag de oven nog een keertje aan, de rest van de week niet meer.
Oeh even zoeken waar ik dat boek heb :9
pi_205307360
Hier ook geen zon, maar wel warm en enorm klam. Naar huis op de fiets was er wat motregen. De bril bleef in ieder geval niet droog.
Heb je spreekuur van 10-12, Vorige week kwamen er een aantal om 11.30 en ook na 12 uur. Nu weer. Net als vroeger bij zaterdag werk bij C&A. Hele dag rustig, en om 16.55 kwamen mensen een nieuwe garderobe kopen. -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_205307380
Voor de statistieken: bewolkt en 20 graden.
pi_205307708
Gelukkig was een nieuwe accu zo gekocht en zo lunchen in Luxemburg
pi_205307854
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 14:09 schreef Yinny het volgende:
Gelukkig was een nieuwe accu zo gekocht en zo lunchen in Luxemburg
Pfff, gelukkig zeg!
We have far more in common than that which devides us..
pi_205308277
Ik kan niet zeggen wat voor weer het is want ik zit in mijn maandagse, raamloze hok ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 11 juli 2022 @ 15:35:58 #135
217702 Lonaa
Honger!
pi_205308296
ZON!

Een beetje. Heel even.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205308299
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 15:31 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kan niet zeggen wat voor weer het is want ik zit in mijn maandagse, raamloze hok ;(
-O-

Hier logees vertrokken en geen zon. Gezien de voorspellingen vind ik dat eigenlijk wel prima. Alles openzetten :9~
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 juli 2022 @ 15:37:54 #137
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205308304
Zonnetje komt het laatste uur een beetje omzetten. (AMS).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 11 juli 2022 @ 15:48:27 #138
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205308368
Hier ook geen zon :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 11 juli 2022 @ 15:56:30 #139
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205308415
Hier ook geen zin :')
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205308428
Hier nu ook zon en best warm.
Net een lange zoom bijeenkomst gehad van vluchtingenwerk. Maar nu eindelijk over een paar zaken wat duidelijkheid.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 11 juli 2022 @ 16:06:11 #141
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205308471
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 15:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier nu ook zon en best warm.

Ik zie het het richting Arnhem opklaart, steeds meer blauw tussen de wolken.
pi_205309051
Heerlijk zonnig hier hoor, al de hele middag.

Vanmiddag lekker geluncht bij Broei in Utrecht, na eerst even officieel en krabbel gezet te hebben op het gemeentehuis. Mijn vriend is nu officieel mijn partner :D


Hij is nu bezig geweest in Excel, en heeft berekend dat dankzij alle investeringen die we nu doen in isolatie, we over 20 jaar bekeken zo'n 125.000 euro uitsparen. Dat is best de moeite waard 8-)
pi_205309083
Dat was wel een heel random bericht :')
pi_205309121
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 17:34 schreef Candaasje het volgende:
Heerlijk zonnig hier hoor, al de hele middag.

Vanmiddag lekker geluncht bij Broei in Utrecht, na eerst even officieel en krabbel gezet te hebben op het gemeentehuis. Mijn vriend is nu officieel mijn partner :D


Hij is nu bezig geweest in Excel, en heeft berekend dat dankzij alle investeringen die we nu doen in isolatie, we over 20 jaar bekeken zo'n 125.000 euro uitsparen. Dat is best de moeite waard 8-)
Van Harte …..met elkaar w/ *O* ^) *;

(Was dat niet geregeld bij de notaris ?) .
pi_205309144
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 17:34 schreef Candaasje het volgende:
Heerlijk zonnig hier hoor, al de hele middag.

Vanmiddag lekker geluncht bij Broei in Utrecht, na eerst even officieel en krabbel gezet te hebben op het gemeentehuis. Mijn vriend is nu officieel mijn partner :D

Hij is nu bezig geweest in Excel, en heeft berekend dat dankzij alle investeringen die we nu doen in isolatie, we over 20 jaar bekeken zo'n 125.000 euro uitsparen. Dat is best de moeite waard 8-)
Gefeliciteerd *O* ^)
We have far more in common than that which devides us..
pi_205309178
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 17:45 schreef AnneX het volgende:

[..]
Van Harte …..met elkaar w/ *O* ^) *;

(Was dat niet geregeld bij de notaris ?) .
Dank! :*

Nee, want wij hebben nu een geregistreerd partnerschap. En bij de gemeente tekenen scheelde een paar honderd euro :P

quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 17:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gefeliciteerd *O* ^)
Thnx!
pi_205309228
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 17:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Dank! :*

Nee, want wij hebben nu een geregistreerd partnerschap. En bij de gemeente tekenen scheelde een paar honderd euro :P
[..]
Thnx!
Van harte! *O*
pi_205309416
Gefeliciteerd @Candaasje *G*
pi_205309424
@Molo limelon is heerlijk fris! Het doet daadwerkelijk denken aan Galiameloen vermengd met limoen. Zoet én friszurig/kruidig. :9
pi_205309497
Felies @Candaasje en je (nu wettige) meneer *O*

Al leven jullie dus nog steeds in zonde }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 11 juli 2022 @ 18:28:17 #151
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205309512
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 17:34 schreef Candaasje het volgende:
Heerlijk zonnig hier hoor, al de hele middag.

Vanmiddag lekker geluncht bij Broei in Utrecht, na eerst even officieel en krabbel gezet te hebben op het gemeentehuis. Mijn vriend is nu officieel mijn partner :D


Hij is nu bezig geweest in Excel, en heeft berekend dat dankzij alle investeringen die we nu doen in isolatie, we over 20 jaar bekeken zo'n 125.000 euro uitsparen. Dat is best de moeite waard 8-)
Happy handtekeningdag *O*
Spoilers!
  maandag 11 juli 2022 @ 18:29:35 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205309530
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 17:34 schreef Candaasje het volgende:
Heerlijk zonnig hier hoor, al de hele middag.

Vanmiddag lekker geluncht bij Broei in Utrecht, na eerst even officieel en krabbel gezet te hebben op het gemeentehuis. Mijn vriend is nu officieel mijn partner :D


Hij is nu bezig geweest in Excel, en heeft berekend dat dankzij alle investeringen die we nu doen in isolatie, we over 20 jaar bekeken zo'n 125.000 euro uitsparen. Dat is best de moeite waard 8-)
Gefeliciteerd! *O* ^) 🍾
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205309808
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 13:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Zon? :o

Ik zag net ook dat wij een behoorlijke koolrabi hebben *O*
Wat maak jij daar graag mee? Ik vind het altijd een moeilijke.
Ik probeer altijd iets te bedenken terwijl ik er eentje schil maar zo vers uit de tuin is ie eigenlijk altijd op voor ik zover ben.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205309837
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Felies @:Candaasje en je (nu wettige) meneer *O*

Al leven jullie dus nog steeds in zonde }:|
Dank dank.

Werkt zoiets niet meer terugwerkende kracht? :P
  maandag 11 juli 2022 @ 19:00:49 #155
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205309903
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 18:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik probeer altijd iets te bedenken terwijl ik er eentje schil maar zo vers uit de tuin is ie eigenlijk altijd op voor ik zover ben.
Gewoon zo opeten dus?
pi_205309917
[
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 18:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Dank dank.

Werkt zoiets niet meer terugwerkende kracht? :P
Je bent toch niet kerkelijk gehuwd jij zondaar.

Gefeli *O*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205309925
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 19:00 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Gewoon zo opeten dus?
Als ze jong en vers zijn, lekkah lekkah.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205310755
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 13:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Zon? :o

Ik zag net ook dat wij een behoorlijke koolrabi hebben *O*
Wat maak jij daar graag mee? Ik vind het altijd een moeilijke.
Mijn favoriete gerecht is lauwwarme salade. Koolrabi in blokje snijden (kleine 1x1x1 cm), 5 minuten koken, afgieten, uit laten dampen, in een schaal doen, remoulade of ravogottesaus erdoor en opeten.

Rauw vind ik ook erg lekker, maar rauwe kool vind ik zwaar op de maag liggen (al hoewel ik de boertjes dan wel weer lekker vind :D).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205310894
Rauw in blokjes of rauw julienne met limoensap :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 11 juli 2022 @ 21:04:06 #160
63722 z80
I fink you freaky
pi_205311226
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2022 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus. FML. Ik ging revalideren om fitter te worden. Inmiddels heb ik een overbelaste schouder. En nu ben ik er vrij zeker van dat ik hielspoor heb.
Niet heel gek. Je krijgt een nieuwe houding aangemeten. En die probeer je vast te houden.
Maar een lichaam is graag in evenwicht. En verbruikt graag zo min mogelijk energie. Alle spieren zijn zo op elkaar ingespeeld dat deze in rust zo goed als niets hoeven te toen om bijvoorbeeld de schouders op zijn plek te houden.
Nu ga je deze schouders in een nieuwe gewenste stand houden. Dus sieren aan een kant aanspannen en aan de ander kant van het gewricht op spanning zetten. Zeven dagen per week voor meerdere uren per dag. Dat gaat niet. Er zal ook een rust periode moeten zijn.
Neem je de rust niet zelf, dan nemen de spieren op een gegevensmoment de rust.
Daarnaast ben je gaan sporten. Waarbij er verwacht wordt een volgend de boeken correcte anatomische houding aan te nemen. Wat weer een vreemde belasting is voor de gewrichten. Die op hun beurt weer beginnen te protesteren.
Probeer niet iets dat er in tientallen jaren is ingesleten er in een jaar weer uit te halen. Dat gaat niet.
Maakt niet uit of het houding of voeding is. verandering kost tijd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 11 juli 2022 @ 21:08:48 #161
63722 z80
I fink you freaky
pi_205311297
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 17:34 schreef Candaasje het volgende:
Heerlijk zonnig hier hoor, al de hele middag.

Vanmiddag lekker geluncht bij Broei in Utrecht, na eerst even officieel en krabbel gezet te hebben op het gemeentehuis. Mijn vriend is nu officieel mijn partner :D

Hij is nu bezig geweest in Excel, en heeft berekend dat dankzij alle investeringen die we nu doen in isolatie, we over 20 jaar bekeken zo'n 125.000 euro uitsparen. Dat is best de moeite waard 8-)
Gefeliciteerd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 11 juli 2022 @ 21:34:33 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205311789
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 21:04 schreef z80 het volgende:

[..]
Niet heel gek. Je krijgt een nieuwe houding aangemeten. En die probeer je vast te houden.
Maar een lichaam is graag in evenwicht. En verbruikt graag zo min mogelijk energie. Alle spieren zijn zo op elkaar ingespeeld dat deze in rust zo goed als niets hoeven te toen om bijvoorbeeld de schouders op zijn plek te houden.
Nu ga je deze schouders in een nieuwe gewenste stand houden. Dus sieren aan een kant aanspannen en aan de ander kant van het gewricht op spanning zetten. Zeven dagen per week voor meerdere uren per dag. Dat gaat niet. Er zal ook een rust periode moeten zijn.
Neem je de rust niet zelf, dan nemen de spieren op een gegevensmoment de rust.
Daarnaast ben je gaan sporten. Waarbij er verwacht wordt een volgend de boeken correcte anatomische houding aan te nemen. Wat weer een vreemde belasting is voor de gewrichten. Die op hun beurt weer beginnen te protesteren.
Probeer niet iets dat er in tientallen jaren is ingesleten er in een jaar weer uit te halen. Dat gaat niet.
Maakt niet uit of het houding of voeding is. verandering kost tijd.
Dat klopt wel zo'n beetje inderdaad. Ik ga rustig door met mijn traject.

Ik kreeg vandaag wel weer op mijn flikker van de ergotherapeut. Ik moet meer sporten en meer werken achter mijn bureau ipv op de bank. Ze heeft gelijk. Maar mijn gewoontes van de afgelopen 20 jaar zijn ook gewoon wel prettig eigenlijk. En ik ben kampioen smoesjes verzinnen. Ik zit constant te ja-maren tijdens die afspraken :')
Spoilers!
pi_205312399
Over gewoontes gesproken… een collega heeft niet zoveel met haar vaste werktijden, die doet de dingen wanneer het haar uitkomt omdat ze privé ook veel dingen heeft. Werkt goed voor haar (denkt ze :7 ), qua uren zit het wel goed, nieuwe werken en zo.

Dus ik krijg net een appje van haar over een overleg morgenvroeg. Wat met een clubje via teams is. En op mijn vrije dag is gepland. Vond ik oké omdat ik vandaag maar een halve dag kon werken en de afspraak ook echt niet anders gepland kon worden.

Maar nee… daarvoor kom ik niet naar kantoor. En ga ik, nav jouw appje niet opeens nu met je voorbereiden. Dat had afgelopen week gekund… toen niemand bereikbaar/beschikbaar was hiervoor. Ugh.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205312416
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat klopt wel zo'n beetje inderdaad. Ik ga rustig door met mijn traject.

Ik kreeg vandaag wel weer op mijn flikker van de ergotherapeut. Ik moet meer sporten en meer werken achter mijn bureau ipv op de bank. Ze heeft gelijk. Maar mijn gewoontes van de afgelopen 20 jaar zijn ook gewoon wel prettig eigenlijk. En ik ben kampioen smoesjes verzinnen. Ik zit constant te ja-maren tijdens die afspraken :')
Lol, dit ben ik bij de tandarts :')

Je weet dat bepaalde gewoontes niet slim zijn, maar er vanaf komen is zoooo lastig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205312813
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 17:34 schreef Candaasje het volgende:
Heerlijk zonnig hier hoor, al de hele middag.

Vanmiddag lekker geluncht bij Broei in Utrecht, na eerst even officieel en krabbel gezet te hebben op het gemeentehuis. Mijn vriend is nu officieel mijn partner :D


Hij is nu bezig geweest in Excel, en heeft berekend dat dankzij alle investeringen die we nu doen in isolatie, we over 20 jaar bekeken zo'n 125.000 euro uitsparen. Dat is best de moeite waard 8-)
Gefeliciteerd met het officieel partneren!
pi_205312846
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 22:34 schreef Yinny het volgende:

[..]
Gefeliciteerd met het officieel partneren!
Aangekomen op jullie vakantieadres? Waren jullie er al eerder of nieuw en dan hoe is het?
We have far more in common than that which devides us..
pi_205312930
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 22:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Aangekomen op jullie vakantieadres? Waren jullie er al eerder of nieuw en dan hoe is het?
Nee,nu in een budget Ibis. Morgen nog verder, 450 km te gaan
Bestemming is een Nederlandse camping in Frankrijk _O-
Een week en dan naar een natuurcamping in de buurt van Orange
pi_205312982
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 22:42 schreef Yinny het volgende:

[..]
Nee,nu in een budget Ibis. Morgen nog verder, 450 km te gaan
Bestemming is een Nederlandse camping in Frankrijk _O-
Een week en dan naar een natuurcamping in de buurt van Orange
Totaal onbekend met het camping gebeuren, maar Nederlandse camping, daar is Nederlandse bediening bij de receptie enzo? Net al @Tele6 ooit deed?
We have far more in common than that which devides us..
pi_205313005
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Totaal onbekend met het camping gebeuren, maar Nederlandse camping, daar is Nederlandse bediening bij de receptie enzo? Net al @:Tele6 ooit deed?
Ja, je hoeft er geen woord Frans te spreken. Het is van een Nederlands bedrijf en er staan waarschijnlijk ook alleen maar Nederlanders
Zoon van 6 jaar gaat het helemaal geweldig vonden, er is een grote waterglijbaan en grote speeltuin
pi_205313025
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 22:52 schreef Yinny het volgende:

[..]
Ja, je hoeft er geen woord Frans te spreken. Het is van een Nederlands bedrijf en er staan waarschijnlijk ook alleen maar Nederlanders
Zoon van 6 jaar gaat het helemaal geweldig vonden, er is een grote waterglijbaan en grote speeltuin
Ah, en een blije zoon is wel heel fijn. Zag van de week ook de kinderen van vrienden heerlijk meedansen met een animatieteam
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 12 juli 2022 @ 06:46:29 #171
217702 Lonaa
Honger!
pi_205313800
Poes en poes hebben lekker synchroon gekotst net. Top.

Goedemorgen.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 07:09:47 #172
217702 Lonaa
Honger!
pi_205313836
RTL nieuws: Het is her en der mistig *laat kaartje zien met 300 meter zicht in Enschede.

Het is hier echt al sinds ik m'n ogen open gedaan heb strak blauw en zonnig :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205313871
Mist!


Zwaluwtjes in de mist:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 12 juli 2022 @ 07:56:00 #174
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205313984
De voorspelling voor AS Zondag is nu 29o C (was 40o C ) maar nu wordt voor dinsdag 43o C voorspelt
pi_205314014
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 17:34 schreef Candaasje het volgende:
Heerlijk zonnig hier hoor, al de hele middag.

Vanmiddag lekker geluncht bij Broei in Utrecht, na eerst even officieel en krabbel gezet te hebben op het gemeentehuis. Mijn vriend is nu officieel mijn partner :D

Hij is nu bezig geweest in Excel, en heeft berekend dat dankzij alle investeringen die we nu doen in isolatie, we over 20 jaar bekeken zo'n 125.000 euro uitsparen. Dat is best de moeite waard 8-)
Gefeliciteerd met je officiele partner! *O*

En 125k besparen is geweldig!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205314037
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 17:34 schreef Candaasje het volgende:
Heerlijk zonnig hier hoor, al de hele middag.

Vanmiddag lekker geluncht bij Broei in Utrecht, na eerst even officieel en krabbel gezet te hebben op het gemeentehuis. Mijn vriend is nu officieel mijn partner :D

Gefeliciteerd *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_205314098
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 08:07 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Gefeliciteerd *O*
Hoe is het met jou? Opgeknapt?
We have far more in common than that which devides us..
pi_205314114
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 08:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe is het met jou? Opgeknapt?
Redelijk. Ben nog aan het hoesten en zo dus mag nog niet het huis uit. Ondertussen is G ook positief sinds vrijdag :+ Dus die is nu verplicht rust aan het houden. Geloof niet dat ze dat zo heel erg vind. Mini hebben we genoeg gezelftest dus die is nu op kamp, na overleg met de leiding. Schoonmoeders is ook hier dus de tuin wordt onderhanden genomen. En omdat er natuurlijk voldoende gedesinfecteerd moet worden, wordt mijn drankvoorraad ook geplunderd _O-

Kortom.....het is feest 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 12 juli 2022 @ 08:24:25 #179
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205314125
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 17:34 schreef Candaasje het volgende:
Heerlijk zonnig hier hoor, al de hele middag.

Vanmiddag lekker geluncht bij Broei in Utrecht, na eerst even officieel en krabbel gezet te hebben op het gemeentehuis. Mijn vriend is nu officieel mijn partner :D

Hij is nu bezig geweest in Excel, en heeft berekend dat dankzij alle investeringen die we nu doen in isolatie, we over 20 jaar bekeken zo'n 125.000 euro uitsparen. Dat is best de moeite waard 8-)
Ook PV op het dak? Dat heb je in NL in een jaar of 3 terugverdient en daarna verdien je er aan.
pi_205314139
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 08:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Redelijk. Ben nog aan het hoesten en zo dus mag nog niet het huis uit. Ondertussen is G ook positief sinds vrijdag :+ Dus die is nu verplicht rust aan het houden. Geloof niet dat ze dat zo heel erg vind. Mini hebben we genoeg gezelftest dus die is nu op kamp, na overleg met de leiding. Schoonmoeders is ook hier dus de tuin wordt onderhanden genomen. En omdat er natuurlijk voldoende gedesinfecteerd moet worden, wordt mijn drankvoorraad ook geplunderd _O-

Kortom.....het is feest 8-)
:D
We have far more in common than that which devides us..
pi_205314605
Dankjulliewel allemaal! O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 08:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Gefeliciteerd met je officiele partner! *O*

En 125k besparen is geweldig!
Ja, er moet ook wel ongeveer een ton geïnvesteerd worden, maar goed, das deel overwaarde, deel subsidie, deel hypotheek en deel spaargeld. En het zorgt natuurlijk ook wel voor heel wat comfort voor ons.

Ik dacht dat hier laatst iets opgemerkt werkt over spouwmuurisolatie...uit C z'n berekeningen* volgt dat die isolatie, (EDIT: samen met nieuwe beglazing) de grootste klap gaat geven. We verliezen door de muren zoveel warmte, dat we daar bijna al 100k mee gaan besparen. En dat is van ongeveer alle verduurzamheidsmaatregelen die we gaan laten uitvoeren, de goedkoopste. 1700 euro, inclusief al die honderden gaatjes die nodig zijn om de isolatie naar binnen te spuiten, met een knipvoeg laten herstellen :D
(Knipvoegen zijn duurrrrrr. Gelukkig zijn de voegen weliswaar verweerd, maar nog goed. Zou anders 15-20k kosten. :') )

(*Die klonken een beetje als 'dekilowaturengedeeldoordeoppervlakteinkelvinmetdieenzusRCwaardenbijdieendietempmetdieendatverliesgedeeldoordefrietmetradijsjesvandebakkerverderopdehoek....' :+ Kortom, ik vertrouw het wel, maar kan het niet precies reproduceren. Het zag er in elk geval indrukwekkend uit in Excel _O- )

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 08:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ook PV op het dak? Dat heb je in NL in een jaar of 3 terugverdient en daarna verdien je er aan.
Is wel de bedoeling :Y , maar zal pas later gedaan worden ivm financieën. (In de zin; we moeten op zoveel vlakken investeren, dat we die niet op prio1 kunnen zetten. Eerst isoleren, isoleren, en nog eens isoleren. )

[ Bericht 0% gewijzigd door Candaasje op 12-07-2022 10:17:21 ]
pi_205314626
Jongens, vandaag mijn laatste dagje vakantie :o ;(
Vriend (partner, man, whatever) is al wel aan het werk. Ik mag morgenvroeg weer aantreden en gelijk drie mensen aansturen/inwerken/begeleiden. Lekker inkomertje :') )
pi_205314634
Mag ik de 5de beller waar ik nu al 43 minuten voor in de wacht sta neerknallen?

#DTV
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205314639
Ik vergeet dadelijk gewoon waarom ik belde :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205315167
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 09:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Mag ik de 5de beller waar ik nu al 43 minuten voor in de wacht sta neerknallen?

#DTV
Kan beter beginnen met nummer 1 >:)
pi_205315293
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 08:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ook PV op het dak? Dat heb je in NL in een jaar of 3 terugverdient en daarna verdien je er aan.
3 jaar is wel wat ambiteus hoor. Zou wel mooi zijn.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 10:58:56 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205315386
Wat is PV? :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 12 juli 2022 @ 10:59:42 #188
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205315393
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 10:48 schreef Tuindier het volgende:

[..]
3 jaar is wel wat ambiteus hoor. Zou wel mooi zijn.
Ligt er vooral aan wat je voor je stroom betaald.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 11:00:42 #189
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205315403
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 10:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is PV? :@
Photo Voltaik, panelen die zonlicht naar stroom omzetten, in de volksmond zonnepanelen maar dat kan ook op water warm maken slaan
  dinsdag 12 juli 2022 @ 11:10:38 #190
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205315528
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 11:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Photo Voltaik, panelen die zonlicht naar stroom omzetten, in de volksmond zonnepanelen maar dat kan ook op water warm maken slaan
Thanks! ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205315952
Goed, mijn lijf ging even dwars doen (niks bijzonders), dus ik lig nu op de bank onder een dik dekbed ( ik had het kkkkkkoud! :') ) de eerste aflevering van Sex Education te kijken.

Ik vind het briljant :D
  dinsdag 12 juli 2022 @ 12:28:17 #192
217702 Lonaa
Honger!
pi_205316110
Dora rolde in kauwgom. Het zat overal. Allemaal draden over d'r kop. :')

Het meeste kon ik eraf plukken, de rest heb ik er net uitgeknipt en uitgewreven met boter.

Stom beest.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205316111
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 08:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Redelijk. Ben nog aan het hoesten en zo dus mag nog niet het huis uit. Ondertussen is G ook positief sinds vrijdag :+ Dus die is nu verplicht rust aan het houden. Geloof niet dat ze dat zo heel erg vind. Mini hebben we genoeg gezelftest dus die is nu op kamp, na overleg met de leiding. Schoonmoeders is ook hier dus de tuin wordt onderhanden genomen. En omdat er natuurlijk voldoende gedesinfecteerd moet worden, wordt mijn drankvoorraad ook geplunderd _O-

Kortom.....het is feest 8-)
Oh jee :D
Hopen dat het allemaal meevalt.

Coll waar ik gisteren de hele dag op hele korte afstand (ook af en toe hoofden bij elkaar op beeldscherm kijken omdat ze nog op sommige zaken ingewerkt moet worden) van heb gezeten is pos.
Dus protocol is dat ik op dag 0 5 en 10 moet testen.
Ben vandaag NEG.
pi_205316181
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh jee :D
Hopen dat het allemaal meevalt.

Coll waar ik gisteren de hele dag op hele korte afstand (ook af en toe hoofden bij elkaar op beeldscherm kijken omdat ze nog op sommige zaken ingewerkt moet worden) van heb gezeten is pos.
Dus protocol is dat ik op dag 0 5 en 10 moet testen.
Ben vandaag NEG.
Mmm niet fijn
We have far more in common than that which devides us..
pi_205316898
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh jee :D
Hopen dat het allemaal meevalt.

Coll waar ik gisteren de hele dag op hele korte afstand (ook af en toe hoofden bij elkaar op beeldscherm kijken omdat ze nog op sommige zaken ingewerkt moet worden) van heb gezeten is pos.
Dus protocol is dat ik op dag 0 5 en 10 moet testen.
Ben vandaag NEG.
Oh joy -O-

En op zich valt het allemaal wel mee hier. Het blijft bij strontverkouden zijn en hoesten. Bij ons allebei. En een klein beetje koorts op dag 1. Het komt alleen mega-onhandig uit. Zowel prive als op werk :D G wil zo graag weer aan het werk, maar zowel haar baas als haar moeder als ik zijn onverbiddelijk: eerst 24 uur klachtenvrij!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_205317830
Ik fietste naar het strand. Cache opgepikt en ach waarom niet, meteen een duik genomen *G*
Maar half uurtje op een strandlaken is voor rug max, maarrrrrrrrrr het werd ook bewolkt en er stak een zeewindje op.
Dus maar weer boeltje in de rugzak en nu weer lekker gedoucht thuis.
Lekker middagje zo :D
pi_205318719
Ik zag net de eerste ‘doe een zelftest’ reclame sinds tijden. Ben benieuwd hoe we de herfst ingaan.
Om mij heen regent het ook besmettingen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 12 juli 2022 @ 17:15:54 #198
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205318843
quote:
80s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 15:43 schreef Blues het volgende:
Ik fietste naar het strand. Cache opgepikt en ach waarom niet, meteen een duik genomen *G*
Maar half uurtje op een strandlaken is voor rug max, maarrrrrrrrrr het werd ook bewolkt en er stak een zeewindje op.
Dus maar weer boeltje in de rugzak en nu weer lekker gedoucht thuis.
Lekker middagje zo :D
Jij wint deze dinsdag! De mijne is ook niet verkeerd. Ik werkte productief, heb weer het spinningprogramma overleefd, bracht een bestelling bij een klant en lig nu in mijn nieuwe zwempak in mijn zwembad O+
Spoilers!
  Moderator dinsdag 12 juli 2022 @ 17:18:47 #199
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205318886
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jij wint deze dinsdag! De mijne is ook niet verkeerd. Ik werkte productief, heb weer het spinningprogramma overleefd, bracht een bestelling bij een klant en lig nu in mijn nieuwe zwempak in mijn zwembad O+
Da's jouw mening, het was hier sowieso maar 27°C maar ik zat heerlijk bij de airco.

Zee :r Enige goede van de zee is dat er lekkere vis in zwemt en er meestal wel een goede vishandel aan de kust te vinden is :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205319088
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jij wint deze dinsdag! De mijne is ook niet verkeerd. Ik werkte productief, heb weer het spinningprogramma overleefd, bracht een bestelling bij een klant en lig nu in mijn nieuwe zwempak in mijn zwembad O+
Klinkt ook als een goede dag!

De mijne is minder spectaculair. Anderhalf uur overleggen op mijn vrije dag mondde uit in een volledige werkdag (met tussendoor sporten). Maar dat kwam niet onhandig uit, mijn logees deden er gisteren iets meer (werk)uren over om te vertrekken dus dat is mooi gecompenseerd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205319250
@Blues een duik in de echte Noordzee 👍🏼 Was het niet brrrrr?

Vanmiddag gewandeld in British Columbia.
En ik vroeg mij af hoe het met de trektochten van @SeLang zou zijn?
Al weer twee jaar niet op fok geweest met de reisverslagen en vogeltjes tellen. O-)
pi_205319376
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 18:03 schreef AnneX het volgende:
@:Blues een duik in de echte Noordzee 👍🏼 Was het niet brrrrr?

Vanmiddag gewandeld in British Columbia.

^O^ ^O^

Nee, was niet heel brrrr, je moet er ff doorrrrrr maar dat los ik op door dat zo snel mogelijk te doen met een wilde kreet :D :D
pi_205319388
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 17:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Da's jouw mening, het was hier sowieso maar 27°C maar ik zat heerlijk bij de airco.

Zee :r Enige goede van de zee is dat er lekkere vis in zwemt en er meestal wel een goede vishandel aan de kust te vinden is :P
Why een :r ?
pi_205319449
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 18:27 schreef Blues het volgende:

[..]
^O^ ^O^

Nee, was niet heel brrrr, je moet er ff doorrrrrr maar dat los ik op door dat zo snel mogelijk te doen met een wilde kreet :D :D
Ik las: een wilde kreeft en ik zag het ook echt zo voor me.

Beelddenken. Ik hou ervan :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205319509
@Isabeau uitgezwaaid! Gezellig bijgekletst en syrieus lekker gegeten in de dependance van Moushmoush
We have far more in common than that which devides us..
pi_205319514
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 18:39 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik las: een wilde kreeft en ik zag het ook echt zo voor me.

Beelddenken. Ik hou ervan :7
Hoe ging de verhuizing? Alle dozen uitgepakt ;) ?
We have far more in common than that which devides us..
pi_205319710
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 18:39 schreef mascara-klodder het volgende:


Ik las: een wilde kreeft en ik zag het ook echt zo voor me.

Beelddenken. Ik hou ervan :7
😃🦂
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juli 2022 @ 19:33:37 #208
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205320008
Ik had ook gedacht om vanavond rondje Zandvoort te doen.
Bank zit toch te goed :P (en is er genoeg sport op TV)
Er is toch wel een soort van alles moet af voor de vakantie hoewel mijn directe collega's al zijn geweest of pas in augustus gaan. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 12 juli 2022 @ 19:47:47 #209
217702 Lonaa
Honger!
pi_205320222
Jong0ns ik moet een vakantie boeken voor komende (eind) augustus en ik vind dat altijd ingewikkeld. :')

Hond moet mee, max 3 uur rijden, rust, natuur, ook keer uit eten kunnen, ergens wel iets cools te doen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205320243
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:47 schreef Lonaa het volgende:
Jong0ns ik moet een vakantie boeken voor komende (eind) augustus en ik vind dat altijd ingewikkeld. :')

Hond moet mee, max 3 uur rijden, rust, natuur, ook keer uit eten kunnen, ergens wel iets cools te doen.
Ik kom net terug uit Leeuwarden en dat vond ik leuker dan verwacht.
Vooral het hersenhuis (oid) vond ik leuk.

Maar of het dingen heeft die jij cool vindt, durf ik niet te zeggen. Ik ben iets minder cool dan jij :+
  dinsdag 12 juli 2022 @ 19:51:24 #211
217702 Lonaa
Honger!
pi_205320270
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:49 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik kom net terug uit Leeuwarden en dat vond ik leuker dan verwacht.
Vooral het hersenhuis (oid) vond ik leuk.

Maar of het dingen heeft die jij cool vindt, durf ik niet te zeggen. Ik ben iets minder cool dan jij :+
Nou ja, ik ben ook niet heel cool :') Het mag wel een beetje vreemd/anders/raar zijn, geloof ik. Leeuwarden lijkt me wel tof, ben er wel eens een dag geweest, maar is niet helemaal de natuur/rust die we nu willen. Maar goed, misschien in de buurt ervan. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205320334
Ik wilde het Müllerthal noemen, maar dat is 4 uur rijden. Wel tof. Hoewel ik niet weet hoe het er in de zomer is, wij kwamen/ komen er enkel in het najaar/ winter.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 20:00:49 #213
217702 Lonaa
Honger!
pi_205320387
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:56 schreef Candaasje het volgende:
Ik wilde het Müllerthal noemen, maar dat is 4 uur rijden. Wel tof. Hoewel ik niet weet hoe het er in de zomer is, wij kwamen/ komen er enkel in het najaar/ winter.
Staat nog wel op de lijst om een keer te doen, ik duik er eens in. :+ We hebben maar 3 nachten dit jaar. ;(

[ Bericht 8% gewijzigd door Lonaa op 12-07-2022 20:08:21 ]
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205320505
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nou ja, ik ben ook niet heel cool :') Het mag wel een beetje vreemd/anders/raar zijn, geloof ik. Leeuwarden lijkt me wel tof, ben er wel eens een dag geweest, maar is niet helemaal de natuur/rust die we nu willen. Maar goed, misschien in de buurt ervan. :+
Limburg! Ardennen misschien ook haalbaar?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 12 juli 2022 @ 20:13:24 #215
217702 Lonaa
Honger!
pi_205320512
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Limburg! Ardennen misschien ook haalbaar?
Limburg is heel groot en ze praten er raar. Kun je specifieker zijn? :+
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 20:15:32 #216
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205320525
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:49 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik kom net terug uit Leeuwarden en dat vond ik leuker dan verwacht.
Vooral het hersenhuis (oid) vond ik leuk.

Ik kom ook net uit Leeuwarden maar een hersenhuis ken ik er niet…
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 12 juli 2022 @ 20:15:57 #217
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205320531
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Limburg is heel groot en ze praten er raar. Kun je specifieker zijn? :+
<insert geluiden tussen Duits en Belgs in>
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205320553
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:15 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik kom ook net uit Leeuwarden maar een hersenhuis ken ik er niet…
Hersenhuis
Was veel kleiner dan ik nav site had verwacht, maar wel erg leuk. Vooral het VR stukje. Ik had nog nooit VR bril opgehad, maar vond het echt tof. En ik snap goed dat t een heel fijn hulpmiddel kan zijn bij exposure therapie.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 20:18:21 #219
63722 z80
I fink you freaky
pi_205320555
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:15 schreef fietsie het volgende:

[..]
<insert geluiden tussen Duits en Belgs in>
Ga je mond spoelen met zeep. Barbaar.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 20:20:26 #220
217702 Lonaa
Honger!
pi_205320572
* Lonaa gaat ook mond spoelen
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205320643
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Limburg is heel groot en ze praten er raar. Kun je specifieker zijn? :+
Rust en natuur vind je overal wel. Venlo (wel veel Duitsers) , Mind mystery bezoeken (te lui om te linken), ijs eten bij Clevers, rondvaarten op de Maas doen, boulderen in een kerk.

Midden Limburg: Roermond is een leuke stad (ook veel Duitsers), eten bij Sabero** (ik ga vrijdag!), Thorn is leuk voor een ochtend, stadje met veel geschiedenis en keigoed pannenkoekenrestaurant. Hond laten plassen in de Maasplassen (boten met Duitsers kijken), wandelen in/rond Stevensweert, om maar een minder bekende maar wel mooie plek te noemen.

Zuid Limburg: Mestreeeeeech! Of het heuvelland in, Valkenburg, grotten in duiken. Naar België toe en je Frans oefenen. Miljoenenlijntje doen.

Ardennen: Spa is mooi, Durbuy ook, al lijkt me dat in hoogseizoen hel op de fiets want klein durrup en heel toeristisch.

Voorlopig voldoende zo? :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205320650
Offerte voor de vloer waar we verliefd op waren geworden is vanzelfsprekend om te janken. ;( Nu weer verder zoeken.
pi_205320656
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:15 schreef fietsie het volgende:

[..]
<insert geluiden tussen Duits en Belgs in>
<insert verwarde Limburgse geluiden>
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205320659
Ik vond het ijs bij Clevers echt erg matig. Dus mocht dat de doorslaggevende factor zijn, dan zou ik het afraden. :D
  dinsdag 12 juli 2022 @ 20:30:25 #225
217702 Lonaa
Honger!
pi_205320662
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Rust en natuur vind je overal wel. Venlo (wel veel Duitsers) , Mind mystery bezoeken (te lui om te linken), ijs eten bij Clevers, rondvaarten op de Maas doen, boulderen in een kerk.

Midden Limburg: Roermond is een leuke stad (ook veel Duitsers), eten bij Sabero** (ik ga vrijdag!), Thorn is leuk voor een ochtend, stadje met veel geschiedenis en keigoed pannenkoekenrestaurant. Hond laten plassen in de Maasplassen (boten met Duitsers kijken), wandelen in/rond Stevensweert, om maar een minder bekende maar wel mooie plek te noemen.

Zuid Limburg: Mestreeeeeech! Of het heuvelland in, Valkenburg, grotten in duiken. Naar België toe en je Frans oefenen. Miljoenenlijntje doen.

Ardennen: Spa is mooi, Durbuy ook, al lijkt me dat in hoogseizoen hel op de fiets want klein durrup en heel toeristisch.

Voorlopig voldoende zo? :+
Goede lijst _O_
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205320671
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Rust en natuur vind je overal wel. Venlo (wel veel Duitsers) , Mind mystery bezoeken (te lui om te linken), ijs eten bij Clevers, rondvaarten op de Maas doen, boulderen in een kerk.

Midden Limburg: Roermond is een leuke stad (ook veel Duitsers), eten bij Sabero** (ik ga vrijdag!), Thorn is leuk voor een ochtend, stadje met veel geschiedenis en keigoed pannenkoekenrestaurant. Hond laten plassen in de Maasplassen (boten met Duitsers kijken), wandelen in/rond Stevensweert, om maar een minder bekende maar wel mooie plek te noemen.

Zuid Limburg: Mestreeeeeech! Of het heuvelland in, Valkenburg, grotten in duiken. Naar België toe en je Frans oefenen. Miljoenenlijntje doen.

Ardennen: Spa is mooi, Durbuy ook, al lijkt me dat in hoogseizoen hel op de fiets want klein durrup en heel toeristisch.

Voorlopig voldoende zo? :+
In de Ardennen regent het altijd. Niet heen gaan. Stom.

Clevers wel heen gaan. :9
pi_205320675
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Goede lijst _O_
Uiteraard 8-)

Diverse zaken ontdekte ik dankzij Kerona :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:29 schreef Myraela het volgende:
Ik vond het ijs bij Clevers echt erg matig. Dus mocht dat de doorslaggevende factor zijn, dan zou ik het afraden. :D
:o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 12 juli 2022 @ 20:33:59 #228
63722 z80
I fink you freaky
pi_205320700
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Rust en natuur vind je overal wel. Venlo (wel veel Duitsers) , Mind mystery bezoeken (te lui om te linken), ijs eten bij Clevers, rondvaarten op de Maas doen, boulderen in een kerk.

Midden Limburg: Roermond is een leuke stad (ook veel Duitsers), eten bij Sabero** (ik ga vrijdag!), Thorn is leuk voor een ochtend, stadje met veel geschiedenis en keigoed pannenkoekenrestaurant. Hond laten plassen in de Maasplassen (boten met Duitsers kijken), wandelen in/rond Stevensweert, om maar een minder bekende maar wel mooie plek te noemen.

Zuid Limburg: Mestreeeeeech! Of het heuvelland in, Valkenburg, grotten in duiken. Naar België toe en je Frans oefenen. Miljoenenlijntje doen.

Ardennen: Spa is mooi, Durbuy ook, al lijkt me dat in hoogseizoen hel op de fiets want klein durrup en heel toeristisch.

Voorlopig voldoende zo? :+
Het Miljoenenlijntje viel zwaar tegen. Gewoon een standaard stukje spoor waar niet iets speciaals te zien is.
Tenzij de stoomtrein rijd. Dan is het wel weer een leuk ritje.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205320732
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:33 schreef z80 het volgende:

[..]
Het Miljoenenlijntje viel zwaar tegen. Gewoon een standaard stukje spoor waar niet iets speciaals te zien is.
Tenzij de stoomtrein rijd. Dan is het wel weer een leuk ritje.
Ja d’oh! Natuurlijk met stoomtrein! O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205320745
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]
In de Ardennen regent het altijd. Niet heen gaan. Stom.

Clevers wel heen gaan. :9
Ga met mij mee, nooit regen :P

Wel ooit de sneeuwbui from hell wat de terugreis erg… interessant maakte :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205320758
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ga met mij mee, nooit regen :P

Wel ooit de sneeuwbui from hell wat de terugreis erg… interessant maakte :X
Ik wil wel met jou naar de Ardennen, maar ik denk dat we heel verschillende ideeën hebben over wat er leuk is om te doen in de Ardennen :P

Sneeuwbui from hell, vertel meer :o
pi_205320826
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:37 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik wil wel met jou naar de Ardennen, maar ik denk dat we heel verschillende ideeën hebben over wat er leuk is om te doen in de Ardennen :P

Sneeuwbui from hell, vertel meer :o
Ik kan heel goed aaanmoedigen bij belachelijke goede sportieve prestaties *O*
En we zoeken een heuvel met kabelbaan die jij oploopt en ik neem de kabelbaan :+

We waren met de club een weekend in een villa. Op zaterdag begon het het sneeuwen. Zondagavond nog steeds. Wegen niet gestrooid, zomerbanden, vrachtwagens die van heuvels afgleden, autowegen die afgesloten waren, omleidingen to nowhere, auto (niet van ons) in de fik etc.
Vanaf Maastricht wist ik binnenweggetjes dus deden we er ‘maar’ een uur of vijf over. In plaats van de twee uur die er normaliter voor staan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juli 2022 @ 20:49:39 #233
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205320939
Ardennen is altijd regen idd. N=2, 2x in de zomer.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205320956
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Goede lijst _O_
Als.jr naar Roermond gaat, moet je deze podcast van Frans Pollux over Uwe luisteren en dan naar café Resistent (van Resi) gaan.
Beste naam ooit.
En dan zingen we samen Hald mich ens vas
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 12 juli 2022 @ 20:55:04 #235
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205321003
Ardennen is geweldig
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205321040
Tevens kijk ik nu How to change your mind op Netflix. Van t boek van Michael Pollan, over psychedelica (en een beetje mdma).
Leuk heur
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 12 juli 2022 @ 20:58:24 #237
217702 Lonaa
Honger!
pi_205321053
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:57 schreef Vanyel het volgende:
Tevens kijk ik nu How to change your mind op Netflix. Van t boek van Michael Pollan, over psychedelica (en een beetje mdma).
Leuk heur
Kwam het vanmiddag tegen, is wel wat dus?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205321065
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:55 schreef fietsie het volgende:
Ardennen is geweldig
:Y O+
pi_205321074
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als.jr naar Roermond gaat, moet je deze podcast van Frans Pollux over Uwe luisteren en dan naar café Resistent (van Resi) gaan.
Beste naam ooit.
En dan zingen we samen Hald mich ens vas
Ah ja goeie podcast is dat!
pi_205321079
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Kwam het vanmiddag tegen, is wel wat dus?
Als je de geschiedenis ervan ook interessant vindt en niet alleen wil weten hoe het werkt.
Maar het boek heeft wel een tikje meer diepgang.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 12 juli 2022 @ 21:01:15 #241
217702 Lonaa
Honger!
pi_205321096
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als je de geschiedenis ervan ook interessant vindt en niet alleen wil weten hoe het werkt.
Maar het boek heeft wel een tikje meer diepgang.
Ik zet m op de kijklijst :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205321113
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:59 schreef Blues het volgende:

[..]
Ah ja goeie podcast is dat!
Ik vind m heel nostalgisch. Veel bekenden van mijn ouders, m.n. de dames, klinken net zo doorrookt limburgs. Net alsof ik weer thuis bezig ben terwijl het bezoek wat zit te babbelen met een peukje.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205321183
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:02 schreef Vanyel het volgende:


Ik vind m heel nostalgisch. Veel bekenden van mijn ouders, m.n. de dames, klinken net zo doorrookt limburgs. Net alsof ik weer thuis bezig ben terwijl het bezoek wat zit te babbelen met een peukje.
En jij? Klink jij ook zo :7
pi_205321245
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als.jr naar Roermond gaat, moet je deze podcast van Frans Pollux over Uwe luisteren en dan naar café Resistent (van Resi) gaan.
Beste naam ooit.
En dan zingen we samen Hald mich ens vas
*meideintj*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205321304
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:06 schreef Blues het volgende:

[..]
En jij? Klink jij ook zo :7
Nein Mann }:|
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205321344
‘Enne?
Auch enne!’

Meest accurate en bondige begroeting die er bestaat ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205321350
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nein Mann }:|
Bis-se unne Pruus!?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205321402
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Bis-se unne Pruus!?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205321435
8)7
2x quote is viel
pi_205321454
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:11 schreef Vanyel het volgende:


Nein Mann }:|
gelökkeg :P
quote:
Ich wil ook nog een bietje dansen *O*
  dinsdag 12 juli 2022 @ 21:25:50 #251
63722 z80
I fink you freaky
pi_205321507
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205321529
Disclaimer.
How to change your mind is toch ook een tikje saaiig.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 12 juli 2022 @ 21:27:42 #253
217702 Lonaa
Honger!
pi_205321535
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:27 schreef Vanyel het volgende:
Disclaimer.
How to change your mind is toch ook een tikje saaiig.
Sad.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205321593
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Sad.
Misschien minder als je t boek niet hebt gedingest.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205321748
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205321781
Ja hoi. Werken en bessenplukken.

En jam maken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205322018
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:42 schreef sigme het volgende:
Ja hoi. Werken en bessenplukken.
[ afbeelding ]
En jam maken.
Water loopt me in de mond
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 12 juli 2022 @ 22:12:53 #258
217702 Lonaa
Honger!
pi_205322209
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Water loopt me in de mond
Ik heb er ook nog wel wat.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 22:39:11 #259
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205322590
Ik heb alleen een handje kleine witte aalbessen kunnen oogsten. Die heb ik samen met wat zwarte bessen en kruisbessen op azijn gezet.
Spoilers!
pi_205322930
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb alleen een handje kleine witte aalbessen kunnen oogsten. Die heb ik samen met wat zwarte bessen en kruisbessen op azijn gezet.
Dat zou zo in mijn maag verdwenen zijn :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_205323485
Goedemorgen!
Ik sliep weer lekker in m'n tentje. Warme nacht, het is nu 19o zie ik. En grijs en stil.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205324039
Mogge! En tot later, even extra ochtend bij vluchtelingenwerk meelopen
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 juli 2022 @ 09:31:31 #264
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205324272
Goedemorgen,

Ik wil een 24cm koekenpan en het moet goed zijn. Wat zal ik kopen?

Zo zat ik bijvoorbeeld naar skottsberg te kijken, maar ik weet niet wat beter is:

RVS: https://www.skottsberg.co(...)koekenpan-24-cm.html
Carbon steel: https://www.skottsberg.co(...)npan-20-cm-copy.html
Of gewoon gietijzer: https://www.skottsberg.co(...)koekenpan-24-cm.html

Het maakt me niet uit dat ik hem met de hand moet afwassen, maar ik wil wel graag de beste kwaliteit. Geen idee dus. Een ander merk mag uiteraard ook.

Bedankt.

Geen groetjes,

K.
pi_205324465
Ik vind koekenpannen altijd een onmogelijke zoektocht. Wat maakt een pan voor jou goed? Voor mij is het niet aanbakken van een pan heel belangrijk, maar ik vond sommige pannen gewoon echt te zwaar voor fijn gebruik. Volgens mij was dat plaatstaal.
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 juli 2022 @ 10:06:40 #266
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205324616
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:55 schreef Myraela het volgende:
Ik vind koekenpannen altijd een onmogelijke zoektocht. Wat maakt een pan voor jou goed? Voor mij is het niet aanbakken van een pan heel belangrijk
Herkenbaar. En ja, voor mij ook. Het belangrijkst.
  Moderator woensdag 13 juli 2022 @ 10:39:11 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205325022
Plaatstaal vind ik fijner dan RVS
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205325048
Ik heb de zoektocht naar een goede koekenpan opgegeven. Koop gewoon iedere 3 maand een van een tientje en dan gaat de kutste die ik op dat moment heb weg
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205325097
Ik ben nog steeds gelukkig met mijn Green Pan, ook voor pannekoeken.
  woensdag 13 juli 2022 @ 10:47:16 #270
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205325117
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 10:45 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben nog steeds gelukkig met mijn Green Pan, ook voor pannekoeken.
Als ik toe ben aan een nieuwe koekenpan, koop ik een Green Pan. De hapjespan daarvan bevalt me uitstekend. Ik heb geen zin in dat gezeik met culinair verantwoorde pannen van plaatstaal enzo.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 juli 2022 @ 10:56:48 #271
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205325220
Is greenpan een beetje hetzelfde als Tefal? Ik heb 2 grote (wokpan en grote koekenpan) van Tefal in de iets betere kwaliteit en die bevallen wel prima op zich. Vind alleen dat ze wel redelijk snel beschadigen.
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 juli 2022 @ 11:02:09 #272
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205325290
https://www.greenpan.nl/s(...)onfig&prefv1=24%20cm

Gelukkig hebben ze daar ook maar keus uit 43 pannen van 24cm.
pi_205325349
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:56 schreef Candaasje het volgende:
Ik wilde het Müllerthal noemen, maar dat is 4 uur rijden. Wel tof. Hoewel ik niet weet hoe het er in de zomer is, wij kwamen/ komen er enkel in het najaar/ winter.
Mullerthal O+ Daar ben ik 31/7 O+ Dag 2 van de roadtrip naar Slowakije O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 juli 2022 @ 11:14:13 #274
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205325429
Is het heel erg gay dat ik deze blauwe wel leuk vind?

https://www.greenpan.nl/s(...)cm/CC001668-001.html
  Moderator woensdag 13 juli 2022 @ 11:15:24 #275
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205325450
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Staat nog wel op de lijst om een keer te doen, ik duik er eens in. :+ We hebben maar 3 nachten dit jaar. ;(
Harz is 3,5 uur te doen. ^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 13 juli 2022 @ 11:16:10 #276
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205325461
quote:
11s.gif Op woensdag 13 juli 2022 11:14 schreef Kreator het volgende:
Is het heel erg gay dat ik deze blauwe wel leuk vind?

https://www.greenpan.nl/s(...)cm/CC001668-001.html
Ja.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 13 juli 2022 @ 11:21:34 #277
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205325537
quote:
11s.gif Op woensdag 13 juli 2022 11:14 schreef Kreator het volgende:
Is het heel erg gay dat ik deze blauwe wel leuk vind?

https://www.greenpan.nl/s(...)cm/CC001668-001.html
Ja.

Ik heb een hapjespan uit de Brussels-serie. Het bakt hetzelfde als Tefal. Alleen dan zonder gevaarlijke stoffen.
Spoilers!
pi_205325566
Ik zou kijken naar een pan met een metalen handvat, zodat je 'm ook in de oven kunt zetten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205325586
quote:
11s.gif Op woensdag 13 juli 2022 11:14 schreef Kreator het volgende:
Is het heel erg gay dat ik deze blauwe wel leuk vind?

https://www.greenpan.nl/s(...)cm/CC001668-001.html
Beetje gay is okay, ik vind hem ook tof.
  woensdag 13 juli 2022 @ 11:26:08 #280
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205325600
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 11:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zou kijken naar een pan met een metalen handvat, zodat je 'm ook in de oven kunt zetten.
Ja, inderdaad. Dat is hier altijd een probleem omdat ik een debiel kleine oven heb. Ik hoop een beetje dat hij kapot gaat. Maar ik heb eigenlijk geen geld voor een nieuwe.
Spoilers!
pi_205325652
Ik moet voor de nieuwe inductie ook nieuwe kookpannen hebben. En toen zag ik op Tiktok deze pannen van IKEA met een deksel waarmee je kunt afgieten. Dat lijkt me echt superchill. Alleen van deze lijken de handvaten me kut, dus ik zoek nog wel even verder.

pi_205325699
Hm, geen internet. Volgens Ziggo geen storing. Buiten zijn mannen in oranje kleren bezig kabels te leggen. Volgens mij voor glasvezel. Met Ziggo eigenlijk nooit problemen. De laatste keer hield het internet er mee op nadat het hele gebouw had staan trillen van één of andere idioot die had besloten om in een garagebox in het gebouw de tegels even lekker vlak te drillen met zo'n professioneel drilding. Het duurde een week voor Ziggo me gelijk gaf dat dat de oorzaak was geweest. Hoe lang zal het duren voor ze net als ik denken dat die mannen buiten iets geraakt/los getrokken hebben? :M
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 juli 2022 @ 11:37:37 #283
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205325739
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 11:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zou kijken naar een pan met een metalen handvat, zodat je 'm ook in de oven kunt zetten.
Ik zet echt nooit een pan in de oven, dus dat is geen overweging voor mij. Wel van belang is dat je je poten niet brandt als je hem oppakt.
pi_205325751
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 11:31 schreef Myraela het volgende:
Ik moet voor de nieuwe inductie ook nieuwe kookpannen hebben. En toen zag ik op Tiktok deze pannen van IKEA met een deksel waarmee je kunt afgieten. Dat lijkt me echt superchill. Alleen van deze lijken de handvaten me kut, dus ik zoek nog wel even verder.

[ afbeelding ]
Ik heb afgietpannen van BK. Ooit bij elkaar gespaard bij de Coop :P ze hebben precies die lijn pannen niet meer, maar het lijkt op deze:



Je draait het deksel, waardoor het vast blijft zitten onder de handvatten van de pan. En dan giet je af door een strook aan de onderrand.
pi_205325761
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 11:31 schreef Myraela het volgende:
Ik moet voor de nieuwe inductie ook nieuwe kookpannen hebben. En toen zag ik op Tiktok deze pannen van IKEA met een deksel waarmee je kunt afgieten. Dat lijkt me echt superchill. Alleen van deze lijken de handvaten me kut, dus ik zoek nog wel even verder.

[ afbeelding ]
Ik heb een setje voorlopers van dees O+ Wel met glazen deksel, het afgietstuk zit in de dikke zijrand
https://www.kookcomfort.n(...)CEAQYAiABEgJWvvD_BwE

Hoe die nieuwe handvaten werken zie ik niet helemaal. Mijn set heeft ‘dichte’ handvaten waarvan je het middenstukje op het deksel kunt klappen voor afgietsel zonder fikken verbranden en zonder gootsteen vol voedsel. Heb ze nu een jaar of twee en ze zijn nog als nieuw.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 juli 2022 @ 11:39:34 #286
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205325765
Ze hebben ook best dure pannen.

Premiere Koekenpan 24cm
Ongeëvenaarde prestaties
BESTSELLER
Maat: 24cm
¤104,90

Bestseller my ass. Wie koopt er nou een pan van 104,90 voor thuis.
pi_205325766
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 11:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb afgietpannen van BK. Ooit bij elkaar gespaard bij de Coop :P ze hebben precies die lijn pannen niet meer, maar het lijkt op deze:

[ afbeelding ]

Je draait het deksel, waardoor het vast blijft zitten onder de handvatten van de pan. En dan giet je af door een strook aan de onderrand.
Vind je het fijn werken?

Ik kan namelijk niet afgieten met een normale deksel. :') Ik gebruik echt voor alles een vergiet en dat is best zonde afwas.
pi_205325778
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 11:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb afgietpannen van BK. Ooit bij elkaar gespaard bij de Coop :P ze hebben precies die lijn pannen niet meer, maar het lijkt op deze:

[ afbeelding ]

Je draait het deksel, waardoor het vast blijft zitten onder de handvatten van de pan. En dan giet je af door een strook aan de onderrand.
Hadden mijn ouders ook :Y Werkt ook best prettig maar mijn eigen pannen vind ik net wat fijner.
Heb je bij dat systeem ook de vergietfunctie met gaatjes? Hadden de ouderlijke pannen niet dus erwtjes netjes afgieten kon je vergeten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205325784
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 11:39 schreef Myraela het volgende:

[..]
Vind je het fijn werken?

Ik kan namelijk niet afgieten met een normale deksel. :') Ik gebruik echt voor alles een vergiet en dat is best zonde afwas.
Ja, ik vind het heel fijn werken. Geen extra afwas, deksel glijdt nooit van je pan af tijdens het afgieten.

De afgietstrook is iets te breed voor bami, dan moet je het deksel een beetje aanduwen om te zorgen dat ze niet ontsnappen.

Verder zijn het onverwoestbare pannen met lekker dikke bodems. Maar niet loeizwaar.

Het enige irritante is dat A altijd een tic had om de pannen continu "dicht" te zetten met de deksels op afgietstand. Als dan je pasta probeert over te koken geeft het een raar soort ontploffing omdat het alleen door het afgiet-gedeelte kan. Geen aanrader.
pi_205325807
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 11:35 schreef Isabeau het volgende:
Hm, geen internet. Volgens Ziggo geen storing. Buiten zijn mannen in oranje kleren bezig kabels te leggen. Volgens mij voor glasvezel. Met Ziggo eigenlijk nooit problemen. De laatste keer hield het internet er mee op nadat het hele gebouw had staan trillen van één of andere idioot die had besloten om in een garagebox in het gebouw de tegels even lekker vlak te drillen met zo'n professioneel drilding. Het duurde een week voor Ziggo me gelijk gaf dat dat de oorzaak was geweest. Hoe lang zal het duren voor ze net als ik denken dat die mannen buiten iets geraakt/los getrokken hebben? :M
Volgens "alle storingen" is er wel een storing bij Ziggo
We have far more in common than that which devides us..
pi_205325934
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 11:43 schreef Kaatje1 het volgende:

Volgens "alle storingen" is er wel een storing bij Ziggo
Ah, dat was net nog niet het geval. Ik was denk ik te snel.

Nu op mijn laptop met telefoon als hotspot. Werkt ook prima.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205325947
CUL / Koekenpan die echt een tijd meegaat

Ik ben inmiddels helemaal over op een paar plaatstalen pannen. Prima makkelijk, kan niks aan stuk, tamelijk goedkoop in aanschaf. Ik heb er eentje die extra duur was omdat ie alvast ingevet was (bijenwas ofzo), dat doe ik nooit weer. Ik heb er twee van deBuyer en eentje waarvan het merk er niet opstaat. Allemaal goed.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205327480
Ik ben ook om naar plaatstaal en heel blij.
Alleen dus minder toen ze laatst in de afwasmachine waren gezet }:|
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205327521
Heb pannen van Les Forgees van Creuset. Best wel duur, maar kon ze bij de Bijenkorf kopen toen die uit Arnhem vertrok. Al had ik toch moeten wachten. 3 pannen met 30% korting. En daarna werd het 50% korting
Wel al jaren heel erg blij mee.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 13 juli 2022 @ 14:13:41 #295
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205327980
Mensen met een Kamado BBQ; welke "maat" hebben jullie, en waarom?
(Online veel advies "Large" maar heel toevallig steeds van verkopers)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 13 juli 2022 @ 14:38:13 #296
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205328285
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 14:13 schreef fietsie het volgende:
Mensen met een Kamado BBQ; welke "maat" hebben jullie, en waarom?
(Online veel advies "Large" maar heel toevallig steeds van verkopers)
Medium want het meest betaalbaar. En het voldoet uitstekend. Een enkele keer zouden we wel een grote willen maar dat komt heel weinig voor. Als we ribben maken, past de bak aardappels er niet op. Maar die moeten op andere temperatuur gegaard worden dus ze gaan hoe dan ook in de oven.
Spoilers!
pi_205328297
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 14:13 schreef fietsie het volgende:
Mensen met een Kamado BBQ; welke "maat" hebben jullie, en waarom?
(Online veel advies "Large" maar heel toevallig steeds van verkopers)
Ik heb er zelf geen, maar de man van mijn nichtje kreeg een kleine aan het begin van het bbq seizoen, en had voor het einde van het seizoen de grootste staan _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_205328383
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 14:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb er zelf geen, maar de man van mijn nichtje kreeg een kleine aan het begin van het bbq seizoen, en had voor het einde van het seizoen de grootste staan _O-
Zoiets verwachten wij ook, daarom nog maar even doorsparen voor een grotere.
  woensdag 13 juli 2022 @ 14:47:12 #299
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205328435
Het verkoopstatement van de verkopers is dat de indirecte zone van de Large even groot is als de directe zone van de Medium , en dat de meerderheid van de accessoires gericht zijn op de Large..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 juli 2022 @ 14:51:44 #300
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205328500
Voor die 200 piek zou ik een large nemen. Als je 1300 kan missen voor een bbq, kun je ook 1500 missen.

(ik zou sowieso nooit 1300 of 1500 euro uitgeven aan een BBQ die ik een paar keer per jaar gebruik.)
pi_205329156
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 14:13 schreef fietsie het volgende:
Mensen met een Kamado BBQ; welke "maat" hebben jullie, en waarom?
(Online veel advies "Large" maar heel toevallig steeds van verkopers)
Large. Simpelweg omdat de meeste accessoires wel een beetje voor deze maat te vinden zijn. En met grotere stukken vlees is de ruimte heel prettig.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')