Dit dus, belangrijkste detail van het verhaal wordt vergetenquote:Op zondag 10 juli 2022 09:41 schreef Marsenal het volgende:
Wat was er met de borsten van de caissière?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Bij welke super?quote:Op zondag 10 juli 2022 09:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Gisteren vond een gozer die voor me stond bij de kassa het nodig om een opmerking te maken over de borsten van de kassamiep.
Toen vond een beveiliger het nodig om ons alletwee te sommeren het pand per direct te verlaten terwijl ik er niet eens bij hoor.
Kreeg zelfs nog geen kans voor weerwoord en de boodschappen af te rekenen.
quote:Op zondag 10 juli 2022 09:24 schreef Werkman het volgende:
Als jij er bij staat met je tong uit je bek zou ik daar ook vanuit gegaan zijn dat je er bij hoort.
quote:Op zondag 10 juli 2022 09:41 schreef Marsenal het volgende:
https://man-man.nl/aldi-cassiere-tiktok/quote:Op zondag 10 juli 2022 09:41 schreef Marsenal het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2022 12:54 schreef Werkman het volgende:
[..]
https://man-man.nl/aldi-cassiere-tiktok/
Deksels.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Beetje ordinair wel, maar ja Aldi hé?
[ afbeelding ]
Daarom beter AH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een wat frisser type ja, maar die van de Aldi ziet er uit alsof ze bereid is all the way te gaan om haar carrière vooruit te helpen en dat is ook veel waard.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom beter AH
Maar vaak hebben van die stille en schattige deernes ook heel diepe grondenquote:Op zondag 10 juli 2022 13:24 schreef Marsenal het volgende:
Dat is een wat frisser type ja, maar die van de Aldi ziet er uit alsof ze bereid is all the way te gaan om haar carrière vooruit te helpen en dat is ook veel waard.
Welke appie is dit? Ik vraag het voor een vriend.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom beter AH
Ik zie het verband niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |