Engels commentaar ook? McEwen is best ok. Alleen Kelly vind ik een vervelend geluid produceren.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het allebei even verschrikkelijk.
Dat luister ik bij het wielrennen eigenlijk zelden omdat er meestal wel een redelijk duo beschikbaar is.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:16 schreef eentwee het volgende:
[..]
Engels commentaar ook? McEwen is best ok. Alleen Kelly vind ik een vervelend geluid produceren.
Eigenlijk best een idee om hem gewoon eens op Engels te zetten!quote:Op zondag 10 juli 2022 13:16 schreef eentwee het volgende:
[..]
Engels commentaar ook? McEwen is best ok. Alleen Kelly vind ik een vervelend geluid produceren.
Die wilde de 1e week schadevrij doorkomen om dan vanaf week 2 los te gaan. Week 1 schadevrij doorkomen was hem namelijk nog nooit gelukt in een grote ronde.quote:
Je zou kunnen zeggen dat we al meer dan een week bezig zijn.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die wilde de 1e week schadevrij doorkomen om dan vanaf week 2 los te gaan. Week 1 schadevrij doorkomen was hem namelijk nog nooit gelukt in een grote ronde.
Hij was zo dichtbij!
In grote rondes duurt één week 2 of 3 dagen langer dan in de rest van het jaarquote:Op zondag 10 juli 2022 13:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat we al meer dan een week bezig zijn.
Op een gegeven moment begint hij over Hitler?quote:
Het zal niet lang meer durenquote:Op zondag 10 juli 2022 13:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op een gegeven moment begint hij over Hitler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |