Ook in goede doen komt Van der Poel bergop te kort in een vluchtersgroep.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een Matthieu in goede doen misschien?
Veel beter hebben ze ook niet. Vandaag is nog een pseudo-bergetappe.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:04 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ook in goede doen komt Van der Poel bergop te kort in een vluchtersgroep.
Niets mis met willekeurige stukjes Wikipedia.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Deze willekeurige stukjes Wikipedia van Joris
Dat zouden wij op FOK nooit doenquote:Op zondag 10 juli 2022 13:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Deze willekeurige stukjes Wikipedia van Joris
Ik heb geen Discovery+.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:10 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap niet dat jullie Discovery+ niet aanzetten.
Eens. Zouden kansloze renners sowieso sneller moeten doen, lekker afstappen.quote:Op zondag 10 juli 2022 12:57 schreef Marcoss het volgende:
Zouden ze de hoop hebben dat het nog helemaal goed komt met O’Connor voor de slotweek? Dit heeft weinig nut zo. Stap dan af en ga voor de Vuelta
Ik vind het allebei even verschrikkelijk.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:10 schreef Slobeend het volgende:
Ik neem dat alleen voor de OS en Giroquote:Op zondag 10 juli 2022 13:10 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |