Het ligt niet aan jou, ik ben niet in een ESF-stemming vandaagquote:
Sorry, er is teveel sport op tv vanavond!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Omdat er niemand gereageerd heeft, ga ik er vanuit dat er geen animo is. Iedereen heeft blijkbaar een leven behalve ik![]()
Ik laat de room nog open staan tot 22.00 uur. Anders schuiven we 1985 door naar volgende week.
Oh nou komt de aap uit de mouw!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Sorry, er is teveel sport op tv vanavond!
gewoon helemaal vergetenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Omdat er niemand gereageerd heeft, ga ik er vanuit dat er geen animo is. Iedereen heeft blijkbaar een leven behalve ik![]()
Ik laat de room nog open staan tot 22.00 uur. Anders schuiven we 1985 door naar volgende week.
Ik sta op een festival, dus helaas.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:29 schreef NailQueen het volgende:
welk festival?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik sta op een festival, dus helaas.
Ik ben er volgende week er wel bij
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje last van fomo, mo, mo. Oh no, no, no
(op de beat van Slomo)
Daar staat nog een topic van open MUZ / Spaanstalige nummers #24 Chanel va por Slomoquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje last van fomo, mo, mo. Oh no, no, no
(op de beat van Slomo)
Welcome to the villagequote:
Wat is het leukste dat je tot nu toe hebt gezien?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welcome to the village
Nu aan het wachten totdat De Staat optreedt.
Peaches, baby beserk, kids with bunsquote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat is het leukste dat je tot nu toe hebt gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |