Daar komt vanaf 9 februari verandering in, want dan gaat BBC Choice over in BBC Three.
Hopelijk weten ze daar de kwaliteit van BBC1 en BBC2 voort te zetten.
en wat er op komt:
http://www.bbc.co.uk/bbcthree/schedule.shtml
quote:De BBC heeft in Engeland al maar liefst 8 zenders. Dit komt doordat in Engeland digitale televisie al veel meer ingeburgerd dan hier in Nederland. Zes zenders zijn dan ook alleen te ontvangen op digitale TV.
Op woensdag 5 februari 2003 19:09 schreef Tokus het volgende:
In Nederland hadden we al 3 publieke zenders, in Engeland nog niet helemaal.Daar komt vanaf 9 februari verandering in, want dan gaat BBC Choice over in BBC Three.
Hopelijk weten ze daar de kwaliteit van BBC1 en BBC2 voort te zetten.
Naast BBC 1 & 2 hebben de Engelsen die op een digitale manier TV kijken de beschikking over CBeebies (een kanaal voor kinderen onder de 5 jaar), CBBC (een kanaal voor kinderen van 6 tm 13 jaar), BBC 3 (waar entertainment programma's op uitgezonden gaan worden), BBC 4 (een zender met culturele programma's), BBC News 24 (een 24 uurs nieuwszender) en BBC Parliament (op deze zender worden de debatten van de Britse regering uitgezonden.)
CBeebies zendt uit van 7 uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds. Na 7 uur 's avonds is op dit kanaal BBC 3 te zien. Ook CBBC zendt uit van 7 tot 7. Na 7 uur is op het kanaal BBC 4 te zien. Eigenlijk hebben ze dus maar 6 zenders.
quote:Ik heb al een Sky Digibox.
Op woensdag 5 februari 2003 22:32 schreef Borin het volgende:
En binnenkort kan ik ze lekker allemaal ontvangen!
(heb bijna genoeg centjes bij elkaar geschraapt)
quote:Ja, bijna jammer dat BBC News 24, BBC Parliament en CBeebies niet leuk in de tekst zijn te plakken anders zou het een geweldige reclamecampagne kunnen worden.
Op donderdag 6 februari 2003 00:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Doet me denken aan een song uit de credits van Austin Powers: International Man of Mystery
quote:Dan wens ik je alvast veel plezier met de voorrondes van PopIdol 2 binnenkort.
Op woensdag 5 februari 2003 22:34 schreef schatje het volgende:[..]
Ik heb al een Sky Digibox.
quote:'k hoop het wel...
Op woensdag 5 februari 2003 19:10 schreef calvobbes het volgende:
Ja dat hoop ik ook!!!Enig idee of wij dat hier in Nederland ook kunnen ontvangen!?!?
liever BBC 3 dan, pak 'm beet, Veronica op de kabel.
liever BBC 3 dan de Duitse kanalen.
liever BBC 3 dan het ongebruikte kanaal van Home Shopping Europe
Niks preview-kanaal proefperiode... gewoon *bam* op de kabel dat ding.
quote:Nee, dat zit er niet in, BBC Three word alleen digitaal uitgezonden, en ook écht alleen in de UK.
Op donderdag 6 februari 2003 08:10 schreef Jordy-B het volgende:[..]
'k hoop het wel...
liever BBC 3 dan het ongebruikte kanaal van Home Shopping EuropeNiks preview-kanaal proefperiode... gewoon *bam* op de kabel dat ding.
quote:Ok. Wat is het en waar werkt het mee? Schotel?
Op woensdag 5 februari 2003 22:34 schreef schatje het volgende:[..]
Ik heb al een Sky Digibox.
quote:Liever BBC3 dan de Turkse/Marokkaanse zenders die wij hier in Rotterdam hebben.
Op donderdag 6 februari 2003 21:06 schreef Borin het volgende:[..]
Nee, dat zit er niet in, BBC Three word alleen digitaal uitgezonden, en ook écht alleen in de UK.
quote:Schotel idd, is dus eigenlijk alleen bestemd voor de Engelse markt.De Sky Viewing Card voor 'free to air' kanalen, waaronder ITV, Channel 4, is sowieso gratis mits je een UK adres heb.En mijn reciever staat dus ook geregistreerd op een Engels adres, via een kennis.Voor nog meer zenders, Sky Movie's enzo, moet je maandelijks bijbetalen.En dat kan behoorlijk oplopen.
Op maandag 10 februari 2003 23:26 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ok. Wat is het en waar werkt het mee? Schotel?
quote:BBC World toch ook nog eens?
Op woensdag 5 februari 2003 21:11 schreef kjbpeeters het volgende:[..]
De BBC heeft in Engeland al maar liefst 8 zenders. Dit komt doordat in Engeland digitale televisie al veel meer ingeburgerd dan hier in Nederland. Zes zenders zijn dan ook alleen te ontvangen op digitale TV.
-opsomming-
quote:Ach so. Jeetje, wat een prijs. Dan is het nog bijna goedkoper om gewoon naar mijn zus in London te vliegen en bij haar te kijken.
Op dinsdag 11 februari 2003 12:51 schreef schatje het volgende:[..]
Schotel idd, is dus eigenlijk alleen bestemd voor de Engelse markt.De Sky Viewing Card voor 'free to air' kanalen, waaronder ITV, Channel 4, is sowieso gratis mits je een UK adres heb.En mijn reciever staat dus ook geregistreerd op een Engels adres, via een kennis.Voor nog meer zenders, Sky Movie's enzo, moet je maandelijks bijbetalen.En dat kan behoorlijk oplopen.
Er zijn ook handelaren in Nederland die Sky Digiboxen verkopen, klik hier. Huidige prijs is geloof ik 600 euro voor box en card.
quote:Er zijn er ook zat te vinden op ebay.co.uk
Op dinsdag 11 februari 2003 18:37 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ach so. Jeetje, wat een prijs. Dan is het nog bijna goedkoper om gewoon naar mijn zus in London te vliegen en bij haar te kijken.
quote:JA daar ben ik dus ook voor, stomme Essent.
Op donderdag 6 februari 2003 08:10 schreef Jordy-B het volgende:[..]
'k hoop het wel...
liever BBC 3 dan het ongebruikte kanaal van Home Shopping EuropeNiks preview-kanaal proefperiode... gewoon *bam* op de kabel dat ding.
quote:Nee die is in de UK weer niet te ontvangen, BBC World en BBC Prime zijn zeg maar de Britse wereldomroep. De BBC heeft ook nog BBC America in de USA en BBC Canada & BBC Kids in Canada.
Op dinsdag 11 februari 2003 12:55 schreef sweek het volgende:[..]
BBC World toch ook nog eens?
quote:Een aantal programma's (die overigens de moeite waard van het kijken zijn) worden in de avond op BBC1 uitgezonden.
Op woensdag 5 februari 2003 19:10 schreef calvobbes het volgende:
Ja dat hoop ik ook!!!Enig idee of wij dat hier in Nederland ook kunnen ontvangen!?!?
quote:En 's nachts.
Op vrijdag 21 februari 2003 17:59 schreef static het volgende:[..]
Een aantal programma's (die overigens de moeite waard van het kijken zijn) worden in de avond op BBC1 uitgezonden.
quote:Avond en nacht dan.
Op vrijdag 21 februari 2003 18:03 schreef schatje het volgende:[..]
En 's nachts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |