Verkenboschquote:
Kom vechten dan, lompe grindtegel.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:10 schreef Sfancta het volgende:
@:de_boswachter pakt je aan met beide handen achter zijn rug, gek.
17.00 station lutterade en dan wel ff samen lopen naar parkeerplaats Laco, krijg je ze daar genossenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kom vechten dan, lompe grindtegel.
Niet naar Beek en dan doorlopen naar mondialquote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:21 schreef Sfancta het volgende:
[..]
17.00 station lutterade en dan wel ff samen lopen naar parkeerplaats Laco, krijg je ze daar genossen
Ook goed jonge, kan ik wel ff nieuwe CD van Frans Bauer halen bij muziekland in de Miro?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet naar Beek en dan doorlopen naar mondial
Mwugubu Bauer, de nieuwe volkszanger van Ethiopië.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:25 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ook goed jonge, kan ik wel ff nieuwe CD van Frans Bauer halen bij muziekland in de Miro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Ja en jij dan? Lelijke walnoot.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
Zoveel moeite in een topic steken en dan met dit soort rijmelarij komen. Jeetje.
Lopen alleen nog 100 jaar achter qua techniek.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:35 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die maken best aardige horloges.
Alleen is dit 100x stijlvoller dan zo'n lame smartwatch.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Lopen alleen nog 100 jaar achter qua techniek.
'Ik heb al 10000 stappen gezet vandaag, dat is toch ongelooflijk?! Kijk dan, kijk dan. Hier kijk. Zie je? Tienduizend.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:44 schreef Nine. het volgende:
[..]
Alleen is dit 100x stijvoller dan zo'n lame smartwatch.
Je voert niet eens het meest steekhoudende pro-smartwatch argument opquote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:46 schreef Marsenal het volgende:
'Ik heb al 10000 stappen gezet vandaag, dat is toch ongelooflijk?! Kijk dan, kijk dan. Hier kijk. Zie je? Tienduizend.
Sick toch.
Ik kan er ook mee betalen.'
Jij hebt er kijk op.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:40 schreef Fer het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in die streken en als ik er langs moet probeer ik 220 straks over de A2 voorbij de kachelen. Desondanks heb ik er een beeld bij, dat gaat zo.
Dus een paar van die laaggeleiden krijgen zo ruzie in de kroeg en beginnen een beetje te duwen en trekken en dan komt snel de kroegbaas er aan en roept: Hey hey, pazzop vor dah suurvleish, goverdommuh… en grijpt dan snel een grote glazen pot zuurvlees, waar daar op de bar stond te zuren….
Niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |