Fransen hebben waterkracht en kernenergie voor hun energiebehoefte (dat is 85% bij elkaar) en dat is goedkoop. Dus waar bij ons de terugverdientijd een jaar of 7 is voor zonnepanelen is dat in Frankrijk veel langer (dan ga je naar de 15-20 jaar) en dus niet interessant voor huishoudens.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:48 schreef JanGroen het volgende:
Ik kijk graag naar de beelden van de Tour vanwege het wielrennen en vanwege de mooie plaatjes.
Wat me opvalt is dat ik amper zonnepanelen zie liggen op de Franse huizen die toch goed in de zon liggen. Hier en daar zie je een nieuwe stal met een dak vol, maar verder zie je ze amper, terwijl hier zowat ieder huis wel een paar panelen heeft. Wat is hier de oorzaak van?
Helemaal niet. Ze hebben kernenergie. Dat zet meer zoden aan de dijk voor ze dan op elke gare woning wat panelen leggen.quote:
Blijven debielen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ze hebben kernenergie. Dat zet meer zoden aan de dijk voor ze dan op elke gare woning wat panelen leggen.
Oke oke stop busting my ballsquote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:56 schreef JanGroen het volgende:
[..]
[..]
Je punt is duidelijk maar weinig bijdragend.
Het kan niet vaak genoeg herhaald worden hoe debiel Fransen zijn dus je zou ook even wat dankbaarheid kunnen tonen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:56 schreef JanGroen het volgende:
[..]
[..]
Je punt is duidelijk maar weinig bijdragend.
Vraag is, of ze een terugleververgoeding, zo riant als in Nederland, ontvangen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:48 schreef JanGroen het volgende:
Ik kijk graag naar de beelden van de Tour vanwege het wielrennen en vanwege de mooie plaatjes.
Wat me opvalt is dat ik amper zonnepanelen zie liggen op de Franse huizen die toch goed in de zon liggen. Hier en daar zie je een nieuwe stal met een dak vol, maar verder zie je ze amper, terwijl hier zowat ieder huis wel een paar panelen heeft. Wat is hier de oorzaak van?
En hoeveel stroom gebruik je direct tijdens het opwekken? Alles wat je terug levert en later weer opneemt gaat je straks een hoop geld kostenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:00 schreef JanGroen het volgende:
Ik heb zelf ook zonnepanelen, maar niet vanwege de terugleververgoeding. Gewoon om minder stroom te hoeven afnemen bij de energieleverancier.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:48 schreef JanGroen het volgende:
goeie gokquote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:07 schreef Jahr00n het volgende:
die hebben kern energie dat erg goedkoop is
zo maar een gok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |