en dan printen ze bij de Primera het verzendlabel.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:17 schreef Fok-it het volgende:
Nog nooit zo'n automaat gezien. Maar de vorige keer bij de primera kon ik mijn label gewoon scannen vanaf mijn telefoon
nee, je moet vooraf zelf het label printen, op je pakket plakken en dan daar scannen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:50 schreef alcapon6 het volgende:
Weten jullie per toeval of die ene PostNL pakket automaat ook labels uitprint die je dan op je brief/pakket plakt? Want ik heb geen printer en moet een pakket versturen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom hebben ze zoeen apparaat gebouwd zonder een printer erin. Wat een idioten ook. Dat noem ik halve werk.quote:
Postnl heeft hierbij gefaald in mijn ogen. Ik betaal liever 50 cent of zelfs een eurotje extra dan dat ik zelf een printer moet zoeken.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:19 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
nee, je moet vooraf zelf het label printen, op je pakket plakken en dan daar scannen.
Dit is geen realistische prijs voor een labeltje, als je onderhoud-bijvullen en ontwikkeling meerekent.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:53 schreef alcapon6 het volgende:
[..]
Postnl heeft hierbij gefaald in mijn ogen. Ik betaal liever 50 cent of zelfs een eurotje extra dan dat ik zelf een printer moet zoeken.
hoeveel dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:08 schreef Fer het volgende:
[..]
Dit is geen realistische prijs voor een labeltje, als je onderhoud-bijvullen en ontwikkeling meerekent.
Dit is imo gewoon het makkelijkst. Online afrekenen, krijg je label in de app die ze op postnl punten scannen en label voor je uitprinten.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:17 schreef Fok-it het volgende:
Nog nooit zo'n automaat gezien. Maar de vorige keer bij de primera kon ik mijn label gewoon scannen vanaf mijn telefoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |