nee joh is veel goedkoper om deelscooter gebruiken omdat ik het niet te vaak gebruik. In de zin van tientallen kilometers per dag. En geen omkijken naar en mooie aanvulling op OV.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
koop gewoon een elektro scooter man, kost je kapitalen
oh dat is wel nice!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:24 schreef suzi1 het volgende:
ze schrikken er niet van zover ik weet. de geur vinden ze niet lekker en dan gaan ze daar niet scheiten
onkruid was echt gaan schietenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:29 schreef suzi1 het volgende:
die heb ik ook nog een zakje. maar niks mee gedaan. mss volgend jaar
staat nu toch genoeg in mn tuin
maand terug had vriendin tegen me gezegd, was ik nog net op tijdquote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:29 schreef Schakeltopia het volgende:
had ik waarschijnlijk een paar maanden terug moeten doen maar oke
wel oke, nachtwinkels blinken niet uit aan kwaliteitsbierquote:
goed puntquote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel oke, nachtwinkels blinken niet uit aan kwaliteitsbier
Is die nog bruikbaarquote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ietsje anders wel, maar wel zo'n soort modelletje
nee.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
zit er soms iemand anders op nootjes account
ben jij altijd hetzelfde?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 01:06 schreef Schakeltopia het volgende:
niet spele met m'n voete borrel doe dat niet
wel dezelfde persoon, maar of ik mij altijd hetzelfde uit, dat denk ik nietquote:Op zaterdag 9 juli 2022 01:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ben jij altijd hetzelfde?
nee toch
zit er iets dwars?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 01:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
klopt.
kan het niet beter maken :p
dat is hetquote:Op zaterdag 9 juli 2022 01:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wel dezelfde persoon, maar of ik mij altijd hetzelfde uit, dat denk ik niet
Ik wil er niet over praten. Wel lief van je dat je zo opmerkzaam bent.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 01:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja zo nors zie ik je meestal niet![]()
Vertel
Ja oke. Mag ook per dm als je daar behoefte aan hebtquote:Op zaterdag 9 juli 2022 01:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik wil er niet over praten. Wel lief van je dat je zo opmerkzaam bent.
Is iets wat ik intern zelf moet handelen. Dankjewel iig.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja oke. Mag ook per dm als je daar behoefte aan hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohjaquote:Op zaterdag 9 juli 2022 01:20 schreef suzi1 het volgende:
is dat zo?!
is nog magertjes onder die wollige bos
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 01:19 schreef suzi1 het volgende:
voor bn <3fluffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
ik ben een loverquote:Op zaterdag 9 juli 2022 01:21 schreef suzi1 het volgende:
wie weet moet borreltje ook niks van pluizebeesjes hebben
onmogelijk!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 01:21 schreef suzi1 het volgende:
wie weet moet borreltje ook niks van pluizebeesjes hebben
naja veel sterkte iigquote:Op zaterdag 9 juli 2022 01:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Is iets wat ik intern zelf moet handelen. Dankjewel iig.
rooksequote:
van Mutti?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 01:29 schreef Schakeltopia het volgende:
ik mag nog een half uurtje, dan moet ik naar bed.
vind ik leukquote:Op zaterdag 9 juli 2022 01:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
rookse
en je bent trouwens een schat![]()
(mag ik wel zeggen toch ff zo haha)
foto van je poes?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 01:33 schreef suzi1 het volgende:
wilde net nog foto maken, maar hield zn kopje achter de krabpaal
ik probeerde het alquote:Op zaterdag 9 juli 2022 01:39 schreef suzi1 het volgende:
dat is alleen grappig als je het hardop zegt
ja optyfe gauwquote:Op zaterdag 9 juli 2022 02:00 schreef Schakeltopia het volgende:
dienstmededeling.
ik ben er vandoor, fijne nacht nog
iets spaanstalig?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 02:04 schreef chufi het volgende:
DT zal hier wel niet werken... 50 Greys, maar eigenlijk kijk ik wat anders
wat een avontuurquote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:33 schreef Schakeltopia het volgende:
had vanochtend pakketje uit sjina in de bus waarvan ik refund had gekregen
heb bericht gestuurd dat ik alsnog graag wil betalen. zal mij benieuwen
nou joe joe geniet van je pozza
oeh leuk! denk ikquote:
Heb het ook nog maar net op staan maar ziet er wel leuk uit.quote:
Prima achtergrond muziekjequote:
Gabry Pronte en Dillon Francis ken ik ook. Gabry Pronte heeft nu (of had recentelijk) ook een hit die veel op de radio was.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
zeg mij werkelijk hemal niks, alleen fedde ken ik van naam
Dat is het nadeel van house denk ik....nog meer hitjes waardoor youtube getriggered wordt.quote:
Ja elke centimer flitst op bliept wel ietsquote:
quote:
echt he, sinds die nieuwe coach is het niets meer lijkt welquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:38 schreef engine het volgende:
Geloof niet dat we het EK gaan winnen. Het is niet best vind ik.
Ja geen idee. Zo goed volg ik dat ook weer niet. Misschien is de rest ook gewoon sterker geworden.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
of ze hebben gewoon hard gepiekt in het verleden
wiebelen houd je jong hequote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:40 schreef engine het volgende:
Fedde le grand is 44dat zou je niet zeggen.
ik zie er na afgelopen week uit als 12quote:
en suspendedquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
ik zie er na afgelopen week uit als 12Was iedere avond wel wat te wiebelen.
Ja dat is wel echt handig. Fox wild word ik er van als het druk is en je moet een kwartier sjouwen om bij de bar te komen en dan daar ook nog eens 10 min wachten en dan weer terug sjouwen met 6 pils in je handquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:43 schreef Schakeltopia het volgende:
weet je wat ik wel geniaal vind, ik zie ze gewoon door het publiek lopen met een biertapje
dus je hoeft je plek niet te verlaten voor wat drinken dat is wel echt handig!
Boeeeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |