abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 juli 2022 @ 10:15:00 #101
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205305784
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:09 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dit soort rancuneuze taal klinkt dan weer als een van de katten-vrouwtjes op Youtube. Misschien moeten jullie op date gaan.
Alleen ik ben gelukkig getrouwd met een hele leuke man, en ik heb ook nog geworpen zo in de nadagen van mijn vruchtbare piek.
Resistance is futile.
  maandag 11 juli 2022 @ 10:16:07 #102
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205305790
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:10 schreef BookFreak het volgende:
Vrouwen:

18-23 = piek, dé tijd om de hoogst haalbare man te scoren

24-35 = daling begonnen, een slimme dame hoort al gesettelt te zijn en al minimaal een kind te hebben

35-40 = einde van de vruchtbare tijdperk, geen enkel succesvolle man zou geïnteresseerd meer in je zijn, je hoort alang en breed te genieten van je man en kinderen, je hoort totaal niet op de huwelijks-markt nog te bevinden

40-60 = hier ergens zou je een oma moeten worden


Mannen:

18-25 = erg jong, tijd om te focussen op je carrière

25-45 = meestal de piekjaren ergens hierin, goede combinatie van goed uiterlijk en financiën

45-65 = financieel top, maar achteruitgang in uiterlijk, nog altijd mogelijk om prachtige dames te scoren

65+ = pensioen, genieten
En hoe is jou dat vergaan, als 65-plusser?
Resistance is futile.
pi_205305796
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:15 schreef Seven. het volgende:

[..]
Alleen ik ben gelukkig getrouwd met een hele leuke man, en ik heb ook nog geworpen zo in de nadagen van mijn vruchtbare piek.
Ah, gelukt op de valreep. Waarom dan zo rancuneus? En waarom tegen de blanke man?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 11 juli 2022 @ 10:21:06 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205305826
BookFreak praat graag in absolute waarheden. Hij kan niet nuanceren en hij kan zich slecht in andere mensen verplaatsen. Voor hem is de wereld heel zwart-wit. Als je zijn waarheid niet deelt, dan is dat - weer volgens zijn waarheid - jouw fout.

Hij kan ook een trol zijn.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 11 juli 2022 @ 10:29:54 #105
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205305895
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:17 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ah, gelukt op de valreep. Waarom dan zo rancuneus? En waarom tegen de blanke man?
Het was me zonder mijn man ook wel gelukt om moeder te worden. Maar evengoed fijn gezin, waar mijn man een hele belangrijke rol in speelt. Het leven was al prima, maar nog beter met hem.

En wat is er zo rancuneus aan het benoemen van de realiteit? De alleenheerschappij van de blanke man komt een keer ten einde. De geschiedenis van de mensheid leert ons dat de machtsbalans altijd uiteindelijk verschuift.
Resistance is futile.
pi_205305975
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:21 schreef Lienekien het volgende:
BookFreak praat graag in absolute waarheden
Je kan ook gewoon aangeven wat er inhoudelijk niet klopt aan de leeftijden lijst die ik gaf......
pi_205305983
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 09:57 schreef Seven. het volgende:

[..]
100 jaar geleden misschien. Ik snap wel dat het eng is als je als blanke man links en rechts ingehaald wordt door vrouwen. Maar je kunt meebuigen, of achterblijven.
Ik kan alleen maar lachen om dit, hoe héél ver je wel niet ernaast zit hehehe....
pi_205306005
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:15 schreef Seven. het volgende:

[..]
Alleen ik ben gelukkig getrouwd met een hele leuke man, en ik heb ook nog geworpen zo in de nadagen van mijn vruchtbare piek.
Das mooi hoor seven. Echter als ik zo vrij mag zijn om een ongemakkelijke waarheid te delen is nog net één kind op het allerlaatste moment weten te scoren niet het optimale halen uit een huwelijk. Maar goed.
  Moderator maandag 11 juli 2022 @ 10:49:51 #109
441859 crew  Lenny77
pi_205306039
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:29 schreef Seven. het volgende:

[..]
Het was me zonder mijn man ook wel gelukt om moeder te worden. Maar evengoed fijn gezin, waar mijn man een hele belangrijke rol in speelt. Het leven was al prima, maar nog beter met hem.

En wat is er zo rancuneus aan het benoemen van de realiteit? De alleenheerschappij van de blanke man komt een keer ten einde. De geschiedenis van de mensheid leert ons dat de machtsbalans altijd uiteindelijk verschuift.
Ik begrijp niet wat de blanke man hiermee te maken heeft. Het is net hij die mee gaat met de tijd en een veel betere werk-gezinsbalans heeft dan ooit tevoren en menig ander type man.
BookFreak is een patriarchale man uit het Zuiden die het hier graag zou zien zoals het waarschijnlijk nog wel voorkomt in zijn land van herkomst. Hoewel het daar ook aan het veranderen is (helaas helaas).
Als het aan hem op ligt dan haal je als 27 jarige man een maagdje van 18 binnen die je zo snel mogelijk met kinderen schopt, achter de deur sluit en zelf op café gaat zitten met mannen waar hij mee kan kletsen en voor de goede en geile seks zoekt hij wel een iets oudere ervaren vrouw. De zijne weet namelijk nog niet eens wat een orgasme is.
Zal vast een leuk leven voor de man zelf zijn, maar als je je partner geen geluk gunt, enkel een leven van eenzame dienstbaarheid, wel... Dan kan je van mij de hoogste boom in met je eigoïstisch karakter.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_205306119
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:49 schreef Lenny77 het volgende:
Ik begrijp niet wat de blanke man hiermee te maken heeft.
Ik ook niet inderdaad. Zegt genoeg over hoever zij ernaast zit. Inhoudelijk niks te bieden, en dan beginnen de fantasie aantijgingen, maar goed.

quote:
BookFreak is een patriarchale man
Fwew, gelukkig maar.

quote:
achter de deur sluit en zelf op café gaat zitten met mannen waar hij mee kan kletsen en voor de goede en geile seks zoekt hij wel een iets oudere ervaren vrouw
Niet liegen he. Fantasie zeg...
  maandag 11 juli 2022 @ 11:09:59 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205306198
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:41 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Je kan ook gewoon aangeven wat er inhoudelijk niet klopt aan de leeftijden lijst die ik gaf......
Dan zou ik al meegaan in jouw gedachtengang van subjectieve waarden verheffen tot een soort waarheid, dus dat doe ik niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_205306215
Ik ben ruim over de 30 en ga geregeld naar feestjes en festivals _O- *O*
  maandag 11 juli 2022 @ 11:21:59 #113
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205306288
Praktisch advies aan de TS is gewoon eens naar zo’n tent gaan en kijken hoe het voelt. Als je je tussen het gemiddelde publiek wel op je plek voelt, is er toch weinig aan de hand.
The love you take is equal to the love you make.
pi_205306414
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:29 schreef Seven. het volgende:

[..]
Het was me zonder mijn man ook wel gelukt om moeder te worden. Maar evengoed fijn gezin, waar mijn man een hele belangrijke rol in speelt. Het leven was al prima, maar nog beter met hem.

En wat is er zo rancuneus aan het benoemen van de realiteit? De alleenheerschappij van de blanke man komt een keer ten einde. De geschiedenis van de mensheid leert ons dat de machtsbalans altijd uiteindelijk verschuift.
Er is nooit spraken geweest van een alleenheerschappij van 'de blanke man' dus over welke realiteit heb je het? Voor het merendeel van de blanke mannen heeft het leven bestaan uit het zich voor een slavenloon kapotwerken opdat ze hun gezinnen konden voeden. Dit zichzelf kapotwerken heeft overigens geboorte gegeven aan de civilisatie waarin jij je nu koningin waant.

Jouw geschiedschrijving doet sowieso erg Hitleriaans aan. Ook hij wees naar (financiele) heerschappij van een kleine groep joden om de hele groep aan te kunnen vallen en te genieten van hun leed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 11-07-2022 11:52:28 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 11 juli 2022 @ 12:31:53 #115
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205306911
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:45 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Das mooi hoor seven. Echter als ik zo vrij mag zijn om een ongemakkelijke waarheid te delen is nog net één kind op het allerlaatste moment weten te scoren niet het optimale halen uit een huwelijk. Maar goed.
Een tweede kind behoort nog tot de opties maar ik vind het prima met 1 kind en mijn man.

Begrijp ik goed dat jij denkt dat je tussen 18-25 het beste uit je huwelijk haalt? Ik was samenwonend en verloofd toen ik 21 was. Blij dat ik met de partner van toen nooit getrouwd ben.

Maar vertel eens @BookFreak ben je zelf getrouwd en paar leuke kinders enzo? Ik kan me dat namelijk totaal niet voorstellen, met zulke denkbeelden ben je namelijk niet aantrekkelijk voor de gemiddelde Nederlandse vrouw. :Y)
Resistance is futile.
  maandag 11 juli 2022 @ 12:35:44 #116
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205306941
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:35 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Er is nooit spraken geweest van een alleenheerschappij van 'de blanke man' dus over welke realiteit heb je het? Voor het merendeel van de blanke mannen heeft het leven bestaan uit het zich voor een slavenloon kapotwerken opdat ze hun gezinnen konden voeden. Dit zichzelf kapotwerken heeft overigens geboorte gegeven aan de civilisatie waarin jij je nu koningin waant.

Jouw geschiedschrijving doet sowieso erg Hitleriaans aan. Ook hij wees naar (financiele) heerschappij van een kleine groep joden om de hele groep aan te kunnen vallen en te genieten van hun leed.
~O>

Wiens kloon ben je eigenlijk? :*
Resistance is futile.
  maandag 11 juli 2022 @ 12:44:26 #117
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205307009
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik begrijp niet wat de blanke man hiermee te maken heeft. Het is net hij die mee gaat met de tijd en een veel betere werk-gezinsbalans heeft dan ooit tevoren en menig ander type man.
BookFreak is een patriarchale man uit het Zuiden die het hier graag zou zien zoals het waarschijnlijk nog wel voorkomt in zijn land van herkomst. Hoewel het daar ook aan het veranderen is (helaas helaas).
Als het aan hem op ligt dan haal je als 27 jarige man een maagdje van 18 binnen die je zo snel mogelijk met kinderen schopt, achter de deur sluit en zelf op café gaat zitten met mannen waar hij mee kan kletsen en voor de goede en geile seks zoekt hij wel een iets oudere ervaren vrouw. De zijne weet namelijk nog niet eens wat een orgasme is.
Zal vast een leuk leven voor de man zelf zijn, maar als je je partner geen geluk gunt, enkel een leven van eenzame dienstbaarheid, wel... Dan kan je van mij de hoogste boom in met je eigoïstisch karakter.
Het leven is in ieder geval een stuk aangenamer zonder vastomlijnde ideeën over wanneer bepaalde dingen in het leven 'moeten'. Leven en laten leven.

Dus TS, maak je niet druk. Uit dit topic blijkt wel dat je na je 29ste ook gewoon nog een leuke partner tegen het lijf kunt lopen. En dat je na je 29ste nog gewoon kunt genieten van een feestje, als je dat wil.
Resistance is futile.
  Moderator maandag 11 juli 2022 @ 16:30:43 #118
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_205308634
Ik vond dertig worden een stuk erger dan veertig worden. Dus ik denk dat je oud wordt op je dertigste, en daarna weer jonger.

En niet meer jong om even op de TT te antwoorden is denk ik na je 12de...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 11 juli 2022 @ 21:42:13 #119
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205311960
120+ = badass :7
  maandag 11 juli 2022 @ 22:37:13 #120
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_205312851
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 22:50 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Dik in de 40 maar voel mij nog jong hoor. Zeker als ik leeftijdgenoten zie die bijna niet vooruit te branden zijn door hun overgewicht.
Elke week sporten, elke dag wandelen. Gezond eten. Nou, denk dat menig man van mijn leeftijd er slechter en ouder uit ziet.
Inderdaad, scheelt heel erg hoe je zelf leeft en je je voelt. Ik ben ook 40 en tot mijn 39e heb ik me nog altijd 'jong' gevoeld , 40 is wel zo'n leeftijd dat het oud begint te klinken maar ach zolang ik de jongeren er nog met gemak uitfiets en loop en ik er qua lichaam nu beter uitzie dan toen ik 25 was gaat het fysiek in elk geval nog wel prima.

Het is wel zo'n leeftijd dat je je beseft dat je in een midlife crisis terecht komt, merk ik aan meerdere leefijdsgenoten ook wel. Zo'n gevoel van "is dit het nou?" en een gevoel van urgentie met de dingen die je nog wil doen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_205313589
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 12:31 schreef Seven. het volgende:
Begrijp ik goed dat jij denkt dat je tussen 18-25 het beste uit je huwelijk haalt?
Nee. Een vrouw in die leeftijdsgroep kan haar hoogst haalbare kwaliteit man veroveren. En ook meer kinderen baren enz.

quote:
Ik was samenwonend en verloofd toen ik 21 was. Blij dat ik met de partner van toen nooit getrouwd ben.
Dit heeft niks te maken met wat wij zeggen. Je hebt een verkeerde man veroverd.

quote:
Maar vertel eens @:BookFreak ben je zelf getrouwd en paar leuke kinders enzo? Ik kan me dat namelijk totaal niet voorstellen, met zulke denkbeelden ben je namelijk niet aantrekkelijk voor de gemiddelde Nederlandse vrouw. :Y)
Ik ben ook niet met de gemiddelde NL vrouw
  dinsdag 12 juli 2022 @ 00:49:27 #122
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205313615
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 00:41 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Nee. Een vrouw in die leeftijdsgroep kan haar hoogst haalbare kwaliteit man veroveren. En ook meer kinderen baren enz.
[..]
Dit heeft niks te maken met wat wij zeggen. Je hebt een verkeerde man veroverd.
[..]
Ik ben ook niet met de gemiddelde NL vrouw
De man waar ik nu mee ben, is toch wel een stuk beter dan die ex.

Maar anyway.. hartgrondig oneens met je. Ik ga richting de 40 en ik ben verre van uitgepiekt.
Resistance is futile.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 12 juli 2022 @ 01:06:14 #123
269689 crew  Viv
pi_205313651
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 00:41 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Nee. Een vrouw in die leeftijdsgroep kan haar hoogst haalbare kwaliteit man veroveren.
Wat een wereldvreemd idee. :o

Mensen zijn geen koffiebonen die je kan rangschikken van de laagste tot de hoogste kwaliteit.

Wat de één zeer kan waarderen in een partner (qua uiterlijk, intelligentie, humor, zorgzaamheid, zelfstandigheid, etc), vindt de ander immers totaal niet relevant.

Het gaat erom dat er een match is (of een klik, vonk, chemie, net hoe je het noemen wil), en om maar weer on-topic te gaan: die kan op iedere leeftijd ontstaan.
pi_205313728
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 00:49 schreef Seven. het volgende:
Ik ga richting de 40 en ik ben verre van uitgepiekt.
Tuurlijk wel. Je piek was jou 18-23 jarige versie, niet je middelbare leeftijd versie. Ik begrijp echt niet waarom je het hier oneens mee kan zijn, come on now.
pi_205313732
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 01:06 schreef Viv het volgende:

Mensen zijn geen koffiebonen die je kan rangschikken van de laagste tot de hoogste kwaliteit.
Natuurlijk wel. Er is wel degelijk een rangschikking op begeertelijkheid. Wie wordt meer begeert dan de ander, simpel.

Vrouwen zijn erg hypergaam. Dat wil zeggen dat ze het liefst een relatie willen aangaan met een man die op zn minst boven hun eigen sociale status staan. En daarom is het bijvoorbeeld erg moeilijk voor een vrouw die erg succesvol is geworden qua financiën bv om een man te krijgen, omdat de poel van mannen die boven haar staan (die zij begeert) klein is geworden + die mannen zijn ook nog eens niet geïnteresseerd in zo'n carrière vrouw (met veel mannelijke eigenschappen).

quote:
Wat de één zeer kan waarderen in een partner (qua uiterlijk, intelligentie, humor, zorgzaamheid, zelfstandigheid, etc), vindt de ander immers totaal niet relevant.
Ik weet dat ze tegenwoordig het willen verkopen als een totaal willekeurig subjectief divers iets is, maar verlangde eigenschappen zijn best objectief en standaard over elk geslacht. Mannen vinden grotendeels uiterlijk, jong, vruchtbaarheid het belangrijkst. Vrouwen vinden grotendeels oa status, dominantie, financien, lengte belangrijk.

quote:
Het gaat erom dat er een match is (of een klik, vonk, chemie, net hoe je het noemen wil), en om maar weer on-topic te gaan: die kan op iedere leeftijd ontstaan.
En dit is gelinkt naar de bovenstaande eigenschappen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')