abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 5 februari 2003 @ 19:40:11 #26
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_8297628
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 18:56 schreef bosgorilla het volgende:
Ik lurk al een tijdje in TRU en het valt me op dat er wel eens gesproken wordt over de "reptilians die in de vierde dimensie leven".

Nou wil ik niet ingaan op de vraag of deze reptielen wel of niet bestaan, maar vraag me meer af wat er bedoeld wordt met die vierde dimensie?

Volgensmij leven we allemaal in vier dimensies, namelijk Hoogte, Lengte, Breedte en Tijd (x,y,z,t). Dit wil dus zeggen dat je een assenstelsel een bepaald "punt" altijd met vier coördinaten moet aangeven.

Als je bijvoorbeeld iets met iemand afspreekt spreek je altijd een plaats af (x,y,z) en een tijd/datum (t) af. Ook historische gebeurtenissen worden altijd zo "weergegeven"

Hoe zit het dan met die reptilians en hun vierde dimensie?

PS ik heb dit niet geheel zelf bedacht, deze stelling heeft ook te maken met de theorieën van einstein (en ga nou niet zeggen dat hij een vrijmetselaar van de 33e graad is..... )

[edit] Typo's...

Heej, eindelijk open je ook weer es een topic zeg eej en wat voor een.
Maar om ff ontopic te gaan, ik heb wel ook wel es gehoord dat (en dit zal beslist onzin zijn) Reptilians in de 4e dimensie leven. Als ik dat zo lees, dan kan ik daar 2 conclusies uit trekken:

1. er leven OOK reptilians in de 4e dimensie (dus ook in 2 en 3)
2. het is 'zeker' dat er reptilians in de 4e dimensie leven, maar als dat zeker is, dan moet t ook duidelijk zijn wat er dan in de 2e en 3e dimensie leeft nietwaar...

Naar mijn mening kan niemand hierop een zinnig antwoord geven, dus jou -overigens zeer gevatte- verklaring dat t gewoon iets is om de boel wat mystieker te laten klinken vind ik nogal aannemelijk. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik afwijzend sta ten opzichte van de mogelijkheid dat er het zij Reptilians, het zij andere wezens, in een dimensie leven, maar totdat t tegendeel is bewezen ben ik hier nogal sceptisch over.

[off-topic]
Overigens doet dit onderwerp me denken aan een aflevering van "Are You Afraid In The Dark" waarbij een meisje een bril uit de magiewinkel van Sardó kocht, en wanneer zij deze opzette, kon ze in een andere dimensie kijken waar dus andere wezens rondliepen, maar de omgeving was wel gewoon gelijk.
[/off-topic]

Dit brengt me op een nieuw idee, want als ik die lijn even doortrek, dan kan het dus zijn dat er in een andere dimensie nu 'iets' anders op mijn bureaustoel zit ipv ik ? Maar als ik daar niets van merk, dan zou dat betekenen dat de dimensie waarin dat 'iets' zich bevindt parallel loopt aan 'onze' dimensie. Maar dit strookt dan weer niet met jou verklaring van de vier dimensies, want wat ik zojuist neerpen zou mijns inziens betekenen dat er veel meer dan 4 dimensies kunnen zijn...
Vragen, vragen, vragen...

[edit]
daarbij, ik lees net dat iedereen volgens jou in 4 dimensies leeft, dat ben ik wel met je eens, ook met jou verklaring hiervoor, maar dat wordt volgens mij niet bedoeld met "de vierde dimensie", want volgens mij wordt hiermee een 'andere' wereld bedoeld die dus, zoals ik al eerder aankaartte, parallel loopt met de onze.

Deze theorie volgend kom ik tot de niet zo frisse gedachtengang, dat er dus nu op dit moment een Reptilian(-achtig iets) naast me staat of zo Misschien ziet ie me dit nu wel typen en istie pissed off.

maar met een beetje geluk heeft ie last van demensie ( ) en istie t over 5 min weer vergeten

The horror...

[Dit bericht is gewijzigd door CoolGuy op 05-02-2003 19:52]

Breitling - Instruments for Professionals
pi_8297660
Hier een scriptie over de 4de dimensie:

http://www.dse.nl/~dimensie/index1.htm

woensdag 5 februari 2003 @ 21:52:30 #28
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_8301000
WAT IS een 'Reptilian' nou?
Waar komen ze vandaan?
Waarom heb ik er nog nooit 1 gezien?
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
  woensdag 5 februari 2003 @ 22:00:17 #29
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8301205
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 19:41 schreef Lt_BaseLine het volgende:
Hier een scriptie over de 4de dimensie:

http://www.dse.nl/~dimensie/index1.htm

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  woensdag 5 februari 2003 @ 23:05:25 #30
19325 bosgorilla
Deze strook niet meezenden
pi_8302860
Hmja... ik ehb de scriptie gelezen en de introductie over de vierde dimensie is eigenlijk precies hetzelfde als mij openingspost.

Een vierdemensionaal wezen kun je ook als volgt zien denk ik:

Een 1d wezen kan zich in één dimensie verplaatsten cq. deze manipuleren (x)
Een 2d wezen kan zich in één dimensie verplaatsten cq. deze manipuleren (x,y)
Een 3d wezen kan zich in één dimensie verplaatsten cq. deze manipuleren (x,y,z) (de mens oa)
Een 4d wezen kan zich in één dimensie verplaatsten cq. deze manipuleren (x,y,z,t?)

Ze zouden dan dus kunnnen tijdreizen volgens deze opzet.

Een 3d "afdruk" van een wezen in de 4e dimensie zou dan gewoon bv. een persoon zijn, maar zijn 4d exponent (aanwezig in op meerdere tijdstippen tegelijk) kunnen we dan niet zien.

Voor mij zijn veel mensen ingegaan op die 4e dimensie, maar niemand heeft het eigenlijk over onze vrolijke vrienden de reptillians. Ook van de grote voorvechters (YRRAB & PHETEP oa. ) hoor ik bar weinig.

Als ik sommige topics doorlees wordt het bestaan van reptillians in die vierde dimensie met verve verdedigd. Het valt me tegen dat ik hier nu weinig onderbouwing van hoor. Ik had er graag meer van willen weten.

Ik kan niet anders concluderen dat het in verband brengen van de "vierde dimensie" met zgn. "reptillians" een soort bangmakertje is om "onwetende" personen iets spannends voor het houden en deze "wezens" oppermachtig te laten lijken.

Voor het bestaan van deze reptielen zijn misschien argumenten, maar minstens net zoveel tegenargumenten.

wie overtuigt mij alsnog van hun bestaan en hun contact met de 4e dimensie?

Deze ruimte niet beschrijven
  Moderator woensdag 5 februari 2003 @ 23:07:47 #31
16180 crew  CoolGuy
pi_8302909
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 23:05 schreef bosgorilla het volgende:
Hmja... ik ehb de scriptie gelezen en de introductie over de vierde dimensie is eigenlijk precies hetzelfde als mij openingspost.

Een vierdemensionaal wezen kun je ook als volgt zien denk ik:

Een 1d wezen kan zich in één dimensie verplaatsten cq. deze manipuleren (x)
Een 2d wezen kan zich in één dimensie verplaatsten cq. deze manipuleren (x,y)
Een 3d wezen kan zich in één dimensie verplaatsten cq. deze manipuleren (x,y,z) (de mens oa)
Een 4d wezen kan zich in één dimensie verplaatsten cq. deze manipuleren (x,y,z,t?)

Ze zouden dan dus kunnnen tijdreizen volgens deze opzet.

Een 3d "afdruk" van een wezen in de 4e dimensie zou dan gewoon bv. een persoon zijn, maar zijn 4d exponent (aanwezig in op meerdere tijdstippen tegelijk) kunnen we dan niet zien.

Voor mij zijn veel mensen ingegaan op die 4e dimensie, maar niemand heeft het eigenlijk over onze vrolijke vrienden de reptillians. Ook van de grote voorvechters (YRRAB & PHETEP oa. ) hoor ik bar weinig.

Als ik sommige topics doorlees wordt het bestaan van reptillians in die vierde dimensie met verve verdedigd. Het valt me tegen dat ik hier nu weinig onderbouwing van hoor. Ik had er graag meer van willen weten.

Ik kan niet anders concluderen dat het in verband brengen van de "vierde dimensie" met zgn. "reptillians" een soort bangmakertje is om "onwetende" personen iets spannends voor het houden en deze "wezens" oppermachtig te laten lijken.

Voor het bestaan van deze reptielen zijn misschien argumenten, maar minstens net zoveel tegenargumenten.

wie overtuigt mij alsnog van hun bestaan en hun contact met de 4e dimensie?

hehehe, you go dude ! idd niemand meer met iets zinnigs over de brug komt...blijkbaar zijn alle grote voorvechters van hun stoel gevallen of zo
pi_8303225
Reptilians zijn alles behalve oppermachtig.

De mensheid laat zich echter door onbewustheid door hen knechten, that's all.

Biggest idol fan? That's me!
pi_8310491
Reptilians zijn volgens mij ontstaan toen allerlei B-Films en Godzilla in de bioscopen draaiden in de jaren 50.

Op zetatalk (dé online aliens site) staat ook wat info voor degene die mijn mening niet delen :
http://www.zetatalk.com/worlds/w10.htm

pi_8311190
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 12:59 schreef Lt_BaseLine het volgende:
Reptilians zijn volgens mij ontstaan toen allerlei B-Films en Godzilla in de bioscopen draaiden in de jaren 50.

Op zetatalk (dé online aliens site) staat ook wat info voor degene die mijn mening niet delen :
http://www.zetatalk.com/worlds/w10.htm

ja, dan moet je de mini-serie 'V' eens kijken. gaat over hoe reptielachtige wezens, die er uit zien als mensen d.m.v. vermomming, de hele mensheid manipuleren.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_8311204
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 23:21 schreef Idols-fanaat het volgende:
De mensheid laat zich echter door onbewustheid door hen knechten, that's all.
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
  donderdag 6 februari 2003 @ 17:02:48 #36
19325 bosgorilla
pi_8315711
Duidelijk dus.

Reptillians "in vierde dimensie" = fabel

donderdag 6 februari 2003 @ 17:18:48 #37
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8316070
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 17:02 schreef bosgorilla het volgende:
Duidelijk dus.

Fabeltje ?

Ik ken een expert over aliens uit de interdimensionale sferen.

[Dit bericht is gewijzigd door M.ALTA op 06-02-2003 17:20]

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_8316099
Breng je daar verslag van uit, Malta?

Hope so!

donderdag 6 februari 2003 @ 17:21:01 #39
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8316110
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 17:20 schreef Idols-fanaat het volgende:
Breng je daar verslag van uit, Malta?

Hope so!

Als ik het begrijp wat die mij vertelt ?!
  Moderator donderdag 6 februari 2003 @ 17:27:02 #40
16180 crew  CoolGuy
pi_8316236
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 17:18 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Fabeltje ?

Ik ken een expert over aliens uit de interdimensionale sferen.

En die is expert omdat... ? Tis allemaal theoretisch wat ie verteld, want als t praktisch was dan was t nu al wel bewezen nietwaar ? Dat die gozer met een voor jou sluitend klinkende theorie komt wil nog niet zeggen dat t ook zo is. En zolang t niet BEWEZEN is blijf ik sceptisch.
  Moderator donderdag 6 februari 2003 @ 17:29:15 #41
16180 crew  CoolGuy
pi_8316279
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 17:02 schreef bosgorilla het volgende:
Duidelijk dus.

Reptilians gewoon is voor mij ook nog een fabel. En voordat er nu mensen gaan roepen: ja dan zijn Aliens voor jou ook een fabel. Nee dat niet, aangezien Aliens ook van een planet uit ONZE dimensie zouden kunnen kopen, en dat is wel waarschijnlijk aangezien t heelal oneindig groot is, dus ik kan me niet voorstellen dat er alleen op ONZE planeet leven is. Maar das heel wat anders dan wezens uit een andere dimensie. Op de een of andere manier vind ik Aliens toch geloofwaardiger dan wezens uit een andere dimensie...
  donderdag 6 februari 2003 @ 17:41:18 #42
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8316498
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 17:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Reptilians gewoon is voor mij ook nog een fabel. En voordat er nu mensen gaan roepen: ja dan zijn Aliens voor jou ook een fabel. Nee dat niet, aangezien Aliens ook van een planet uit ONZE dimensie zouden kunnen kopen, en dat is wel waarschijnlijk aangezien t heelal oneindig groot is, dus ik kan me niet voorstellen dat er alleen op ONZE planeet leven is. Maar das heel wat anders dan wezens uit een andere dimensie. Op de een of andere manier vind ik Aliens toch geloofwaardiger dan wezens uit een andere dimensie...

's kijken wat ik er van denk:

mensen: ja, verschillende rassen
ufo's: ja, zal wel
aliens: ja, in onze ruimte-tijd
reptiles: ja in onze ruimte-tijd en buiten onze ruimte-tijd
demonen, duiveltjes: ja in onze ruimte-tijd en buiten onze ruimte-tijd
dierenzielen: idem
engelen, kabouters, feeen etc.: idem
geesten: overal aanwezig

pi_8316502
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 17:27 schreef CoolGuy het volgende:

Tis allemaal theoretisch wat ie verteld, want als t praktisch was dan was t nu al wel bewezen nietwaar ?

Allemaal speculatie...
  Moderator donderdag 6 februari 2003 @ 18:16:04 #44
16180 crew  CoolGuy
pi_8317059
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 17:41 schreef Idols-fanaat het volgende:

[..]

Allemaal speculatie...

donderdag 6 februari 2003 @ 18:47:06 #45
19325 bosgorilla
pi_8317548
Maargoed, leuk en aardig,

maar wat is nou de connectie met de reptillians en die 4e dimensie ????

pi_8318687
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:47 schreef bosgorilla het volgende:
wat is nou de connectie met de reptillians en die 4e dimensie ????
Daar gaat dit topic over, ja.....
  Moderator donderdag 6 februari 2003 @ 20:07:09 #47
16180 crew  CoolGuy
pi_8319294
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:47 schreef bosgorilla het volgende:
Maargoed, leuk en aardig,

maar wat is nou de connectie met de reptillians en die 4e dimensie ????

Was je er al niet over uit dat dat was ?
  donderdag 6 februari 2003 @ 21:58:24 #48
19325 bosgorilla
pi_8321436
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 20:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Was je er al niet over uit dat dat was ?

Sssst!

[fluistermode]
ik wil dat graag van mensen horen die er vóór pleiten! (of hun tegenargumenten natuurlijk...)
[/fluistermode]

[Dit bericht is gewijzigd door bosgorilla op 06-02-2003 22:00]

donderdag 6 februari 2003 @ 21:58:45 #49
19325 bosgorilla
pi_8321442
[edit] blaat... dubbel [/edit]
  Moderator donderdag 6 februari 2003 @ 23:12:29 #50
16180 crew  CoolGuy
pi_8322823
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:58 schreef bosgorilla het volgende:

[..]

Sssst!

[fluistermode]
ik wil dat graag van mensen horen die er vóór pleiten! (of hun tegenargumenten natuurlijk...)
[/fluistermode]

ja dan moet je bij YRRAB, hoogl298, M.alta e.a. zijn, maar die laten (wijselijk ? ) niets meer van zich horen.....

.
.
.
.
.
.
.
.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: