Verhalen van zijn vader het was niet eens uit eigen ervaring.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
In welke oorlog had hij dan gevochten?
Een zwerver dus.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:01 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Verhalen van zijn vader het was niet eens uit eigen ervaring.
Nee een ex politieman maar het gaat erom dat ik een potentieel neukbeurt had en dit verpest is door opaquote:
Was het je eigen opa?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:03 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Nee een ex politieman maar het gaat erom dat ik een potentieel neukbeurt had en dit verpest is door opa
Dan is het niet lief van die meneer.quote:
Die zag het zeker gebeuren wat jij wilde en verhinderde dat bewustquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:58 schreef KREEFTx het volgende:
Kom je een zeer leuk spontaan blonde vrouw tegen met een goede boezem in het park tijdens je dagelijkse wandeling met de hond. Zó, dacht ik , terwijl ik nonchalant mijn lul op de goede plaats legde.
Komt een senior van 82+ je lastig vallen met zijn oorlogsverhalen en over dat hij zo alleen is omdat zijn vrouw is overleden.
Allemaal heel treurig, maar ik vind neuken iets belangrijker dan senioren een luisterend oor bieden.
“Potentieel een neukbeurt”quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:03 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Nee een ex politieman maar het gaat erom dat ik een potentieel neukbeurt had en dit verpest is door opa
Niet zijn penis iig.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Sorry maar er is me nog iets onduidelijk in dit topic, wat viel er recht te leggen dan?
Normaliter hangt mijn penis in een hoek van 25 graden naar rechts, echter nu hing die een stukje naar links.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Sorry maar er is me nog iets onduidelijk in dit topic, wat viel er recht te leggen dan?
Aardig knappe hoek voor die luttele 2,5 cmquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:51 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Normaliter hangt mijn penis in een hoek van 25 graden naar rechts, echter nu hing die een stukje naar links.
Toch kan ik jou daar mee gillend klaar laten komenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:59 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Aardig knappe hoek voor die luttele 2,5 cm
Ja ik had gevraagd aan je ex Aberella, Oberkullie of wie het ook is en die was niet zo’n grote fan dus ik bedank vriendelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:05 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Toch kan ik jou daar mee gillend klaar laten komen
Dit is dan gewoon niet nodig.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:10 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ja ik had gevraagd aan je ex Aberella, Oberkullie of wie het ook is en die was niet zo’n grote fan dus ik bedank vriendelijk
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:28 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Nadat @:ts afdroop heeft opa haar gewoon ingepikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |