quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:06 schreef Selenophilia het volgende:
Heb je ook soort van pokken op je huid?
like gegevenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:06 schreef Selenophilia het volgende:
Aids.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:05 schreef sirdanilot het volgende:
TS voelde zich sinds begin deze week niet al te best. Sinds gisteren een nare keelontsteking en koorts en nou kan ik echt niks meer doen.
Coronatest gedaan en dat was het niet , bovendien heb ik niet al te lang geleden lichte corona gehad en daar kreeg ik ook een Genesungsausweis voor.
Klacht : zeer ernstig en pijnlijk ziek zijn terwijl ik binnenkort iets heel belangrijks voor werk zou moeten gaan doen
Antiklacht : lieve FOK!ers gaan me vast
... 'steunen '
Hold Coldrex drinken en goed slapen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:05 schreef sirdanilot het volgende:
TS voelde zich sinds begin deze week niet al te best. Sinds gisteren een nare keelontsteking en koorts en nou kan ik echt niks meer doen.
Coronatest gedaan en dat was het niet , bovendien heb ik niet al te lang geleden lichte corona gehad en daar kreeg ik ook een Genesungsausweis voor.
Klacht : zeer ernstig en pijnlijk ziek zijn terwijl ik binnenkort iets heel belangrijks voor werk zou moeten gaan doen
... 'steunen '
Een van de betere fipos van het jaar ditquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:06 schreef Selenophilia het volgende:
quote:
Neequote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:06 schreef Selenophilia het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden voor me en toen nam ik een vent in zijn sterretje ipv andersomquote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:43 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de pokken komen pas later, eerst komen de griepachtige verschijnselen
TS heeft zich laten boren zoals @:samuel24 dat graag had en heeft nu de monkeypocs
Zout water gorgelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:05 schreef sirdanilot het volgende:
Sinds gisteren een nare keelontsteking en koorts en nou kan ik echt niks meer doen
Ja nee, dan krijg je ze idd nietquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:03 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden voor me en toen nam ik een vent in zijn sterretje ipv andersom
beterschap broer, kut dat je ziek voelt.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:05 schreef sirdanilot het volgende:
... 'steunen '
Je bedoeld rondom anus en banaan?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:14 schreef -river- het volgende:
Heb je last van tyfus bultjes op en rondom je anus/genitaliën?
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je bedoeld rondom anus en banaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |