quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:06 schreef Selenophilia het volgende:
Heb je ook soort van pokken op je huid?
like gegevenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:06 schreef Selenophilia het volgende:
Aids.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:05 schreef sirdanilot het volgende:
TS voelde zich sinds begin deze week niet al te best. Sinds gisteren een nare keelontsteking en koorts en nou kan ik echt niks meer doen.
Coronatest gedaan en dat was het niet , bovendien heb ik niet al te lang geleden lichte corona gehad en daar kreeg ik ook een Genesungsausweis voor.
Klacht : zeer ernstig en pijnlijk ziek zijn terwijl ik binnenkort iets heel belangrijks voor werk zou moeten gaan doen
Antiklacht : lieve FOK!ers gaan me vast
... 'steunen '
Hold Coldrex drinken en goed slapen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:05 schreef sirdanilot het volgende:
TS voelde zich sinds begin deze week niet al te best. Sinds gisteren een nare keelontsteking en koorts en nou kan ik echt niks meer doen.
Coronatest gedaan en dat was het niet , bovendien heb ik niet al te lang geleden lichte corona gehad en daar kreeg ik ook een Genesungsausweis voor.
Klacht : zeer ernstig en pijnlijk ziek zijn terwijl ik binnenkort iets heel belangrijks voor werk zou moeten gaan doen
... 'steunen '
Een van de betere fipos van het jaar ditquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:06 schreef Selenophilia het volgende:
quote:
Neequote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:06 schreef Selenophilia het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden voor me en toen nam ik een vent in zijn sterretje ipv andersomquote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:43 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de pokken komen pas later, eerst komen de griepachtige verschijnselen
TS heeft zich laten boren zoals @:samuel24 dat graag had en heeft nu de monkeypocs
Zout water gorgelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:05 schreef sirdanilot het volgende:
Sinds gisteren een nare keelontsteking en koorts en nou kan ik echt niks meer doen
Ja nee, dan krijg je ze idd nietquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:03 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden voor me en toen nam ik een vent in zijn sterretje ipv andersom
beterschap broer, kut dat je ziek voelt.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:05 schreef sirdanilot het volgende:
... 'steunen '
Je bedoeld rondom anus en banaan?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:14 schreef -river- het volgende:
Heb je last van tyfus bultjes op en rondom je anus/genitaliën?
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je bedoeld rondom anus en banaan?
Dan zijn het aapjespokken ja.quote:
Had hij maar eerst die gast goed moeten onderzoeken op apentyfus voor hij hem in zijn kont bonkte.quote:
Vind ik ook. Ik zeg altijd maar zo: vertrouwen is goed, controleren is beter!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Had hij maar eerst die gast goed moeten onderzoeken op apentyfus voor hij hem in zijn kont bonkte.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik zeg altijd maar zo: vertrouwen is goed, controleren is beter!
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:14 schreef -river- het volgende:
Heb je last van tyfus bultjes op en rondom je anus/genitaliën?
quote:
Ik had een condoom hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Had hij maar eerst die gast goed moeten onderzoeken op apentyfus voor hij hem in zijn kont bonkte.
Geprobeerd en ik ging over mijn nek bijnaquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:24 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Zout water gorgelen.
Geen pretje, helpt wel.
Had ik ook toen ik klein was. Moest naar het ziekenhuis en toen duwden ze een kapje op m'n giegel, was ik weg, kwam ik bij mocht ik ongelimiteerd ijsjes eten maar dat deed pijn. Superkut. Sterkte man!quote:Op maandag 11 juli 2022 00:45 schreef sirdanilot het volgende:
Het is dus ontstoken amandelen en ontstoken lymfe klieren blijkbaar
En ik moet aan de antibiotica
Het is allemaal wat
TS wil graag een paar Calippo'squote:Op maandag 11 juli 2022 07:30 schreef Pietiserniet het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik klein was. Moest naar het ziekenhuis en toen duwden ze een kapje op m'n giegel, was ik weg, kwam ik bij mocht ik ongelimiteerd ijsjes eten maar dat deed pijn. Superkut. Sterkte man!
Gadverdammequote:Op maandag 11 juli 2022 07:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TS wil graag een paar Calippo's
Whehehe.quote:Op maandag 11 juli 2022 07:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TS wil graag een paar Calippo's
Van wie mag je dat niet zeggen?quote:Op maandag 11 juli 2022 15:56 schreef very het volgende:
De meeste mensen ervaren de griep als heftiger dan corona.
Maar dat mag je niet zeggen...
Klasse fipo.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:06 schreef Selenophilia het volgende:
Zeggen dat corona eigenlijk gewoon een soort griepje is of zelfs minder, dan was je tot voor kort in ieder geval een virusontkenner, een complotwappie en tevens vrouwenhater.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Van wie mag je dat niet zeggen?
Van mij wel. En ik neem corona wél serieus.
Want jij trekt het je aan wat anderen over jou zeggen omdat ...?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:31 schreef very het volgende:
[..]
Zeggen dat corona eigenlijk gewoon een soort griepje is of zelfs minder, dan was je tot voor kort in ieder geval een virusontkenner, een complotwappie en tevens vrouwenhater.
Het gaat niet alleen om mij, ik heb daar overwegend schijt aan (ligt er een beetje aan wie het zegt).quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Want jij trekt het je aan wat anderen over jou zeggen omdat ...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |