Good Time zap ik door...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:28 schreef methodmich het volgende:
Perfect Blue Buildings staat toch op AAEA?
Good Time vind ik wel goed op Hard Candy.[/i]
Hier sta ik nog steeds achter DD, daar heb je de lijst.quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:09 schreef methodmich het volgende:
Persoonlijk:
1. Round Here
2. Goodnight Elisabeth
3. Anna Begins
4. Have You Seen Me Lately?
5. A Long December
6. All My Friends
7. Sullivan Street
8. Mr. Jones
9. Recovering The Satellites
10. Amy Hit The Atmosphere
11. Angels Of The Silences
12. Perfect Blue Buildings
13. Raining In Baltimore
14. I'm Not Sleeping
15. Rain King
16. Mrs. Potter's Lullaby
17. Good Time
18. The Greening Of America
19. Miller's Angels
20. Omaha
21. Hanginaround
22. A Murder Of One
23. Catapult
24. Baby I'm A Big Star Now
25. We're Only Love
Dan valt Open All Night er net uit, net als Another Horsedreamer's Blues.
truequote:Op donderdag 20 juli 2006 19:55 schreef Dylan Dog het volgende:
...
Wel apart dat niemand I Wish I was a Girl zo kan waarderen als ik, dat nummer heeft echt alles vind ik...
Hmmm...nieuw materiaal wacht ik angstig af....kan niet zeggen dat ze muzikaal sterker worden in de tijd...quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:42 schreef Frenkel het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de Crows, komen ze binnenkort met nieuw materiaal?
Je zou bijna willen dat Duritz weer een depressieve tijd krijgt en dan weer gaat doen wat hij het beste kan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:14 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Hmmm...nieuw materiaal wacht ik angstig af....kan niet zeggen dat ze muzikaal sterker worden in de tijd...
quote:Op zondag 17 september 2006 16:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je zou bijna willen dat Duritz weer een depressieve tijd krijgt en dan weer gaat doen wat hij het beste kan.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:42 schreef Frenkel het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de Crows, komen ze binnenkort met nieuw materiaal?
quote:Excuses van Counting Crows-zanger
Saturday Nights, Sunday Mornings, het langverwachte nieuwe album van de Counting Crows, komt in november 2007 uit.
Zanger Adam Duritz heeft voordat de opnamen van de plaat begonnen zijn excuses aangeboden aan de overige bandleden.
Schuld
Volgens de 43-jarige Amerikaanse zanger heeft het door zijn desinteresse vijf jaar geduurd voordat gestart kon worden met een opvolger voor Hard Candy uit 2002. Aan het Amerikaanse Billboard gaf hij uitleg.
"Great band"
"I told everybody at the beginning of the record, it was my fault. I took off for the last few years, but there isn't any more free ride here. Everybody's ass is grass. We're going to be a great band or we're not going to be a band."
Duidelijke taal dus van Adam...
Inderdaad. Ben niet zo kapot van HC, is me wat té vrolijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:30 schreef methodmich het volgende:
Kan beter vragen of ze het debuut of de tweede weer eens kunnen benaderen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:30 schreef methodmich het volgende:
Nou, als het nieuwe album niet in de buurt komt van Hard Candy maken ze wel een erg matige plaat.
Kan beter vragen of ze het debuut of de tweede weer eens kunnen benaderen.
En dat is nou precies wat ik zo leuk vind aan die cdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:45 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben niet zo kapot van HC, is me wat té vrolijk.
al heul lang niet meer volgens mijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:22 schreef morgane het volgende:
[..]
En dat is nou precies wat ik zo leuk vind aan die cdToch maar weer eens luisteren nu
heeft de zanger nog steeds van dat leuke haar trouwens? of al heul lang niet meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |