abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juni 2004 @ 20:00:27 #176
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_19667874
Oke, dank je
.
  zondag 6 juni 2004 @ 14:52:34 #177
17328 methodmich
Nummer 10
pi_19683239
Maria is gewoon Adam zelf ja, als vrouw. Alles is autobio.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21481380
Oke, dit is toch wel het centrale topic van CC, maar vond ook nog dit topic
Counting Crows

Maar op http://www.dutchcrows.com kan ik niet meer het forum vinden, en ben toch wel benieuwd of er wat nieuws op staat, weet iemand de juiste url van het forum?
pi_22098432
counting crows
trouwens holiday in spain wie vind de orginele versie ook mooier dan die met blof???
Voices tell me I'm the shit.
  dinsdag 21 september 2004 @ 16:44:07 #180
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_22107736
Ik
.
pi_22107801
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 06:28 schreef melanie_the_miss het volgende:
counting crows
trouwens holiday in spain wie vind de orginele versie ook mooier dan die met blof???
Ikke
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_22110713
Ieder weldenkend mens, me dunkt.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 12:16:17 #183
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_22416909
gisteravond kwam ik de kantine in na training..

'She don't want nobody near' kwam door de speakers..

Is het dan nog verbazingwekkend dat de avond nog lang en mooi was..
  vrijdag 4 februari 2005 @ 20:22:49 #184
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_24924455
even een egoschopje misschien...

van mij mogen de CRows wel weer gaan spelen zoals 10 jaar terug in plaats van dat geneuzel van nu...
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_39837616
Daar gaan we weer !
pi_39850023
Dit spooktopic dus toch weer levend na een dik jaar!!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:41:52 #187
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_39855447
net onkruid
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:47:09 #188
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_39855594
hoe is die cd uit de HMH eigenlijk??
  zaterdag 15 juli 2006 @ 19:23:24 #189
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_39857965
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 20:22 schreef ForrestX het volgende:
even een egoschopje misschien...

van mij mogen de CRows wel weer gaan spelen zoals 10 jaar terug in plaats van dat geneuzel van nu...
Ach ja.. maybe wel ja, alhoewel ik het concert in 2004 in AHoy toch wel schitetrend vond Wellicht zijn ze ergens iets te commercieel ebzig nu, maar vind het nog wel mee vallen. Shrek soundtrack... cola reclame... een mens moet ook leven he en vind niet dat ze erg veel veranderen, maar dat kan ook ana mij liggen natuurlijk
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 20:38:14 #190
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_39859769
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:23 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Ach ja.. maybe wel ja, alhoewel ik het concert in 2004 in AHoy toch wel schitetrend vond Wellicht zijn ze ergens iets te commercieel ebzig nu, maar vind het nog wel mee vallen. Shrek soundtrack... cola reclame... een mens moet ook leven he en vind niet dat ze erg veel veranderen, maar dat kan ook ana mij liggen natuurlijk
Zo..over oude quotes gesproken

Ik vind dat je het weldegelijk in de muziek hoort. August was rauw, origineel, afwisselend...een ultime plaat van een jonge onverpeste band...als je nu naar bijv. Hard Candy luistert hoor je een commerciele pop-band aan het werk...nee sorry...het is Adam met wat muzikanten. Het ego van enkele van deze personen is idem gegroeid...concerten zijn van kleine mooie intioeme zaaltjes als Paradiso en de Melkweg verplaatst naar de hel van muziekliefhebbend Nederland Ahoy'...

Maar ja...dat is allemaal de prijs van succes...CC terug naar 2Metersessies, Paradiso! Het geld is nu toch wel binnen!!
pi_39875180
Meestal is de weg terug niet meer in te zetten.

Of een volgend album zou gigantisch moeten floppen en dat ze dan zichzelf weer gaan herontdekken.
www.thuisuiteten.nl
pi_39880002
Als we Dan moeten geloven wordt het nieuwe album een mix van country en RTS. Ik denk dat ik daar wel mee kan leven!

Maar is het niet vaak zo dat men altijd verlangt naar het oude werk omdat dat nog "nieuw" was. Puur omdat het een nieuwe naam + sound was en dan is het altijd "vernieuwend" en datzelfde vernieuwde geluid kun je bijna nooit evenaren.
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd!
pi_39882843
Nou, ik denk dat je ook wel kunt stellen dat de eerste twee albums kwalitatief beter waren dan de laatste twee. In ieder geval beter dan Hard Candy. Daar staan nauwelijks songs op waar ik spontaan aan denk als ik goede CC-nummers moet opnoemen.

Natuurlijk speelt het wel mee dat het nieuwe er deels af is, maar ik vind de weg die ze ingeslagen zijn kwalitatief niet de beste.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 17 juli 2006 @ 15:42:42 #194
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_39909129
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik denk dat je ook wel kunt stellen dat de eerste twee albums kwalitatief beter waren dan de laatste twee. In ieder geval beter dan Hard Candy. Daar staan nauwelijks songs op waar ik spontaan aan denk als ik goede CC-nummers moet opnoemen.

Natuurlijk speelt het wel mee dat het nieuwe er deels af is, maar ik vind de weg die ze ingeslagen zijn kwalitatief niet de beste.
Ik blijf erbij dat TDL echt heel erg mooi is hoor. Speedway, High Life en I wish I was a girl vind ik fenomenaal mooi, met name de laatste twee. IWIWAG staat in mijn persoonlijke Top 3.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_39910135
Grappig, je noemt nu net twee van de nummers (Speedway en ook wel High Life) die ik juist dan weer tot de minste van die plaat vind horen.

Mijn favo op TDL is denk ik All My Friends.

Maar heb op moment RTS aan staan en dat doet me toch veel meer. Ik denk toch het feit dat Adam daar "gemeender" klinkt. Klopt natuurlijk ook wel, want die plaat is opgenomen als reactie op de plotse roem en die ging hem niet in de koude kleren zitten.

Slecht is TDL zeker niet, die kan zich ook nog aardig meten met de eerste twee vind ik.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 17 juli 2006 @ 16:54:37 #196
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_39911338
TVP

Hallo allemaal
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
pi_39914908
quote:
Op maandag 17 juli 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:
Maar heb op moment RTS aan staan en dat doet me toch veel meer. Ik denk toch het feit dat Adam daar "gemeender" klinkt. Klopt natuurlijk ook wel, want die plaat is opgenomen als reactie op de plotse roem en die ging hem niet in de koude kleren zitten.
Ik heb nog nooit de cd helemaal achter elkaar geluisterd! Ik word helemaal gel van het blikkige geluid dat deze plaats heeft. Prachtig gecomponeerde tracks en mooie teksten, maar van mij had het wel wat minder "underground" gemogen.

Mijn favoriete track op TDL is denk ik Mrs. Potters Lullaby, Colorblind en St. Robinson In His Cadillac Dream. De eerste vanwege de structuur van de tekst en de combinatie daarvan met de muziek. Apart, alsof het nummer maar door en door gaat en niet meer stopt.

Colorblind is mooi vanwege de puurheid en het feit dat ie zo klein is gehouden. St. Robinson doet iets met me, geen idee, die vind ik gewoon een lekkere vibe hebben.
pi_39933976
St. Robinson is ook leuk inderdaad.

En wat betreft het blikkige geluid van RTS: dat trekt me juist wel. Past wel bij de stemming die de plaat moet uitstralen. Sowieso heb ik dat liever dan glad geschuurde songs.
www.thuisuiteten.nl
pi_39934961
Gelikt is ook niet mijn ding, maar er zit ook nog altijd iets tussen blikkig en glad geschuurd. Je kunt ook een donkere sfeer creeeren zonder je plaat van een minder kwaliteits niveau te voorzien. Het gaat wat ver om te zeggen dat het bootleg kwaliteit is, maar prettig is anders!

Ik heb het geloof ik al eens eerder gezegd, maar ik behoor tot de selecte groep die "Hard Candy" geen slechte plaat vind, alleen vind ik die plaat overgeproduceerd. Er gebeurd teveel in één song en je wordt overstelpt met effectjes en bij instrumenten.
pi_39935342
Overgeproduceerd zeker. Maar ook het songmateriaal kan me niet altijd bekoren. Zo'n Butterfly In Reverse is een schande voor Duritz eigenlijk, gezien zijn kwaliteiten.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')