Ikkequote:Op dinsdag 21 september 2004 06:28 schreef melanie_the_miss het volgende:counting crows
trouwens holiday in spain wie vind de orginele versie ook mooier dan die met blof???
Ach ja.. maybe wel ja, alhoewel ik het concert in 2004 in AHoy toch wel schitetrend vondquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:22 schreef ForrestX het volgende:
even een egoschopje misschien...
van mij mogen de CRows wel weer gaan spelen zoals 10 jaar terug in plaats van dat geneuzel van nu...![]()
Zo..over oude quotes gesprokenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:23 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ach ja.. maybe wel ja, alhoewel ik het concert in 2004 in AHoy toch wel schitetrend vondWellicht zijn ze ergens iets te commercieel ebzig nu, maar vind het nog wel mee vallen. Shrek soundtrack... cola reclame... een mens moet ook leven he
en vind niet dat ze erg veel veranderen, maar dat kan ook ana mij liggen natuurlijk
Ik blijf erbij dat TDL echt heel erg mooi is hoor. Speedway, High Life en I wish I was a girl vind ik fenomenaal mooi, met name de laatste twee. IWIWAG staat in mijn persoonlijke Top 3.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik denk dat je ook wel kunt stellen dat de eerste twee albums kwalitatief beter waren dan de laatste twee. In ieder geval beter dan Hard Candy. Daar staan nauwelijks songs op waar ik spontaan aan denk als ik goede CC-nummers moet opnoemen.
Natuurlijk speelt het wel mee dat het nieuwe er deels af is, maar ik vind de weg die ze ingeslagen zijn kwalitatief niet de beste.
Ik heb nog nooit de cd helemaal achter elkaar geluisterd! Ik word helemaal gel van het blikkige geluid dat deze plaats heeft. Prachtig gecomponeerde tracks en mooie teksten, maar van mij had het wel wat minder "underground" gemogen.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:
Maar heb op moment RTS aan staan en dat doet me toch veel meer. Ik denk toch het feit dat Adam daar "gemeender" klinkt. Klopt natuurlijk ook wel, want die plaat is opgenomen als reactie op de plotse roem en die ging hem niet in de koude kleren zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |