Tuurlijk, het blijft allemaal ver boven het gemiddelde, normaliter. Alleen op Hard Candy vind ik dat niet. Eerste 5 songs ruim bovengemiddeld, dan zit men er op of duikt er zelfs onder en dat ben ik van CC niet gewend.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat het minder is geworden dan AaEA ben ik met je eens. Toch heeft ook bijvoorbeeld TDL met met name I Wish I was a Girl een waanzinnig nummer, en ook Hard candy vind ik te pruimen, al zap ik soms door.
De Peppers konden dat welquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:54 schreef NvM het volgende:
Ik ben van mening dat Hard Candy toch qua kwaliteit boven RtS uit komt. Dit is tevens de eerste cd die ik van CC hoorde (HC) dus misschien is dat wel de reden. Daarna komt AeEa en dan tDL. Owja die live+unplugged cd natuurlijk ook niet te vergeten, die geef ik een plekje tussen tDL en RtS.
Maar er zijn maar weinig bands die na hun eerste album, betere albums uitbrengen die dezelfde kwaliteit leveren of er over heengaan. En als het toeval nou bestaat dat het 1ste album van zo'n hoge kwaliteit is (want dat is AeEa) dat is het vrij moeilijk om daar nog eens overheen te gaan.
HC ligt natuurlijk veel makkelijker in het gehoor dan RTS. RTS is een groeiplaat pur sang. Het is tevens de moeilijkste plaat, maar wat een pracht...quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:54 schreef NvM het volgende:
Ik ben van mening dat Hard Candy toch qua kwaliteit boven RtS uit komt. Dit is tevens de eerste cd die ik van CC hoorde (HC) dus misschien is dat wel de reden. Daarna komt AeEa en dan tDL. Owja die live+unplugged cd natuurlijk ook niet te vergeten, die geef ik een plekje tussen tDL en RtS.
Maar er zijn maar weinig bands die na hun eerste album, betere albums uitbrengen die dezelfde kwaliteit leveren of er over heengaan. En als het toeval nou bestaat dat het 1ste album van zo'n hoge kwaliteit is (want dat is AeEa) dat is het vrij moeilijk om daar nog eens overheen te gaan.
Hier ben ik het absoluut mee eens! Hard Candy ligt (te?) makkelijk in het gehoor, een plaat als RTS kruipt onder je huid... Ik heb honderd keer liever een "moeilijke" plaat waar ik wat tijd in moet investeren dan eentje vol met na-na-na refreintjes die al snel lekker mee te zingen zijn.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
HC ligt natuurlijk veel makkelijker in het gehoor dan RTS. RTS is een groeiplaat pur sang. Het is tevens de moeilijkste plaat, maar wat een pracht...
Die wanhoop in Have You Seen Me Lately, Millers Angels, Recovering The Satellites, I'm Not Sleeping...
Dat is voor mij persoonlijk stukken fraaier dan de simpele deuntjes als American Girls met oh oh-refrein tot in de eeuwigheid.
Bij deze een top 20! (wat ontzettend moeilijk trouwens)quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:02 schreef methodmich het volgende:
Misschien leuk om een Counting Crows top 25 te zetten van ieders persoonlijke favorieten?
August: 11quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:20 schreef Gillingham het volgende:
Hoe kom je eigenlijk bij 43 nummers op de studioalbums? Ik tel er toch echt meer...
okok...die ook nietquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:
En dan de unreleased songs natuurlijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |