quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:55 schreef labello het volgende:
[..]
Hey Gillingham, fancy running into you here
Ja zoiets vreesde ik al... Was wel heel leuk geweest om daar de opnames van te zien! Heb bijvoorbeeld van Pearl Jam ook de cd-registraties gekocht van de optredens die ik had bezocht, geeft toch net dat extra "ik was erbij' gevoel...
Het vreemde is dat een deel van de opgenomen beelden in de HMH in Amerika zijn uitgezonden (ongeveer een uur aan materiaal). Dat ziet er prima uit (heb het DVDtje). Hopen dat ze alsnog besluiten om er mee door te gaan.quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:03 schreef Gillingham het volgende:
Die DVD opnames waren eigenlijk bedoeld om werkelijk een DVD van te maken, maar ze vonden het resultaat blijkbaar helaas niet goed genoeg, waardoor ze maar hebben besloten geen DVD uit te brengen. Ik denk dus dat de opnames in HMH niet op een officiële DVD zullen en we moeten wachten tot ze iets hebben waar ze wel tevreden over zijn.
Ik heb het zelf nog niet gezien, maar wel van anderen gehoord dat er niks mis mee was. Toch waren ze er zelf niet tevreden mee. Ik heb ook nog steeds de ijdele hoop dat ze zich bedenken, maar dan had het volgens mij al in de winkels gelegen. Heel misschien brengen ze het wel samen met een ander concert uit, maar ik verwacht het niet meer.quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:28 schreef MrData het volgende:
[..]
Het vreemde is dat een deel van de opgenomen beelden in de HMH in Amerika zijn uitgezonden (ongeveer een uur aan materiaal). Dat ziet er prima uit (heb het DVDtje). Hopen dat ze alsnog besluiten om er mee door te gaan.
Amsterdamse zender AT5 heeft een tijd geleden een half uur van het concert uitgezonden. Maar er komt definitief geen dvd van de amsterdamse concerten, ze waren niet tevreden met het resultaat en voorlopig staat er ook nog geen dvd gepland.quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:28 schreef MrData het volgende:
[..]
Het vreemde is dat een deel van de opgenomen beelden in de HMH in Amerika zijn uitgezonden (ongeveer een uur aan materiaal). Dat ziet er prima uit (heb het DVDtje). Hopen dat ze alsnog besluiten om er mee door te gaan.
Hey jij ook PJ? En RH en CC en Damien Ricequote:Op donderdag 4 maart 2004 15:00 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ook al fan van Pearl Jam? Wel erg veel overeenkomsten....
Mijn handen jeukten destijd te erg... kon het niet laten, inderdaad vooral om het nieuwe nummer She Don't Want Nobody Near, de cover Friend of the Devil en de unreleased Einstein on the Beach. Mp3 telt niet he...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:44 schreef labello het volgende:
Ik heb de oplossing bedacht... Mijn handen jeukten toen ik de verzamelaar in mijn handen had gisteren, maar ik heb alle cd's dus dat mocht niet van mezelf... In plaats daarvan heb ik nu de single gekocht van She Don't Want Nobody Near waar ook de San Francisco versie van August and Everything After op staat!!!
En Friend of the Devil. Einstein on the Beach had ik toch al op mp3...
Ik heb hem gekocht bij de Plato in Den Haag! Er was er maar eentje, lucky me! Maar hij is anders vast wel te bestellen ofzo? Tracks:quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Mijn handen jeukten destijd te erg... kon het niet laten, inderdaad vooral om het nieuwe nummer She Don't Want Nobody Near, de cover Friend of the Devil en de unreleased Einstein on the Beach. Mp3 telt niet he...![]()
Maar de single She Don't Want Nobody near met August and Everything After?!?![]()
Waar heb je die gehaald? Ik MOET dat nummer ook 'officieel' hebben!
Plato, Den Haag, daar kom ik dus bijna nooit. Het liefst koop ik 'm toch in de winkel, zal er eens naar op zoek gaan de komende tijd en anders toch maar bestellen. Het is me vooral om nummertje drie te doen uiteraard.quote:Op zondag 7 maart 2004 12:46 schreef labello het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht bij de Plato in Den Haag! Er was er maar eentje, lucky me! Maar hij is anders vast wel te bestellen ofzo? Tracks:
01 She Don't Want Nobody Near
02 Friend Of The Devil [live in San Francisco]
03 August And Everything After [live in San Francisco](08:36!!!)
04 She Don't Want Nobody Near [the video]
Met het geld dat je aan de cd hebt besteed had je bijna een kaartje voor het concert kunnen kopen...![]()
www.nlstore.nl heeft hem.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Mijn handen jeukten destijd te erg... kon het niet laten, inderdaad vooral om het nieuwe nummer She Don't Want Nobody Near, de cover Friend of the Devil en de unreleased Einstein on the Beach. Mp3 telt niet he...![]()
Maar de single She Don't Want Nobody near met August and Everything After?!?![]()
Waar heb je die gehaald? Ik MOET dat nummer ook 'officieel' hebben!
Ik ben blij dat ik in iedergeval de cd heb van het optreden. Dvd was toch ook wel leuk geweest.quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:03 schreef Gillingham het volgende:
Die DVD opnames waren eigenlijk bedoeld om werkelijk een DVD van te maken, maar ze vonden het resultaat blijkbaar helaas niet goed genoeg, waardoor ze maar hebben besloten geen DVD uit te brengen. Ik denk dus dat de opnames in HMH niet op een officiële DVD zullen en we moeten wachten tot ze iets hebben waar ze wel tevreden over zijn.
Is dat niet dat topic waar je uit honderden nummers moet kiezen?? Klinkt als moeitequote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:57 schreef Gillingham het volgende:
Veel plezier allemaal, maar dat lukt zeker.
Ik doe even een oproep om er voor te zorgen dat jullie allemaal gaan stemmen in het toernooi van de beste single van '93. Onze vrienden hebben destijds 2 singles uitgebracht, te weten Round Hereen Rain King. Do your job....
...en dat is in my humble opinion precies wat al gebeurd is...quote:Op zondag 14 maart 2004 15:40 schreef Boston_Q het volgende:
Ik hoop idd dat ze niet te commercieel gaan worden, want dan worden ze te glad voor Adam's rouwe stem...
Dat het minder is geworden dan AaEA ben ik met je eens. Toch heeft ook bijvoorbeeld TDL met met name I Wish I was a Girl een waanzinnig nummer, en ook Hard candy vind ik te pruimen, al zap ik soms door.quote:Op zondag 14 maart 2004 14:43 schreef methodmich het volgende:
RtS de minste? Dat is na AaEA de beste. Groeialbum, vol donkere nummers, typisch CC. Reactie op de plots verkregen roem. Wat een juweeltjes. Miller's Angels...
Nee, Forrest heeft gelijk en ik heb het hier al eerder gezegd: helaas is het per plaat minder geworden, met Hard Candy als voorlopig dieptepunt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |