abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 maart 2004 @ 15:00:33 #101
67089 Gillingham
The horror...
pi_17495677
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 13:55 schreef labello het volgende:

[..]

Hey Gillingham, fancy running into you here
Ja zoiets vreesde ik al... Was wel heel leuk geweest om daar de opnames van te zien! Heb bijvoorbeeld van Pearl Jam ook de cd-registraties gekocht van de optredens die ik had bezocht, geeft toch net dat extra "ik was erbij' gevoel...

Ook al fan van Pearl Jam? Wel erg veel overeenkomsten....
Het is inderdaad zo dat het erg leuk is om een concert dat je hebt meegemaakt op cd of dvd of wat dan ook te bezitten. Vorig jaar in februari bij CC hoopte ik dat ik ook eindelijk een bijgewoond concert later fatsoenlijk terug kon zien, maar helaas. En sindsdien heb ik helaas nog steeds geen concert bijgewoond dat officieel is uitgebracht.
Als ik wist dat ze het deze keer in Ahoy zeker zouden doen, zou ik er echt wel bij zijn, maar Ahoy lijkt me niet de ideale locatie daarvoor...
What's it going to be then, eh?
pi_17496243
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 13:03 schreef Gillingham het volgende:
Die DVD opnames waren eigenlijk bedoeld om werkelijk een DVD van te maken, maar ze vonden het resultaat blijkbaar helaas niet goed genoeg, waardoor ze maar hebben besloten geen DVD uit te brengen. Ik denk dus dat de opnames in HMH niet op een officiële DVD zullen en we moeten wachten tot ze iets hebben waar ze wel tevreden over zijn.
Het vreemde is dat een deel van de opgenomen beelden in de HMH in Amerika zijn uitgezonden (ongeveer een uur aan materiaal). Dat ziet er prima uit (heb het DVDtje). Hopen dat ze alsnog besluiten om er mee door te gaan.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  donderdag 4 maart 2004 @ 15:48:50 #103
67089 Gillingham
The horror...
pi_17496700
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 15:28 schreef MrData het volgende:

[..]

Het vreemde is dat een deel van de opgenomen beelden in de HMH in Amerika zijn uitgezonden (ongeveer een uur aan materiaal). Dat ziet er prima uit (heb het DVDtje). Hopen dat ze alsnog besluiten om er mee door te gaan.
Ik heb het zelf nog niet gezien, maar wel van anderen gehoord dat er niks mis mee was. Toch waren ze er zelf niet tevreden mee. Ik heb ook nog steeds de ijdele hoop dat ze zich bedenken, maar dan had het volgens mij al in de winkels gelegen. Heel misschien brengen ze het wel samen met een ander concert uit, maar ik verwacht het niet meer.
pi_17498695
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 15:28 schreef MrData het volgende:

[..]

Amsterdamse zender AT5 heeft een tijd geleden een half uur van het concert uitgezonden. Maar er komt definitief geen dvd van de amsterdamse concerten, ze waren niet tevreden met het resultaat en voorlopig staat er ook nog geen dvd gepland.

Wat een toeval nu net A Long December op 3FM, zin in het concert!
pi_17499566
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 15:00 schreef Gillingham het volgende:

[..]
Ook al fan van Pearl Jam? Wel erg veel overeenkomsten....
Hey jij ook PJ? En RH en CC en Damien Rice Moet zeggen dat ik Pearl Jam al een tijdje niet meer zo intensief volg. Heb Riot Act wel, maar het laatste optreden dat ik gezien heb was op Pinkpop 2000 (niet dat ze hier zo vaak zijn, maar toch). Vroeger was ik echt eengrote fan, maar nu ben ik geloof ik wel erg offtopic bezig...
brokenbranches | last.fm
No time to be void, or save up on life, you've got to spend it all.
pi_17535507
Ik heb de oplossing bedacht... Mijn handen jeukten toen ik de verzamelaar in mijn handen had gisteren, maar ik heb alle cd's dus dat mocht niet van mezelf... In plaats daarvan heb ik nu de single gekocht van She Don't Want Nobody Near waar ook de San Francisco versie van August and Everything After op staat!!!
En Friend of the Devil. Einstein on the Beach had ik toch al op mp3...
brokenbranches | last.fm
  zaterdag 6 maart 2004 @ 22:21:56 #107
67089 Gillingham
The horror...
pi_17543557
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 15:44 schreef labello het volgende:
Ik heb de oplossing bedacht... Mijn handen jeukten toen ik de verzamelaar in mijn handen had gisteren, maar ik heb alle cd's dus dat mocht niet van mezelf... In plaats daarvan heb ik nu de single gekocht van She Don't Want Nobody Near waar ook de San Francisco versie van August and Everything After op staat!!!
En Friend of the Devil. Einstein on the Beach had ik toch al op mp3...
Mijn handen jeukten destijd te erg... kon het niet laten, inderdaad vooral om het nieuwe nummer She Don't Want Nobody Near, de cover Friend of the Devil en de unreleased Einstein on the Beach. Mp3 telt niet he...
Maar de single She Don't Want Nobody near met August and Everything After?!?
Waar heb je die gehaald? Ik MOET dat nummer ook 'officieel' hebben!
  zondag 7 maart 2004 @ 12:46:24 #108
84056 labello
gullible
pi_17552482
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 22:21 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Mijn handen jeukten destijd te erg... kon het niet laten, inderdaad vooral om het nieuwe nummer She Don't Want Nobody Near, de cover Friend of the Devil en de unreleased Einstein on the Beach. Mp3 telt niet he...
Ik heb hem gekocht bij de Plato in Den Haag! Er was er maar eentje, lucky me! Maar hij is anders vast wel te bestellen ofzo? Tracks:
01 She Don't Want Nobody Near
02 Friend Of The Devil [live in San Francisco]
03 August And Everything After [live in San Francisco] (08:36!!!)
04 She Don't Want Nobody Near [the video]

Met het geld dat je aan de cd hebt besteed had je bijna een kaartje voor het concert kunnen kopen...
brokenbranches | last.fm
  zondag 7 maart 2004 @ 14:08:35 #109
67089 Gillingham
The horror...
pi_17553764
quote:
Op zondag 7 maart 2004 12:46 schreef labello het volgende:

[..]

Ik heb hem gekocht bij de Plato in Den Haag! Er was er maar eentje, lucky me! Maar hij is anders vast wel te bestellen ofzo? Tracks:
01 She Don't Want Nobody Near
02 Friend Of The Devil [live in San Francisco]
03 August And Everything After [live in San Francisco] (08:36!!!)
04 She Don't Want Nobody Near [the video]

Met het geld dat je aan de cd hebt besteed had je bijna een kaartje voor het concert kunnen kopen...
Plato, Den Haag, daar kom ik dus bijna nooit. Het liefst koop ik 'm toch in de winkel, zal er eens naar op zoek gaan de komende tijd en anders toch maar bestellen. Het is me vooral om nummertje drie te doen uiteraard.
Een kaartje kost nog altijd twee keer zoveel en dan heb ik het nog niet over eten, drinken en eventueel overnachten, dus je overdrijft een beetje. Bovendien zit ik inmiddels alweer iets krapper bij kas dan destijds, helaas...
pi_17556843
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 22:21 schreef Gillingham het volgende:

[..]

www.nlstore.nl heeft hem.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 10:26:30 #111
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_17592579
Morgenavond weer. Heb er zin in.

Hoop echt op een keertje 'I wish I was a girl', waanzinnig nummer. Zal er wel niet van komen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_17605489
Oud werk zal fijner zijn dan Hard Candy!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_17612098
Ben ook nooit een enorme Hard Candy fan geweest... Ik skip eigenlijk altijd naar de betere nummers. Ben heel benieuwd hoe zo'n 'best of' show eruit zal zien!!
brokenbranches | last.fm
  dinsdag 9 maart 2004 @ 23:57:20 #114
67089 Gillingham
The horror...
pi_17612496
Veel plezier allemaal, maar dat lukt zeker.

Ik doe even een oproep om er voor te zorgen dat jullie allemaal gaan stemmen in het toernooi van de beste single van '93. Onze vrienden hebben destijds 2 singles uitgebracht, te weten Round Here en Rain King. Do your job....
pi_17620058
Rain King it is lijkt me
Wat een vrouw!
spits!
pi_17620959
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 13:03 schreef Gillingham het volgende:
Die DVD opnames waren eigenlijk bedoeld om werkelijk een DVD van te maken, maar ze vonden het resultaat blijkbaar helaas niet goed genoeg, waardoor ze maar hebben besloten geen DVD uit te brengen. Ik denk dus dat de opnames in HMH niet op een officiële DVD zullen en we moeten wachten tot ze iets hebben waar ze wel tevreden over zijn.
Ik ben blij dat ik in iedergeval de cd heb van het optreden. Dvd was toch ook wel leuk geweest.
I think i've gone insane , i can't remember my own name.
pi_17623124
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:57 schreef Gillingham het volgende:
Veel plezier allemaal, maar dat lukt zeker.

Ik doe even een oproep om er voor te zorgen dat jullie allemaal gaan stemmen in het toernooi van de beste single van '93. Onze vrienden hebben destijds 2 singles uitgebracht, te weten Round Here en Rain King. Do your job....
Is dat niet dat topic waar je uit honderden nummers moet kiezen?? Klinkt als moeite Maarja, om CC omhoog te werken...
nog maar een paar uurtjes...)
brokenbranches | last.fm
  zaterdag 13 maart 2004 @ 20:12:03 #118
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_17693939
Om naar aanleiding van het concert van deze week maar even een discussie uit te lokken...:

stelling:

de Crows hebben eigenlijk hun beste tijd gehad.

Ik ben van mening dat de Crows niet tot hun recht komen in grote zalen als Ahoy. Bij deze muziek hoort intimiteit en gevoel...twee dingen die in Ahow absoluut onmogelijk zijn helaas. (zeker met nummers als A long december...(vroeger was de hele zaal stil van ontroering bij dit nummer))Helaas zijn de Crows zich ook gaan gedragen naar dit soort zalen. Een paar jaar geleden was het ondenkbaar dat Adam zijn mic. het hele refrein van een nummer in het publiek hield...niet omdat het publiek stil was maar de optredens waren...sja...anders... (moeilijk uit te leggen...)
Helaas moet ik ook constateren dat het studiowerk ook veel gelikter in elkaar zit dan de eerste albums en waar het vroeger nog de Counting Crows was is het nu Adam F. Duritz + band die zicht de top 50 in zingt met een Joni Mitchel cover...

allemaal kleine dingetjes die mij mbt de Crows een beetje tegenstaan helaas.
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 20:25:47 #119
67089 Gillingham
The horror...
pi_17694201
Ik ben het met je eens dat CC niet meer zo geniaal is als ze ooit eens waren. Dan bedoel ik vooral de albums die ze uitgebracht hebben, al vind ik Hard Candy toch nog steeds een goed album. This Desert Life was erg goed, maar Recovering the Satellites was beter en August and Everything After was het best. Ik denk desondanks niet dat ze hun beste tijd gehad hebben, de stijl die ze nu hebben ligt me gewoon wat minder en het hele gebeuren is wat commerciëler geworden. De kwaliteit van de muziek en de live concerten is anders - minder mijn smaak -, maar nog steeds erg goed. Het hoge Adam-gehalte en allerlei covers duiden erop dat ze toch voor commercieel succes gaan, met de mix met Vannessa Carlton als toppunt. Ik hoop dat hun volgende album weer wat meer back to basic wordt. Dus met akoestische en electrische gitaren, drums, piano, orgel, banjo, accordeon en zelfs mondharmonica in plaats van een wurlitzer, fender rhodes en synthesizers. Vooral al die mixen en covers mogen ze weglaten, ze kunnen het immers zelf als geen ander. Maar ik vrees dat ze dat nu nog niet gaan doen.
En tja... wat zou ik ze graag een keer in de Melkweg of Paradiso zien of iets dergelijks, maar ook dat zit er voorlopig en misschien wel nooit meer in. De spontaniteit van vroeger is weg....
  zaterdag 13 maart 2004 @ 21:50:44 #120
84048 NvM
Nevermind
pi_17696151
Tot nu toe vind ik alle albums prachtig, al komt er bij mij wel naar voren dat Recovering the Satellites duidelijk de minste is. Deze heeft te veel nummers. Als ze er een aantal weggelaten hadden had deze net zo'n hoge kwaliteit gehad als de rest v/d albums. Ik ben benieuwd waar ze nu mee aankomen!
pi_17708134
RtS de minste? Dat is na AaEA de beste. Groeialbum, vol donkere nummers, typisch CC. Reactie op de plots verkregen roem. Wat een juweeltjes. Miller's Angels...

Nee, Forrest heeft gelijk en ik heb het hier al eerder gezegd: helaas is het per plaat minder geworden, met Hard Candy als voorlopig dieptepunt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 14 maart 2004 @ 15:40:29 #122
62902 Boston_Q
Whieeeeee!
pi_17709240
Ik vind de text van black & blue schitterend, Miami is een geweldig nummer en new frontier is ook goed, nummers als big yellow taxi en american girls mogen van mij ook weggelaten worden, maar deze werden in ahoy ook niet gespeeld dus ik neem aan dat de cc daar ook een beetje vanaf willen. Ik vind AeEA ook de beste plaat, met als hoogtepunt Round Here en A Murder of One. Mr.Jones is een lekker feestnummer. Ik vind de Counting Crows nog steeds geniaal alhoewel het nieuwe nummer dat Adam speelde tijdens de eerste encore op het concert afgelopen woensdag tegenviel... Holiday in Spanje De Blof/Counting Crows mix was wel weer heel goed. Voor mij zijn de Counting Crows nog steeds een topband... Ik hoop idd dat ze niet te commercieel gaan worden, want dan worden ze te glad voor Adam's rouwe stem...
Don't hate me because I'm beautiful
  zondag 14 maart 2004 @ 21:56:13 #123
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_17717769
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:40 schreef Boston_Q het volgende:
Ik hoop idd dat ze niet te commercieel gaan worden, want dan worden ze te glad voor Adam's rouwe stem...
...en dat is in my humble opinion precies wat al gebeurd is...

[ Bericht 0% gewijzigd door ForrestX op 14-03-2004 22:06:55 ]
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_18086028
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:43 schreef methodmich het volgende:
RtS de minste? Dat is na AaEA de beste. Groeialbum, vol donkere nummers, typisch CC. Reactie op de plots verkregen roem. Wat een juweeltjes. Miller's Angels...

Nee, Forrest heeft gelijk en ik heb het hier al eerder gezegd: helaas is het per plaat minder geworden, met Hard Candy als voorlopig dieptepunt.
Dat het minder is geworden dan AaEA ben ik met je eens. Toch heeft ook bijvoorbeeld TDL met met name I Wish I was a Girl een waanzinnig nummer, en ook Hard candy vind ik te pruimen, al zap ik soms door.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 31 maart 2004 @ 16:19:54 #125
62015 HekManiac
Beeeeerezacht
pi_18086115
Live @ VH1 Storytellers Live.
Te Gek!

favs algemeen:
Mr Jones