abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15408588
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:14 schreef ForrestX het volgende:
als "fan" van het eerste uur laat ik zeer bewust verstek gaan bij het optreden in Ahoy...Persoonlijk vind ik dat de Crows voor hun muziek een intieme sfeer nodig hebben...en die is in Ahoy heeel ver te zoeken...het is gewoon te groot voor ze...te commercieel...jammer
Die intieme sfeer gaat in Ahoy wel verloren ja, dat is erg jammer. Alleen is het geen goede reden om er een concert in Nederland voor te laten schieten, voor mij tenminste.

Nu ze een Best Of hebben uitgebracht verwacht ik zeker niet dat ze weer naar kleinere zalen zullen verhuizen, dus de komende tijd zal het wel Ahoy e.d. blijven en festivals natuurlijk, maar daar houd ik niet zo van.

What's it going to be then, eh?
pi_15408840
vraagje voor de die hards: heeft de 'best of' cd enige toegevoegde waarde als je bijna alle 'normale' cd's al hebt?? zijn She Don't Want Nobody Near en 4 White Stallions (live from Amsterdam) speciaal genoeg om er een hele cd voor te kopen???
... en dat de mensen liever zoenen, dan dat ze vechten op 't journaal
pi_15411236
quote:
Op zondag 14 december 2003 19:03 schreef joris007 het volgende:
vraagje voor de die hards: heeft de 'best of' cd enige toegevoegde waarde als je bijna alle 'normale' cd's al hebt?? zijn She Don't Want Nobody Near en 4 White Stallions (live from Amsterdam) speciaal genoeg om er een hele cd voor te kopen???
Friend of the Devil is ook een nieuw nummer erop, (is een cover, waarvan weet ik zo niet..?) maar is gewoon leuk zo'n album te hebben, voor in de auto, alle 'top' nummers op een cdtje..
pi_15436495
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:37 schreef Frenkel het volgende:

[..]

Friend of the Devil is ook een nieuw nummer erop, (is een cover, waarvan weet ik zo niet..?) maar is gewoon leuk zo'n album te hebben, voor in de auto, alle 'top' nummers op een cdtje..

Ja maar dat is nou juist het probleem van die best of, het zijn lang niet de beste nrs die erop staan..
  dinsdag 16 december 2003 @ 12:03:42 #80
26025 habermas
niets van dat alles
pi_15451856
quote:
Op zondag 14 december 2003 19:03 schreef joris007 het volgende:
She Don't Want Nobody Near is een erg lekker typisch CC nummertje, en Friend Of The Devil (cover van Grateful Dead) hebben zo ook heel mooi gedaan... maar om 'em nou te kopen...
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_15460229
Ik had een email naar Muziekcentrum Frits Philips gestuurd of het waar was dat de Crows kwamen (als wist ik al half dat da toch nie zou zijn) maar dit kreeg ik terug:

............
Er is door MOJO ooit bij ons eens een optie genomen voor de Counting Crows hier in Eindhoven maar dat was vorig jaar.
Er is voor volgend jaar maart 2004 nooit een optie geweest (helaas) voor de Counting Crows in Muziekcentrum Frits Philips.

Wellicht dus maar naar Ahoy.

Vriendelijke groet,
MUZIEKCENTRUM FRITS PHILIPS

pi_15460495
mag ik even een hele domme vraag stellen.. hoe heet de verzamelaar van de Counting Crows en hoe lang is ie al uit??
pi_15461642
het greatest hits album heet: Films About Ghosts, van het nr Mrs Potter's Lullaby: If dreams are like movies, then memories are films about ghosts.. En wanneer die precies uit is gekomen weet ik niet meer, een maandje geleden ofzo?

Ik ga trouwens naar hun concert in ahoy

pi_15461715
en wanneer is dat concert dan?? en dat is al uitverkocht hè.. neem ik aan?? veel plezier dan en bedankt voor je antwoord en de toelichting erbij.. je hebt niet toevallig zin om even de playlist van de CD hier neer t zettenhe?? wacht ik zoek t wel op.. yo bedankt!!
pi_15462090
Nope, niet uitverkocht lijkt me. Ik heb gister kaarten gehaald en volgens mij zijn er nog zat. Voorverkoop is ook pas zaterdag (13 dec) begonnen... Als ik jou was zal ik Films about Ghosts niet aanschaffen, koop (download) dan: August & Everything After als je die nog niet had! hier ook nog de tracklist van films about ghosts omdat ik zo aardig ben :

01. Angels Of The Silences
02. Round Here
03. Rain King
04. A Long December
05. Hanginaround
06. Mrs. Potters Lullaby
07. Mr. Jones
08. Recovering The Satellites
09. American Girls
10. Big Yellow Taxi
11. Omaha
12. Friend Of The Devil (New Recording)
13. Einstein On The Beach (For An Eggman)
14. Anna Begins
15. Holiday In Spain
16. She Dont Want Nobody Near (New Recording)

pi_15462315
dit meen je niet.. je bent een Miller's Angel! haha.. niet uitverkocht.. nu nog iemand vinden die mee wil! en ik had de playlist al gevonden op countingcrows.com, maar tegen fok achtergrond staat ie ook mooi.. en als n gozer bent wat ik eigenlijk denk.. vergeef me mn taalgebruik, maar ik ben gewoon blij
pi_15464205
Persoonlijk zou ik het album niet eerder kopen voordat je alle andere albums hebt, want zeg nou zelf, een album van CC is gewoon compleet. En als je dan alle albums hebt is ie een beetje overbodig, ondanks een paar 'nieuwe' nummers, maar je moet wat als fan....
Zelfs al wil je kennis met ze maken, dan zou ik ofwel August and Everything After kopen, of eerst wat van alle albums downloaden en er dan eentje uitkiezen.
pi_15481084
Op 6 maart spelen ze al in Glasgow, dus die 'kleine' concerten in amsterdam, groningen en eindhoven is waarschijnlijk en helaas en foutje........
Everytime she sneezes I believe it's love
pi_15481174
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:27 schreef vluggejapie het volgende:
Op 6 maart spelen ze al in Glasgow, dus die 'kleine' concerten in amsterdam, groningen en eindhoven is waarschijnlijk en helaas en foutje........
Helaas is dat niet alleen waarschijnlijk zo, het is feitelijk zo....
pi_15650696
wow adam heeft august and everything after gespeeld!

check deze link:
http://annabegins.40-lites.co.uk/raresongs/August12-12-03.mp3

kvinnem cool

The only difference between me and a madman is that I'm not mad...
pi_15678051
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:14 schreef StormCrow het volgende:
wow adam heeft august and everything after gespeeld!

check deze link:
http://annabegins.40-lites.co.uk/raresongs/August12-12-03.mp3

kvinnem cool

Ah, ein-de-lijk!
Ik ben benieuwd, ik ga hem meteen downloaden en luisteren.
pi_15678277
Geweldig! Wat mij betreft had hij zo op de gelijknamige cd mogen komen. Alleen jammer dat die mensen in het publiek zich niet stil kunnen houden.

Jammer dat ik m'n onderschrift sinds kort verandert heb, dat was namelijk: "In August and Everything After, I am After Everything."

donderdag 1 januari 2004 @ 17:53:21 #93
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_15880107
Echt super om dat nummer zo te horen!

Morgen ga ik august and everything after kopen, had wel al alle nummers maar niet officieel en ik schaam me ervoor dat zo'n geweldig album nog niet voorkomt in mijn cd collectie, dan heb ik alle cd's van ze op fAG na (Vind ik overbodig) en de erg slechte this desert life.

-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
  donderdag 1 januari 2004 @ 23:46:59 #94
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_15889562
Vandaag in de auto weer gehoord en heb gelijk thuis even wat nummers binnengehaald, fijne stem heeft die zanger, en erg leuke nummers.
  woensdag 14 januari 2004 @ 13:27:21 #95
5324 SHARKYKING
pi_16250622
Vandaag de boots binnen gekregen van de geweldige concerten in de HMH. echt geweldige om die shows nog eens terug te horen.

Ligt het aan mij of is de cd august and everything nergens meer verkrijgbaar

pi_16259965
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 13:27 schreef SHARKYKING het volgende:
Vandaag de boots binnen gekregen van de geweldige concerten in de HMH. echt geweldige om die shows nog eens terug te horen.

Ligt het aan mij of is de cd august and everything nergens meer verkrijgbaar

Oh jawel hoor, als ik een cd-winkel binnenkom waar ik nog nooit geweest ben kijk ik bijna altijd wat ze er van Counting Crows hebben, ondanks dat ik alles al heb. Bij de meeste platenzaken zit August and Everything After er dan echt wel tussen, gelukkig. Waar is ie dan niet verkrijgbaar?

Het enige nare is dat AAEA het enige album is wat meestal niet afgeprijsd is, vooral TDL en RTS zijn vaak lekker afgeprijsd.

zaterdag 17 januari 2004 @ 14:40:57 #97
5324 SHARKYKING
pi_16340937
Bij de freerecordshops in utrecht, de mediamarkt in utrecht, de bijenkort te utrecht, de music store te ede,

waar kan ik hem wel vinden:)?

pi_17491392
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:14 schreef StormCrow het volgende:
wow adam heeft august and everything after gespeeld!<p>check deze link:...
Heb nu pas dit topic en dus deze link gevonden... Heerlijk!!!! Wat een mooi nummer.... Blijft jammer dat ze 10 maart in Ahoy staan en niet Paradiso inderdaad, maar ik laat me niet zo makkelijk wegjagen Ben trouwens ook nog altijd benieuwd naar die 'DVD opnames' van de HMH!
brokenbranches | last.fm
No time to be void, or save up on life, you've got to spend it all.
  donderdag 4 maart 2004 @ 13:03:14 #99
67089 Gillingham
The horror...
pi_17493491
Die DVD opnames waren eigenlijk bedoeld om werkelijk een DVD van te maken, maar ze vonden het resultaat blijkbaar helaas niet goed genoeg, waardoor ze maar hebben besloten geen DVD uit te brengen. Ik denk dus dat de opnames in HMH niet op een officiële DVD zullen en we moeten wachten tot ze iets hebben waar ze wel tevreden over zijn.
pi_17494490
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 13:03 schreef Gillingham het volgende:
Die DVD opnames waren eigenlijk bedoeld om werkelijk een DVD van te maken, maar ze vonden het resultaat blijkbaar helaas niet goed genoeg, waardoor ze maar hebben besloten geen DVD uit te brengen. Ik denk dus dat de opnames in HMH niet op een officiële DVD zullen en we moeten wachten tot ze iets hebben waar ze wel tevreden over zijn.
Hey Gillingham, fancy running into you here
Ja zoiets vreesde ik al... Was wel heel leuk geweest om daar de opnames van te zien! Heb bijvoorbeeld van Pearl Jam ook de cd-registraties gekocht van de optredens die ik had bezocht, geeft toch net dat extra "ik was erbij' gevoel...
brokenbranches | last.fm
No time to be void, or save up on life, you've got to spend it all.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')