quote:Die intieme sfeer gaat in Ahoy wel verloren ja, dat is erg jammer. Alleen is het geen goede reden om er een concert in Nederland voor te laten schieten, voor mij tenminste.
Op zondag 14 december 2003 18:14 schreef ForrestX het volgende:
als "fan" van het eerste uur laat ik zeer bewust verstek gaan bij het optreden in Ahoy...Persoonlijk vind ik dat de Crows voor hun muziek een intieme sfeer nodig hebben...en die is in Ahoy heeel ver te zoeken...het is gewoon te groot voor ze...te commercieel...jammer
Nu ze een Best Of hebben uitgebracht verwacht ik zeker niet dat ze weer naar kleinere zalen zullen verhuizen, dus de komende tijd zal het wel Ahoy e.d. blijven en festivals natuurlijk, maar daar houd ik niet zo van.
quote:Friend of the Devil is ook een nieuw nummer erop, (is een cover, waarvan weet ik zo niet..?) maar is gewoon leuk zo'n album te hebben, voor in de auto, alle 'top' nummers op een cdtje..
Op zondag 14 december 2003 19:03 schreef joris007 het volgende:
vraagje voor de die hards: heeft de 'best of' cd enige toegevoegde waarde als je bijna alle 'normale' cd's al hebt?? zijn She Don't Want Nobody Near en 4 White Stallions (live from Amsterdam) speciaal genoeg om er een hele cd voor te kopen???
quote:Ja maar dat is nou juist het probleem van die best of, het zijn lang niet de beste nrs die erop staan..
Op zondag 14 december 2003 20:37 schreef Frenkel het volgende:[..]
Friend of the Devil is ook een nieuw nummer erop, (is een cover, waarvan weet ik zo niet..?) maar is gewoon leuk zo'n album te hebben, voor in de auto, alle 'top' nummers op een cdtje..
quote:She Don't Want Nobody Near is een erg lekker typisch CC nummertje, en Friend Of The Devil (cover van Grateful Dead) hebben zo ook heel mooi gedaan... maar om 'em nou te kopen...
Op zondag 14 december 2003 19:03 schreef joris007 het volgende:
vraagje voor de die hards: heeft de 'best of' cd enige toegevoegde waarde als je bijna alle 'normale' cd's al hebt?? zijn She Don't Want Nobody Near en 4 White Stallions (live from Amsterdam) speciaal genoeg om er een hele cd voor te kopen???
............
Er is door MOJO ooit bij ons eens een optie genomen voor de Counting Crows hier in Eindhoven maar dat was vorig jaar.
Er is voor volgend jaar maart 2004 nooit een optie geweest (helaas) voor de Counting Crows in Muziekcentrum Frits Philips.
Wellicht dus maar naar Ahoy.
Vriendelijke groet,
MUZIEKCENTRUM FRITS PHILIPS
Ik ga trouwens naar hun concert in ahoy
01. Angels Of The Silences
02. Round Here
03. Rain King
04. A Long December
05. Hanginaround
06. Mrs. Potters Lullaby
07. Mr. Jones
08. Recovering The Satellites
09. American Girls
10. Big Yellow Taxi
11. Omaha
12. Friend Of The Devil (New Recording)
13. Einstein On The Beach (For An Eggman)
14. Anna Begins
15. Holiday In Spain
16. She Dont Want Nobody Near (New Recording)
quote:Helaas is dat niet alleen waarschijnlijk zo, het is feitelijk zo....
Op woensdag 17 december 2003 13:27 schreef vluggejapie het volgende:
Op 6 maart spelen ze al in Glasgow, dus die 'kleine' concerten in amsterdam, groningen en eindhoven is waarschijnlijk en helaas en foutje........
check deze link:
http://annabegins.40-lites.co.uk/raresongs/August12-12-03.mp3
kvinnem cool
quote:Ah, ein-de-lijk!
Op dinsdag 23 december 2003 21:14 schreef StormCrow het volgende:
wow adam heeft august and everything after gespeeld!check deze link:
http://annabegins.40-lites.co.uk/raresongs/August12-12-03.mp3kvinnem cool
Jammer dat ik m'n onderschrift sinds kort verandert heb, dat was namelijk: "In August and Everything After, I am After Everything."
Morgen ga ik august and everything after kopen, had wel al alle nummers maar niet officieel en ik schaam me ervoor dat zo'n geweldig album nog niet voorkomt in mijn cd collectie, dan heb ik alle cd's van ze op fAG na (Vind ik overbodig) en de erg slechte this desert life.
Ligt het aan mij of is de cd august and everything nergens meer verkrijgbaar
quote:Oh jawel hoor, als ik een cd-winkel binnenkom waar ik nog nooit geweest ben kijk ik bijna altijd wat ze er van Counting Crows hebben, ondanks dat ik alles al heb. Bij de meeste platenzaken zit August and Everything After er dan echt wel tussen, gelukkig. Waar is ie dan niet verkrijgbaar?
Op woensdag 14 januari 2004 13:27 schreef SHARKYKING het volgende:
Vandaag de boots binnen gekregen van de geweldige concerten in de HMH. echt geweldige om die shows nog eens terug te horen.Ligt het aan mij of is de cd august and everything nergens meer verkrijgbaar
Het enige nare is dat AAEA het enige album is wat meestal niet afgeprijsd is, vooral TDL en RTS zijn vaak lekker afgeprijsd.
waar kan ik hem wel vinden:)?
Heb nu pas dit topic en dus deze link gevonden... Heerlijk!!!!quote:Op dinsdag 23 december 2003 21:14 schreef StormCrow het volgende:
wow adam heeft august and everything after gespeeld!<p>check deze link:...
Hey Gillingham, fancy running into you herequote:Op donderdag 4 maart 2004 13:03 schreef Gillingham het volgende:
Die DVD opnames waren eigenlijk bedoeld om werkelijk een DVD van te maken, maar ze vonden het resultaat blijkbaar helaas niet goed genoeg, waardoor ze maar hebben besloten geen DVD uit te brengen. Ik denk dus dat de opnames in HMH niet op een officiële DVD zullen en we moeten wachten tot ze iets hebben waar ze wel tevreden over zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |