abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 maart 2004 @ 15:00:33 #101
67089 Gillingham
The horror...
pi_17495677
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 13:55 schreef labello het volgende:

[..]

Hey Gillingham, fancy running into you here
Ja zoiets vreesde ik al... Was wel heel leuk geweest om daar de opnames van te zien! Heb bijvoorbeeld van Pearl Jam ook de cd-registraties gekocht van de optredens die ik had bezocht, geeft toch net dat extra "ik was erbij' gevoel...

Ook al fan van Pearl Jam? Wel erg veel overeenkomsten....
Het is inderdaad zo dat het erg leuk is om een concert dat je hebt meegemaakt op cd of dvd of wat dan ook te bezitten. Vorig jaar in februari bij CC hoopte ik dat ik ook eindelijk een bijgewoond concert later fatsoenlijk terug kon zien, maar helaas. En sindsdien heb ik helaas nog steeds geen concert bijgewoond dat officieel is uitgebracht.
Als ik wist dat ze het deze keer in Ahoy zeker zouden doen, zou ik er echt wel bij zijn, maar Ahoy lijkt me niet de ideale locatie daarvoor...
What's it going to be then, eh?
pi_17496243
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 13:03 schreef Gillingham het volgende:
Die DVD opnames waren eigenlijk bedoeld om werkelijk een DVD van te maken, maar ze vonden het resultaat blijkbaar helaas niet goed genoeg, waardoor ze maar hebben besloten geen DVD uit te brengen. Ik denk dus dat de opnames in HMH niet op een officiële DVD zullen en we moeten wachten tot ze iets hebben waar ze wel tevreden over zijn.
Het vreemde is dat een deel van de opgenomen beelden in de HMH in Amerika zijn uitgezonden (ongeveer een uur aan materiaal). Dat ziet er prima uit (heb het DVDtje). Hopen dat ze alsnog besluiten om er mee door te gaan.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  donderdag 4 maart 2004 @ 15:48:50 #103
67089 Gillingham
The horror...
pi_17496700
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 15:28 schreef MrData het volgende:

[..]

Het vreemde is dat een deel van de opgenomen beelden in de HMH in Amerika zijn uitgezonden (ongeveer een uur aan materiaal). Dat ziet er prima uit (heb het DVDtje). Hopen dat ze alsnog besluiten om er mee door te gaan.
Ik heb het zelf nog niet gezien, maar wel van anderen gehoord dat er niks mis mee was. Toch waren ze er zelf niet tevreden mee. Ik heb ook nog steeds de ijdele hoop dat ze zich bedenken, maar dan had het volgens mij al in de winkels gelegen. Heel misschien brengen ze het wel samen met een ander concert uit, maar ik verwacht het niet meer.
pi_17498695
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 15:28 schreef MrData het volgende:

[..]

Amsterdamse zender AT5 heeft een tijd geleden een half uur van het concert uitgezonden. Maar er komt definitief geen dvd van de amsterdamse concerten, ze waren niet tevreden met het resultaat en voorlopig staat er ook nog geen dvd gepland.

Wat een toeval nu net A Long December op 3FM, zin in het concert!
pi_17499566
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 15:00 schreef Gillingham het volgende:

[..]
Ook al fan van Pearl Jam? Wel erg veel overeenkomsten....
Hey jij ook PJ? En RH en CC en Damien Rice Moet zeggen dat ik Pearl Jam al een tijdje niet meer zo intensief volg. Heb Riot Act wel, maar het laatste optreden dat ik gezien heb was op Pinkpop 2000 (niet dat ze hier zo vaak zijn, maar toch). Vroeger was ik echt eengrote fan, maar nu ben ik geloof ik wel erg offtopic bezig...
brokenbranches | last.fm
No time to be void, or save up on life, you've got to spend it all.
pi_17535507
Ik heb de oplossing bedacht... Mijn handen jeukten toen ik de verzamelaar in mijn handen had gisteren, maar ik heb alle cd's dus dat mocht niet van mezelf... In plaats daarvan heb ik nu de single gekocht van She Don't Want Nobody Near waar ook de San Francisco versie van August and Everything After op staat!!!
En Friend of the Devil. Einstein on the Beach had ik toch al op mp3...
brokenbranches | last.fm
  zaterdag 6 maart 2004 @ 22:21:56 #107
67089 Gillingham
The horror...
pi_17543557
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 15:44 schreef labello het volgende:
Ik heb de oplossing bedacht... Mijn handen jeukten toen ik de verzamelaar in mijn handen had gisteren, maar ik heb alle cd's dus dat mocht niet van mezelf... In plaats daarvan heb ik nu de single gekocht van She Don't Want Nobody Near waar ook de San Francisco versie van August and Everything After op staat!!!
En Friend of the Devil. Einstein on the Beach had ik toch al op mp3...
Mijn handen jeukten destijd te erg... kon het niet laten, inderdaad vooral om het nieuwe nummer She Don't Want Nobody Near, de cover Friend of the Devil en de unreleased Einstein on the Beach. Mp3 telt niet he...
Maar de single She Don't Want Nobody near met August and Everything After?!?
Waar heb je die gehaald? Ik MOET dat nummer ook 'officieel' hebben!
  zondag 7 maart 2004 @ 12:46:24 #108
84056 labello
gullible
pi_17552482
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 22:21 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Mijn handen jeukten destijd te erg... kon het niet laten, inderdaad vooral om het nieuwe nummer She Don't Want Nobody Near, de cover Friend of the Devil en de unreleased Einstein on the Beach. Mp3 telt niet he...
Ik heb hem gekocht bij de Plato in Den Haag! Er was er maar eentje, lucky me! Maar hij is anders vast wel te bestellen ofzo? Tracks:
01 She Don't Want Nobody Near
02 Friend Of The Devil [live in San Francisco]
03 August And Everything After [live in San Francisco] (08:36!!!)
04 She Don't Want Nobody Near [the video]

Met het geld dat je aan de cd hebt besteed had je bijna een kaartje voor het concert kunnen kopen...
brokenbranches | last.fm
  zondag 7 maart 2004 @ 14:08:35 #109
67089 Gillingham
The horror...
pi_17553764
quote:
Op zondag 7 maart 2004 12:46 schreef labello het volgende:

[..]

Ik heb hem gekocht bij de Plato in Den Haag! Er was er maar eentje, lucky me! Maar hij is anders vast wel te bestellen ofzo? Tracks:
01 She Don't Want Nobody Near
02 Friend Of The Devil [live in San Francisco]
03 August And Everything After [live in San Francisco] (08:36!!!)
04 She Don't Want Nobody Near [the video]

Met het geld dat je aan de cd hebt besteed had je bijna een kaartje voor het concert kunnen kopen...
Plato, Den Haag, daar kom ik dus bijna nooit. Het liefst koop ik 'm toch in de winkel, zal er eens naar op zoek gaan de komende tijd en anders toch maar bestellen. Het is me vooral om nummertje drie te doen uiteraard.
Een kaartje kost nog altijd twee keer zoveel en dan heb ik het nog niet over eten, drinken en eventueel overnachten, dus je overdrijft een beetje. Bovendien zit ik inmiddels alweer iets krapper bij kas dan destijds, helaas...
pi_17556843
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 22:21 schreef Gillingham het volgende:

[..]

www.nlstore.nl heeft hem.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 10:26:30 #111
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_17592579
Morgenavond weer. Heb er zin in.

Hoop echt op een keertje 'I wish I was a girl', waanzinnig nummer. Zal er wel niet van komen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_17605489
Oud werk zal fijner zijn dan Hard Candy!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_17612098
Ben ook nooit een enorme Hard Candy fan geweest... Ik skip eigenlijk altijd naar de betere nummers. Ben heel benieuwd hoe zo'n 'best of' show eruit zal zien!!
brokenbranches | last.fm
  dinsdag 9 maart 2004 @ 23:57:20 #114
67089 Gillingham
The horror...
pi_17612496
Veel plezier allemaal, maar dat lukt zeker.

Ik doe even een oproep om er voor te zorgen dat jullie allemaal gaan stemmen in het toernooi van de beste single van '93. Onze vrienden hebben destijds 2 singles uitgebracht, te weten Round Here en Rain King. Do your job....
pi_17620058
Rain King it is lijkt me
Wat een vrouw!
spits!
pi_17620959
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 13:03 schreef Gillingham het volgende:
Die DVD opnames waren eigenlijk bedoeld om werkelijk een DVD van te maken, maar ze vonden het resultaat blijkbaar helaas niet goed genoeg, waardoor ze maar hebben besloten geen DVD uit te brengen. Ik denk dus dat de opnames in HMH niet op een officiële DVD zullen en we moeten wachten tot ze iets hebben waar ze wel tevreden over zijn.
Ik ben blij dat ik in iedergeval de cd heb van het optreden. Dvd was toch ook wel leuk geweest.
I think i've gone insane , i can't remember my own name.
pi_17623124
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:57 schreef Gillingham het volgende:
Veel plezier allemaal, maar dat lukt zeker.

Ik doe even een oproep om er voor te zorgen dat jullie allemaal gaan stemmen in het toernooi van de beste single van '93. Onze vrienden hebben destijds 2 singles uitgebracht, te weten Round Here en Rain King. Do your job....
Is dat niet dat topic waar je uit honderden nummers moet kiezen?? Klinkt als moeite Maarja, om CC omhoog te werken...
nog maar een paar uurtjes...)
brokenbranches | last.fm
  zaterdag 13 maart 2004 @ 20:12:03 #118
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_17693939
Om naar aanleiding van het concert van deze week maar even een discussie uit te lokken...:

stelling:

de Crows hebben eigenlijk hun beste tijd gehad.

Ik ben van mening dat de Crows niet tot hun recht komen in grote zalen als Ahoy. Bij deze muziek hoort intimiteit en gevoel...twee dingen die in Ahow absoluut onmogelijk zijn helaas. (zeker met nummers als A long december...(vroeger was de hele zaal stil van ontroering bij dit nummer))Helaas zijn de Crows zich ook gaan gedragen naar dit soort zalen. Een paar jaar geleden was het ondenkbaar dat Adam zijn mic. het hele refrein van een nummer in het publiek hield...niet omdat het publiek stil was maar de optredens waren...sja...anders... (moeilijk uit te leggen...)
Helaas moet ik ook constateren dat het studiowerk ook veel gelikter in elkaar zit dan de eerste albums en waar het vroeger nog de Counting Crows was is het nu Adam F. Duritz + band die zicht de top 50 in zingt met een Joni Mitchel cover...

allemaal kleine dingetjes die mij mbt de Crows een beetje tegenstaan helaas.
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 20:25:47 #119
67089 Gillingham
The horror...
pi_17694201
Ik ben het met je eens dat CC niet meer zo geniaal is als ze ooit eens waren. Dan bedoel ik vooral de albums die ze uitgebracht hebben, al vind ik Hard Candy toch nog steeds een goed album. This Desert Life was erg goed, maar Recovering the Satellites was beter en August and Everything After was het best. Ik denk desondanks niet dat ze hun beste tijd gehad hebben, de stijl die ze nu hebben ligt me gewoon wat minder en het hele gebeuren is wat commerciëler geworden. De kwaliteit van de muziek en de live concerten is anders - minder mijn smaak -, maar nog steeds erg goed. Het hoge Adam-gehalte en allerlei covers duiden erop dat ze toch voor commercieel succes gaan, met de mix met Vannessa Carlton als toppunt. Ik hoop dat hun volgende album weer wat meer back to basic wordt. Dus met akoestische en electrische gitaren, drums, piano, orgel, banjo, accordeon en zelfs mondharmonica in plaats van een wurlitzer, fender rhodes en synthesizers. Vooral al die mixen en covers mogen ze weglaten, ze kunnen het immers zelf als geen ander. Maar ik vrees dat ze dat nu nog niet gaan doen.
En tja... wat zou ik ze graag een keer in de Melkweg of Paradiso zien of iets dergelijks, maar ook dat zit er voorlopig en misschien wel nooit meer in. De spontaniteit van vroeger is weg....
  zaterdag 13 maart 2004 @ 21:50:44 #120
84048 NvM
Nevermind
pi_17696151
Tot nu toe vind ik alle albums prachtig, al komt er bij mij wel naar voren dat Recovering the Satellites duidelijk de minste is. Deze heeft te veel nummers. Als ze er een aantal weggelaten hadden had deze net zo'n hoge kwaliteit gehad als de rest v/d albums. Ik ben benieuwd waar ze nu mee aankomen!
pi_17708134
RtS de minste? Dat is na AaEA de beste. Groeialbum, vol donkere nummers, typisch CC. Reactie op de plots verkregen roem. Wat een juweeltjes. Miller's Angels...

Nee, Forrest heeft gelijk en ik heb het hier al eerder gezegd: helaas is het per plaat minder geworden, met Hard Candy als voorlopig dieptepunt.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 14 maart 2004 @ 15:40:29 #122
62902 Boston_Q
Whieeeeee!
pi_17709240
Ik vind de text van black & blue schitterend, Miami is een geweldig nummer en new frontier is ook goed, nummers als big yellow taxi en american girls mogen van mij ook weggelaten worden, maar deze werden in ahoy ook niet gespeeld dus ik neem aan dat de cc daar ook een beetje vanaf willen. Ik vind AeEA ook de beste plaat, met als hoogtepunt Round Here en A Murder of One. Mr.Jones is een lekker feestnummer. Ik vind de Counting Crows nog steeds geniaal alhoewel het nieuwe nummer dat Adam speelde tijdens de eerste encore op het concert afgelopen woensdag tegenviel... Holiday in Spanje De Blof/Counting Crows mix was wel weer heel goed. Voor mij zijn de Counting Crows nog steeds een topband... Ik hoop idd dat ze niet te commercieel gaan worden, want dan worden ze te glad voor Adam's rouwe stem...
Don't hate me because I'm beautiful
  zondag 14 maart 2004 @ 21:56:13 #123
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_17717769
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:40 schreef Boston_Q het volgende:
Ik hoop idd dat ze niet te commercieel gaan worden, want dan worden ze te glad voor Adam's rouwe stem...
...en dat is in my humble opinion precies wat al gebeurd is...

[ Bericht 0% gewijzigd door ForrestX op 14-03-2004 22:06:55 ]
pi_18086028
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:43 schreef methodmich het volgende:
RtS de minste? Dat is na AaEA de beste. Groeialbum, vol donkere nummers, typisch CC. Reactie op de plots verkregen roem. Wat een juweeltjes. Miller's Angels...

Nee, Forrest heeft gelijk en ik heb het hier al eerder gezegd: helaas is het per plaat minder geworden, met Hard Candy als voorlopig dieptepunt.
Dat het minder is geworden dan AaEA ben ik met je eens. Toch heeft ook bijvoorbeeld TDL met met name I Wish I was a Girl een waanzinnig nummer, en ook Hard candy vind ik te pruimen, al zap ik soms door.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 31 maart 2004 @ 16:19:54 #125
62015 HekManiac
Beeeeerezacht
pi_18086115
Live @ VH1 Storytellers Live.
Te Gek!

favs algemeen:
Mr Jones
Have You seen me lately
Chelsea
Miami
Holiday in Spain

[ Bericht 16% gewijzigd door HekManiac op 31-03-2004 16:39:50 ]
Optimisten zijn slecht geinformeerde pessimisten
pi_18090767
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:16 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat het minder is geworden dan AaEA ben ik met je eens. Toch heeft ook bijvoorbeeld TDL met met name I Wish I was a Girl een waanzinnig nummer, en ook Hard candy vind ik te pruimen, al zap ik soms door.
Tuurlijk, het blijft allemaal ver boven het gemiddelde, normaliter. Alleen op Hard Candy vind ik dat niet. Eerste 5 songs ruim bovengemiddeld, dan zit men er op of duikt er zelfs onder en dat ben ik van CC niet gewend.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 31 maart 2004 @ 22:54:02 #127
84048 NvM
Nevermind
pi_18095353
Ik ben van mening dat Hard Candy toch qua kwaliteit boven RtS uit komt. Dit is tevens de eerste cd die ik van CC hoorde (HC) dus misschien is dat wel de reden. Daarna komt AeEa en dan tDL. Owja die live+unplugged cd natuurlijk ook niet te vergeten, die geef ik een plekje tussen tDL en RtS.

Maar er zijn maar weinig bands die na hun eerste album, betere albums uitbrengen die dezelfde kwaliteit leveren of er over heengaan. En als het toeval nou bestaat dat het 1ste album van zo'n hoge kwaliteit is (want dat is AeEa) dat is het vrij moeilijk om daar nog eens overheen te gaan.
pi_18096079
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 22:54 schreef NvM het volgende:
Ik ben van mening dat Hard Candy toch qua kwaliteit boven RtS uit komt. Dit is tevens de eerste cd die ik van CC hoorde (HC) dus misschien is dat wel de reden. Daarna komt AeEa en dan tDL. Owja die live+unplugged cd natuurlijk ook niet te vergeten, die geef ik een plekje tussen tDL en RtS.

Maar er zijn maar weinig bands die na hun eerste album, betere albums uitbrengen die dezelfde kwaliteit leveren of er over heengaan. En als het toeval nou bestaat dat het 1ste album van zo'n hoge kwaliteit is (want dat is AeEa) dat is het vrij moeilijk om daar nog eens overheen te gaan.
De Peppers konden dat wel
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  donderdag 1 april 2004 @ 09:09:04 #129
84048 NvM
Nevermind
pi_18100618
Er er maar weinig maar dat betekent niet dat ze er niet zijn...Coldplay? En ook de Peppers idd. Er zijn vast nog wel meer voorbeelden te noemen.
pi_18114448
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 22:54 schreef NvM het volgende:

HC ligt natuurlijk veel makkelijker in het gehoor dan RTS. RTS is een groeiplaat pur sang. Het is tevens de moeilijkste plaat, maar wat een pracht...

Die wanhoop in Have You Seen Me Lately, Millers Angels, Recovering The Satellites, I'm Not Sleeping...

Dat is voor mij persoonlijk stukken fraaier dan de simpele deuntjes als American Girls met oh oh-refrein tot in de eeuwigheid.
www.thuisuiteten.nl
pi_18121297
quote:
Op donderdag 1 april 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

HC ligt natuurlijk veel makkelijker in het gehoor dan RTS. RTS is een groeiplaat pur sang. Het is tevens de moeilijkste plaat, maar wat een pracht...

Die wanhoop in Have You Seen Me Lately, Millers Angels, Recovering The Satellites, I'm Not Sleeping...

Dat is voor mij persoonlijk stukken fraaier dan de simpele deuntjes als American Girls met oh oh-refrein tot in de eeuwigheid.
Hier ben ik het absoluut mee eens! Hard Candy ligt (te?) makkelijk in het gehoor, een plaat als RTS kruipt onder je huid... Ik heb honderd keer liever een "moeilijke" plaat waar ik wat tijd in moet investeren dan eentje vol met na-na-na refreintjes die al snel lekker mee te zingen zijn.
brokenbranches | last.fm
  vrijdag 2 april 2004 @ 10:40:05 #132
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_18125857
het verschil tussen Recovering The Satellites en Hard Candy is het verschil tussen De Dijk en Marco Borsato...
  vrijdag 2 april 2004 @ 13:36:19 #133
67089 Gillingham
The horror...
pi_18129921
RtS is denk ik voor mij de ultieme groeiplaat. Na AaEA vond ik RtS in het begin wat teleurstellend, maar naarmate ik die plaat vaker en beter beluisterde verdweem dat helemaal. Niet te vergelijken met HC. Als HC een eenmalig avontuurtje was heb ik nog volle vertrouwen in de volgende platen van CC. Doe mij maar de authentieke instrumenten.
  vrijdag 2 april 2004 @ 16:59:03 #134
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_18135096
Okee, vandaag AaEA en RTS binnen gekregen. Ik ga vanavond enorm genieten
.
pi_18135360
Goed pakket Baba.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 3 april 2004 @ 13:56:55 #136
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_18150496
Gisteravond beide albums beluisterd door koptelefoons, en wat een waanzinnige platen!
Prachtig gewoon...

Ik denk dat ik "This Desert Life" ook maar bestel...

[ Bericht 15% gewijzigd door Baba-O-Riley op 03-04-2004 14:10:24 ]
.
pi_18150598
Misschien leuk om een Counting Crows top 25 te zetten van ieders persoonlijke favorieten?
www.thuisuiteten.nl
pi_18150738
Persoonlijk:

1. Round Here
2. Goodnight Elisabeth
3. Anna Begins
4. Have You Seen Me Lately?
5. A Long December
6. All My Friends
7. Sullivan Street
8. Mr. Jones
9. Recovering The Satellites
10. Amy Hit The Atmosphere
11. Angels Of The Silences
12. Perfect Blue Buildings
13. Raining In Baltimore
14. I'm Not Sleeping
15. Rain King
16. Mrs. Potter's Lullaby
17. Good Time
18. The Greening Of America
19. Miller's Angels
20. Omaha
21. Hanginaround
22. A Murder Of One
23. Catapult
24. Baby I'm A Big Star Now
25. We're Only Love

Dan valt Open All Night er net uit, net als Another Horsedreamer's Blues.
www.thuisuiteten.nl
pi_18151673
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 14:02 schreef methodmich het volgende:
Misschien leuk om een Counting Crows top 25 te zetten van ieders persoonlijke favorieten?
Bij deze een top 20! (wat ontzettend moeilijk trouwens)

01 Anna begins
02 Angels of the Silences (op Across a Wire)
03 Round Here
04 Have You Seen Me Lately
05 August and Everything Afer
06 Mr Jones
07 Goodnight Elisabeth
08 Mrs Potter's Lullaby
09 Perfect Blue Buildings
10 Omaha
11 Amy Hit The Atmosphere
12 A Murder of One
13 Colorblind
14 Raining in Baltimore
15 Mercury
16 Miller's Angels
17 Long December
18 All My Friends
19 Holiday in Spain
20 Miami
brokenbranches | last.fm
  zaterdag 3 april 2004 @ 15:29:27 #140
67089 Gillingham
The horror...
pi_18152035
Wow, wat aan klus! Dit gaat pijn doen. Het verschilt trouwens ook weer per versie... Heb daarom maar voor de albumversies gekozen.

1. Anna Begins
2. Round Here
3. Goodnight Elisabeth
4. Rainig in Baltimore
5. Mr. Jones
6. A Long December
7. Time and Time Again
8. Sullivan Street
9. Colorblind
10. Miller's Angels
11. Amy Hit the Atmosphere
12. Walkaways
13. Perfect Blue Buildings
14. Holiday in Spain
15. Catapult
16. Speedway
17. A Murder of One
18. Black and Blue
19. Mercury
20. Chelsea
21. Have You Seen Me Lately
22. Carriage
23. All My Friends
24. Angels of the Silences
25. Omaha

Poeh zeg, als ik 'm nog eens zou maken zou ie alweer totaal verschillend zijn, maar ach... de beste songs staan erin, als het goed is. En nou staan er nog een aantal hele mooie nummers niet in.
  zondag 4 april 2004 @ 12:36:43 #141
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_18168874
Ik wil "Children in Bloom" even toevoegen... Die intro, dat ritme...
.
pi_18172217
Uit die "unreleased-vergaarbak" valt ook nog veel moois te halen... Margery, Shallow Days, 40 Years, Barely Out Of Tuesday....
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 6 april 2004 @ 10:56:21 #143
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_18214195
Eigenlijk is mijn top 11 "August...."

Onderstaande lijstje begon redelijk en naarmate ik door de nummer van de Crows heen liep werd het steeds moeilijker. Ze hebben op de studioalbums bij elkaar 43 nummes gemaakt wat betekent dat in een top 25 meer dan de helft van alle nummers staat. Je kan dus beter zeggen: welke nummers vind jij het minst...

Mijn lijstje is af. Ikzelf hecht als ik het nu bekijk aan de volgorde eigenlijk geen waarde...mja...

1. PERFECT BLUE BUILDINGS
2. RAINING IN BALTIMORE
3. SULLIVAN STREET
4. ALL MY FRIENDS
5. ROUND HERE
6. A MURDER OF ONE
7. GHOST TRAIN
8. COLORBLIND
9. MILLERS ANGELS
10. GOOD TIME
11. I WISH I WAS A GIRL
12. MILLERS ANGELS
13. ANOTHER HORSEDREAMER'S BLUES
14. SPEEDWAY
15. HAVE YOU SEEN ME LATELY?
16. MONKEY
17. A LONG DECEMBER
18. Someday {I will treat you good}
19. RAIN KING
20. BLACK AND BLUE
21. CARRIAGE
22. GOODNIGHT ELISABETH
23. HOLIDAY IN SPAIN
24. HIGH LIFE
25. AMY HIT THE ATMOSPHERE

[ Bericht 17% gewijzigd door ForrestX op 06-04-2004 11:04:32 (top 25 ipv top 20) ]
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:20:41 #144
67089 Gillingham
The horror...
pi_18216191
Hoe kom je eigenlijk bij 43 nummers op de studioalbums? Ik tel er toch echt meer...
  dinsdag 6 april 2004 @ 16:06:36 #145
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_18222744
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:20 schreef Gillingham het volgende:
Hoe kom je eigenlijk bij 43 nummers op de studioalbums? Ik tel er toch echt meer...
August: 11
Recovering: 14
Desert: 10
Hard Candy: 13
------
48

sorry... heb nieuwe tracks van Films about ghosts en nummers alleen van singles niet meegerekend
pi_18228392
En dan de unreleased songs natuurlijk...
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 6 april 2004 @ 20:14:09 #147
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_18229849
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:
En dan de unreleased songs natuurlijk...
okok...die ook niet

mam alleen de op officiele studioalbums uitgebrachte nummers

[ Bericht 0% gewijzigd door ForrestX op 06-04-2004 20:15:12 (typo) ]
  dinsdag 6 april 2004 @ 21:07:33 #148
67089 Gillingham
The horror...
pi_18231441
Ik ben eigenlijk nog wel benieuwd naar meer lijstjes, alhoewel ik niet verwacht dat er nog veel zullen volgen, helaas.
pi_18249147
Jammer jammer. Hoeveel unreleased-songs hebben jullie, mogelijk kunnen we nog titels uitwisselen.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 7 april 2004 @ 16:45:02 #150
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_18250386
Ik heb nu alle 4 de studio-albums, dus ik zal ook eens een lijstje proberen te maken. Mijn favoriete album is tot nu toe RTS.

1. Catapult
2. Recovering The Satellites
3. Goodnight Elisabeth
4. Round Here
5. I'm Not Sleeping
6. Have You Seen Me Lately
7. American Girls
8. Mrs. Potter's Lullaby
9. Hanginaround
10. A Long December
11. Sullivan Street
12. Amy Hit The Atmosphere