(en als het ze niet waren, dan waren het wel ongelooflijk goede look-a-likes )
quote:Totally agree!!!
Op dinsdag 10 juni 2003 11:23 schreef Doezelhaar het volgende:
Counting Crows op pinkpop was gewoon het einde...
quote:ja echt super, erg intens bij "a long december" liet hij een paar traantjes lopen, maakte veel indruk op me
Op dinsdag 10 juni 2003 14:37 schreef Timo20 het volgende:[..]
Totally agree!!!
![]()
Superconcert
Solomon Burke was ook errug goed BTW...!!!
Jammer genoeg hebben we Bettie Serveert gemist.. (stomme NS)
Maar Solomon Burke swingde de pan uit.. ook Hanging Around waarbij beide bands op het podium stonden swingde de pan uit!! een echte lekkere jamsessie van beide bands.. vond het helemaal geweldig dat Solomon Burke ook nog ff terug kwam..
Was weer helemaal
quote:Die traantjes gaan wel erg makkelijk bij Adam...
Op dinsdag 10 juni 2003 14:47 schreef Martinuszaq het volgende:[..]
ja echt super, erg intens bij "a long december" liet hij een paar traantjes lopen, maakte veel indruk op me
quote:Hij heeft, volgens eigen zeggen, dan ook geen vrienden....
Op woensdag 11 juni 2003 17:18 schreef MuadDib het volgende:[..]
Die traantjes gaan wel erg makkelijk bij Adam...
quote:En Elizabeth en Maria dan?
Op woensdag 11 juni 2003 17:38 schreef methodmich het volgende:[..]
Hij heeft, volgens eigen zeggen, dan ook geen vrienden....
quote:Dat is ie stiekem zelf..
Op vrijdag 13 juni 2003 10:20 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
En Elizabeth en Maria dan?
quote:En de mensen uit de band dan
Op woensdag 11 juni 2003 17:38 schreef methodmich het volgende:[..]
Hij heeft, volgens eigen zeggen, dan ook geen vrienden....
quote:Daar wil ie ook niet bij logeren.
Op vrijdag 13 juni 2003 16:22 schreef Dezz het volgende:[..]
En de mensen uit de band dan
quote:I know, maar dan heeft ie in ieder geval zichzelf als vriend...
Op vrijdag 13 juni 2003 15:57 schreef methodmich het volgende:[..]
Dat is ie stiekem zelf..
Wanneer ie precies uitkomt weet ik niet, maar er staan in ieder geval twee nieuwe nummers op. Als fan ga ik em natuurlijk kopen, ken je ze nog niet zo goed, dan is het toch wel een aanradertje. Al mis ik wel echte toppers als A Murder of One en I wish I was I Girl. De complete track list:
angels of the silences
round here
rain king
a long december
hangin' around
mrs potter's lullaby
mr jones
recovering the satellites
american girls
big yellow taxi
omaha
friend of the devil - nieuw
einstein on the beach
anna begins
holiday in spain
she don't want nobody near - nieuw
quote:Op www.dutchcrows.com (Het Nederlandse Counting Crows forum), staat volgens mij wel de datum, in ieder geval wel de Amerikaanse Release, heb nou ff geen tijd om het op te zoeken..
Op woensdag 12 november 2003 15:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Er komt dus toch een 'Best of...', genaamd 'Films about ghosts' (natuurlijk uit Mrs. Potters' Lullaby - If dreams are like movies then memories are films about ghosts).Wanneer ie precies uitkomt weet ik niet, maar er staan in ieder geval twee nieuwe nummers op. Als fan ga ik em natuurlijk kopen, ken je ze nog niet zo goed, dan is het toch wel een aanradertje. Al mis ik wel echte toppers als A Murder of One en I wish I was I Girl. De complete track list:
................
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkel op 12-11-2003 15:52]
Hard Candy is op dit moment mijn favoriet, This Desert Life doet er niet veel voor onder en Recovering the Satellites moet ik denk ik wat vaker horen want die valt een beetje tegen . Een live-versie van All My Friends die ik heb (geen idee waarvandaan) blijft mijn favoriete nummer
toevoeging: Big Yellow Taxi vind ik vreselijk, ontzettend slap (hun versie dan)
quote:Ga jij eens heel gauw August And Everything After kopen, het onovertroffen debuut. Recovering The Satellites is een groeiplaat en wat mij betreft de beste na August. Per plaat wordt het minder, is mijn visie. Hard Candy vind ik zelfs ronduit matig.
Op woensdag 12 november 2003 15:59 schreef PogueMahone het volgende:
Ik heb 3 albums van ze (en de rest gaat ook wel komen), ik vind ze dus zeer aangename muziek maken ondanks dat die Adam een ontzettende huilebalk is...Hard Candy is op dit moment mijn favoriet, This Desert Life doet er niet veel voor onder en Recovering the Satellites moet ik denk ik wat vaker horen want die valt een beetje tegen
. Een live-versie van All My Friends die ik heb (geen idee waarvandaan) blijft mijn favoriete nummer
toevoeging: Big Yellow Taxi vind ik vreselijk, ontzettend slap (hun versie dan)
quote:Wat ik zo weet is dat het nog wel ff kan duren voordat de DVD uit komt, maar er is wel een kans dat er bij Films About Ghost een dvd zit...
Op woensdag 12 november 2003 18:19 schreef MrData het volgende:
Iemand enig idee hoe 't met die DVD staat? Het laatste wat ik erover gelezen heb is dat ze niet zo tevreden waren met het materiaal...zou jammer zijn als het helemaal niet meer doorgaat.
quote:Maar dat is dan niet het materiaal wat ze in Amsterdam hebben opgenomen
Op woensdag 12 november 2003 18:58 schreef Frenkel het volgende:[..]
Wat ik zo weet is dat het nog wel ff kan duren voordat de DVD uit komt, maar er is wel een kans dat er bij Films About Ghost een dvd zit...
" De Counting Crows komen weer naar Nederland. 6 maart spelen ze in Paradiso, 8 maart in Eindhoven, 9 maart in Oosterpoort en 10 maart in Ahoy Rotterdam. De kaartverkoop voor Ahoy' begint aanstaande zaterdag.
06 mrt Amsterdam, NET Paradiso
08 mrt Eindhoven, NET Frits Philips Musiccentre
09 mrt Groningen, NET Oosterpoort
10 mrt Rotterdam, NET Ahoy "
Dat van Paradiso, oosterpoort, en Eindhoven weet ik niet of ik dat moet geloven, maar Het concert in Ahoy is zeker!!
Ze komen van flyer van mojo met daarop ook dat een kaartje f 50,- kost. inderdaad het zijn de data uit 1999 of 2000
Maar blijft natuurlijk erg super als ze in paradiso komen
quote:Erg jammer is dat... Het zou inderdaad helemaal geweldig zijn als ze nog eens in bijvoorbeeld Paradiso zouden optreden, dan ben ik zeker van de partij!
Op zaterdag 13 december 2003 15:16 schreef SHARKYKING het volgende:
Die data hoef je waarschijnlijk niet op te rekenen!Ze komen van flyer van mojo met daarop ook dat een kaartje f 50,- kost. inderdaad het zijn de data uit 1999 of 2000
![]()
Maar blijft natuurlijk erg super als ze in paradiso komen
maar ik ga zeker er weer heen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |