ipv een concert topic een algemeen topic...lijkt me leuker
De cd-versie waardeer ik nu ook
Veel plezier voor degene die nu gaan.
3FM opnamen van (Live and acoustic..)
op beide 2 versies van BYT +
*If I could give all my love (Richard Manuel is dead)(Maxi)
*Hard Candy(Maxi)
*Video BYT (Maxi)
*American Girls (kleine)
1. BYT
2. Amie (cover maar van wie?)
3. Miami (Live in amsterdam 19-8-2002)
Alleen ben ik deze versie nog nergens tegengekomen.
Setlist 04/02/03:
have you seen me lately
richard manuel
mr jones
perfect blue buildings
american girls
anna begins
rain king (thunder road-alt)
st. robinson
big yellow taxi
new frontier
a long december
speedway
miami
catapult
a murder of one
encore
hard candy
goodnight elisabeth
hanginaround
2e encore
holiday in spain
05/02/03:
have you seen me lately
richard manuel
mr. jones
4 white stallions
big yellow taxi
omaha
goodnight la
rain king
angels of the silences
good time
mercy
a long december (with alt)
miami
round here (met Sweet Thing-alt)
encore:
Sullivan Street
Hangin' Around
Blues Run The Game (alleen Adam and Immy)
2e encore:
Holiday In Spain
Maar ik heb gehoord dat Adam gister gezegd zou hebben dat ze in de zomer in Ahoy zouden staan samen met Bettie Serveert? Iemand die dit kan bevestigen? Ahoy lijkt me echt niks voor de Crows, dan liever in de HMH als ze toch in grote zalen spelen.
In juni (rond pinkpop) zal de counting crows een optreden verzorgen in de ahoy met bettie serveert en solomon burke.Gister bevestigd door Adam. Veel counting crows binnen een jaar, lijkt live wel.
Na juni zitten we dan op 6 optredens.
[Dit bericht is gewijzigd door SHARKYKING op 06-02-2003 12:57]
August is fenomenaal, RTS is ook sterk, TDL werd al minder en Hard Candy is een regelrechte tegenvaller.
"About Pinkpop...turns out....I don't know....But what I can tell you is that we are going to be in Rotterdam this June with Betty Serveert and Solomon Burke. And about Pinkpop....I don't have anything planned....I could come and play....We could come...
Ah well I'm just messing with my promoter cause he will get so much shit if we're not coming now.
Hij mocht het dus eigenlijk niet zeggen maarja
Ben benieuwd wat ze vanavond voor set gaan spelen, de dvd/cd wordt echt super!
quote:Eerlijk gezegd heb ik een bloedhekel aan de versie van Big Yellow Taxi waarin Vanessa Carlton in meezingt. Is echt gewoon exact hetzelfde al de bonus track op Hard Candy, maar dan met een hele irritante stem erdoorheen.
Op woensdag 5 februari 2003 19:57 schreef ForrestX het volgende:
ow ja...bij het concert de maxi single en de "kleine" single van Big Yellow Taxi voor ¤ 5,-...altijd leuk voor de extra nummertje...
Verder hoop ik dat ze naar Pinkpop komen en ook naar het Hurricane Festival in noord Duitsland, lijkt me geweldig!
quote:Helemaal mee eens...maar ze hebben altijd mooie b-kantjes...
Op donderdag 6 februari 2003 22:59 schreef Illuminate het volgende:[..]
Eerlijk gezegd heb ik een bloedhekel aan de versie van Big Yellow Taxi waarin Vanessa Carlton in meezingt. Is echt gewoon exact hetzelfde al de bonus track op Hard Candy, maar dan met een hele irritante stem erdoorheen.
Verder hoop ik dat ze naar Pinkpop komen en ook naar het Hurricane Festival in noord Duitsland, lijkt me geweldig!
quote:WTF?! dinsdag zei die nog dat ze wel op Pnkpop zouden spelen
Op donderdag 6 februari 2003 19:37 schreef mouzzer het volgende:
Adam gisteravond:"About Pinkpop...turns out....I don't know....But what I can tell you is that we are going to be in Rotterdam this June with Betty Serveert and Solomon Burke. And about Pinkpop....I don't have anything planned....I could come and play....We could come...
Ah well I'm just messing with my promoter cause he will get so much shit if we're not coming now.
Hij mocht het dus eigenlijk niet zeggen maarja
Ben benieuwd wat ze vanavond voor set gaan spelen, de dvd/cd wordt echt super!
'See you tomorrow... or see you at Pinkpop...'
Ach we zien wel
quote:Hij schijnt er af en toe een stukje "Live Forever" van Oasis voor te plakken. Circuleert ook een versie van op internet.
Op donderdag 6 februari 2003 12:41 schreef SHARKYKING het volgende:
Andere hoogtepunten waren voor mij toch wel A long december. Adam neemt plaats achter ze piano, speelt een stukje en zingt een nummer die mij totaal niet bekend voro kwam. Volgens mij bij niemand in de zaal ofzo, daarna ineens de intro van a long december prachtig.
quote:Niet mee eens.
Op donderdag 6 februari 2003 17:01 schreef methodmich het volgende:
Zoals ik al schreef: een band die een fantastisch debuut nooit meer wist te overtreffen.August is fenomenaal, RTS is ook sterk, TDL werd al minder en Hard Candy is een regelrechte tegenvaller.
quote:Hmmm... Dan ben ik wel benieuwd wat dat dan is.
Op donderdag 6 februari 2003 19:37 schreef mouzzer het volgende:
Adam gisteravond:"About Pinkpop...turns out....I don't know....But what I can tell you is that we are going to be in Rotterdam this June with Betty Serveert and Solomon Burke.
Lijkt iets van een festival in Ahoy'?
quote:I totally agree
Op vrijdag 7 februari 2003 11:02 schreef Magicfrankie het volgende:
Ben gisteravond geweest, wat een goed concert zeg!
Gelukkig weer lekker rockend en niet acoustisch. Ik ben niet de allergrootste Counting Crows fan, maar ben erg onder de indruk van de show die ze neerzetten. De licht-effecten verhoogden de sfeer trouwens nog meer, erg mooi gedaan!
Heeft iemand toevallig de setlist van donderdag voor mij?
Ik was er ook bij , gisteravond, en was echt zwaar onder de indruk. Live zijn ze ècht goed.
quote:Sorry jongen, moet je toch teleurstellen, Big Yellow Taxi is een cover van Joni Mitchell
Op vrijdag 7 februari 2003 12:16 schreef SmashBro het volgende:
En dat "Don't it always seem to go, that you don't know what you've got 'til it's gone" is gejat van Janet Jackson (uit Got 'til it's gone).
quote:Ah, ook prima. Die doet ook mee in Got 'til it's gone (van Janet dus).
Op vrijdag 7 februari 2003 12:58 schreef Illuminate het volgende:[..]
Sorry jongen, moet je toch teleurstellen, Big Yellow Taxi is een cover van Joni Mitchell
quote:Argumenten?? Je kan HC toch niet serieus een goede CC-plaat vinden, met die drakerige nummers in het midden?
Op vrijdag 7 februari 2003 09:38 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Niet mee eens.
quote:Doet ie al jaren idd. Check http://www.annabegins.com en je ziet alles.
Op vrijdag 7 februari 2003 01:00 schreef ratpack het volgende:[..]
Hij schijnt er af en toe een stukje "Live Forever" van Oasis voor te plakken. Circuleert ook een versie van op internet.
Dinsdag deed die dat in ieder geval niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |