abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 8 juli 2022 @ 21:30:58 #151
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_205281755
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 21:30 schreef Meke het volgende:

[..]
Hallo beer O+
Meke! *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_205281841
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 21:26 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Nog flink geoefend met schermen, zorro?
Uiteraard. Tv-schermen, zonneschermen... :Y
  vrijdag 8 juli 2022 @ 21:40:13 #153
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205281874
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 21:21 schreef ijs_beer het volgende:
HALLO INTERNETVRIENDEN :W
Hallo :W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 21:41:00 #154
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205281891
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 21:21 schreef ijs_beer het volgende:
HALLO INTERNETVRIENDEN :W
:W
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 22:07:55 #155
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205282212
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 21:21 schreef ijs_beer het volgende:
HALLO INTERNETVRIENDEN :W
Hallo Beer-buddy *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_205282331
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 21:17 schreef Meke het volgende:

[..]
Niet netjes flirten kan soms de boel wel goed openbreken :P
De laatste keer dat dat bij mij gebeurde vond ik dat niet zo leuk. Maar goed die jongen vond ik dan ook niet aantrekkelijk :')
pi_205282341
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 21:21 schreef ijs_beer het volgende:
HALLO INTERNETVRIENDEN :W
:W
pi_205282367
Ik doe even een oproep: Wil iemand nog een vergeten esf-liedje van de dag toevoegen? Ik heb het gisteren gedaan. Nu laat ik de beurt over aan jullie :P
pi_205282540
Jeetje en van te voren hele verhalen dat Denemarken dit wel zou winnen. :P

Als ik dit zie en Spanje vanmiddag dan is Nederland nu echt wel een niveau lager voor mijn gevoel.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 22:48:17 #160
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205282615
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 22:35 schreef Em31 het volgende:
Jeetje en van te voren hele verhalen dat Denemarken dit wel zou winnen. :P

Als ik dit zie en Spanje vanmiddag dan is Nederland nu echt wel een niveau lager voor mijn gevoel.
Duitsland was wel wat wisselvallig, maar heeft een hele goede en brede selectie. Daardoor was het wat vreemd dat ze Duitsland zo laag inschaalden.

Maar Nederland is aan alle kanten wel voorbij gegaan ja. Waar de rest steeds beter is geworden zijn ze stil blijven staan.

Wat overigens niet per se zegt dat ze niet alsnog ver kunnen komen. Want het kan met die paar absolute topspelers die we wel zijn zomaar goed lopen. Zolang ze maar meer scoren dan de er tegen krijgen. Zoals op de OS.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 22:51:37 #161
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205282644
Vragen om geel zou een gele kaart voor die speler moeten zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 22:53:14 #162
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205282659
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 22:18 schreef NailQueen het volgende:

[..]
De laatste keer dat dat bij mij gebeurde vond ik dat niet zo leuk. Maar goed die jongen vond ik dan ook niet aantrekkelijk :')
Nee we gaan er hier vanuit dat het wederzijds is natuurlijk hè, als het niet wederzijds is gaat niets helpen :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 22:55:30 #163
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205282670
Ik snap de flirtstruggles :D Ik vind dat ook heel moeilijk en lastig en ik ben heel slecht in signalen opvangen :@
  Redactie Sport vrijdag 8 juli 2022 @ 23:08:58 #164
109131 crew  sportfreak
pi_205282753
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 22:48 schreef Redefine het volgende:

[..]
Duitsland was wel wat wisselvallig, maar heeft een hele goede en brede selectie. Daardoor was het wat vreemd dat ze Duitsland zo laag inschaalden.

Maar Nederland is aan alle kanten wel voorbij gegaan ja. Waar de rest steeds beter is geworden zijn ze stil blijven staan.

Wat overigens niet per se zegt dat ze niet alsnog ver kunnen komen. Want het kan met die paar absolute topspelers die we wel zijn zomaar goed lopen. Zolang ze maar meer scoren dan de er tegen krijgen. Zoals op de OS.
Die 10-3 op de OS was wel legendarisch _O_
  vrijdag 8 juli 2022 @ 23:10:30 #165
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205282763
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 23:08 schreef sportfreak het volgende:

[..]
Die 10-3 op de OS was wel legendarisch _O_
Daarna ook nog even China opgerold en aanvallend goed tegen Brazilië (die ze met een normale scheidsrechter hadden gewonnen). Toen waren ze aanvallend echt magistraal. Jammer dat ze teveel opkeken tegen de VS en mede daardoor verloren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 23:10:54 #166
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205282767
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 22:55 schreef molloot200 het volgende:
Ik snap de flirtstruggles :D Ik vind dat ook heel moeilijk en lastig en ik ben heel slecht in signalen opvangen :@
Dit. :@ ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205282813
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 22:48 schreef Redefine het volgende:

[..]
Duitsland was wel wat wisselvallig, maar heeft een hele goede en brede selectie. Daardoor was het wat vreemd dat ze Duitsland zo laag inschaalden.

Maar Nederland is aan alle kanten wel voorbij gegaan ja. Waar de rest steeds beter is geworden zijn ze stil blijven staan.

Wat overigens niet per se zegt dat ze niet alsnog ver kunnen komen. Want het kan met die paar absolute topspelers die we wel zijn zomaar goed lopen. Zolang ze maar meer scoren dan de er tegen krijgen. Zoals op de OS.
Het rare is dat ik onder Wiegman ook altijd wel het gevoel had dat het veel beter kon met dat spelersmateriaal. Niet op het EK, maar daarna zat er helemaal geen progressie in, en zelfs achteruitgang. Maar misschien was ze toch een betere coach dan ik dacht want onder Parsons is het echt helemaal niks. Geen overtuiging, geen idee erachter, geen energie. De man straalt ook niks uit, en de speelsters lijken daarin mee te gaan.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 23:26:38 #168
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205282846
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 23:19 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het rare is dat ik onder Wiegman ook altijd wel het gevoel had dat het veel beter kon met dat spelersmateriaal. Niet op het EK, maar daarna zat er helemaal geen progressie in, en zelfs achteruitgang. Maar misschien was ze toch een betere coach dan ik dacht want onder Parsons is het echt helemaal niks. Geen overtuiging, geen idee erachter, geen energie. De man straalt ook niks uit, en de speelsters lijken daarin mee te gaan.
Dat gevoel had ik ook wel ja. Maar een goede coach was ze absoluut. Ze wordt ook niet voor niets zo geprezen in Engeland. Maar wel is ze deels ook verantwoordelijk voor de huidige staat van Oranje. Ze heeft toch wat verzaakt om echt door te selecteren. Daardoor moet er nu heel veel gebeuren.

Waarbij Parsons niet de juiste keuze lijkt om het proces van doorselecteren goed te doen. Sowieso is het raar dat je met het keepersprobleem wat er is in geen van de drie wedstrijden voor het EK een van de andere keepsters speelminuten geeft.

Al is het grootste probleem bij hem dat die krampachtig vasthoud aan de tactiek van Wiegman, maar dan die vervolgens verkeerd invult. Of hij moet echt de lijn volgen. Of hij moet het tactisch heel anders neerzetten. Ik denk dat een 5-3-2 best weleens uitkomst zou kunnen brengen. Dan heb je meer defensieve zekerheid, plus dat bij de vrouwen het nog niet zo heel vaak gebruikt wordt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 23:43:55 #169
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205282926
Ik heb het idee dat ze zelf vinden dat er geen keeper's probleem is. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 00:00:42 #170
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205283027
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat ze zelf vinden dat er geen keeper's probleem is. :{
Dat gebeurd helaas wel vaker bij coaches...
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_205283043
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 23:26 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dat gevoel had ik ook wel ja. Maar een goede coach was ze absoluut. Ze wordt ook niet voor niets zo geprezen in Engeland. Maar wel is ze deels ook verantwoordelijk voor de huidige staat van Oranje. Ze heeft toch wat verzaakt om echt door te selecteren. Daardoor moet er nu heel veel gebeuren.

Waarbij Parsons niet de juiste keuze lijkt om het proces van doorselecteren goed te doen. Sowieso is het raar dat je met het keepersprobleem wat er is in geen van de drie wedstrijden voor het EK een van de andere keepsters speelminuten geeft.

Al is het grootste probleem bij hem dat die krampachtig vasthoud aan de tactiek van Wiegman, maar dan die vervolgens verkeerd invult. Of hij moet echt de lijn volgen. Of hij moet het tactisch heel anders neerzetten. Ik denk dat een 5-3-2 best weleens uitkomst zou kunnen brengen. Dan heb je meer defensieve zekerheid, plus dat bij de vrouwen het nog niet zo heel vaak gebruikt wordt.
Ja, ik dacht: blijkbaar zijn ze andere twee keepsters echt heel erg slecht. Maar volgens die coach van Wolfsburg bij de NOS is Van Domselaar een van de grootste keeperstalenten van Europa. Die dus nog geen seconde in Oranje heeft gespeeld. Als Van Veenendaal nou de vrouwelijke Courtois was had ik dat begrepen.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 00:09:04 #172
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205283078
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 00:03 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ja, ik dacht: blijkbaar zijn ze andere twee keepsters echt heel erg slecht. Maar volgens die coach van Wolfsburg bij de NOS is Van Domselaar een van de grootste keeperstalenten van Europa. Die dus nog geen seconde in Oranje heeft gespeeld. Als Van Veenendaal nou de vrouwelijke Courtois was had ik dat begrepen.
Ik zag die voorbeschouwing ook waar het over de keepers ging. Wel eindelijk een echte discussie en kritiek op Van Veenendaal. Het scheelde dat er nu geen oud-ploeggenoten aan tafel zaten. Maar begrijp hierdoor wel iets meer waarom momenteel nog voor Van Veenendaal gekozen wordt.

Niet omdat die anderen nou zo slecht zijn, maar omdat die andere twee nauwelijks ervaring op internationaal niveau hebben. Dus dan snap ik wel dat je vasthoudt aan Van Veenendaal.Zeker als je kijkt naar hoe conservatief de gemiddelde voetbalcoach is.

Echter hebben ze wel heel erg verzaakt om die andere twee ervaring op te laten doen. Als ze dit jaar ervoor hadden gekozen om bijvoorbeeld die Van Domselaar bijna elke interland dit seizoen op doel te zetten. Dan had ze inmiddels al wel wat ervaring gehad en had je er best het toernooi mee in gekund (mits ze het natuurlijk goed zou doen). Maar dat hebben ze dus verzaakt.

Kortom ik snap de keuze nu wel wat meer, maar het is zoals zo vaak in de voetbalwereld een keuze die ze veel eerder heel anders hadden kunnen nemen om het wel goed te doen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_205283129
Ik ben wel blij dat ik nooit plannen heb op de vrijdagavond. Ik ben altijd kapot van werken dat ik het liefst op de bank pleur met een avondje Netflix :')
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 9 juli 2022 @ 00:39:56 #174
39237 crew  H_T
2733
pi_205283222
'Niet naar Frans Bauer' kan perfect op de muziek voor 'Shirt uit en zwaaien'
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 00:59:35 #175
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_205283326
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 00:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben wel blij dat ik nooit plannen heb op de vrijdagavond. Ik ben altijd kapot van werken dat ik het liefst op de bank pleur met een avondje Netflix :')
slaap je al? :P
Same shit, different day
SC hopper present
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')