Wel een meisje dat doet alsof ze aan het studeren is en een crush heeft op elon muskquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
kijken jullie ook vrouwelijke "gamers" in bikini op twitch?
toch wel he, ander codecje waarschijnlijkquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:24 schreef engine het volgende:
Ja nu je het zegt....het klinkt wat voller en natuurlijker op twitch....youtube wat scheller.
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:29 schreef engine het volgende:
Ik probeer een instagram bericht te plaatsen maar werkt niet ofzo...mij teveel moeite.
https://www.instagram.com/p/CfRoD6usIRI/
hamsteruhhquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:31 schreef Schakeltopia het volgende:
als ik er aan denk even paar zakken kopen
quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:42 schreef suzi1 het volgende:
ik was idd knuffele en zat vast in vorige wiebel
tv....kan niet op de naam komen...mocht niet mee naar het vrouwen wk deze keer.quote:
Kun je geld mee verdienenquote:
Ja diequote:
Viesveel geld verdienen en vervroegd met pensioenquote:
Geen tijd meer voor dazzler?quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
echt verpest ben ik door darkravert
wij keken laatst docu van darkie, niets veranderd dusquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:51 schreef engine het volgende:
Darkie zit in lloret de mar ofzo achter de breezahs aan
Hij kan de verleidelijke moves van zijn strippersverleden goed gebruikenquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:51 schreef engine het volgende:
Darkie zit in lloret de mar ofzo achter de breezahs aan
is die online te vinden?quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wij keken laatst docu van darkie, niets veranderd dus
Darkravert ligt wel goed bij de vrouwtjes heb ik altijd het ideequote:Op donderdag 7 juli 2022 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij kan de verleidelijke moves van zijn strippersverleden goed gebruiken
in die docu zie je stukje sextape gefilmt met aardappelquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Darkravert ligt wel goed bij de vrouwtjes heb ik altijd het idee![]()
Maar als ik zie wat dennis schouten scoort overweeg ik om ook een blogje ofzo te beginnen.
oh best oud al, dacht een recentequote:
quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
in die docu zie je stukje sextape gefilmt met aardappel
dat 2 vrouwen z'n pik zuigen
Wie heeft hij gescoord?quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Darkravert ligt wel goed bij de vrouwtjes heb ik altijd het idee![]()
Maar als ik zie wat dennis schouten scoort overweeg ik om ook een blogje ofzo te beginnen.
https://www.instagram.com/celestepastre/quote:
dat zegtie wel jaquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
Dennis Schouten had ooit Famke Louise gepaald toch
lol dat zijn de echtequote:Op donderdag 7 juli 2022 21:08 schreef suzi1 het volgende:
was leuke meid, keer tegengekomen in een housetent hier en best een tijdje mee omgegaan. was stuk jonger.
die had dan weer een gekke vriendin en toen bleef ik bij hun slapen en die nam nog een lijntje want dan kon ze beter slapen
wtf hahahaquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:08 schreef suzi1 het volgende:
was leuke meid, keer tegengekomen in een housetent hier en best een tijdje mee omgegaan. was stuk jonger.
die had dan weer een gekke vriendin en toen bleef ik bij hun slapen en die nam nog een lijntje want dan kon ze beter slapen
Wel snel gedaanquote:
Dit spelletje vindt mijn baas niet leukquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
https://www.gameflare.com/online-game/pillowbattle-io/
oh zit je niet op eigen laptopquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Dit spelletje vindt mijn baas niet leuk
Nope. Maar heb deze ook wel weer ruim 2 jaar en was nooit een probleem maar laatste paar maanden wordt ineens vanalles geblokkeerd. Kan ook niet op twitch of livestreams op youtube kijken.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh zit je niet op eigen laptop
hoe volg je de streams danquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Nope. Maar heb deze ook wel weer ruim 2 jaar en was nooit een probleem maar laatste paar maanden wordt ineens vanalles geblokkeerd. Kan ook niet op twitch of livestreams op youtube kijken.
Mobiel+speaker of op tv. Muziek op de mobiel en sport op de tv.quote:
Ja was wel raar ineens.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon eindigen midden in mindcontroller
Ferry Corsten en Ruben de Ronde doen tegenwoordig tweede deelquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
maar dat is toch heel niet armin van buren?
aaah okequote:Op donderdag 7 juli 2022 21:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ferry Corsten en Ruben de Ronde doen tegenwoordig tweede deel
ja erg he!quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
we zijn verwend door die stream avondjes
van vinyl dat is dan wel weer leuk!quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
oeh nog ff een klassiekertje als uitsmijter
dat gekraakquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
van vinyl dat is dan wel weer leuk!
nee nee lekker in huis aan t rommelen vandaagquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
en jij, weer lekker op het trekkertje gezeten?
oh ook lekker!quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee nee lekker in huis aan t rommelen vandaag
Ja was beetje te snelquote:
Gratis Demo is wel mooi meegenomen, koop eigenlijk spellen nooit via Nintendo zelfquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was beetje te snel
Verwacht wel veel aanbiedingen voor dit spel komende tijd omdat deel twee er nu aan komt.
lekker man! goed bezigquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
Onderweg naar hoek van Holland@:schakeltopia
Ben benieuwd of jij het ook lekker vindtquote:
was aanbiedings, 2 voor 4,50!!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En toen riepen ze: hallo!! Eerst betalen!!
denk het wel hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jij het ook lekker vindt
Ik had 1+1 gratis. Prima prijs jaquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was aanbiedings, 2 voor 4,50!!!!
is dat niet fantastisch
Sommige mosterdsoepen zijn best sterk van smaak deze nietquote:
oh heb helaas geen mosterdsoepjequote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sommige mosterdsoepen zijn best sterk van smaak deze niet
En vieslollie achterafquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:45 schreef Schakeltopia het volgende:
ik dacht eerst soepje vooraf, maar denk dat ik maar gelijk aan de pasta ga zo
Oh welke heb je dan meegenomen?quote:
Een reis naar hoek van Holland, vervoer niet inbegrepenquote:
Nou lekker weer zeg , wat zit er wel bij inbegrepen dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een reis naar hoek van Holland, vervoer niet inbegrepen
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een reis naar hoek van Holland, vervoer niet inbegrepen
quote:
die kleine lettertjes!quote:
Lekker weer zit inbegrepen als je deze week gaatquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou lekker weer zeg , wat zit er wel bij inbegrepen dan?
Gratis kopje koffie in een café ?
Een strandwandeling misschienquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou lekker weer zeg , wat zit er wel bij inbegrepen dan?
Gratis kopje koffie in een café ?
Daar is een heel handige gadget voorquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Die kan ik toch niet lezen zonder vergrootglas
Dan ga ik deze week welquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker weer zit inbegrepen als je deze week gaat
koekoekquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
Twee Britten achter me die de zee gaan oversteken waarschijnlijk
Hovercraftquote:
Waarschijnlijk laten ze het links liggen om daarna iets bruikbaars aan flarden te scheurenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:22 schreef suzi1 het volgende:
ooo voor hun heb ik iets anders gekocht. een rondje met een ding eraan dat rond kan draaien
Heb nog niks gezien. Is al veel geweest deze week.quote:
ja was er al bang voorquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Heb nog niks gezien. Is al veel geweest deze week.
Ik heb wel een stream waar ze zo fall guys gaan spelenquote:
Die wilde ik op de Switch spelen maar het spel bleef maar ladenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb wel een stream waar ze zo fall guys gaan spelen
Wanneer was dat? De eerste dag waren er veel server problemen....misschien dat het weer was. Of al meerdere keren geprobeerd?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die wilde ik op de Switch spelen maar het spel bleef maar laden
Yep, zal vanavond wel even weer checken..quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Wanneer was dat? De eerste dag waren er veel server problemen....misschien dat het weer was. Of al meerdere keren geprobeerd?
Jij had toch xbox online (of hoe het heet?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:27 schreef Schakeltopia het volgende:
kunnen we dan ook een room maken zodat we allemaal bij elkaar fall guyen
dan kan ik het ook wel installeren
Ik denk dat dat het probleem is danquote:
Kan ik gewoon met de mobielquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ga ik een headset kopen met microfoon, gaan we lullen
Discord?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ga ik een headset kopen met microfoon, gaan we lullen
Nee met de nintendo app. Heb dat met mario golf wel eens geprobeerd....zat ik daar ineens met een onbekende te lullenquote:
nicequote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Nee met de nintendo app. Heb dat met mario golf wel eens geprobeerd....zat ik daar ineens met een onbekende te lullenmaar ja werkt wel dus.
Bla bla bla enzoquote:
dat was ik!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
heb dat vroeger wel gedaan. en toen zelfs later logeren bij die lui
bij gozer en z'n zusje
Haha gaaf tochquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
zijn we nog naar concert geweest van yaya de cat ofzo in de patronaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |