Die moet helemaal opnieuw leren lopen dus dat kon nog weleens tegenvallenquote:Op donderdag 7 juli 2022 23:28 schreef arvensis het volgende:
Ik hoorde dat ze op 17 plekken breuken heeft en een klaplong heeft. Arm meisje.. hopelijk herstelt ze snel.
Schade staat in het topic. Veel breuken. Maar toch geweldig dat ze nog leeft vind ik.quote:Op donderdag 7 juli 2022 23:40 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien.
Ligt er aan hoe ze hier uit komt. Hoe groot is de schade en als die permanent is hoe ziet de rest van haar leven er dan uit?
Vervelend letsel.quote:Op donderdag 7 juli 2022 23:28 schreef arvensis het volgende:
Ik hoorde dat ze op 17 plekken breuken heeft en een klaplong heeft. Arm meisje.. hopelijk herstelt ze snel.
Of je hebt het gehoord van Yvonne Coldeweijer, dus even hier roddelen over een dreumes in nood voor wat aandacht.quote:Op donderdag 7 juli 2022 23:28 schreef arvensis het volgende:
Of ik woon ook in Tiel waar zulk nieuws snel rond gaat? Jank jank.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:35 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Of je hebt het gehoord van Yvonne Coldeweijer, dus even hier roddelen over een dreumes in nood voor wat aandacht.
Of je kent de familie en je bent zo integer dit hier even bekend te maken.
Of je werkt in het ziekenhuis of bij de politie en je klapt uit de school.
Of niet?
Roddel dus, duidelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:58 schreef arvensis het volgende:
[..]
Of ik woon ook in Tiel waar zulk nieuws snel rond gaat? Jank jank.
Lekker klessebessen hè? Heb je het al gehojaaaaaaaard?!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:58 schreef arvensis het volgende:
[..]
Of ik woon ook in Tiel waar zulk nieuws snel rond gaat? Jank jank.
Dit. Gelukkig doen wij dit hier niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:34 schreef Draak31 het volgende:
Lekker klessebessen hè? Heb je het al gehojaaaaaaaard?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |