Niet eens, malle jongen. Het valt allemaal heel erg mee. Bang zijn voor iets is erger dan dat iets zelf.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:49 schreef Welfareboy het volgende:
Kunnen we die onzin agenda van ze niet gewoon negeren heb zelf corona gehad en het is gewoon een griepje
TS heeft wel vaker aangegeven dat hij beperkt is, op meerdere manieren. Hij heeft niet vooraan gestaan toen het verstand werd uitgedeeld zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2022 16:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
TS maakt duidelijk het na al die jaren en al die berichten over corona dat hij het nog steeds niet begrepen heeft.
Verder geen woorden aan vuil maken, laat hem maar in zijn sop gaar koken.
Volgens mij hebben jullie het nog altijd niet begrepen, maar dat zal in jullie geval ook wel erg moeilijk zijnquote:Op donderdag 7 juli 2022 16:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
TS maakt duidelijk het na al die jaren en al die berichten over corona dat hij het nog steeds niet begrepen heeft.
Verder geen woorden aan vuil maken, laat hem maar in zijn sop gaar koken.
Beperkt om af te dalen naar jullie niveau jaquote:Op donderdag 7 juli 2022 16:59 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
TS heeft wel vaker aangegeven dat hij beperkt is, op meerdere manieren. Hij heeft niet vooraan gestaan toen het verstand werd uitgedeeld zullen we maar zeggen
Nee.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Het wordt de laatste tijd pijnlijk duidelijk dat de kans om corona op te lopen juist veel groter is geworden voor mensen mét vaccin dan voor mensen zonder.
quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Het wordt de laatste tijd pijnlijk duidelijk dat de kans om corona op te lopen juist veel groter is geworden voor mensen mét vaccin dan voor mensen zonder.
Vogeltjesdans doet zich weer eens nog dommer voor dan hij in werkelijkheid is door te doen alsof hij iets niet begrijpt wat hem al 1000 keer is uitgelegd.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja en wat nou dan, vieze gore smeerpijp? Vaccinaties waren toch het wondermiddel? Je was toch zo volop gevaccineerd? Vol trots toonde je toch hoe een spuit je lijf in ging?
En nou zal je alsnog corona hebben. Dikke smeerpijpAanjagen van de angstmachine en ons voorbereiden op een nieuwe boosterronde is het. Want de vaccinmachine moet tenslotte wel blijven draaien
@:very
@:baked-aardappeltje
Klacht: vieze vuile propagandaleugen witwas nicht
Ik merk het in mijn directe omgeving, mensen die nu nog corona krijgen zijn bijna zonder uitzondering allemaal gevaccineerd.quote:
Ik mag hopen dat je niet omgaat met dat uitschot dat zich niet heeft laten vaccineren.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik merk het in mijn directe omgeving, mensen die nu nog corona krijgen zijn bijna zonder uitzondering allemaal gevaccineerd.
Doe nog maar een shotje danquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is dezequote:Op donderdag 7 juli 2022 17:04 schreef Hyaenidae het volgende:
dus?quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik merk het in mijn directe omgeving, mensen die nu nog corona krijgen zijn bijna zonder uitzondering allemaal gevaccineerd.
Jawel.quote:
Jij weet na 20 jaar nog niksquote:Op donderdag 7 juli 2022 18:56 schreef tim020hoorn het volgende:
Ts weet na ruim 2 jaar nog steeds niet hoe corona en de vaccinaties werken
Verminderde weerstand.quote:
Ik zorg tenminste voor wat vertier, dat kan van jou niet gezegd wordenquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:13 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
gelukkig een stuk meer dan iemand die alleen maar domme topics loopt te openen
Is er iets beters dan je eigen immuunsysteem?quote:
Doe ik liever in het leven buiten het forum. Dat is het het verschilquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zorg tenminste voor wat vertier, dat kan van jou niet gezegd worden
vaccinaties werken om na besmetting minder ziek te worden. Maargoed ik besef nu dat dat weinig zin heeft om tegen jou te vertellenquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is er iets beters dan je eigen immuunsysteem?
Dus lijkt het vaccin een averechts effect te hebben, omdat je daardoor juist vatbaarder wordt voor het virus nu.quote:
zo werkt het nietquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus lijkt het vaccin een averechts effect te hebben, omdat je daardoor juist vatbaarder wordt voor het virus nu.
een vaccinatie zorgt er niet voor of je wel of niet ziek wordt.quote:
In jouw geval word het iedere dag pijnlijker duidelijk hoe zeer jij de dingen niet snapt, maar dat zul je waarschijnlijk nooit duidelijk wordenquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie het nog altijd niet begrepen, maar dat zal in jullie geval ook wel erg moeilijk zijn
Alsof jij een leven hebtquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:17 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Doe ik liever in het leven buiten het forum. Dat is het het verschil
quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:19 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
vaccinaties werken om na besmetting minder ziek te worden. Maargoed ik besef nu dat dat weinig zin heeft om tegen jou te vertellenje snapt er toch niks van
Wow! 3 apenkoppen besmettingen op een dag! Leg het land stil!quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Corona circus gaat weer beginnen
In het verzorgingshuis hier in de buurt 14 besmettingen op een dag
Ohjee ohjee
quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:18 schreef christmastsunami het volgende:
Vogeltjesdans is weer eens lekker aan het sarren, wat een lol. Triest figuur.
Maarja, je bent een nar of je bent het niet, de nar heeft ook een functie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |