abonnement Unibet Coolblue
pi_205264963
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 11:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het blijft dweilen met de kraan open he. Ga gvd eens een keer iets doen aan de instroom van nep-vluchtelingen.
Ook al zouden de nep-vluchtelingen tegengehouden worden, dan zijn er wereldwijd nog steeds 100 miljoen echte vluchtelingen die Nederland in theorie allemaal moet opvangen, huisvesten en voeden, op voorwaarde dat ze op een of andere manier in Ter Apel komen.
pi_205264976
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 11:55 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Het staat ook op de voorpagina van het NRC vandaag.

Het kabinet drukt de bouw van een nieuw aanmeldcentrum door in de Noord-Oostpolder. Als de gemeente daar niet mee akkoord gaat, dan zal het Rijk dit onder dwang toch uitvoeren. Zover zijn we al in Nederland. In buitenlandse media wordt al gesproken over een dictatuur.

En het is nog niet klaar: naast Ter Apel en de Noord-Oostpolder zullen er, zo nodig dus onder dwang van het Rijk, nog twee andere nieuwe locaties worden vastgesteld zodat er in totaal 4 aanmeldcentra zullen zijn.

Dat is de "oplossing" die de regering heeft bedacht voor de asielcrisis.

Uiteindelijk zullen er in het jaar 2070 in Nederland 24 tot 25 miljoen mensen wonen, zo is becijferd. Waar dat getal vandaan komt, is onduidelijk aangezien er geen enkele maatregel wordt genomen om de migratie te bestrijden en het aantal vluchtelingen / migranten praktisch oneindig is.
Acht miljoen autochtonen waarvan 60% vergrijsd is en de rest "Nieuwe Nederlanders" met een hoog geboortecijfer.
pi_205265059
Vluchtelingenwerk moet het stempel criminele organisatie krijgen en worden ontbonden.

Neemt niet weg dat onze overheid ook dit dossier heeft weten te herleiden tot een enorme bak met stront zoals bijna ieder dossier.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_205265123
Toch ben ik wel benieuwd, hier in de gemeente worden er ook opvangplekken gerealiseerd voor vluchtelingen in schoolgebouwen en het ziekenhuis.

Verwacht de overheid dat zodra er gerechtelijke dwang/wetten zijn er ineens nog meer kan?
pi_205265142
Gisteren kwam mijn vader aan, hier in het dorp worden weer 50 asielzoekers opgevangen. Ze moeten uit hun gebouw, wat eigenlijk een klein zalencentrum is, te klein om 50 man te huisvesten. Maar het bedrijf van mijn vader (gemeente) moet eruit, en ze krijgen nu een andere locatie. Dat mijn vader naar een andere locatie moet boeit niet, maar 50 man in een kleine zaal, nog kleiner dan een sportzaal is onmenselijk.

Enkele maanden geleden hier een paar straten verder een brief in de bus bij de bewoners van 2 straten, huurhuizen, ze moesten eruit want zou gesloopt worden en komen natuurlijk nieuwe huizen voor terug. Van een huurhuis naar een flatje. Nu bleef het een tijdje stil en opeens het bericht dat de huizen niet gesloopt werden maar er asielzoekers in kwamen te zitten. Je kunt je de ophef en boosheid wel voorstellen, van een huisje naar een klein flatje en je huis wordt nu bewoond door asielzoekers.

De straat waarin ik woon, alle appartementen op de 1e verdieping waren gereserveerd voor ouderen, dan hoefde ze niet de trap op te lopen (geen lift). Sinds enkele jaren zit het vol met asielzoekers, werkelijk overal. Ik kwam er niet voor in aanmerking toen ik hier kwam wonen, te jong.

Zonder ook maar één negatief woord over asielzoekers te zeggen kan dit niet houdbaar zijn. Al die mensen dienen ook ergens te wonen, ze worden maar "tijdelijk" opgevangen en voor mensen zoals mij is er geen huis meer te krijgen. Je zit verdomme gevangen aan de onderkant van de samenleving, waar ik teveel verdien, waar je tussen veelal tuig mag wonen en waar ze zo'n mensen alleen maar bij mensen zoals mij droppen en dan kom je ook nog niet eens in aanmerking voor een huis want die zijn gewoon niet te krijgen/betalen als alleenstaande. Het is uitzichtloos en het is wachten totdat de vlam in de pan slaat. Dan loop je 5 straten verder, waar het "betere" volk woont, hun voortuin is verdomme groter dan mijn appartement, maar niets van asielzoekers daar, geen huizen opgekocht en de paar huurhuizen in die straat worden natuurlijk niet geclaimd voor asielzoekers. Nee gooi ze maar op een hoop in de mindere buurten, gaat al 40 jaar goed pff.
  donderdag 7 juli 2022 @ 12:16:56 #31
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205265177
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Gisteren kwam mijn vader aan, hier in het dorp worden weer 50 asielzoekers opgevangen. Ze moeten uit hun gebouw, wat eigenlijk een klein zalencentrum is, te klein om 50 man te huisvesten. Maar het bedrijf van mijn vader (gemeente) moet eruit, en ze krijgen nu een andere locatie. Dat mijn vader naar een andere locatie moet boeit niet, maar 50 man in een kleine zaal, nog kleiner dan een sportzaal is onmenselijk.

Enkele maanden geleden hier een paar straten verder een brief in de bus bij de bewoners van 2 straten, huurhuizen, ze moesten eruit want zou gesloopt worden en komen natuurlijk nieuwe huizen voor terug. Van een huurhuis naar een flatje. Nu bleef het een tijdje stil en opeens het bericht dat de huizen niet gesloopt werden maar er asielzoekers in kwamen te zitten. Je kunt je de ophef en boosheid wel voorstellen, van een huisje naar een klein flatje en je huis wordt nu bewoond door asielzoekers.

De straat waarin ik woon, alle appartementen op de 1e verdieping waren gereserveerd voor ouderen, dan hoefde ze niet de trap op te lopen (geen lift). Sinds enkele jaren zit het vol met asielzoekers, werkelijk overal. Ik kwam er niet voor in aanmerking toen ik hier kwam wonen, te jong.

Zonder ook maar één negatief woord over asielzoekers te zeggen kan dit niet houdbaar zijn. Al die mensen dienen ook ergens te wonen, ze worden maar "tijdelijk" opgevangen en voor mensen zoals mij is er geen huis meer te krijgen. Je zit verdomme gevangen aan de onderkant van de samenleving, waar ik teveel verdien, waar je tussen veelal tuig mag wonen en waar ze zo'n mensen alleen maar bij mensen zoals mij droppen en dan kom je ook nog niet eens in aanmerking voor een huis want die zijn gewoon niet te krijgen/betalen als alleenstaande. Het is uitzichtloos en het is wachten totdat de vlam in de pan slaat. Dan loop je 5 straten verder, waar het "betere" volk woont, hun voortuin is verdomme groter dan mijn appartement, maar niets van asielzoekers daar, geen huizen opgekocht en de paar huurhuizen in die straat worden natuurlijk niet geclaimd voor asielzoekers. Nee gooi ze maar op een hoop in de mindere buurten, gaat al 40 jaar goed pff.
Dit kan gewoon niet veel langer goed blijven gaan.
pi_205265199
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:16 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dit kan gewoon niet veel langer goed blijven gaan.
Gaat het nu goed dan?
  donderdag 7 juli 2022 @ 12:19:39 #33
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205265212
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:18 schreef Werkman het volgende:

[..]
Gaat het nu goed dan?
Nee, maar met wat plakband en elastiek hangt het nu nog net aan elkaar.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 7 juli 2022 @ 12:24:02 #34
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205265247
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Gisteren kwam mijn vader aan, hier in het dorp worden weer 50 asielzoekers opgevangen. Ze moeten uit hun gebouw, wat eigenlijk een klein zalencentrum is, te klein om 50 man te huisvesten. Maar het bedrijf van mijn vader (gemeente) moet eruit, en ze krijgen nu een andere locatie. Dat mijn vader naar een andere locatie moet boeit niet, maar 50 man in een kleine zaal, nog kleiner dan een sportzaal is onmenselijk.

Enkele maanden geleden hier een paar straten verder een brief in de bus bij de bewoners van 2 straten, huurhuizen, ze moesten eruit want zou gesloopt worden en komen natuurlijk nieuwe huizen voor terug. Van een huurhuis naar een flatje. Nu bleef het een tijdje stil en opeens het bericht dat de huizen niet gesloopt werden maar er asielzoekers in kwamen te zitten. Je kunt je de ophef en boosheid wel voorstellen, van een huisje naar een klein flatje en je huis wordt nu bewoond door asielzoekers.

De straat waarin ik woon, alle appartementen op de 1e verdieping waren gereserveerd voor ouderen, dan hoefde ze niet de trap op te lopen (geen lift). Sinds enkele jaren zit het vol met asielzoekers, werkelijk overal. Ik kwam er niet voor in aanmerking toen ik hier kwam wonen, te jong.

Zonder ook maar één negatief woord over asielzoekers te zeggen kan dit niet houdbaar zijn. Al die mensen dienen ook ergens te wonen, ze worden maar "tijdelijk" opgevangen en voor mensen zoals mij is er geen huis meer te krijgen. Je zit verdomme gevangen aan de onderkant van de samenleving, waar ik teveel verdien, waar je tussen veelal tuig mag wonen en waar ze zo'n mensen alleen maar bij mensen zoals mij droppen en dan kom je ook nog niet eens in aanmerking voor een huis want die zijn gewoon niet te krijgen/betalen als alleenstaande. Het is uitzichtloos en het is wachten totdat de vlam in de pan slaat. Dan loop je 5 straten verder, waar het "betere" volk woont, hun voortuin is verdomme groter dan mijn appartement, maar niets van asielzoekers daar, geen huizen opgekocht en de paar huurhuizen in die straat worden natuurlijk niet geclaimd voor asielzoekers. Nee gooi ze maar op een hoop in de mindere buurten, gaat al 40 jaar goed pff.
Wat ik hier erg aan vind is dat asielzoekers/vluchtelingen, geef het een naam, met de nek aangekeken worden terwijl het de overheid is die verzaakt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_205265273
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wat ik hier erg aan vind is dat asielzoekers/vluchtelingen, geef het een naam, met de nek aangekeken worden terwijl het de overheid is die verzaakt.
Dit is voor een groot deel wel de treurige waarheid inderdaad.
pi_205265412
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wat ik hier erg aan vind is dat asielzoekers/vluchtelingen, geef het een naam, met de nek aangekeken worden terwijl het de overheid is die verzaakt.
Klopt gedeeltelijk natuurlijk. Je krijgt frustraties door het overheidsbeleid en daar worden asielzoekers scheef voor aangekeken. Maar aan de andere kant houden velen het ook zelf in stand. 5/6 jaar geleden hebben ze een hele rits Syriërs hier geplaatst, en ik probeer sociaal te doen maar in contact komen met die mensen is bijna onmogelijk. Spreken na 5/6 jaar nog geen woord Nederlands, werken allemaal niet, trekken alleen maar naar elkaar. En als je het over werken hebt krijg je steevast hetzelfde antwoord "waarom werken, alles gratis". Dat bevorderd natuurlijk ook niet de integratie en kweekt ook geen vertrouwen in de samenleving.

Nu heb je van de ouderen eigenlijk totaal geen last, die begroet ik elke dag nog met een "goedendag", maar die mensen hebben ook geen wensen. Ze hebben een dak boven hun hoofd, IP tv voor hun tv kanalen (schotels sterven uit), een budget voor inboedel, kleding, en zelfs rijbewijs. En hopelijk kan ik deze opmerking maken zonder teveel aanvallen, ze hebben hun geloof. Dus lekker meermaals naar de moskee, en die mensen zijn happy. Ze hoeven geen dikke auto, dure Nike schoenen, Philips smarttv, of PS5. Maar hun kinderen willen die zaken wel, die zien hun ouders nooit werken, hebben geen rolmodellen buiten hun ouders die alleen maar lanterfanten en alleen maar omgaan met hun "soortgenoten" terwijl die jeugd wel op de Nederlandse scholen zit, bij de Nederlandse jongeren die al die luxe wel hebben. Dus wat gaan ze doen, vervelend op straat, stelen in de winkels hier, mensen lastigvallen, overvallen, drugs gebruiken (is hier een komen en gaan bij die drugsdealer naast me). Een bijbaantje hier in het winkelcentrum zit er niet in, op zaterdag zie je ook alleen maar hetzelfde volk buitenhangen terwijl de Nederlandse jeugd met een zeer enkele uitzondering wel een bijbaantje heeft. Wat ik daarbij zie is met geen pen te beschrijven soms, recent nog hadden ze wat bankjes hier in het park geclaimd, kwamen andere jongeren aan en die mochten er niet zitten want die waren wit, geen grap helaas. Heb er van een afstandje naar zitten te kijken hoe ze een kleiner groepje wegstuurden met nog wat enkele mannen die in het parkje stonden met de hond, we keken elkaar eens aan en zijn maar doorgelopen. Wat moet je immers doen? Voordat je het weet ben je een racist.

Je creëert daardoor ook een zij tegen wij cultuur, door jaloezie, door geen rolmodellen, door ze maar te pamperen. Maar denk maar niet dat je hier in al die jaren ook maar één sociale werker hebt gezien of gemeentewerker die komt kijken hoe het gaat, of ze hulp nodig hebben, hoe het gaat met het leren van Nederlands of op zijn minst een beetje fatsoenlijk Engels, of ze al zoekende zijn naar een baan. Nee ze zijn gedropt en de deugpunten lijken wel gescoord want nu zijn ze het probleem van mij en de buurt waar ze in wonen. Als de Syrische buurman vragen heeft of iets vertaald moet hebben sta ik voor hem klaar, want de politiek en al die organisaties kijken er gewoon niet meer naar om. En eerlijk gezegd zie ik dit al zo lang dat ik leef en in de mindere buurten van Nederland woon.

Het complete beleid faalt, als ze hier zijn en ze gaan niet meer weg steek er dan verdomme wat tijd in zodat ze integreren en mee kunnen doen met de samenleving. Hoe moeten die mensen ooit mee kunnen doen in deze samenleving als ze nog geen woord Nederlands kennen/leren en niet de noodzaak zien om te werken. Daardoor trekken ze ook alleen maar naar elkaar, en het worden er steeds meer en meer. Zonder hoofddoekjes af te vallen, 10 jaar geleden zag je er 0, nu zie je niets anders, loop je in de avond over straat met de hond hoor je nog geen woord Nederlands meer. De parkjes worden gebruikt als dumpplek voor hun afval (al 5x op heterdaad betrapt laatste half jaar) en het boeit ze niets. De grasperkjes zien eruit hier als de voortuin van de Flodders, ratten en muizenplaag nu want overtollig eten of afval gooien ze gewoon uit het raam op de grasperkjes voor. Hoe creëer je een tweedeling in de maatschappij.
  donderdag 7 juli 2022 @ 12:43:36 #37
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205265439
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wat ik hier erg aan vind is dat asielzoekers/vluchtelingen, geef het een naam, met de nek aangekeken worden terwijl het de overheid is die verzaakt.
Er zijn ook groepen asielzoekers die zelf ook al wel weten kansloos te zijn, maar toch hier het systeem komen verstoppen. Die mogen best met de nek aangekeken worden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_205265578
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wat ik hier erg aan vind is dat asielzoekers/vluchtelingen, geef het een naam, met de nek aangekeken worden terwijl het de overheid is die verzaakt.
Vluchtelingen vluchten willens en wetens door genoeg veilige landen op doorreis naar een land met een grote woningnood en verstopte voorzieningen, dan mag je best met de nek worden aangekeken.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 7 juli 2022 @ 12:56:01 #39
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205265584
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:43 schreef nixxx het volgende:

[..]
Er zijn ook groepen asielzoekers die zelf ook al wel weten kansloos te zijn, maar toch hier het systeem komen verstoppen. Die mogen best met de nek aangekeken worden.
Ze komen niet zozeer het systeem verstoppen, ze doen een asielaanvraag en hopen dat er toch iets uit komt.
pi_205265633
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Vluchtelingen vluchten willens en wetens door genoeg veilige landen op doorreis naar een land met een grote woningnood en verstopte voorzieningen, dan mag je best met de nek worden aangekeken.
Ja en nee. Wij (de politiek) houden dit in stand, en als gevolg daarvan trek je gewoon nietsnutten aan die alleen maar komen profiteren. Die nietsnutten kun je het niet al teveel kwalijk nemen, die hadden hier in eerste instantie niet moeten zijn. Maar als wij nietsnutten waren en wisten dat we 10 landen moesten doorkruisen om in een land te komen waar je geen zak hoeft uit te voeren zouden wij dat ook doen. Het is vooral de politiek die dit in stand houd, en doordat dit in stand wordt gehouden heeft het een aanzuigende werking. Dat volk had nog niet eens 10 landen moeten kunnen doorlopen om hier de profiteur uit te hangen. Profiteurs heb je overal, alleen worden wij er nu mee overspoeld.
pi_205265979
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Vluchtelingen vluchten willens en wetens door genoeg veilige landen op doorreis naar een land met een grote woningnood en verstopte voorzieningen, dan mag je best met de nek worden aangekeken.
Die boeren van hier kijken ook de ondervoede vluchtelingen met de nek aan. Dat is een kwalijke zaak.
pi_205266174
Dan hebben ze vanaf 1 augustus dus nog jaren de tijd om alles in orde te brengen gezien de overheid tot het maximale in beroep gaat
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 7 juli 2022 @ 14:06:20 #43
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_205266430
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Vluchtelingen vluchten willens en wetens door genoeg veilige landen op doorreis naar een land met een grote woningnood en verstopte voorzieningen, dan mag je best met de nek worden aangekeken.
Klopt. De deuren van de BV Nederland staan al tientallen jaren wijd open. Slechts een klein aantal van de 'vluchtelingen' komt naar Europa vanwege direct gevaar voor zijn/haar leven, voor de meesten van hen is het afgewogen goede investering die zich ruimschoots zal uitbetalen. Het land van melk en honing waar een batterij ambtenaren en useful idiots die klaar staan om het de 'vluchteling' zo aangenaam mogelijk te maken. We zouden zelf waarschijnlijk precies hetzelfde doen. Vervolgens blijkt dat er totaal geen woonruimte voor deze mensen is, zij voor het overgrote deel de rest van hun leven aan het uitkerings- en subsidieinfuus hangen, een veel groter beroep dan gemiddeld doen op de gezondheidszorg etc. Iedereen met een beetje realisme in de bovenkamer snapt dat dit gigantisch fout zal gaan; steeds minder schouders zullen de lasten moeten dragen, de zorg wordt onbetaalbaar, woningnood zal alleen maar erger worden voor de Nederlanders (en reeds aanwezige medebewoners 'met een migratie-achtergrond').

Onze politiek en bestuur weten dit. Toch laten ze dit alles gewoon gebeuren.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_205266534
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 11:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Jongens ajb de "grapjes" over tandartsen, jij bent welkom blablabla zijn echt niet grappig.
Mijn ene plusje dien je hierbij te lezen als een stuk of 200... je bent beslist niet de enige die er al maaaaanden schijtziek van wordt. :Y
  donderdag 7 juli 2022 @ 14:28:57 #45
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_205266657
Stichting Vluchtelingenwerk = overheid

bron

quote:
Fondsen
Ook in 2021 ontvangen we bijdragen van verschillende fondsen. In totaal ontvangen we ¤ 1.209.000.
We ontvangen steun van Stichting Kinderpostzegels, Adessium, Porticus, ZonMw, het Oranjefonds,
VSBfonds, Rabo Foundation, Fred Foundation, de Bernard van Leer Foundation en het UWV.
De projecten die we met deze financiële steun uitvoeren zijn onder andere gericht op vluchtelingen
toeleiden naar werk, kinderen bijstaan in de azc’s, ondersteuning van vluchtelingouders, terugkeer,
ontmoeting en dialoog. Zo vergroten wij onze maatschappelijke impact. Sommige van deze fondsen
vragen een eigen bijdrage van VluchtelingenWerk bij de realisatie van projecten. Dit wordt mogelijk
gemaakt vanuit de bijdragen van onze donateurs. Zo maken onze donateurs en andere gevers
deze projecten mede mogelijk. Diverse fondsen stellen zich in 2021 flexibel op wanneer door de
coronamaatregelen werkzaamheden moeten worden aangepast.

Nationale Postcode Loterij
Ook in 2021 is VluchtelingenWerk een van de goede doelen die
steun ontvangen van de Nationale Postcode Loterij. Wij ontvangen
het geweldige bedrag van tien miljoen euro voor ons werk. Twee
miljoen euro van dat bedrag is bestemd voor extra projecten op het
gebied van arbeidsparticipatie, jongeren en het verbeteren van
de situatie aan de grenzen van Europa. Hiermee kunnen wij nóg
meer het verschil maken voor vluchtelingen. In 2021 verdeelt de
Postcode Loterij een totaalbedrag van 331 miljoen euro onder 150
goede doelen die werken aan een betere wereld.

Overheid
In 2021 ontvangen we ¤ 10.170.000 subsidie van
het ministerie van Justitie en Veiligheid
voor
ons werk in de azc’s en voor de tolkendiensten.
Van de Raad voor Rechtsbijstand ontvangen we
¤ 1.062.000
om vluchtelingen voorlichting te
geven tijdens de asielprocedure. Daarnaast
ontvangen we van het ministerie van Sociale
Zaken en Werkgelegenheid
¤ 1.077.000
subsidie om vrijwilligers en
medewerkers te trainen en te begeleiden
die vluchtelingen ondersteunen bij hun
integratieproces
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_205266688
Geen verrassing dat Vluchtelingenwerk de doorstroom graag ziet verbeteren. Zonder asielzoekers/Vluchtelingen is hun verdienmodel voorbij.

Zo te zien hebben ze zelf en elke stad wel een locatie. Waarom helpen ze niet en stellen ze wat ruimte beschikbaar van hun eigen gebouwen. Aah wacht ze sluiten om 17:00. Helpen van mensen alleen tijdens kantooruren.
  donderdag 7 juli 2022 @ 14:39:49 #47
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205266770
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 11:40 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Is dit legit?
Jep.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 7 juli 2022 @ 14:45:59 #48
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205266847
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Ja en nee. Wij (de politiek) houden dit in stand, en als gevolg daarvan trek je gewoon nietsnutten aan die alleen maar komen profiteren. Die nietsnutten kun je het niet al teveel kwalijk nemen, die hadden hier in eerste instantie niet moeten zijn. Maar als wij nietsnutten waren en wisten dat we 10 landen moesten doorkruisen om in een land te komen waar je geen zak hoeft uit te voeren zouden wij dat ook doen. Het is vooral de politiek die dit in stand houd, en doordat dit in stand wordt gehouden heeft het een aanzuigende werking. Dat volk had nog niet eens 10 landen moeten kunnen doorlopen om hier de profiteur uit te hangen. Profiteurs heb je overal, alleen worden wij er nu mee overspoeld.
Dit dus. Als jou een spreekwoordelijk gezegd all you can eat restaurant wordt aangeboden, dan zeg je gewoon ja. Heel begrijpelijk.

De bal ligt bij de overheid en nergens anders.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 7 juli 2022 @ 14:47:09 #49
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_205266859
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 11:33 schreef Enchanter het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Verrassend.
pi_205266901
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Het is uitzichtloos en het is wachten totdat de vlam in de pan slaat. Dan loop je 5 straten verder, waar het "betere" volk woont, hun voortuin is verdomme groter dan mijn appartement, maar niets van asielzoekers daar, geen huizen opgekocht en de paar huurhuizen in die straat worden natuurlijk niet geclaimd voor asielzoekers. Nee gooi ze maar op een hoop in de mindere buurten, gaat al 40 jaar goed pff.
Dit is hoe het werkt. De onderlaag van de samenleving heeft het er meest last van. Die moeten gaan samenleven.

De mensen die het beter hebben zullen er nooit direct mee geconfronteerd worden in hun leefomgeving. De overheid doet dit al jaren. Zelfs met de turkse gastarbeiders die allemaal samen in een wijk werden gegooid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')