abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 juli 2022 @ 09:27:54 #1
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205263704
Na 4 jaar lever ik mijn lease auto in.

De vorige keer kreeg ik een lijst vol schadeposten want het zat en zit nu vol met krasjes.

Is het goedkoper om een vakman in te huren en een nieuw laagje overheen te doen?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_205263723
kun je niet fatsoenlijk rijden ofzo dat je auto weer vol met butsen en krassen zit en overgespoten moet worden?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2022 09:31:27 ]
pi_205263869
quote:
11s.gif Op donderdag 7 juli 2022 09:27 schreef corehype het volgende:
Na 4 jaar lever ik mijn lease auto in.

De vorige keer kreeg ik een lijst vol schadeposten want het zat en zit nu vol met krasjes.

Is het goedkoper om een vakman in te huren en een nieuw laagje overheen te doen?
Nee, ik heb nog nooit een lease maatschappij gezien die het toelaat dat je zelf schades aan een auto laat repareren. Dit moet altijd via de leasmaatschappij gaan.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_205263877
Dus je hebt een lijst met kosten van de vorige keer, wij weten niet hoe je barrel er nu uit ziet, en nu moeten wij bepalen wat goedkoper is?

Ehhh?

(en zoals hierboven vermeld, alle onderhoud gaat via leasemaatschappij normaal gesproken)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205263893
quote:
11s.gif Op donderdag 7 juli 2022 09:27 schreef corehype het volgende:
Na 4 jaar lever ik mijn lease auto in.

De vorige keer kreeg ik een lijst vol schadeposten want het zat en zit nu vol met krasjes.

Is het goedkoper om een vakman in te huren en een nieuw laagje overheen te doen?
Je kan de auto wel professioneel laten poetsen, die kunnen oppervlakkige krasjes wel wegpoetsen.

Maar als er nog ergens een paaltje staat afgedrukt in je deur dan wordt dat lastig.
  donderdag 7 juli 2022 @ 15:25:38 #6
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205267204
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 09:30 schreef Dries4Ever het volgende:
kun je niet fatsoenlijk rijden ofzo dat je auto weer vol met butsen en krassen zit en overgespoten moet worden?
Ik woon in Amsterdam, niet in een depressief gehucht waar er niets en niemand is.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_205267278
Ik dacht dat leasen zo veel beter was...alleen tanken toch ?
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 7 juli 2022 @ 16:00:32 #8
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205267532
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 15:33 schreef Geerd het volgende:
Ik dacht dat leasen zo veel beter was...alleen tanken toch ?
Leasen is goedkoop tenzij je inlevert
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_205269954
Normale gebruikssporen horen bij het inleveren geen enkel bezwaar op te leveren, dus het gaat vast niet om 'gewoon wat krasjes'.
pi_205270808
Mijn auto zat vol lange krassen, paar stukken lak eruit door vogelpoep, grote scheur in bekleding en veel gebruikerssporen.

Achteraf viel het reuze mee bij Leaseplan. Moest alleen betalen voor een overduidelijke deuk die ik eerder had aangegeven.

Ze nemen ook mee dat je al langer in de auto hebt gereden. Hoe langer je rijdt hoe meer gebruikerssporen ze verwachten.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_205284644
Is toch een reglement welke krassen mogen en welke niet? Meestal alles groter dan een 2¤ munt en tot het metaal is een probleem.

Denk dat poetsen en beetje spotrepair ook al snel 500¤ is.
.
pi_205300757
Je hebt toch een eigen risico? Lease auto hier ook net ingeleverd, zat nog een scheur in de bumper daar wist ik vanaf dus ¤300 eigen risico. Kleine gebruikerssporen tellen niet.
Facts don't care about your feelings
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')