abonnement Unibet Coolblue
pi_205261971
Monument is vernield, dader is nog onbekend

twitter


Er zijn explosieven gebruikt

twitter


Zo zag het er uit voor de explosie zeg maar



Een kort filmpje met de nodige context

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205261994
Afleiding
achja, het is weer eens iets anders dan een schietpartijtje op een school of winkelcentrum
pi_205262014
Ondanks dat er geen daders benoemd zijn durf ik wel met zekerheid te zeggen dat het iemand is uit diezelfde complothoek

Of het nu een echte is of een glowie, we zullen het nooit weten :B
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205262043
Volgens mij was @ludovico nog van plan om naar de VS te gaan

Geeft hier meteen zijn visitekaartje af _O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205262051
Wapens en wappies, gevaarlijke combi.
U MAD?
  FOK!fotograaf woensdag 6 juli 2022 @ 22:28:29 #6
842 Zorro
Z
pi_205262053
quote:
maintain humanity under 500,000,000
Dit is gemaakt door een wijs man.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_205262069
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:23 schreef koosbasterd het volgende:
Afleiding
achja, het is weer eens iets anders dan een schietpartijtje op een school of winkelcentrum
Keur dit soort aanslagen niet goed
Wel is het goed om te zien dat de schade alleen materieel is
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205262255
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Keur dit soort aanslagen niet goed
Wel is het goed om te zien dat de schade alleen materieel is
Van mij mag het in elkaar storten, wat moet je met die zooi anyway
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 juli 2022 @ 22:49:15 #9
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205262301
Ik schrok bij de TT omdat ik er nooit van gehoord had en even dacht dat het echt grote historische waarde had, maar zo te zien valt dat wel mee en was het meer een politiek statement of iets dergelijks? :+

Nou ja, beetje overdreven om er explosieven tegenaan te gooien, dat wel.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_205262451
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:49 schreef heywoodu het volgende:
Ik schrok bij de TT omdat ik er nooit van gehoord had en even dacht dat het echt grote historische waarde had, maar zo te zien valt dat wel mee en was het meer een politiek statement of iets dergelijks? :+

Nou ja, beetje overdreven om er explosieven tegenaan te gooien, dat wel.
TT was meer clickbait then anything :@

Politieke statement? Die gaan we onthouden ! O-)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205262481
Alleen de Engelstalige tablet schijnt, vernielt te zijn, de rest staat er nog
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205262824
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2022 23:09 schreef Ali_boo het volgende:
Alleen de Engelstalige tablet schijnt, vernielt te zijn, de rest staat er nog
Fake news^^

Georgia Guidestones met de grond gelijkt gemaakt _O-

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 7 juli 2022 @ 00:20:33 #13
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205262851
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2022 00:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Fake news^^

Georgia Guidestones met de grond gelijkt gemaakt _O-

[ twitter ]
Tssk blaas dan de rest ook op.

Wel zonde BTW.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 7 juli 2022 @ 07:37:09 #14
269689 crew  Viv
pi_205263199
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 00:20 schreef theguyver het volgende:

[..]
Tssk blaas dan de rest ook op.

Wel zonde BTW.
Was kennelijk uit veiligheidsoverwegingen. De NOS bericht er inmiddels ook over:

https://nos.nl/artikel/24(...)ield-met-explosieven
:)
  donderdag 7 juli 2022 @ 07:49:09 #15
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205263240
Net Spy v Spy, maar dan anders.
pi_205263321
Zo blijkt maar weer dat religieuze domestic terrorists een gevaar vormen voor binnenlandse veilig aldaar.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 7 juli 2022 @ 08:23:27 #17
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
  donderdag 7 juli 2022 @ 08:44:46 #18
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205263507
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:44 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Van mij mag het in elkaar storten, wat moet je met die zooi anyway
Ben ik het mee eens, opgeruimd staat netjes. Benieuwd of ze via de camerabeelden nog kunnen achterhalen wie die explosieven heeft geplaatst, de ontploffing was om 4 uur 's ochtends, 3 minuten en 33 seconden hmzz. Oké, voor de rest interesseert het me niet zoveel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 7 juli 2022 @ 10:13:42 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205264035
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 08:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ben ik het mee eens, opgeruimd staat netjes. Benieuwd of ze via de camerabeelden nog kunnen achterhalen wie die explosieven heeft geplaatst, de ontploffing was om 4 uur 's ochtends, 3 minuten en 33 seconden hmzz. Oké, voor de rest interesseert het me niet zoveel.
Het is gewoon zonde van mooi kunstwerk met een interessant discussie topic.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 7 juli 2022 @ 11:02:08 #20
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_205264489
Werd tijd dat dat ding met de grond gelijk gemaakt werd. Hulde aan de held(en).
There is only one religion
pi_205264497
Opgeblazen door complotgekkies.

"dader is nog onbekend" :')
  donderdag 7 juli 2022 @ 11:47:42 #22
491114 Beepboop
Computorrrr
pi_205264870
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 11:02 schreef Dance99Vv het volgende:
Werd tijd dat dat ding met de grond gelijk gemaakt werd. Hulde aan de held(en).
Had je er last van dan? Vind er niks schokkends op staan eigenijk.
pi_205264932
Is het beeld van het monteren van het explosief ook gedeeld of alleen de explosie?

[ Bericht 21% gewijzigd door Akathisia op 07-07-2022 12:07:02 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 11:59:28 #24
236264 crew  capricia
pi_205264978
quote:
Maintain humanity under 500,000,000
In perpetual balance with nature
Guide reproduction wisely —
Improving fitness and diversity
Unite humanity with a living
New language
Rule passion — faith — tradition
And all things
With tempered reason
Protect people and nations
With fair laws and just courts
Let all nations rule internally
Resolving external disputes
In a world court
Avoid petty laws and useless
officials
Balance personal rights with
Social duties.
Prize truth — beauty — love —
Seeking harmony with the
Infinite
Be not a cancer on the earth —
Leave room for nature —
Leave room for nature
Mooie tekst.
Jammer dat mensen dit dan weer moeten vernietigen.

[ Bericht 3% gewijzigd door capricia op 07-07-2022 12:06:37 ]
Definitely not CIA
pi_205265079
Op zich wel grappig dat er ook best wat punten haaks staan op globalisme en wat een 'NWO' zou nastreven. Punt 1 blijft natuurlijk wel wat zorgwekkend/genocidaal :D.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 7 juli 2022 @ 12:24:18 #26
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205265248
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 11:02 schreef Dance99Vv het volgende:
Werd tijd dat dat ding met de grond gelijk gemaakt werd. Hulde aan de held(en).
Zal mij benieuwen of dit een "complotgekkie" gedaan heeft, wie weet komt het uit eigen kring. Afgrijselijk ding inderdaad, op de bovenste steen was ook een grote bloedvlek te zien.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205265282
quote:
17s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:27 schreef Ali_boo het volgende:
Volgens mij was @:ludovico nog van plan om naar de VS te gaan

Geeft hier meteen zijn visitekaartje af _O_
500 miljoen, daar zit USA zelf al bijna aan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205265292
filmpje was wel interessant, maar dan begint ze over dat agenda 21 toch wel een stiekum instrument is voor global control...

[ Bericht 7% gewijzigd door Ali_boo op 07-07-2022 12:29:36 ]
pi_205265911
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 11:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Mooie tekst.
Jammer dat mensen dit dan weer moeten vernietigen.
Mooie tekst? Heb je de eerste regel gelezen? Hoe gaan we dat uitvoeren? Vast met een heel mooi beleid :D
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 13:23:42 #30
236264 crew  capricia
pi_205265931
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 13:22 schreef rival het volgende:

[..]
Mooie tekst? Heb je de eerste regel gelezen? Hoe gaan we dat uitvoeren? Vast met een heel mooi beleid :D
Je hoeft toch niet alles uit te voeren wat geschreven staat? :D

Mooi streven verders wel. Utopisch vooral.
Definitely not CIA
pi_205266094
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
500 miljoen, daar zit USA zelf al bijna aan.
Dit is wereldwijd he , die 500 mil

Maw we hebben nog een lange weg te gaan :Y
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205266139
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Zal mij benieuwen of dit een "complotgekkie" gedaan heeft, wie weet komt het uit eigen kring. Afgrijselijk ding inderdaad, op de bovenste steen was ook een grote bloedvlek te zien.
Vind het maar een raar verhaal hoor. Zo hebben ze beelden van de explosie zelf maar doen geen moeite om de beelden van de dader op te vragen

Normaal gesproken zou je een onderzoek verwachten maar ook dat is niet nodig, weet je wat sloop die hele ding maar meteen _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205266182
Antisemitische motieven :')

Noahide laws :r

twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 07-07-2022 13:57:51 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 7 juli 2022 @ 13:54:31 #34
491114 Beepboop
Computorrrr
pi_205266288
Hoe is dit precies geïnspireerd door de noahide laws? De enige overeenkomst in tekst die ik zie is de roep over fair law/just courts. (nou heb ik ook alleen de regels van noahide naast die van deze steen gehouden, geen tijd om hele boekwerken door te spitten :p)

Als ik een gok moet doen over de dader zal dit denk ik uit een streng christelijke hoek komen, gezien de geschiedenis van eerdere vandalisme en claims dat het satanic is. Anti semitisch zou ik het niet noemen in ieder geval.
  donderdag 7 juli 2022 @ 14:13:44 #35
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205266512
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 13:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Vind het maar een raar verhaal hoor. Zo hebben ze beelden van de explosie zelf maar doen geen moeite om de beelden van de dader op te vragen

Normaal gesproken zou je een onderzoek verwachten maar ook dat is niet nodig, weet je wat sloop die hele ding maar meteen _O-
Is het ook, merkwaardig allemaal, er is wel meer gerommeld en gefaket de afgelopen jaren nog wel grotere events waar ook vaak iets mis was met de camerabeelden dus dit is peanuts. Ik ben evengoed blij dat het akelige ding er niet meer is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205266838
quote:
6s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:28 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dit is gemaakt door een wijs man.
Als ik die punten lees lijkt het eerder gemaakt door een autistische FOK!er dan een wijs man. Vooral het einde:

"wees geen kanker op aarde, laat ruimte voor natuur, - laat ruimte voor natuur"

kanker en dan die herhaling :')

De eerste 4 punten duiden overigens gewoon op tirannie.
pi_205267226
Nou, dan graaf die tijdcapsule die eronder ligt ook maar op dan.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_205267554
Deus vult
pi_205267591
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 13:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Vind het maar een raar verhaal hoor. Zo hebben ze beelden van de explosie zelf maar doen geen moeite om de beelden van de dader op te vragen

Normaal gesproken zou je een onderzoek verwachten maar ook dat is niet nodig, weet je wat sloop die hele ding maar meteen _O-
Tijd om de TT aan te passen dan. Veel te voorbarig voor een scepticus als jijzelf.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205267760
De tekst was getekend door R.C. Christian
pi_205268663
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 08:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ben ik het mee eens, opgeruimd staat netjes. Benieuwd of ze via de camerabeelden nog kunnen achterhalen wie die explosieven heeft geplaatst, de ontploffing was om 4 uur 's ochtends, 3 minuten en 33 seconden hmzz. Oké, voor de rest interesseert het me niet zoveel.
aha, dan weten we genoeg.
Gecontroleerd door dat tuig aan de top, en laten uitvoeren door waarschijnlijk simpele droppies in ruil voor wat geld.

edit: hier nog wat info wat ik ergens voorbij zag komen

As usual, this appears to be an inside job. There's numerology all over the place.

Of course they tore the thing down right afterwards to stop any possible investigation. I think a normal reaction would have been a restauration.

Also, strangely there's no footage from before the explosion when the bomb was put there.


[ Bericht 20% gewijzigd door koosbasterd op 08-07-2022 01:56:19 ]
pi_205274882
Ik geloof er helemaal niks van dat dit door 'complotgekkies' is gedaan.

Dit is normaal gesproken een criminele zaak.

Meteen nadat een van de stenen is opgeblazen (want de overige 3 stonden nog overeind), is er een bulldozer gekomen die alles heeft omgegooid en verwijderd.

Net als wat na 9-11 is gebeurd toen het staal naar China werd verscheept en dergelijke voordat het uitgebreid was onderzocht.

Waarom is de locatie niet nader onderzocht op sporen van de daders? Wat voor explosieven zijn er gebruikt? Elke andere nuttige informatie voor het vinden van de daders?

Meteen met een bulldozer over een plaats delict rijden en alles verwijderen terwijl het hier over in wezen een terroristische aanslag gaat (want gericht tegen een symbool van de natie) is extreem verdacht.
pi_205274920
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 13:42 schreef Ali_boo het volgende:
Antisemitische motieven :')

Noahide laws :r

[ twitter ]
Dit heeft inderdaad niets met de wetten van Noach te maken. Eerder met Babylon, 'a new living language'. Eén wereld, één regering, één taal. Dat is Babylon. God verwarde de talen om Babylon te dwarsbomen. Deze mensen willen Babylon herstellen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 8 juli 2022 @ 11:50:43 #44
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205274937
Hoezo weten 'we' aan de hand van het tijdstip van de ontploffing 'genoeg'? Is dat weer van die 1+3 + de geboortedatum van de hond van de leider - 2 + 9 = J O O D goochelarij met nummers of iets wat je over dingen als 9/11 op van die sites als Niburu altijd voorbij zag komen?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_205275093
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 11:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Waarom is de locatie niet nader onderzocht op sporen van de daders? Wat voor explosieven zijn er gebruikt? Elke andere nuttige informatie voor het vinden van de daders?

Dit. Complotgekkies zijn toch het grote nieuwe gevaar? Waar is de klopjacht opdat we voorkomen dat hij straks iemand vermoord?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 8 juli 2022 @ 12:33:36 #46
269689 crew  Viv
pi_205275293
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 11:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Meteen nadat een van de stenen is opgeblazen (want de overige 3 stonden nog overeind), is er een bulldozer gekomen die alles heeft omgegooid en verwijderd.
quote:
Waarom is de locatie niet nader onderzocht op sporen van de daders? Wat voor explosieven zijn er gebruikt? Elke andere nuttige informatie voor het vinden van de daders?

Meteen met een bulldozer over een plaats delict rijden en alles verwijderen
Dat vind ik ook vreemd. Het zou uit veiligheidsoverwegingen gedaan zijn, maar dat had toch niet per direct gehoeven? :? Ze hadden het ook kunnen afzetten, eventueel kijken of het nog gerepareerd kon worden, etc.
pi_205275592
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 12:33 schreef Viv het volgende:

[..]
[..]
Dat vind ik ook vreemd. Het zou uit veiligheidsoverwegingen gedaan zijn, maar dat had toch niet per direct gehoeven? :? Ze hadden het ook kunnen afzetten, eventueel kijken of het nog gerepareerd kon worden, etc.
Duidelijk.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 14:00:11 #48
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_205276183
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 13:22 schreef rival het volgende:

[..]
Mooie tekst? Heb je de eerste regel gelezen? Hoe gaan we dat uitvoeren? Vast met een heel mooi beleid :D
De guidestones zijn voor ná een globale ramp waarbij de wereldbevolking zo ongeveer uitgeroeid is (kernoorlog bv) om ervoor te zorgen dat we niet weer in dezelfde shit eindigen als waar we nu in zitten. Een waarschuwing en handboek voor hoe het wel moet als je opnieuw moet beginnen als wereldbevolking zeg maar.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_205276430
Wat een dommigheid tekst. Is een beetje van het niveau
ALL THESE WORLDS

ARE YOURS EXCEPT

EUROPA

ATTEMPT NO

LANDING THERE

USE THEM TOGETHER

USE THEM IN PEACE
-nee-
pi_205276878
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 11:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van dat dit door 'complotgekkies' is gedaan.

Dit is normaal gesproken een criminele zaak.

Meteen nadat een van de stenen is opgeblazen (want de overige 3 stonden nog overeind), is er een bulldozer gekomen die alles heeft omgegooid en verwijderd.

Net als wat na 9-11 is gebeurd toen het staal naar China werd verscheept en dergelijke voordat het uitgebreid was onderzocht.

Waarom is de locatie niet nader onderzocht op sporen van de daders? Wat voor explosieven zijn er gebruikt? Elke andere nuttige informatie voor het vinden van de daders?

Meteen met een bulldozer over een plaats delict rijden en alles verwijderen terwijl het hier over in wezen een terroristische aanslag gaat (want gericht tegen een symbool van de natie) is extreem verdacht.
Het is ook niet het werk van complotgekkies
Klimaatverandering is de echte reden waarom de tablets er niet meer staan

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205276913
Ze hebben inmiddels wat beelden vrijgelaten, ik krijg serieus 9/11 vibes bij het zien van het nieuwe 'bewijs'

Kijk en oordeel zelf

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205277081
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 14:00 schreef Metro2005 het volgende:

[..]
De guidestones zijn voor ná een globale ramp waarbij de wereldbevolking zo ongeveer uitgeroeid is (kernoorlog bv) om ervoor te zorgen dat we niet weer in dezelfde shit eindigen als waar we nu in zitten. Een waarschuwing en handboek voor hoe het wel moet als je opnieuw moet beginnen als wereldbevolking zeg maar.

Waar staat dat, dat het gaat over na een globale ramp?
  vrijdag 8 juli 2022 @ 16:04:38 #53
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205277542
Hiervoor wisten een hoop mensen niet eens dat deze stenen bestonden.... Uit de oude doos, nr 77 and 7 miles.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205278246
Guidestones Explosion Examination

https://rumble.com/v1bckeh-guidestones-explosion-examination.html

Let op de tijd rechtsboven. Explosie is precies op 4.333
Vanaf 1 min. camera zoomt in op iets, zie pijl. Geen idee verder.
pi_205278364
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 16:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Hiervoor wisten een hoop mensen niet eens dat deze stenen bestonden.... Uit de oude doos, nr 77 and 7 miles.

Nog nooit gezien. Interessant.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 8 juli 2022 @ 20:20:33 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205281106
Had het hier in Nederland neer gezet en niemand maalt er, om maar zet het ergens in de VS en iedereen loses there shit.
En nu word het opgeblazen en het is wereld nieuws..
En dat voor een stukje text op een mooi (mening) kunst werk.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205281966
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:27 schreef pokkerdepok het volgende:
filmpje was wel interessant, maar dan begint ze over dat agenda 21 toch wel een stiekum instrument is voor global control...

wappie
  woensdag 13 juli 2022 @ 09:53:53 #58
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_205324452
quote:
Rule passion — faith — tradition
And all things
With tempered reason
Rare tekst eigenlijk.

Faith (in het Nederlands fiducie) is het hebben en houden van geloof in dingen waar geen bewijs voor is of.. ondanks dat je zelfs al op de hoogte bent van bewijs van het tegendeel.

Dat lijkt mij nou juist een sociale ziekte waar je bij toekomstige beschavingen hoopt dat mensen het eindelijk vaarwel hebben gezegd. Faith is geen goede basis voor een kennistheorie en is zelfs schadelijk.

"Tempered reason". Gevaarlijke zin om zo op te schrijven voor een beschaving die het Engels al ver voorbij is en misschien niet snapt dat "tempered" iets te maken heeft met het harder maken van glas. Getemperd betekent namelijk ook "verminderd"o f"gemodereerd". Dus is de boodschap nu dat je sterke "reason" moet hebben of dat je juist moet waken dat "reason" niet te serieus wordt genomen?

Ik denk eigenlijk dat van alle beschavingen op deze planeet ik niet de (ietwat kindse) Amerikanen vertrouw om de wijze woorden aan de komende generaties mee te geven.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_205324460
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 14:58 schreef Ali_boo het volgende:
Ze hebben inmiddels wat beelden vrijgelaten, ik krijg serieus 9/11 vibes bij het zien van het nieuwe 'bewijs'

Kijk en oordeel zelf

[ twitter ]
It was a plane :Y
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')