abonnement Unibet Coolblue
pi_205266394
quote:
Gaan deze vermeende uithuisplaatsingen gebeuren voor of na de tribunalen die Gideon heeft voorspeld?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 7 juli 2022 @ 14:26:09 #27
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205266627
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het kabinet heeft een oude wet van na WO2 uit de kast getrokken die de regering bevoegdheid geeft lokaal bevolking uit huis te verplaatsen.

Deze wet was bedoeld om in een noodsituatie, bijvoorbeeld tijdens oorlog, een stuk land onder water te kunnen zetten en daarbij de bevolking gedwongen te evacueren.

Nu wordt er echter gesproken over de grote stromen immigranten als noodtoestand waarin deze wet van toepassing zou zijn.

In dit artikel wordt dit verder uitgelegd: https://www.advocatenblad(...)te%20gaan%20voordoen'.

Zelf zeg ik al meer dan tien jaar op dit forum dat het recht op privébezit zal worden ondermijnd als onderdeel van de nieuwe wereldorde. In de naam van mensenrechten (in dit geval het recht op huisvesting), worden fundamentele individuele rechten ondermijnd in naam van het collectieve goed.

Vanavond wordt over deze wet gestemd.

Dit is opnieuw een stapje richting de collectivistische nieuwe wereldorde waarin overheid, grote bedrijven en kerk elk aspect van het leven controleren en het individu zichzelf en zijn vrijheden en rechten moet opofferen voor wat de autoriteiten hebben besloten dat belangrijk is voor het gemeengoed.

We zagen tijdens corona al hoe de focus op het individu van de rechtsstaat plaats diende te maken voor een collectivistische focus.

Collectivisme is simpelweg tirannie. Individuele rechten zijn belangrijk om elk individu tegen mishandeling door anderen, de menigte, autoriteiten en andere partijen te beschermen.

Zodra we onze individuele bezittingen moeten opgeven, inclusief de zeggenschap over ons lichaam, is de volgende stap dat we niet meer zelfstandig mogen denken.

Uiteindelijk is dat hetgeen waar naartoe wordt gewerkt: volledige onderwerping aan de visie en filosofie van de staat + kerk, zoals dat in het verleden ook het geval was. En als je niet bent onderworpen, word je buitengesloten of een kopje kleiner gemaakt.

Beetje bij beetje zien we dat de maatschappij deze richting opgaat.

Deze kwestie wordt in detail uiteengezet in deze video uit 2005, die profetisch kan worden genoemd (vanaf de timestamp):


Dit systeem zal in rap tempo worden opgetuigd en korte tijd veel schade aanrichten, maar uiteindelijk zal het vallen wanneer God zelf zal ingrijpen. Het is onderdeel van een spirituele strijd tussen goed en kwaad, tussen de schepper God en een schepping die zelf voor God wil spelen door elk aspect over het menselijk leven te beheersen. Wij zijn allemaal betrokken bij deze strijd en kiezen onze kant.

De enige manier om hieraan te ontsnappen, is door vergeving voor zonden in de naam van Jezus Christus, waardoor we worden verzoend met God en het eeuwige leven in een nieuwe wereld krijgen, waar gerechtigheid heerst en waar het kwaad niet meer aanwezig zal zijn.

Openbaringen 22:12En zie, Ik kom spoedig en Mijn loon is bij Mij om aan ieder te vergelden zoals zijn werk zal zijn.
13 Ik ben de Alfa, en de Omega, het Begin en het Einde, de Eerste en de Laatste.
14Zalig zijn zij die Zijn geboden doen, zodat zij recht mogen hebben op de Boom des levens, en opdat zij door de poorten de stad mogen binnengaan.
15 Maar buiten bevinden zich de honden, de tovenaars, de ontuchtplegers, de moordenaars, de afgodendienaars en ieder die de leugen liefheeft en doet.
16 Ik, Jezus, heb Mijn engel gezonden om bij u in de gemeenten van deze dingen te getuigen. Ik ben de Wortel en het Nageslacht van David, de blinkende Morgenster.
17En de Geest en de bruid zeggen: Kom! En laat hij die het hoort, zeggen: Kom! En laat hij die dorst heeft, komen; en laat hij die wil, het water des levens nemen, voor niets.

Dus wacht niet langer, geloof het evangelie en bekeer je. Met God hebben we niets te vrezen, geen Klaus Schwab, geen Mark Rutte, geen WHO of welke andere organisatie of persoon dan ook, en zelfs niet de dood, want God is almachtig en heeft belooft dat hij degenen die hem trouw zijn zal komen halen. De tijd dringt.
Hoe is het met die stemming gegaan gister? Ik kan het niet zo snel vinden in de 2de kamer stukken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205267345
Even een algemene opmerking over de kritiek die is geleverd op het feit dat ik er religie bij betrek:

1. Ik geloof (op basis van wat ik als voldoende bewijs beschouw) dat religie inderdaad een enorme rol speelt in het politieke spel en dan specifiek deze wetgeving, aangezien het principe van 'privé-eigendom is voor het gemeengoed bedoeld en staat uiteindelijk onder het beheer van de staat voor de uitvoering van de idealen voortgezet door de Rooms Katholieke Kerk' tot uitdrukking komt via dit soort wetten. De wet was er in eerste instantie nooit voor bedoeld, maar het lijkt erop dat hij hiervoor zal worden ingezet (en verkeerd uitgelegd). Meer detail hierover in posts van de afgelopen jaren. Om zicht te krijgen op het gehele plaatje, is het dus noodzakelijk om dit element er ook bij te betrekken, anders staren we ons blind op details.

2. Ik geloof er niet in om alleen een probleem aan te kaarten en benoemen en daarmee mensen eventueel angst aan te jagen zonder ook verzachting te bieden. Daarom meld ik er ook bij wat in mijn overtuiging de ultieme oplossing is voor het soort wereld waar we beetje bij beetje in terechtkomen, en dat is het geloof. Ik zou het als roof beschouwen om de oplossing en uitweg er niet bij te vermelden. Als mensen hier (nog) geen boodschap aan hebben, is dat niet erg, dan kunnen ze dat negeren en op de rest van het topic reageren.

Uiteindelijk is het enige wat ik hier al zo'n 15 jaar probeer te doen zaadjes planten over wat de toekomst in petto heeft, in de hoop dat het kwartje uiteindelijk zal vallen zoals dat bij mij zelf ook het geval is geweest toen ik met dezelfde informatie in aanraking kwam.
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 15:46:50 #29
236264 crew  capricia
pi_205267385
Ah, dus het politieke spel en het probleem is religie. Maar je oplossing is meer religie.

Lees ik het zo goed?
Definitely not CIA
pi_205267391
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 15:46 schreef capricia het volgende:
Ah, dus het politieke spel en het probleem is religie. Maar je oplossing is meer religie.

Lees ik het zo goed?
Nee, dat lees je niet goed.
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 15:48:03 #31
236264 crew  capricia
pi_205267400
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 15:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Nee, dat lees je niet goed.
En welke rol speelt Gideon daar dan weer in? If any..
Definitely not CIA
pi_205267424
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 15:48 schreef capricia het volgende:

[..]
En welke rol speelt Gideon daar dan weer in? If any..
Ali_Boo noemde Gideon, niet ik.

Overigens wel grappig dat Gideon de naam van de vijfde rechter van Israël en een strijder is die Gods volk van de heidenen bevrijdde. Gideon van de FVD komt blijkbaar uit een Christelijk gezin, daarom ook deze naam neem ik aan.
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 15:52:55 #33
236264 crew  capricia
pi_205267447
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 15:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ali_Boo noemde Gideon, niet ik.

Overigens wel grappig dat Gideon de naam van de vijfde rechter van Israël en een strijder is die Gods volk van de heidenen bevrijdde. Gideon van de FVD komt blijkbaar uit een Christelijk gezin, daarom ook deze naam neem ik aan.
Ja. Toevallig inderdaad.
Definitely not CIA
  donderdag 7 juli 2022 @ 16:00:11 #34
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205267530
quote:
Met dit soort thumbnails neem ik dit soort nieuws natuurlijk nooit serieus
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  donderdag 7 juli 2022 @ 16:42:26 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205268139
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 13:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Maar nooit machtig genoeg om mensen te helpen die het nodig hebben. Dat is toch wel gek.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 13:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
En alwetend. Heeft er blijkbaar behoefte aan om mensen te maken om ze vervolgens eeuwig te martelen. Dat is best wel fucked up.
Plus door de warrige instructies die hij de mens mee gaf maken we elkaar kapot en heb je dus verschillende religies.

Waarvoor zijn lolletje?
Het is gewoon een egoïstische zelfingenomen arrogante debiele klootzak, die we zouden moeten vereren en aanbidden..

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 07-07-2022 18:17:52 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205276806
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205277496
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 14:49 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Boer weg en asielzoekers er in. Gaat dus niet om natuur/stikstof dus, is een gevalletje landjepik zonder geweld
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  vrijdag 8 juli 2022 @ 19:06:54 #38
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205280326
Het aspect stikstof/natuur zal zeker een grote rol spelen, dat is immers de reden waarmee men boeren van het land kan krijgen. En als zulke stukken grond eenmaal vrij zijn biedt dat weer mogelijkheden voor meer woningbouw en dus ook huisvesting voor migranten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205280834
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
het recht op privébezit zal worden ondermijnd als onderdeel van de nieuwe wereldorde.
Vandaar non KYC bitcoin stacken!
pi_205283975
twitter
  zaterdag 9 juli 2022 @ 09:33:10 #41
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205284018
Het blijft opvallend om te zien, die vreemde obsessie om alles zoveel mogelijk 'gelijk' te maken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205284063
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 09:33 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijft opvallend om te zien, die vreemde obsessie om alles zoveel mogelijk 'gelijk' te maken.
Gewoon een excuus om alles af te pakken.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 09:53:27 #43
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205284118
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 09:42 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Gewoon een excuus om alles af te pakken.
Dat weet ik niet eigenlijk, ik denk dat het meer ideologisch fantasme is. Want wie zou alles willen afpakken en waarom?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205284146
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 09:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat weet ik niet eigenlijk, ik denk dat het meer ideologisch fantasme is. Want wie zou alles willen afpakken en waarom?
Zou ook ideologisch kunnen zijn, soort communisme. De overheid wilt alles afpakken, een arme bevolking is makkelijker te controleren. Plus westerse overheden zijn zo goed als failliet dus belasting verhogen is noodzaak.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 12:17:34 #45
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205284988
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 14:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Hoe is het met die stemming gegaan gister? Ik kan het niet zo snel vinden in de 2de kamer stukken.
Al iets bekend of het er door is ja/nee of misschien aanpassen en weer opnieuw indienen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205763121
Gaat het kabinet de omstreden Wet verplaatsing bevolking misbruiken om de asielcrisis ‘op te lossen’?

De komende maanden moeten gemeenten 20.000 huizen beschikbaar stellen voor asielzoekers. De komende jaren wordt er maar liefst 730 miljoen euro uitgetrokken om de asielcrisis te bestrijden. Het gaat daarbij om noodopvang, flexwoningen, inburgering en de aanpak van overlastgevers. Er komt voorlopig geen asielstop.

Het is onduidelijk waar de 20.000 huizen vandaan zullen komen. In het hele land is er een groot woningtekort. Voormalig Europarlementariër Lucas Hartong zegt hierover: “Dit rampkabinet is knettergek!”

Journalist Annelies Strikkers is ervan overtuigd dat de hiervoor afgestofte Wet verplaatsing bevolking en nieuwe dwingende asielwetgeving misbruikt gaan worden. “Hoewel de invoering van de Wet verplaatsing bevolking tot doel heeft te zorgen voor opvang van Oekraïense vluchtelingen, wordt de asielcrisis wel gebruikt als argument om deze wetgeving en mogelijk andere vergaande artikelen in te zetten,” schrijft ze in een Twitterdraad.


twitter


Woningen invorderen
Bij artikelen die nog niet zijn geactiveerd, kunnen Nederlanders gedwongen worden zich te verplaatsen en kan de burgemeester woningen invorderen.

Strikkers wijst erop dat staatssecretaris Van der Burg en ministers Hugo de Jonge en Bruins Slot bezig zijn met nieuwe wetgeving om als Rijk per dictaat asielopvang af te kunnen dwingen bij gemeenten.

Erg zorgelijk
In de eerste zes maanden van dit jaar kwamen 195.200 asielzoekers naar Nederland. De instroom is nu 70 procent hoger dan in 2021. Ondertussen wachten Nederlanders vaak acht tot 15 jaar voor ze kans maken op een sociale huurwoning en zit de woningmarkt totaal op slot.

“Alles bekijkend – denk ook aan de onteigening van de boeren – is te concluderen dat er een proces gaande is om de nationale cultuur en bevolkingssamenstelling te verstoren,” stelt Strikkers vast. “En dat lukt de overheid door crises te creëren die met beperkende wetgeving ‘opgelost’ worden. Erg zorgelijk.”


https://www.ninefornews.n(...)crisis-op-te-lossen/

(filmpje van vorig jaar)

Gaat het dan echt gebeuren?
#GoBankrupt4Ukraine
pi_205763275
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 13:50 schreef QAnonn het volgende:
Gaat het kabinet de omstreden Wet verplaatsing bevolking misbruiken om de asielcrisis ‘op te lossen’?

De komende maanden moeten gemeenten 20.000 huizen beschikbaar stellen voor asielzoekers. De komende jaren wordt er maar liefst 730 miljoen euro uitgetrokken om de asielcrisis te bestrijden. Het gaat daarbij om noodopvang, flexwoningen, inburgering en de aanpak van overlastgevers. Er komt voorlopig geen asielstop.

Het is onduidelijk waar de 20.000 huizen vandaan zullen komen. In het hele land is er een groot woningtekort. Voormalig Europarlementariër Lucas Hartong zegt hierover: “Dit rampkabinet is knettergek!”

Journalist Annelies Strikkers is ervan overtuigd dat de hiervoor afgestofte Wet verplaatsing bevolking en nieuwe dwingende asielwetgeving misbruikt gaan worden. “Hoewel de invoering van de Wet verplaatsing bevolking tot doel heeft te zorgen voor opvang van Oekraïense vluchtelingen, wordt de asielcrisis wel gebruikt als argument om deze wetgeving en mogelijk andere vergaande artikelen in te zetten,” schrijft ze in een Twitterdraad.


[ twitter ]

Woningen invorderen
Bij artikelen die nog niet zijn geactiveerd, kunnen Nederlanders gedwongen worden zich te verplaatsen en kan de burgemeester woningen invorderen.

Strikkers wijst erop dat staatssecretaris Van der Burg en ministers Hugo de Jonge en Bruins Slot bezig zijn met nieuwe wetgeving om als Rijk per dictaat asielopvang af te kunnen dwingen bij gemeenten.

Erg zorgelijk
In de eerste zes maanden van dit jaar kwamen 195.200 asielzoekers naar Nederland. De instroom is nu 70 procent hoger dan in 2021. Ondertussen wachten Nederlanders vaak acht tot 15 jaar voor ze kans maken op een sociale huurwoning en zit de woningmarkt totaal op slot.

“Alles bekijkend – denk ook aan de onteigening van de boeren – is te concluderen dat er een proces gaande is om de nationale cultuur en bevolkingssamenstelling te verstoren,” stelt Strikkers vast. “En dat lukt de overheid door crises te creëren die met beperkende wetgeving ‘opgelost’ worden. Erg zorgelijk.”


https://www.ninefornews.n(...)crisis-op-te-lossen/

(filmpje van vorig jaar)

Gaat het dan echt gebeuren?
In de eerste 6 maanden van dit jaar 195.000 asielzoekers? Dat lijkt me onjuist.
pi_205763309
twitter

twitter
#GoBankrupt4Ukraine
pi_205763322
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 14:01 schreef mootie het volgende:

[..]
In de eerste 6 maanden van dit jaar 195.000 asielzoekers? Dat lijkt me onjuist.
Dat moet denk ik immigranten zijn.
#GoBankrupt4Ukraine
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 15:18:03 #50
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205763773
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 14:04 schreef QAnonn het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Benieuwd wanneer het zover is dat men gesommeerd wordt om een asielzoeker onderdak te geven hoever al die volgers erin meegaan en nog steeds vinden dat ze in een democratie leven. Laat de dikkoppen zelf het goede voorbeeld geven zoals Timmermans en zijn riante villa (met 17 kamers) daar kun je er al heel wat kwijt zonder dat de privacy aangetast wordt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')