Hmmm...dat klinkt wel heftig. Laten we het filmpje er even bij pakken:quote:Een 23-jarige extremistische boer wordt verdacht van poging tot doodslag. De fundamentalist reed woensdagavond met zijn tractor in op een politieauto. Hoewel enkele tientallen mensen de arrestatie van de agressieve boer probeerden te voorkomen, zit de man vast.
Hmmm...dat klinkt wel heftig. Laten we het filmpje er even bij pakken:quote:Omstreeks 22:40 uur is er door trekkerbestuurders geprobeerd in te rijden agenten en dienstvoertuigen. Dit gebeurde bij de oprit Mercurius/A32 in #Heerenveen. Er ontstond een dreigende situatie. Hierbij zijn waarschuwingsschoten gelost en er werd gericht geschoten.
Eng ventjequote:Op woensdag 6 juli 2022 08:56 schreef xpompompomx het volgende:
Prachtig die verontwaardiging. Dus men is al dagen aan het fantaseren over en schreeuwen om opstand en oorlog. Maar als de pliesie dan ook echt gaat schieten is het huilen geblazen?![]()
Zo is hetquote:Op woensdag 6 juli 2022 08:56 schreef xpompompomx het volgende:
Prachtig die verontwaardiging. Dus men is al dagen aan het fantaseren over en schreeuwen om opstand en oorlog. Maar als de pliesie dan ook echt gaat schieten is het huilen geblazen?![]()
Internetheld gespot.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo is het
Cops = corrupt oppressive pig stinkers
Het bewijst zeg maar dat de trekker WEGREED van de politie en dat de politie toen gericht schoot...dus op zich bewijst het het tegendeel van het statement van de politie zelf dat er werd geschoten omdat er sprake was van een dreigende situatie omdat de trekker op hen in zou rijden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een willekeurige video bewijst lekker veel ja
De boeren richten hun ohzo terechte aggressie op de verkeerden, dan moet de politie ingrijpen, de boeren moeten geen supermarkten of tussenhandel lastigvallen en blokkeren. Ze moeten de beleidsmakers het werk onmogelijk maken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:26 schreef NaarMensje het volgende:
Meest terechte klacht van 2022. Zelf als machtswellustende schoften gedragen met hun geweldsmonopolie en dan op de koop toe ook nog eens janken en miepen terwijl ze hun zielige aangifte doenzwaar incompetent kutkorps hebben we hier in Nederland, het is jammer dat de boeren er niet harder tegenin zijn gegaan.
Woorden met hoofdletters gebruiken om je punt proberen te makenquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:29 schreef very het volgende:
[..]
Het bewijst zeg maar dat de trekker WEGREED van de politie en dat de politie toen gericht schoot...dus op zich bewijst het het tegendeel van het statement van de politie zelf dat er werd geschoten omdat er sprake was van een dreigende situatie omdat de trekker op hen in zou rijden.
En die andere bewijst dat er ook daar wederom geen sprake was van "inrijden" op politie en dat er derhalve van poging doodslag geen sprake is. Ook de officier van Justitie vond deze claim lastig vol te houden na het zien van de beelden en heeft die aanklacht ingetrokken.
Verder nog iets?
Ik ben het hier op zich wel mee eens, maar hoe dan? Ga er maar aan staan.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:30 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
De boeren richten hun ohzo terechte aggressie op de verkeerden, dan moet de politie ingrijpen, de boeren moeten geen supermarkten of tussenhandel lastigvallen en blokkeren. Ze moeten de beleidsmakers het werk onmogelijk maken.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:34 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Woorden met hoofdletters gebruiken om je punt proberen te maken
Gelukkig hebben we een geweldsinstructie en een onafhankelijk team wat onderzoek gaat doen en tot een conclusie zal komen op basis van alle feiten ipv een filmpje van 10 seconde.
Het is strategisch handiger om je woede op de juiste partij te richten, dan krijg je goodwill.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:35 schreef very het volgende:
[..]
Ik ben het hier op zich wel mee eens, maar hoe dan? Ga er maar aan staan.
Mijn begrip en steun is in ieder geval nog niet verdwenen omdat ik zelf geen verse appels kan kopen.
Wat er trouwens waar is van het verhaal dat ze ook medische transporten zouden blokkeren, dat moet ik nog zien. Als dat inderdaad klopt dan mag je die specifieke lui wat mij betreft achter een trekker hangen en een mooi landweggetje opzoeken.
je schreef het zelf alquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:38 schreef very het volgende:
En verder: "onafhankelijk", yeah right....tot een bepaald punt, daarna gaan hogere machten zich mengen.
er is onafhankelijk onderzoek gedaan en iets anders bevonden, de boer is vrijgelaten, wat is daar mis mee?quote:En die andere bewijst dat er ook daar wederom geen sprake was van "inrijden" op politie en dat er derhalve van poging doodslag geen sprake is. Ook de officier van Justitie vond deze claim lastig vol te houden na het zien van de beelden en heeft die aanklacht ingetrokken.
Daar is niets mis mee. Waar wel wat mis mee is, is dat de politie zelf dus in eerste instantie dat andere verhaal heeft opgehangen. Als er geen beelden waren, dan had die kerel nu een groot probleem gehad. Dus wat veranderd dit aan de inhoud van mijn klacht?quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:42 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
je schreef het zelf al
[..]
er is onafhankelijk onderzoek gedaan en iets anders bevonden, de boer is vrijgelaten, wat is daar mis mee?
Dus voortaan bij negeren stopteken van politie gelijk maar schieten?quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Video goed bekeken; mijn deskundig oordeel: terecht beschoten.
Als je trekkers inzet als middel om niet naar de politie te luisteren en de wet te overtreden ligt dit geheel in lijn der verwachting.
dat je de feiten niet kent en nu nog niet kan oordelen op basis van een video van een paar seconde, hier is een heel verhaal aan vooraf gegaan wat van groot belang kan zijn (of niet).quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:45 schreef very het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee. Waar wel wat mis mee is, is dat de politie zelf dus in eerste instantie dat andere verhaal heeft opgehangen. Als er geen beelden waren, dan had die kerel nu een groot probleem gehad. Dus wat veranderd dit aan de inhoud van mijn klacht?
Zijn we wel snel van het finnenprobleem af...als ik filmpjes van Jan Willem kijk etc ..zijn het 99% finnen die niet stoppen voor het negeren daarvan...quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:46 schreef very het volgende:
[..]
Dus voortaan bij negeren stopteken van politie gelijk maar schieten?
Geen waarschuwingsschot, maar gelijk gericht ook.
Tuurlijk![]()
Ja natuurlijk, gewoon luisteren piemol.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:46 schreef very het volgende:
[..]
Dus voortaan bij negeren stopteken van politie gelijk maar schieten?
Geen waarschuwingsschot, maar gelijk gericht ook.
Tuurlijk![]()
NeE PoLiTiE SlEcHt BoErEn ZiElIg!!!quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:49 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
dat je de feiten niet kent en nu nog niet kan oordelen op basis van een video van een paar seconde, hier is een heel verhaal aan vooraf gegaan wat van groot belang kan zijn (of niet).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |