abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205251996
Gelukkig heeft iedereen tegenwoordig een camera op zak, anders zou de politie waarschijnlijk nog weg komen met haar smerige spelletjes ook.

Voorbeeld #1:
quote:
Een 23-jarige extremistische boer wordt verdacht van poging tot doodslag. De fundamentalist reed woensdagavond met zijn tractor in op een politieauto. Hoewel enkele tientallen mensen de arrestatie van de agressieve boer probeerden te voorkomen, zit de man vast.
Hmmm...dat klinkt wel heftig. Laten we het filmpje er even bij pakken:

Voorbeeld #2:
quote:
Omstreeks 22:40 uur is er door trekkerbestuurders geprobeerd in te rijden agenten en dienstvoertuigen. Dit gebeurde bij de oprit Mercurius/A32 in #Heerenveen. Er ontstond een dreigende situatie. Hierbij zijn waarschuwingsschoten gelost en er werd gericht geschoten.
Hmmm...dat klinkt wel heftig. Laten we het filmpje er even bij pakken:

Lekker liegen en bedriegen.... ^O^ goed bezig, Politie Nederland :r

[ Bericht 4% gewijzigd door very op 06-07-2022 09:00:42 ]
People assume too much.
pi_205252020
Prachtig die verontwaardiging. Dus men is al dagen aan het fantaseren over en schreeuwen om opstand en oorlog. Maar als de pliesie dan ook echt gaat schieten is het huilen geblazen? :') _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205252031
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2022 08:56 schreef xpompompomx het volgende:
Prachtig die verontwaardiging. Dus men is al dagen aan het fantaseren over en schreeuwen om opstand en oorlog. Maar als de pliesie dan ook echt gaat schieten is het huilen geblazen? :') _O-
Eng ventje :N
People assume too much.
pi_205252036
Gooit er zo'n boer een hooivork naar de politie.
pi_205252101
hjb very
pi_205252176
Even nonchalant een auto tot stilstand manen (bewegend beeld)

En deze lijkt ook een beetje op z'n tandvlees te zitten (bewegend beeld)

"Rustig Henk, rustig"
People assume too much.
pi_205252180
Ik zat zo te denken, eigenlijk is deze situatie, puur wanbeleid en wanbestuur van onze politici, die deze situatie, zelf in de loop der jaren zo gecreerd hebben.
Er valt niet 1 schuldige aan te wijzen, want het gaat over vele jaren wanbeleid en mismanagement, door onze politici.

Dus al die woede al die aggressie, moet je wel richten op diegenen die ze genaaid hebben en niet op de buren.
Op diegenen die dit beleid uitvoeren, dus al dat gehuil van blijf van onze bestuurders af, is deze keer echt onzin.

En al die aggressie richtten op distributie centra en openbare orde is een hele andere discussie en slaat nergens op, je moet gewoon klagen bij diegenen die je aan het naaien zijn, zoals wel blijven aankloppen bij die bestuurders. Zij krijgen daar gewoon voor betaald.

En door burgers te ontregelen, raak jeje zelf boer, je zal toch echt in denhaag moeten zijn.
pi_205252217
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2022 08:56 schreef xpompompomx het volgende:
Zo is het

Cops = corrupt oppressive pig stinkers
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_205252227
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:23 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Zo is het

Cops = corrupt oppressive pig stinkers

Internetheld gespot.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205252234
Een willekeurige video bewijst lekker veel ja :')
Nieuw is niet altijd beter.
pi_205252245
Meest terechte klacht van 2022. Zelf als machtswellustende schoften gedragen met hun geweldsmonopolie en dan op de koop toe ook nog eens janken en miepen terwijl ze hun zielige aangifte doen :r zwaar incompetent kutkorps hebben we hier in Nederland, het is jammer dat de boeren er niet harder tegenin zijn gegaan.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_205252262
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een willekeurige video bewijst lekker veel ja :')
Het bewijst zeg maar dat de trekker WEGREED van de politie en dat de politie toen gericht schoot...dus op zich bewijst het het tegendeel van het statement van de politie zelf dat er werd geschoten omdat er sprake was van een dreigende situatie omdat de trekker op hen in zou rijden.

En die andere bewijst dat er ook daar wederom geen sprake was van "inrijden" op politie en dat er derhalve van poging doodslag geen sprake is. Ook de officier van Justitie vond deze claim lastig vol te houden na het zien van de beelden en heeft die aanklacht ingetrokken.

Verder nog iets?
People assume too much.
pi_205252274
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:26 schreef NaarMensje het volgende:
Meest terechte klacht van 2022. Zelf als machtswellustende schoften gedragen met hun geweldsmonopolie en dan op de koop toe ook nog eens janken en miepen terwijl ze hun zielige aangifte doen :r zwaar incompetent kutkorps hebben we hier in Nederland, het is jammer dat de boeren er niet harder tegenin zijn gegaan.
De boeren richten hun ohzo terechte aggressie op de verkeerden, dan moet de politie ingrijpen, de boeren moeten geen supermarkten of tussenhandel lastigvallen en blokkeren. Ze moeten de beleidsmakers het werk onmogelijk maken.
pi_205252295
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:29 schreef very het volgende:

[..]
Het bewijst zeg maar dat de trekker WEGREED van de politie en dat de politie toen gericht schoot...dus op zich bewijst het het tegendeel van het statement van de politie zelf dat er werd geschoten omdat er sprake was van een dreigende situatie omdat de trekker op hen in zou rijden.

En die andere bewijst dat er ook daar wederom geen sprake was van "inrijden" op politie en dat er derhalve van poging doodslag geen sprake is. Ook de officier van Justitie vond deze claim lastig vol te houden na het zien van de beelden en heeft die aanklacht ingetrokken.

Verder nog iets?
Woorden met hoofdletters gebruiken om je punt proberen te maken :')

Gelukkig hebben we een geweldsinstructie en een onafhankelijk team wat onderzoek gaat doen en tot een conclusie zal komen op basis van alle feiten ipv een filmpje van 10 seconde.
pi_205252297
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:30 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
De boeren richten hun ohzo terechte aggressie op de verkeerden, dan moet de politie ingrijpen, de boeren moeten geen supermarkten of tussenhandel lastigvallen en blokkeren. Ze moeten de beleidsmakers het werk onmogelijk maken.
Ik ben het hier op zich wel mee eens, maar hoe dan? Ga er maar aan staan.
Mijn begrip en steun is in ieder geval nog niet verdwenen omdat ik zelf geen verse appels kan kopen.

Wat er trouwens waar is van het verhaal dat ze ook medische transporten zouden blokkeren, dat moet ik nog zien. Als dat inderdaad klopt dan mag je die specifieke lui wat mij betreft achter een trekker hangen en een mooi landweggetje opzoeken.
People assume too much.
pi_205252321
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:34 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
Woorden met hoofdletters gebruiken om je punt proberen te maken :')

Gelukkig hebben we een geweldsinstructie en een onafhankelijk team wat onderzoek gaat doen en tot een conclusie zal komen op basis van alle feiten ipv een filmpje van 10 seconde.
:')
Wauw...1 woord met hoofdletters omdat dat woord nou net precies het tegenovergestelde is van het woord dat de politie zelf gebruikte om hun actie te verdedigen.

En verder: "onafhankelijk", yeah right....tot een bepaald punt, daarna gaan hogere machten zich mengen.
People assume too much.
pi_205252338
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:35 schreef very het volgende:

[..]
Ik ben het hier op zich wel mee eens, maar hoe dan? Ga er maar aan staan.
Mijn begrip en steun is in ieder geval nog niet verdwenen omdat ik zelf geen verse appels kan kopen.

Wat er trouwens waar is van het verhaal dat ze ook medische transporten zouden blokkeren, dat moet ik nog zien. Als dat inderdaad klopt dan mag je die specifieke lui wat mij betreft achter een trekker hangen en een mooi landweggetje opzoeken.
Het is strategisch handiger om je woede op de juiste partij te richten, dan krijg je goodwill.
In het wilde weg om je heen slaan, door van alles te blokkeren, maken ze van alles en iedereen kwaad, ook de politie moet boodschappen doen van een kutsalaris. Het is dom.

En ja met z'n alle denhaag saboteren is ook riskant, maar dan krijg je meer steun.
pi_205252355
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:38 schreef very het volgende:
En verder: "onafhankelijk", yeah right....tot een bepaald punt, daarna gaan hogere machten zich mengen.
je schreef het zelf al

quote:
er is onafhankelijk onderzoek gedaan en iets anders bevonden, de boer is vrijgelaten, wat is daar mis mee?
  woensdag 6 juli 2022 @ 09:43:34 #19
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_205252366
Video goed bekeken; mijn deskundig oordeel: terecht beschoten.

Als je trekkers inzet als middel om niet naar de politie te luisteren en de wet te overtreden ligt dit geheel in lijn der verwachting.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_205252378
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:42 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
je schreef het zelf al
[..]
er is onafhankelijk onderzoek gedaan en iets anders bevonden, de boer is vrijgelaten, wat is daar mis mee?
Daar is niets mis mee. Waar wel wat mis mee is, is dat de politie zelf dus in eerste instantie dat andere verhaal heeft opgehangen. Als er geen beelden waren, dan had die kerel nu een groot probleem gehad. Dus wat veranderd dit aan de inhoud van mijn klacht?
People assume too much.
pi_205252388
quote:
16s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Video goed bekeken; mijn deskundig oordeel: terecht beschoten.

Als je trekkers inzet als middel om niet naar de politie te luisteren en de wet te overtreden ligt dit geheel in lijn der verwachting.
Dus voortaan bij negeren stopteken van politie gelijk maar schieten?
Geen waarschuwingsschot, maar gelijk gericht ook.

Tuurlijk :') :N
People assume too much.
pi_205252411
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:45 schreef very het volgende:

[..]
Daar is niets mis mee. Waar wel wat mis mee is, is dat de politie zelf dus in eerste instantie dat andere verhaal heeft opgehangen. Als er geen beelden waren, dan had die kerel nu een groot probleem gehad. Dus wat veranderd dit aan de inhoud van mijn klacht?
dat je de feiten niet kent en nu nog niet kan oordelen op basis van een video van een paar seconde, hier is een heel verhaal aan vooraf gegaan wat van groot belang kan zijn (of niet).
pi_205252421
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:46 schreef very het volgende:

[..]

Zijn we wel snel van het finnenprobleem af...als ik filmpjes van Jan Willem kijk etc ..zijn het 99% finnen die niet stoppen voor het negeren daarvan... _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 6 juli 2022 @ 09:50:57 #24
459912 FlippingCoin
pi_205252425
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:46 schreef very het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, gewoon luisteren piemol.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  woensdag 6 juli 2022 @ 09:51:30 #25
459912 FlippingCoin
pi_205252430
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:49 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
dat je de feiten niet kent en nu nog niet kan oordelen op basis van een video van een paar seconde, hier is een heel verhaal aan vooraf gegaan wat van groot belang kan zijn (of niet).
NeE PoLiTiE SlEcHt BoErEn ZiElIg!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')