Ik snap de hint na ruim een week nog steeds niet...quote:
4 oktober geplaatst en de filenaamquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik snap de hint na ruim een week nog steeds niet...![]()
Dacht eerst ff dat het een cryptische omschrijving was als in "hond weg" maar ik kan dit in de verste verte niet rijmen met de naam van de gezochte straat zelf
ik snap die hint ook niet hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik snap de hint na ruim een week nog steeds niet...![]()
Dacht eerst ff dat het een cryptische omschrijving was als in "hond weg" maar ik kan dit in de verste verte niet rijmen met de naam van de gezochte straat zelf
quote:
Dat het plaatje zo heette had ik wel gezien maar had niet verwacht dat chufi's post daarop sloegquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:00 schreef DJMO het volgende:
[..]zo heb ik 'm genoemd omdat het idd dierendag was, maar de straatnaam heeft geen link met een dier
Het was helemaal geen hint. Ik moet elke keer andere file Namen verzinnen en ik was lichtelijk melig na een lange dag in het ov.quote:
Goed dat je de mensen er even op gewezen hebt, uiteindelijk verdient ook deze opdracht een nieuw thuis.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:05 schreef Rob het volgende:
Gelukkig geen burgerlijk buurtje, zo blijft er wat te zoeken.
Misschien dat Dominique weet waar het isquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 10:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed dat je de mensen er even op gewezen hebt, uiteindelijk verdient ook deze opdracht een nieuw thuis.
Pilotenstraatquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:59 schreef Rob het volgende:
Omdat iedereen zich denkelijk wezenloos gezocht heeft zonder resultaat...
hier maar een nieuwe makkelijkere opgave.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |