In die kinderwagen zetten, zoals SQ zegt.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dochter liggend over de stoeptegels meesleuren dan maar?
Dan zou ik toch kijken naar manieren om dat te voorkomen. Die zijn er voldoende want jouw kind is niet de enigequote:Op donderdag 2 februari 2023 08:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijn docter heeft dus ontdekt hoe het vastklik knop van de wagen werkt en dan gooit ze zichzelf eruit
Een kind van 2 jaar die nog niet kon los staan of lopen. Echt bizar dat je je daar druk om maaktquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:22 schreef Yankee het volgende:
Je zal je er maar druk om makenJe geeft aan zelf ook een billenschuiver te zijn geweest en inmiddels loop je ‘gewoon’ rond, dan weet je toch al genoeg?
Extra gordelclip of de gehele gordel vervangen om dat te voorkomen. Ik heb dat laatste gedaan maar had sowieso al ruzie met die gordel.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijn docter heeft dus ontdekt hoe het vastklik knop van de wagen werkt en dan gooit ze zichzelf eruit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |