Oh ik gok meestal ook maar wat hoorquote:
Moeten ze maar eens aanpassenquote:
Nooit gehadquote:
Pillen kopen?quote:
quote:
quote:
Want het is lekker op de trekkerquote:
Is dit zijn vriendinnetje?quote:
quote:
Wat ook niet altijd betekent dat het daadwerkelijk morgen bezorgd wordtquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:08 schreef Schakeltopia het volgende:
ik bestel verdomme expres een pakketje laat op de middag zodat het niet morgen bezorgd word. krijg ik net mail dat het morgen bezorgd word gofferdomme hahaha
lekker man, hoelang gaat dat geintje duren?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:08 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Morgen gaan als het goed is de tegels eruit
maar het is al ontvangen door postnl, dus de kans is wel grootquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ook niet altijd betekent dat het daadwerkelijk morgen bezorgd wordt
De badkamer hoop ik ongeveer twee weken. Al het andere duurt wel wat langer maar daar heb ik een stuk minder hinder van. Net als de voordeur vervangen....gebeurd ergens in augustus maarja, daar merk ik weinig van.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker man, hoelang gaat dat geintje duren?
Idem.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:09 schreef suzi1 het volgende:
ja ik besprak dat dus laatst hier. als die plee eruit gaat vraag ik me af hoe snel er een nieuwe staat. want ik heb er maar 1
Tijdelijk graties!quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:13 schreef engine het volgende:
Hoop alleen niet dat die bouwvakkers er ook op gaanding vol na twee dagen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
met de hele straat op een dixie van boels
Staat wel in het halletje...beetje raar als je collega dan voorbij looptquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:13 schreef suzi1 het volgende:
die hebben meestal hun eigen wc. maar dan willen ze nog weleens gebruik maken van de jouwe...
haha ik moest iets bestellen bij zooplus voor een ander, omdat ze nooit op internet zitquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:16 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik moest nog wat erbij doen voor gratisch verzenden, en had nog 2 potjes zag ik. dus toen maar die erbij genomen
Pff twitch chat is zo vermoeiend....zet dat meestal uitquote:
Ah was zij dit....ze kwam mij al bekent voor.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:26 schreef Schakeltopia het volgende:
door haar optreden bij dazzler, ken ik dazzler
Met al die streams weet ik ooit niet meer wie waar vandaan komt.quote:
Grotere tieten dan Dazzlerquote:
Misschien omdat ze alleen twitch heeft....dazzler is altijd online op drie kanalen tegelijk.quote:
quote:
Is dat bijnaam van e-villian?quote:
leuk man! veel plezierquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
Die twee vrienden die ik afgelopen weekend had uitgenodigd zeiden dat ze wel mee willen met mij naar een trance feest ook al hebben ze geen flauw benul wat het is
Buiten de deur wat eten daarna naar huis scooterenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:38 schreef Schakeltopia het volgende:
oke hemaa, ben je weer aan het toeren op de elektro scooter
Des te beter hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
Die twee vrienden die ik afgelopen weekend had uitgenodigd zeiden dat ze wel mee willen met mij naar een trance feest ook al hebben ze geen flauw benul wat het is
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Buiten de deur wat eten daarna naar huis scooteren
Is ook helemaal prima toch als je er gelukkig mee bentquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:41 schreef suzi1 het volgende:
druk het er maar goed in, besef me hier steeds meer hoeveel ik een thuisblijver ben
Niet delen?quote:
Zoals het hoortquote:
Ik doe m'n bestquote:
Bitch fight incomingquote:
500quote:
Heb je ook follow gedaan? Denk anders dat dat het verschil is.quote:
Extra toffe irritante dingen sturenquote:
Dan niet gok ikquote:
bohh eindbaasquote:
ja maar ik bedoel dat als je wel kijkt en die punten niet claimed je er ook punten bij krijgt...alleen minder dan als je ze constant claimed als dat mogelijk is.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:23 schreef suzi1 het volgende:
denk idd ook met kijken, want soms kan ik gwn claimen terwijl ik niks doe ja
ik begrijp nu!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel dat als je wel kijkt en die punten niet claimed je er ook punten bij krijgt...alleen minder dan als je ze constant claimed als dat mogelijk is.
Duideljk verhaal?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |