Ik ga dat doen hoor, maar ik heb 2 fulltime banen en een leven. Die buren hebben obviously alle tijd.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:49 schreef LordofLeaves het volgende:
Ts is een lamzak die weigert om z'n tuin op te knappen.
Hebben die mensen groene vingers? Zo ja, laat hen het dan doen.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:50 schreef DR898 het volgende:
[..]
Ik ga dat doen hoor, maar ik heb 2 fulltime banen en een leven. Die buren hebben obviously alle tijd.
Hmm, nu je het zegtquote:Op maandag 4 juli 2022 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hebben die mensen groene vingers? Zo ja, laat hen het dan doen.
Win win.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:54 schreef DR898 het volgende:
[..]
Hmm, nu je het zegtToch maar even vragen
Hoezo racistisch? Het zijn gewoon eenmaal blanke mensen die zo zijn hoor. Niks racistisch aan. Maar als jij het zo racistisch vindt, kijk even om je heen, het stikt van de racisme, alleen niet richting de blanke obviously. Beetje hypocriet allemaal.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:52 schreef Sebbeszweet het volgende:
Beetje racistisch topic, snap deels je punt maar ik ben blij dat ik niet naast jou hoef te wonen. Zit je ook met een krat bier voor de deur zeker.
Klacht en tevens enige terechte klacht: boomers
Klacht 2: racistisch topic
Opluchting: niet naast jou hoeven wonen
Ik heb een tesla voor de deur, dus welke moet ik aankruisen? Ah shit, nu ben ik ook elitair en moet ik over mezelf klagen.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:55 schreef Het_Bokje het volgende:
Afval en onkruid
Asielzoekers, tokkies of GGZ-leden
*kruis aan wat van toepassing is
Ik denk overigens met die vlag van jou dat veel mensen niet naast jou willen wonen. Trots op je land he, komt behoorlijk positief naar voren in het nieuws de laatste tijd.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:52 schreef Sebbeszweet het volgende:
Beetje racistisch topic, snap deels je punt maar ik ben blij dat ik niet naast jou hoef te wonen. Zit je ook met een krat bier voor de deur zeker.
Klacht en tevens enige terechte klacht: boomers
Klacht 2: racistisch topic
Opluchting: niet naast jou hoeven wonen
Ik ben niet lui johquote:Op maandag 4 juli 2022 20:12 schreef Het_Bokje het volgende:
"Babyboomers zijn direct verantwoordelijk voor de shitshow van afgelopen decennia"
Dit als drogreden gebruiken om je eigen shitshow niet op te hoeven ruimen.
3 buren die klagen, "huuuh, t zijn Boomers!, huuuuh!"Ja hoor..... luie hont!
Dank witte man, namens heel famlie. Jij goed hart. Wij vanavond geit voor jou slachtenquote:
Geitenbitterballenquote:Op maandag 4 juli 2022 20:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dank witte man, namens heel famlie. Jij goed hart. Wij vanavond geit voor jou slachten
Vervang blank voor zwart en je ziet het probleem. Huidskleur doet toch niet ter zake ? Er zijn toch ook negers die Boomer zijn.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:56 schreef DR898 het volgende:
[..]
Hoezo racistisch? Het zijn gewoon eenmaal blanke mensen die zo zijn hoor. Niks racistisch aan. Maar als jij het zo racistisch vindt, kijk even om je heen, het stikt van de racisme, alleen niet richting de blanke obviously. Beetje hypocriet allemaal.
Ik stoor me aan die vervelende boomers, en die zijn toevallig blank.
Ook nog even afgeven op Israël, wtf alles goed in jouw racistische brein?quote:Op maandag 4 juli 2022 20:01 schreef DR898 het volgende:
[..]
Ik denk overigens met die vlag van jou dat veel mensen niet naast jou willen wonen. Trots op je land he, komt behoorlijk positief naar voren in het nieuws de laatste tijd.
Wellicht probeer ik inderdaad een statement te maken. Grappig om te zien hoe snel er gehapt werd.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:56 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Vervang blank voor zwart en je ziet dat het probleem. Huidskleur doet toch niet ter zake ? Er zijn toch ook negers die Boomer zijn.
I'm just saying, Israel is niet bepaald lief laatste tijd.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:57 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ook nog even afgeven op Israël, wtf alles goed in jouw racistische brein?
Huurhuis en een Tesla, kunnen je boomer buren niet goed zien en is het onkruid eigenlijk een andere plant?quote:Op maandag 4 juli 2022 19:56 schreef DR898 het volgende:
[..]
Ik heb een tesla voor de deur, dus welke moet ik aankruisen? Ah shit, nu ben ik ook elitair en moet ik over mezelf klagen.. Besides, hoe kunnen tokkies naast rijke boomers leven?
Heb je je al aangemeld bij mr. Frank Visser om hem te laten bemiddelen bij dit 'conflict'?quote:Op maandag 4 juli 2022 19:46 schreef DR898 het volgende:
[ afbeelding ]
Stelletje oude bejaarden bemoei je met je eigen zaken. Ik heb niet eens ongedierte man, vuile leugenaars.
En wat kan mij dat onkruid boeien, Omdat serieus je 'woongenot' bedorven is? Door onkruid in MIJN fucking achtertuin????!! Who cares, jullie zijn zelf al ver over de datum![]()
Klacht: oude blanke babyboomers die zich bevoorrecht voelen met 'woongenot', asociaal zijn en alleen maar klagen omdat hun elitaire comfort beschadigd wordt door plantjes.
Klacht 2: oude blanke babyboomers die denken dat over de schutting kijken bij de buren en achter hun rug om bij de huurbaas klagen een dappere actie is.
Klacht 3: oude blanke babyboomers die liegen
Klacht 4: oude blanke babyboomers die te blind zijn om in te zien dat er geen afval ligt maar oud droog glas.
Klacht 5: oude blanke babyboomers die zelf ongedierte hebben, maar mij vervolgens de schuld geven.
![]()
![]()
![]()
Eindbaasklacht
![]()
![]()
:
Teveel zeikende elitaire (vooral blanke) ouderen in dit land. De niet zeikende ouderen zijn namelijk cool en janken niet, die zitten wrs in het buitenland te chillen in een zweterig hok ofzo, omdat ze chill zijn.
1+1 gratis klacht:
Babyboomers zijn direct verantwoordelijk voor de shitshow van afgelopen decennia .
Nee, zit geen woord Spaans bij. Gewoon racisme bahquote:Op maandag 4 juli 2022 21:08 schreef DR898 het volgende:
[..]
Wellicht probeer ik inderdaad een statement te maken. Grappig om te zien hoe snel er gehapt werd.
Zodra het eigen ras in context wordt gebracht roept iedereen racisme, zelfs als ik ontken. Is het andere ras doelwit dan is het humor en moet het kunnen, Een perfect voorbeeld hiervan zijn de 'humor' posts hierboven van Plompzakker en Hyaenidae, die door sommigen als beledigend of racistisch geïnterpreteerd zouden kunnen worden, ook al is die intentie er niet (zoals ik zelf demonstreer n.a.v. van de reacties op mijn OP). Het enige verschil is dat humor verzachtend oogt en de dans van verwijt lijkt te ontspringen. Dat maakt het echter niet minder beledigend.
You get my point hoop ik.
Maar dan verdien je zoveel geld dat je makkelijk een tuinman kan betalen.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:50 schreef DR898 het volgende:
[..]
Ik ga dat doen hoor, maar ik heb 2 fulltime banen en een leven. Die buren hebben obviously alle tijd.
Con permiso, pero porque no palabra espagnol? Y porque racismo?quote:Op maandag 4 juli 2022 22:04 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Nee, zit geen woord Spaans bij. Gewoon racisme bah
Je spreekt jezelf weer eens gruwelijk tegen, want hij heeft geen tuin zeg je.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:00 schreef KroketBroodje het volgende:
Ik neem aan dat de persoon die bericht stuurt jouw huurbaas is? Dus niet jouw tuin technisch gezien. Luie hond ga je tuin verzorgen
Mwoa, drogreden... Het is blijkbaar een boomerbehoefte en niet de zijne. Ik vond het vroeger ook netjes om naar de pijpen te dansen van de generatie(s) boven mij met al hun dwalingen maar de afgelopen jaren ben ik daar volledig van losgekomen door de consquenties van de realisering van hunner belangen goed in ogenschouw te nemen. Het door de boomer geliefde coronabeleid was de laatste druppel. Als ik een Eskimo was geweest had ik ze vorig jaar en masse op een ijsschotst gezet.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:12 schreef Het_Bokje het volgende:
"Babyboomers zijn direct verantwoordelijk voor de shitshow van afgelopen decennia"
Dit als drogreden gebruiken om je eigen shitshow niet op te hoeven ruimen.
Jij ook niet voor je burenquote:Op maandag 4 juli 2022 21:13 schreef DR898 het volgende:
[..]
I'm just saying, Israel is niet bepaald lief laatste tijd.
Ik wist dat dezee ging komenquote:Op maandag 4 juli 2022 22:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf weer eens gruwelijk tegen, want hij heeft geen tuin zeg je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |