We Zijn Er Bijna-genot. Na drie weken reizen door Frankrijk nog Nederlandse kaas van de Aldi eten.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:24 schreef H_T het volgende:
[..]
En dat je de kans hebt om het te laten maken door een echte ItaliaanOp vakantie in Azië zou ik het ook niet in mijn hoofd halen een pakje Conimex open te trekken
Ik heb altijd gekampeerd met mijn ouders (zonder met een WC papier onder de arm te lopen). Totdat ik een paar jaar geleden voor het eerst in een hotel ging slapen. Ik heb vervolgens nooit meer gekampeerdquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het ook leuk om drie weken lang met hun wc papier onder de arm te lopen als ze naar het toilet moeten. Nooit begrepen.
Ik ben totaal geen kampeerder
Zorg ervoor dat ze de spaghetti niet door tweeën breken. Anders kom je Italie nooit meer inquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:30 schreef molloot200 het volgende:
Zo nu wachten op het eten. Mijn vrienden koken vandaag, want dat willen ze per sé. Ik denk zelf, 4 avonden zijn we maar in Italië, dan moeten we het er ook van nemen want de restaurants hier zijn goed en niet eens heel duur.
Maar goed, zij willen koken dus ik laat ze hun gang gaan. Gaan ze pasta kokenIk vind dit echt een oprechte waste zo op vakantie. Waarom? Doe dat lekker als je weer thuis bent
Zeker gezien je pasta hier prima in een restaurant krijgt.
Maar goed, ik zal wel moeten
Als jij over dertig jaar eindelijk wanhopig genoeg bent om met mij op vakantie te gaan dan ga ik bij dezen dus niet voor je kokenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook echt een teleurstelling vinden![]()
hallo je bent in Italië
Laat de italianen het niet horen!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik doe dat eigenlijk altijd. Is dat heel erg?
Ik zou deze post verwijderen als ik jou wasquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja ik hoef toch geen hotdogs als je dan in Spanje bentquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jij over dertig jaar eindelijk wanhopig genoeg bent om met mij op vakantie te gaan dan ga ik bij dezen dus niet voor je koken![]()
En tegen die tijd kan ik dat vast heel goed!
Ik dacht aan rijstwafels met olijfolie en kaas maar oké.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik hoef toch geen hotdogs als je dan in Spanje bent
Vooruit dan. Ik luister naar je!!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou deze post verwijderen als ik jou was
Wel een goed idee weer eensquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht aan rijstwafels met olijfolie en kaas maar oké.
Een doorsnee camping in Frankrijk ofzo, waar je de hele dag jezelf buiten kan vermaken met sport en spel en je aanspraak hebt van andere gasten, kan best gezellig zijn. Lekker badmintonnen voor je tent om deze tijd is voor sommigen toch leuker dan op een kamer naar de TV koekeloeren. Dat is uiteraard wel iets anders dan met de caravan naar een mega-commerciële camping aan het Gardameer gaan. Dat zou mij ook niet trekken.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:48 schreef Momo het volgende:
Ik kan mij nog voorstellen dat echt in de diepe natuur kamperen gaaf is, maar niet op een camping ergens met allemaal anderen, doe dan gewoon een hotel
Ik heb ooit pannenkoeken staan bakken op Cherso, ik houd denk ik even mijn mondquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:30 schreef molloot200 het volgende:
Zo nu wachten op het eten. Mijn vrienden koken vandaag, want dat willen ze per sé. Ik denk zelf, 4 avonden zijn we maar in Italië, dan moeten we het er ook van nemen want de restaurants hier zijn goed en niet eens heel duur.
Maar goed, zij willen koken dus ik laat ze hun gang gaan. Gaan ze pasta kokenIk vind dit echt een oprechte waste zo op vakantie. Waarom? Doe dat lekker als je weer thuis bent
Zeker gezien je pasta hier prima in een restaurant krijgt.
Maar goed, ik zal wel moeten
Zonder boeren hebben we allemaal nooit meer broodquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:17 schreef Cyan9 het volgende:
De Jumbo had geen brood meer.
En ik dus ook niet![]()
![]()
Oh nu komen er natuurlijk weer allemaal herinneringen bovenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb ooit pannenkoeken staan bakken op Cherso, ik houd denk ik even mijn mond
Nou ja! Daar hoor je van de lokale cuisine te proeven, zoals de frikandel speciaal!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb ooit pannenkoeken staan bakken op Cherso, ik houd denk ik even mijn mond
Zelfs geen stokbrood? Waarvoor sturen ze dan die fietskoeriers naar Frankrijk?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:17 schreef Cyan9 het volgende:
De Jumbo had geen brood meer.
En ik dus ook niet![]()
![]()
Toen wij voor het eerst met wat vrienden op vakantie gingen, op de fiets van Dordrecht naar de regio Den Bosch was er strijd over de route. Dat kon over de Moerdijkbrug of met de veerpont naar Werkendam. Die tweede route was 15 km korter, maar die pont kostte destijds wel iets van maar liefst 1 gulden 60, en dat was veel geld hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh nu komen er natuurlijk weer allemaal herinneringen bovenIk wil niet zeggen dat we toen zuinig waren, maar we hadden dit dus al in Nederland gepland, ons verdeeld in groepjes van twee (we waren me z'n zessen) en dan ook de ingrediënten vast meegenomen (!!!!)
Tevens hadden we al het hele bedrag overgemaakt naar degene die de betaling deed, maar bleek dat we alleen een aanbetaling hoefden te doen. Eén iemand wilde toen hun geld terug in verband met de rente die ze dan zou missen
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen zat er nog rente op betaalrekeningen
Gewoon jongeren uit de banlieues hierheen halen voor matige baantjes als fietskoerier, die weten hoe je kan fietsen met een baguette onder je arm.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Zelfs geen stokbrood? Waarvoor sturen ze dan die fietskoeriers naar Frankrijk?
Ik hou echt van koken, maar op vakantie ga ik toch liever uit eten.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja mij ook hoor maar sommige mensen vinden het wel leuk en gezellig om in een buitenlandse keuken te koken.
Heeft nog lang geduurd.quote:
In België leeft dat anti-Hollandse sentiment nogal. Dat heb je in Nederland omgekeerd minder. Een soort grote broer-syndroom.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja morgen weer VOOR BELG WOUT EN ANTI NEDERLANDER MATHIEU.
2 jongens die samen zijn opgegroeid en trainen met de fiets sinds dat ze een jaar of 5 zijn, wonen allebei net over de grens in België, met een meer Vlaams dan Hollands accent, maar met een Nederlandse vader.
En dan ben je voor of tegen 1 van de 2 vanwege het officiële vlaggetje
It's just a flesh wound.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren, hij is als de The Black Knight uit Monty Python.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |