abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205235880
Beste Fok!kers,

Morgen ga ik naar Rammstein in het Goffertpark. Nu vraag ik me af wat de beste wijze is om te reizen, met de auto of met de trein. Wij komen vanuit Tilburg.

Ik lees hier en daar dat met de auto best wel een ramp kan zijn tijdens concerten in het Goffertpark. Daarom zat ik aan de trein te denken, station Nijmegen Goffert bevindt zich namelijk op een steenworp afstand.

Nu lijkt het mij alleen dat het daar dan ook stervensdruk zal zijn. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Raden jullie dit aan, of wellicht toch beter om met de auto te gaan?
  Moderator maandag 4 juli 2022 @ 16:12:27 #2
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_205236124
Vanaf Nijmegen Centraal rijden pendelbussen. Station Goffert is niet echt bedoeld hiervoor, denk dat die misschien zelfs niet eens aangedaan wordt vandaag en morgen.
pi_205236195
Alleen paupers gaan met de trein.
pi_205238797
Auto

Ondanks dat het wederom drama was dit jaar met Chilli Peppers. Net als alle voorgaande jaren met diverse concerten. Locatie top, logistiek drama.

Treinen stoppen idd niet op Station Goffert maar met bussen richting Centraal.

Beste is om vooraf parkeerkaarten ver weg kopen.
We hadden Vip gekozen dus dichtbij, maar stonden toch weer heel lang vast.

We kwamen deze keer vanuit andere kant, wijchen, Nijmegen in en je kan nog beste in woonwijk bij restaurent zusje parkeren. Als je vanaf andere kant kom, industrie terrein bij de Hanos. Flinke wandeling maar dat gaat echt sneller.
Lesje echt geleerd nu in Nijmegen.

Have fun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')