Iemand met rolstoel redde het voorgaande jaren met een normale drukte wel, maar niet nu met 2 uur buiten in een rij. Dus die toename kan daar ook in zitten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:45 schreef Aether het volgende:
Steeds meer gesjoemel met handicaps op Schiphol: 'Geen goed woord voor over'
https://nos.nl/l/2435508
Nu de wachtrijen al maanden langer zijn dan normaal, ziet Schiphol steeds vaker passagiers die doen alsof ze een handicap hebben en speciale assistentie aanvragen om de wachtrijen te omzeilen. Het gaat om een toename van 35 procent in vergelijking met 2019.
Wat ook helpt op Schiphol als je kinderen hebt heel hard gaan huilen. Ik heb het een vrouw zien doen en die kreeg het toch voorelkaar om voorrang te krijgen bij de check-in. Anderen in de rij met kinderen sprake er schande van maar ja die vrouw was al een beetje tikkie hysterisch volgens mij.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand met rolstoel redde het voorgaande jaren met een normale drukte wel, maar niet nu met 2 uur buiten in een rij. Dus die toename kan daar ook in zitten.
Verder gewoon walgelijk als mensen dit soort dingen doen.
Ja maar dan is het terecht.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:28 schreef capricia het volgende:
Ik had dat met mijn krukken. Kan best een half uurtje staan met die dingen. Maar 2 of 3 uur, nee. Dat gaat gewoon nog niet.
Of BN-er zijn, zie het verhaal van Jandinoquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:26 schreef quirina het volgende:
[..]
Wat ook helpt op Schiphol als je kinderen hebt heel hard gaan huilen. Ik heb het een vrouw zien doen en die kreeg het toch voorelkaar om voorrang te krijgen bij de check-in. Anderen in de rij met kinderen sprake er schande van maar ja die vrouw was al een beetje tikkie hysterisch volgens mij.
Ik weet niet of het gaat helpen bij security, maar probeer het als je denkt dat het helpt.
Je staat wel voor joker maar goed de tranen zijn zo weggeveegd toch?
Eens hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:31 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja maar dan is het terecht.
Je hebt nou mensen die ergens krukken bestellen en vervolgens op TikTok een dansje posten als ze de security door zijn.
Schijnt zo te zijn ja, heeft denk ik te maken met welk bedrijf Schiphol heeft ingehuurd per sector. Dit soort shit krijg je als er met vijf onderaannemers wordt gewerkt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
Nu zie ik een filmpje voorbij komen op Insta over de rij buiten voor Europese vluchten.
Is de rij voor vluchten buiten Europa dan korter? (Kan het me haast niet voorstellen.)
Dat je dan privileges hebt, prima.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Of BN-er zijn, zie het verhaal van Jandino
Hoe laat was je vlucht?quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:47 schreef quirina het volgende:
Wij stonden in ieder geval niet buiten gisteren. Misschien de vluchten die later op de dag gingen.
Acht uur smorgens maar uiteindelijk werd dat kwart voor negen.quote:
Met zijn engelenquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je dan privileges hebt, prima.
Dat je het loopt te etaleren, sneu.
FNV: Schiphol heeft bagagechaos niet meer in de handquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
Uw kinderwagen staat ergens in deze berg
Het loopt helemaal vastBergen met koffers en kinderwagens.
Als de berg een hoogte krijgt van 10 meter krijgt de top van Schiphol waarschijnlijk weer een mooie bonus![]()
Ik las een tweet ergens een paar dagen geleden over hoe er water en stroopwafels worden uitgedeeld maar degene die tweette zuinig met zijn water wou doen omdat hij bang was dat hij anders moest plassen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:33 schreef Nia het volgende:
Ik vlieg komende zondagmiddag rond half 2 en hou rekening met topdrukte. Misschien een gekke vraag maar zijn er behalve die tenten buiten ook toiletwagens geplaatst? Het is niet niks om 2 tot 4 uren lang je plas op te moeten houden.
Nou ja eigenlijk 3000 per maand dus met alle toeslagen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:35 schreef RipCity het volgende:
¤ 2.140,92 per maandmaar wel meteen contract voor 5 jaar.. kansloos wel. Na 5 jaar sjouwen kan je ook niks meer
https://careers.klm.com/KLM/job/Schiphol-Centrum/750126102/
Die foto erbij ook. Lekker met z’n Rolex koffers gooien zeker uh-uh.
Nee, helaas niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:33 schreef Nia het volgende:
Ik vlieg komende zondagmiddag rond half 2 en hou rekening met topdrukte. Misschien een gekke vraag maar zijn er behalve die tenten buiten ook toiletwagens geplaatst? Het is niet niks om 2 tot 4 uren lang je plas op te moeten houden.
Is het niet bizar? Wel stroopwafels en flesjes water uitdelen maar mensen niet de gelegenheid bieden om te kunnen plassen. Het is kleine moeite om verspreid over de lange buitenroute een aantal wagens te regelen met mensen die het schoonhouden. Urinoirs voor mannen. Met alle liefde betaal ik ze 2 euro. Wat bij een muziekevenement, een braderie, kermis of vlomarkt een essentiële dienst is kan Schiphol niet bieden.quote:
Kijk dit is nu een klap in het gezicht van mensen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
Uw kinderwagen staat ergens in deze berg
Het loopt helemaal vastBergen met koffers en kinderwagens.
Als de berg een hoogte krijgt van 10 meter krijgt de top van Schiphol waarschijnlijk weer een mooie bonus![]()
Deze hoeveelheid mensen die een rij uitlopen en terugwillen, inclusief baggage. Wordt een lekker chaotisch tafereel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:10 schreef Nia het volgende:
[..]
Is het niet bizar? Wel stroopwafels en flesjes water uitdelen maar mensen niet de gelegenheid bieden om te kunnen plassen. Het is kleine moeite om verspreid over de lange buitenroute een aantal wagens te regelen met mensen die het schoonhouden. Urinoirs voor mannen. Met alle liefde betaal ik ze 2 euro. Wat bij een muziekevenement, een braderie, kermis of vlomarkt een essentiële dienst is kan Schiphol niet bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |