Enjoy!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
We vliegen Wamos wel lekker veel ruimte 2 stoelen naast me zijn leeg, en 3 voor me ook.
Nee de catering was te laat, en nu zeggen ze te veel verkeer.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Teveel mensen die er nog niet doorheen zijn?
Ik begin er hard hoofd in te krijgen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Enjoy!
als je ooit nog vertrekt, that is 😅
Mag je wel naar toilet, en is er eten of drinken? Man man man wat kutquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik begin er hard hoofd in te krijgen.
Fijne vluchtquote:
Online inchecken met alleen handbagage kan je gelijk door naar de douane ?quote:Op zondag 10 juli 2022 14:38 schreef descon het volgende:
Zucht...was omgeboekt en nu foutmelding met online inchecken.
Kan ik morgen eerst langs de check-in met mijn handbagage
Als je succesvol online kan in checken kan je idd gelijk doorlopen naar de security.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:40 schreef Enawh het volgende:
[..]
Online inchecken met alleen handbagage kan je gelijk door naar de douane ?
Hoogste tijd om Dick Benschop in te hurenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:30 schreef Drass het volgende:
Atlanta binnen 15min de koffers na uitstappen... Het kan dus wel.
Misschien kan hij er stage lopen zodat hij er nog wat van kan leren.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hoogste tijd om Dick Benschop in te huren![]()
![]()
#tevroegquote:Op maandag 11 juli 2022 19:58 schreef descon het volgende:
Vandaag 4 uur en 15 min van begin rij tot de gate (Vertrekhal 1). Kon gelijk boarden....denk dat ik nog 15 min marge over had.
Zie het positief, scheelt je veel geld. Biertjes op Schiphol zijn niet goedkoop.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:58 schreef descon het volgende:
Vandaag 4 uur en 15 min van begin rij tot de gate (Vertrekhal 1). Kon gelijk boarden....denk dat ik nog 15 min marge over had.
Hoe laat was dat? Ook al lijkt er geen peil op te trekken qua tijden.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:58 schreef descon het volgende:
2 halve liters, 2 broodjes,35 euro.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:05 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zie het positief, scheelt je veel geld. Biertjes op Schiphol zijn niet goedkoop.
quote:Op maandag 11 juli 2022 20:05 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zie het positief, scheelt je veel geld. Biertjes op Schiphol zijn niet goedkoop.
Dat is wel een understatement, niet goedkoopquote:Op maandag 11 juli 2022 20:05 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Einde middag vertrekkenquote:Op maandag 11 juli 2022 20:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hoe laat was dat? Ook al lijkt er geen peil op te trekken qua tijden.
Ik ook niet. Wat bedoel je met Dubian?quote:Op maandag 11 juli 2022 20:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
2 halve liters, 2 broodjes,35 euro.
Ik vraag aan die gozer, ben ik al in Dubian geland? Begreep de grap niet....
Lol hoe dan. Sta je daar met geen kleding en andere spullen in een ander land.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 07:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
4 uur van tevoren op Schiphol? Zelfs dan dikke stress![]()
![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)lfs-dan-dikke-stress
En de koffer![]()
Nog op Schiphol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |