Beetje vreemde manier om te omschrijven dat de verhuur van je kontje zo slecht loopt...quote:Op maandag 4 juli 2022 07:37 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Daarom kan ik niks over anussen en klabanussen schrijven en kan mijn potentiaal dus niet de vrije loop geven.
quote:Op maandag 4 juli 2022 09:29 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
De verhuur van mijn kontje gaat helemaal niet slecht. Elke dag laat ik mijzelf minstens eenmaal in mn vaginaatje en kontje doorsmeren.
Daarnaast ben ik ook werkzaam op Onlyfans en heb als 22 jarige in dit jaar daarmee alleen al 120.000 euro verdient. Ongeveer 20.000 per mnd met alleen Onlyfans.
Je werkt voor Duits minimumloon aan de lopende band in een fabriek pik.quote:Op maandag 4 juli 2022 09:29 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
De verhuur van mijn kontje gaat helemaal niet slecht. Elke dag laat ik mijzelf minstens eenmaal in mn vaginaatje en kontje doorsmeren.
Daarnaast ben ik ook werkzaam op Onlyfans en heb als 22 jarige in dit jaar daarmee alleen al 120.000 euro verdient. Ongeveer 20.000 per mnd met alleen Onlyfans.
F*ck..quote:Op maandag 4 juli 2022 09:53 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je werkt voor Duits minimumloon aan de lopende band in een fabriek pik.
Goed punt!!quote:Op maandag 4 juli 2022 15:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht van een gebakken aardappel topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |