abonnement Unibet Coolblue
pi_205324397
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:34 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Wat gaan jullie lunchen? :9

Ik wilde dat er hier zo'n supermarkt zat. Toen ik nog klein was at ik af en toe bij mijn beste vriendin (Turkse afkomst) en dat was altijd zo lekker. :Y) In mijn herinnering stond haar moeder hele dagen in de keuken lekkere dingen te maken.

De warmte valt hier mee. Het is wel wat benauwd. Hoe wordt het vandaag dan bij jullie? Volgende week schijnt het toch zo heet te worden, dan kun je beter nu uit eten gaan. :+
Simit, Turks brood en knoflookworst :)

Het gaat hier vandaag volgens mij wel richting de 30 al. Maar volgende week wordt inderdaad nog warmer en we willen toch wel wat doen deze vakantie.

Dus we gaan naar een proeflokaal van een brouwerij. Niet uitgebreid uiteten maar gewoon een borrelplank en wat drankjes.
pi_205324507
Dat past wel bij het weer. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205326840
Klinkt erg goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205331980
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205333687
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:57 schreef Sumppi het volgende:
Dat past wel bij het weer. :Y
Het was fijn en heerlijk O+
We kennen de eigenaar en een werknemer, toevallig waren ze er allebei er en we kregen nog een privé rondleiding door de brouwerij.

Ondertussen was er schaduw op het terras dus ook heerlijk qua temperatuur.
pi_205336751
Goedemorgen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 14 juli 2022 @ 07:57:39 #107
388664 crew  Dotteke
pi_205336984
Morguh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205336993
Begeleider komt straks langs...
En net zitten haken
En schoongemaakt
Ben wel nuttig vandaag dus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205337062
En de dag is nog maar net begonnen. :O Je bent al ver met de mandala. *O* Wat ga je ermee doen als het af is?

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 20:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Het was fijn en heerlijk O+
We kennen de eigenaar en een werknemer, toevallig waren ze er allebei er en we kregen nog een privé rondleiding door de brouwerij.

Ondertussen was er schaduw op het terras dus ook heerlijk qua temperatuur.
Wat leuk en speciaal dat ze dat doen. Klinkt goed!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205337067
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2022 08:13 schreef Sumppi het volgende:
En de dag is nog maar net begonnen. :O Je bent al ver met de mandala. *O* Wat ga je ermee doen als het af is?
[..]
Wat leuk en speciaal dat ze dat doen. Klinkt goed!
Niet van die moeilijke vragen stellen ;)
Ik denk dat ik hem over de luie stoel heen leg :)
Niet over nagedacht toen ik besloot hem te maken :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 14 juli 2022 @ 08:24:56 #111
388664 crew  Dotteke
pi_205337106
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 07:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Begeleider komt straks langs...
En net zitten haken
En schoongemaakt
Ben wel nuttig vandaag dus
Wat ben jij van de vlotte zo vroeg op de morgen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205337129
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat ben jij van de vlotte zo vroeg op de morgen :D
:P Ik vrees dat er daarna weinig energie over is ;)
Denk dat ik een beetje ga kleuren als hij weg is
Of series kijken of lezen

iig niet meer actief
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 14 juli 2022 @ 08:30:47 #113
388664 crew  Dotteke
pi_205337141
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:P Ik vrees dat er daarna weinig energie over is ;)
Denk dat ik een beetje ga kleuren als hij weg is
Of series kijken of lezen

iig niet meer actief
Gelijk heb je
Kijk momenteel New Amsterdam een serie op video land
Binnen kort komt Virgin River weer met een nieuw seizoen. Lekker in de hitte rustig onder de ventilator serie kijken :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205337205
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 08:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gelijk heb je
Kijk momenteel New Amsterdam een serie op video land
Binnen kort komt Virgin River weer met een nieuw seizoen. Lekker in de hitte rustig onder de ventilator serie kijken :D
Oh die serie is leuk, helaas geen Videoland meer :) maar op HBO staan ook genoeg leuke dingen. Ik denk dat ik ga voor Supernatural oid
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205337423
Goedemorgen :O

Hier op het moment te weinig tijd voor series. Eerst elke ochtend 2 uur podcasts over de tour, dan zo'n 4u live de etappe kijken en in de avond 2u tourprogrammas op de tv kijken :')
pi_205337757
Begeleider heb ik beloofd om een vakantiemiddag te hebben. Luieren en uitrusten en energie krijgen voor een drukke komende week. Dus ik trek zo mijn pyjama aan en ga lezen en series bingen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 14 juli 2022 @ 11:24:37 #117
388664 crew  Dotteke
pi_205338370
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 09:14 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O

Hier op het moment te weinig tijd voor series. Eerst elke ochtend 2 uur podcasts over de tour, dan zo'n 4u live de etappe kijken en in de avond 2u tourprogrammas op de tv kijken :')
Je bent zo te lezen een fan van de tour( WIelrennen)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator donderdag 14 juli 2022 @ 11:25:07 #118
388664 crew  Dotteke
pi_205338375
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Begeleider heb ik beloofd om een vakantiemiddag te hebben. Luieren en uitrusten en energie krijgen voor een drukke komende week. Dus ik trek zo mijn pyjama aan en ga lezen en series bingen
^O^ Lekker toch, gewoon lekker genieten van het niets doen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205338413
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 11:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je bent zo te lezen een fan van de tour( WIelrennen)
Inderdaad :D en mijn man ook. Daarom heeft hij ook altijd vakantie tijdens deze weken.
  Moderator donderdag 14 juli 2022 @ 12:00:01 #120
388664 crew  Dotteke
pi_205338630
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 11:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Inderdaad :D en mijn man ook. Daarom heeft hij ook altijd vakantie tijdens deze weken.
Gezellig als je daar samen van houdt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 15 juli 2022 @ 06:36:07 #121
388664 crew  Dotteke
pi_205346887
Morguh ☕️
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205346896
Goedemorgen

Gelukkig is het ochtend, ik heb zo naar gedroomd... ben blij dat voorbij is

Vandaag komt voor de laatste keer Picnic, volgende week niet meer lui, maar gewoon naar de Lidl (boodschappen kost een dag energie)

En verder lekker luieren, besloten nog een vakantiedag te houden. Houd ik hooguit twee uur vol, maar het idee is leuk ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205347584
Goedemorgen :O

Wat jammer dat Picnic stopt CotS, kan me voorstellen dat het beter is voor je mentale gezondheid.
pi_205348080
Zwembad is vies geworden :( snap het niet helemaal filter staat altijd aan en chloor zat er ook in.

Maar er zwemt vanalles wat er niet in hoort. Dan maar water verversen.
pi_205348201
De moeder van een vriendje van een van de kinderen had dat ook. Toen deden ze iets als een chloorshock? Daar had ze het over. Daarna mocht het bad niet afgedekt en moest de chloorwaarde herstellen. Het had ook nog iets te maken met de pH waarde, maar geen idee wat.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205348239
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 09:20 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O

Wat jammer dat Picnic stopt CotS, kan me voorstellen dat het beter is voor je mentale gezondheid.
Ja klopt, maar ik moet bezuinigen en bij de Lidl kan ik veel goedkoper boodschappen doen. Ik heb het op zich jaren en jaren in de supermarkt gered, maar dit was gemakkelijker. Ach :) Lekker in de ochtend, op het fietsje, is helemaal prima ;)
En dat betekent dat ik op andere fronten geen of minder concessies hoef te doen. Ik heb liever storytel bijv. dan dure boodschappen en dat gaat beide van mijn leefgeld af

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 10:16 schreef Sarabi het volgende:
Zwembad is vies geworden :( snap het niet helemaal filter staat altijd aan en chloor zat er ook in.

Maar er zwemt vanalles wat er niet in hoort. Dan maar water verversen.
brrrr.... gelukkig is het nu geen zwembadweer... succes met de klus!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205348258
Is het in het zuiden ook geen zwembadweer?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205348269
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205348272
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 10:35 schreef Sumppi het volgende:
Is het in het zuiden ook geen zwembadweer?
Oh ja, niet heel de wereld is Grunn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205348278
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ja, niet heel de wereld is Grunn
:D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205348279
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 10:37 schreef Sumppi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205348328
En, ik ben ziek, maar niet erg. Afgelopen nachten werd ik wakker van een hoorbare reutelende ademhaling. Dus ik vanmorgen via Google zoeken:

Reutelen ('death rattle')

Soms treedt in de laatste uren van het leven een luidruchtig reutelen op. Dit komt door slijm in de luchtwegen. De stervende is dan niet meer in staat het slijm op te hoesten. Het reutelen klinkt vervelend, maar de stervende heeft er zelf vaak weinig last van.

Lekker dan. ;( :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205348343
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 10:42 schreef Sumppi het volgende:
En, ik ben ziek, maar niet erg. Afgelopen nachten werd ik wakker van een hoorbare reutelende ademhaling. Dus ik vanmorgen via Google zoeken:

Reutelen ('death rattle')

Soms treedt in de laatste uren van het leven een luidruchtig reutelen op. Dit komt door slijm in de luchtwegen. De stervende is dan niet meer in staat het slijm op te hoesten. Het reutelen klinkt vervelend, maar de stervende heeft er zelf vaak weinig last van.

Lekker dan. ;( :')
RIP
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205348351
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 10:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje. Het is allemaal erg vervelend.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205348359
Hoe weten ze dat die stervende er weinig last van heeft, je kan het moeilijk navragen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205348369
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 10:44 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Dankje. Het is allemaal erg vervelend.
Dat is nogal een understatement...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205348377
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 10:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe weten ze dat die stervende er weinig last van heeft, je kan het moeilijk navragen
Nouja, misschien ook wel? En misschien door mensen als ik, die het wel horen, maar nergens last van hebben. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205348400
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 10:45 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Nouja, misschien ook wel? En misschien door mensen als ik, die het wel horen, maar nergens last van hebben. :P
Naja.... uiteindelijk is iedereen langzaam bezig met sterven
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205348435
Ik regenereer nog elke dag.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205348451
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 10:28 schreef Sumppi het volgende:
De moeder van een vriendje van een van de kinderen had dat ook. Toen deden ze iets als een chloorshock? Daar had ze het over. Daarna mocht het bad niet afgedekt en moest de chloorwaarde herstellen. Het had ook nog iets te maken met de pH waarde, maar geen idee wat.
Ah ook wel ooit van gehoord.
Maar dan blijft het toch in mijn hoofd spoken. Liever vers water :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 10:35 schreef Sumppi het volgende:
Is het in het zuiden ook geen zwembadweer?
25 graden en de zon schijnt dus anders had ik nu wel in het badje gelegen denk ik :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 10:37 schreef Sumppi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 10:42 schreef Sumppi het volgende:
En, ik ben ziek, maar niet erg. Afgelopen nachten werd ik wakker van een hoorbare reutelende ademhaling. Dus ik vanmorgen via Google zoeken:

Reutelen ('death rattle')

Soms treedt in de laatste uren van het leven een luidruchtig reutelen op. Dit komt door slijm in de luchtwegen. De stervende is dan niet meer in staat het slijm op te hoesten. Het reutelen klinkt vervelend, maar de stervende heeft er zelf vaak weinig last van.

Lekker dan. ;( :')
:D
Beterschap!
  vrijdag 15 juli 2022 @ 12:04:48 #141
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_205349095
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 10:37 schreef Sumppi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_205349784
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 10:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ah ook wel ooit van gehoord.
Maar dan blijft het toch in mijn hoofd spoken. Liever vers water :+
[..]
25 graden en de zon schijnt dus anders had ik nu wel in het badje gelegen denk ik :D
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
:D
Beterschap!
Hoe lang duurt het vullen? En wat een verschil! Hier is het erg bewolkt en er staat een lekker windje. :D

Ik ga zo voor de laatste keer voorlezen bij een meisje. Niet echt de laatste keer, omdat ik er nog wel kom als m'n zoon moet badmintonnen, maar dat zal niet meer wekelijks zijn. Hierna mag ik gaan voorlezen bij een peuter. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205349871
En voor mensen denken: hoezo voorlezen, je hebt een death rattle? Klopt, maar die heb ik van haar overgenomen. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 15 juli 2022 @ 13:22:27 #144
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_205349878
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 13:21 schreef Sumppi het volgende:
En voor mensen denk: hoezo voorlezen, je hebt een death rattle? Klopt, maar die heb ik van haar overgenomen. :+
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_205349973
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 13:21 schreef Sumppi het volgende:
En voor mensen denken: hoezo voorlezen, je hebt een death rattle? Klopt, maar die heb ik van haar overgenomen. :+
_O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205351448
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 13:13 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Hoe lang duurt het vullen? En wat een verschil! Hier is het erg bewolkt en er staat een lekker windje. :D

Ik ga zo voor de laatste keer voorlezen bij een meisje. Niet echt de laatste keer, omdat ik er nog wel kom als m'n zoon moet badmintonnen, maar dat zal niet meer wekelijks zijn. Hierna mag ik gaan voorlezen bij een peuter. :)
Hij is nu nog aan het leeg lopen, dat doen we ook met de tuinslang zodat het geleidelijk gaat.

Morgen zijn we niet thuis dus denk zondag vullen, duurt ook een uurtje of 8 volgens mij.
pi_205352530
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hij is nu nog aan het leeg lopen, dat doen we ook met de tuinslang zodat het geleidelijk gaat.

Morgen zijn we niet thuis dus denk zondag vullen, duurt ook een uurtje of 8 volgens mij.
Dat is nog een heel project...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205353129
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is nog een heel project...
Zeg dat wel. Maar gelukkig doet mijn man het :D

Als ik het moest doen had ik het denk ik lompen gedaan en gewoon snel laten leeg lopen *)

Achja maandag/dinsdag kunnen we er wel weer in.
Ookal moet ik zeggen dat de zin we nog niet echt is.
  Moderator vrijdag 15 juli 2022 @ 20:53:56 #149
388664 crew  Dotteke
pi_205353993
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 10:37 schreef Sumppi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lef om zoiets te zeggen ppffff
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zaterdag 16 juli 2022 @ 04:52:28 #150
388664 crew  Dotteke
pi_205356812
Morguh c:/
HIer staat al lekker alles op een uurtje, het is lekker afgekoeld nu naar 20,4 graden binnen.
Hopelijk koelt het nog verder af. ZOdat het binnen niet al te warm begint voor de grote hitte komt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')